De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 14 mei 2006, 20:09 uur
Een kleine opmerking: ik erger me soms nogal eens aan de genres. Bij albums zoals: The Used, Bullet For My Valentine, Silverstein,... staat Metal of rock
Dat zijn emo bands dus dat moet Punk zijn.
Dat zijn emo bands dus dat moet Punk zijn.
0
geplaatst: 14 mei 2006, 21:43 uur
Ik kijk zo eens naar de recente toevoegingenlijst... Als erop een album gestemd wordt komt het aantal erachter, als er een bericht bij wordt geplaatst zou het album toch een kleurtje moeten krijgen?
0
geplaatst: 15 mei 2006, 09:02 uur
tnx dazzled, het was idd jamiroquai - Don't give hate a chance.:)
0
geplaatst: 15 mei 2006, 14:43 uur
Waarom verschijnt er bij sommige albums een kopje "volledige titel: blablabla", terwijl de volledige titel ook gewoon al bovenaan de pagina staat?
bv. http://www.musicmeter.nl/album/32893
0
geplaatst: 15 mei 2006, 16:32 uur
HammerHead schreef:
Waarom verschijnt er bij sommige albums een kopje "volledige titel: blablabla", terwijl de volledige titel ook gewoon al bovenaan de pagina staat?
Het lijkt wel voorbehouden aan bands die cijfers in hun naam hebben, check:
http://www.musicmeter.nl/album/31213
http://www.musicmeter.nl/album/42005
0
geplaatst: 15 mei 2006, 16:37 uur
Ik bedoelde ook niet aan ALLE bands die cijfers in hun naam hebben....
0
geplaatst: 15 mei 2006, 18:13 uur
Iedereen kent het programma futurama wel.
Het begin nr dat word gespeeld.
weet er iemand hoe dat heet?
Ik heb laatst eens een liedje gehoord, en het ging als volgt: follow the leader, leader ...
Weet er iemand van wie deze twee liedjes zijn?
alvast bedankt.
Het begin nr dat word gespeeld.
weet er iemand hoe dat heet?
Ik heb laatst eens een liedje gehoord, en het ging als volgt: follow the leader, leader ...
Weet er iemand van wie deze twee liedjes zijn?
alvast bedankt.
0
geplaatst: 15 mei 2006, 22:11 uur
ettettummu schreef:
narva 77 staat bij mij op 95%
maar wat hij/zij allemaal hoog stemt, ken ik niet eens
narva 77 staat bij mij op 95%
maar wat hij/zij allemaal hoog stemt, ken ik niet eens
Hmm nee, ik zie ook niet zoveel gelijkenissen. Behalve misschien een album hier en daar van Muse of Alice in Chains. Voorderest verschillen we ENORM van smaak!

0
geplaatst: 15 mei 2006, 22:33 uur
HammerHead schreef:
Omdat er een bugje in de site zit, gaat op de lijst
0
geplaatst: 15 mei 2006, 22:34 uur
neo schreef:
Ik kijk zo eens naar de recente toevoegingenlijst... Als erop een album gestemd wordt komt het aantal erachter, als er een bericht bij wordt geplaatst zou het album toch een kleurtje moeten krijgen?
Als er een nieuw bericht sinds je laatste bezoek is geplaatst, inderdaad
0
geplaatst: 15 mei 2006, 22:44 uur
Metalhead88 schreef:
je bent welkom

0
geplaatst: 17 mei 2006, 17:54 uur
In Genres > R&B en Hip-Hop > Fade To Black:
Ik zoek mensen die de DVD Fade To Black hebben gezien, als Jay-Z dan aankomt bij de studio van Timbaland. Dan gaat Timbaland een paar beats laten luisteren. Kan iemand mij vertellen welke beats dat zijn, in andere woorden, zijn die beats uitgebracht met een rapper erop. Ik zoek vooral dat liedje met het geluid dat lijkt op de olifantenroep?. Voor de mensen die het dan niet snappen. In de studio met Timbaland is ook wanneer de beat van Dirt Of Your Shoulder wordt gedraait.
Mensen die mij kunnen helpen met die beat van de olifanten. HEEL VEEL DANK.
Ik zoek mensen die de DVD Fade To Black hebben gezien, als Jay-Z dan aankomt bij de studio van Timbaland. Dan gaat Timbaland een paar beats laten luisteren. Kan iemand mij vertellen welke beats dat zijn, in andere woorden, zijn die beats uitgebracht met een rapper erop. Ik zoek vooral dat liedje met het geluid dat lijkt op de olifantenroep?. Voor de mensen die het dan niet snappen. In de studio met Timbaland is ook wanneer de beat van Dirt Of Your Shoulder wordt gedraait.
Mensen die mij kunnen helpen met die beat van de olifanten. HEEL VEEL DANK.

0
geplaatst: 18 mei 2006, 00:21 uur
Even een opmerking tussendoor.
het valt me op dat als ik een nieuw topic aanmaak ik veel gemakkelijker smilies kan plaatsen dan wanneer ik reageer in een topic.
het valt me op dat als ik een nieuw topic aanmaak ik veel gemakkelijker smilies kan plaatsen dan wanneer ik reageer in een topic.
0
geplaatst: 18 mei 2006, 14:27 uur
Als je de smileys uit het selectieveld kiest in plaats van intikt, dan kan het kloppen. Het veld onderaan een topic is een veld om snel te reageren, voor het uitgebreide veld moet je bovenaan het tabje 'nieuw bericht' kiezen.
0
geplaatst: 18 mei 2006, 15:08 uur
Exfrozen schreef:
Aan het einde van het nummer The Badge van Pantera hoor je een stukje uit een film. Ik kom er maar niet op welke film dat is, iemand enig idee?
niemand een idee?Aan het einde van het nummer The Badge van Pantera hoor je een stukje uit een film. Ik kom er maar niet op welke film dat is, iemand enig idee?
0
DutchViking
geplaatst: 19 mei 2006, 12:37 uur
Ik ben van mening dat de toevoeglimiet van 10 albums per keer best afgeschaft mag worden. of op z'n minst kan worden verhoogd. Als fervent toevoeger ondervind ik er wel wat hinder van, want ik heb nu nog erg veel (een honderdtal) platen die ik wil toevoegen. Door de voortdurende wachtrij, kom ik er echter niet aan toe.
Ik begrijp best wel dat er veel werk in het controleren zit, en dat meer albums toevoegen in één keer ook meer problemen op kan leveren (zoals foute toevoegingen of niet-heldere plaatjes), maar toch zou ik die limiet van 10 albums graag afgeschaft zien worden.
Wat rejections betreft, zit ik denk ik op een score van hooguit 5 platen per 100 toevoegingen. Dat zou dus geen probleem moeten zijn.
Ik begrijp best wel dat er veel werk in het controleren zit, en dat meer albums toevoegen in één keer ook meer problemen op kan leveren (zoals foute toevoegingen of niet-heldere plaatjes), maar toch zou ik die limiet van 10 albums graag afgeschaft zien worden.
Wat rejections betreft, zit ik denk ik op een score van hooguit 5 platen per 100 toevoegingen. Dat zou dus geen probleem moeten zijn.
0
geplaatst: 19 mei 2006, 13:09 uur
DutchViking schreef:
Door de voortdurende wachtrij, kom ik er echter niet aan toe.
Door de voortdurende wachtrij, kom ik er echter niet aan toe.
Dat is toch juist de bedoeling van die limiet?
0
geplaatst: 19 mei 2006, 13:22 uur
Inderdaad een bewijs dat de limiet goed werkt. Anders staat de toevoegrij binnen de kortste keren vol met 100den albums. Er staan momenteel meer dan 100 albums in de wachtrij, ik zal die later vanmiddag goeddeels weg proberen te werken.
0
geplaatst: 19 mei 2006, 14:55 uur
DutchViking schreef:
Ik ben van mening dat de toevoeglimiet van 10 albums per keer best afgeschaft mag worden.
Ik ben van mening dat de toevoeglimiet van 10 albums per keer best afgeschaft mag worden.
Mee eens.
Voor een site die voor een groot deel door gebruikers wordt gevuld hoor ik het woord 'wachtrijen' wel erg vaak als argument. Het moet natuurlijk voor iedereen behapbaar blijven, maar tien albums is wel erg snel bereikt.
Edit: misschien slechte timing voor deze discussie, ik zie dat er hard gewerkt wordt op het moment

0
geplaatst: 19 mei 2006, 16:24 uur
Die limiet is geniaal, maar een verhoging van de limiet is nog wel te doen denk ik. Van 10 naar 20 ofzo.
0
geplaatst: 19 mei 2006, 16:39 uur
Uiteindelijk maakt dat niet zoveel uit natuurlijk. Dan blijven ze waarschijnlijk gewoon langer in de wachtrij staan.
Kijk het is natuurlijk heel mooi dat er users zijn die enthousiast albums blijven toevoegen, maar het gros van de platen die nu nog worden toegevoegd zijn toch vrij onbekend. Of die nu gisteren vandaag of volgende week op de site staan maakt niet zoveel uit.
Kijk het is natuurlijk heel mooi dat er users zijn die enthousiast albums blijven toevoegen, maar het gros van de platen die nu nog worden toegevoegd zijn toch vrij onbekend. Of die nu gisteren vandaag of volgende week op de site staan maakt niet zoveel uit.
0
geplaatst: 19 mei 2006, 16:48 uur
Het heeft natuurlijk wel een beetje twee kanten, die limiet. Ik kan me voorstellen dat users die veel toevoegingen doen en waarvan 99% van de toevoegingen wel in orde zijn het vervelend kunnen vinden. Maar MusicMeter groeit nu eenmaal behóórlijk explosief en dat levert naast correcte toevoeginen ook een groot aantal dubieuze en dubbele toevoegingen op. En het is best wel een klus om daar allemaal doorheen te moeten schiften, zelfs met een limiet nog.
0
geplaatst: 19 mei 2006, 16:52 uur
Misschien dat er gelijk veel meer stemmen en berichten zijn als er een bekend album wordt toegevoegd... Maar ik vind niet dat je op zo'n manier er onderscheid tussen moet maken. Beiden zijn even belangrijk voor de site.
0
geplaatst: 19 mei 2006, 17:05 uur
HammerHead schreef:
Uiteindelijk maakt dat niet zoveel uit natuurlijk. Dan blijven ze waarschijnlijk gewoon langer in de wachtrij staan.
Tot slot dan: het gaat me niet om de snelheid waarmee ze op de site staan, maar om de vrijheid te hebben af en toe een paar uur albums toe te kunnen voegen in plaats van in vele kleine etappes.
Case closed wat mij betreft

0
geplaatst: 21 mei 2006, 12:53 uur
Ik zoek een nummer, tis hip-hop of rap... en je hoort telkens "oeh wie, lalalalalala". Dit is het enige dat ik erover weet, maar volgens mij is het best een bekend nummer.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.