De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 9 februari 2004, 23:03 uur
Jordy, ik heb er nu een paar op gezet. Deze mogen toch? -->
http://jordydejong.com/musicmeter/?album=1046
http://jordydejong.com/musicmeter/?album=1043
0
geplaatst: 10 februari 2004, 00:14 uur
Ik neem aan dat obscure demo's die mensen in eigen beheer hebben gemaakt niet mogen worden toegevoegd?
Worden er dan mischien uitzonderingen gemaakt voor die-hard moviemeter users?
Worden er dan mischien uitzonderingen gemaakt voor die-hard moviemeter users?

0
geplaatst: 10 februari 2004, 00:36 uur
Ik heb toch wel wat problemen met de site.
Niet alleen duurt het bijna 30 seconden voor ik een pagina kan openen (dat zal wel aan de server liggen dus niet zo'n probleem), maar na wat pagina's te openen of een tijdje op de site te zitten begint de lay-out langzaamaan slechter te worden.
Het begint met een paar verschoven lijnen en binnen een paar minuten kan ik pagina's helemal niet meer openen en krijg ik alleen wit te zien. Als ik van de site afga en weer terugkom is het probleem niet verholpen, pas als ik de computer weer opnieuw opstart is het weer goed.
Ik heb hier verder bij geen enkele site last van, maar het is extreem storend. Nog andere mensen die hier last van hebben?
Niet alleen duurt het bijna 30 seconden voor ik een pagina kan openen (dat zal wel aan de server liggen dus niet zo'n probleem), maar na wat pagina's te openen of een tijdje op de site te zitten begint de lay-out langzaamaan slechter te worden.
Het begint met een paar verschoven lijnen en binnen een paar minuten kan ik pagina's helemal niet meer openen en krijg ik alleen wit te zien. Als ik van de site afga en weer terugkom is het probleem niet verholpen, pas als ik de computer weer opnieuw opstart is het weer goed.
Ik heb hier verder bij geen enkele site last van, maar het is extreem storend. Nog andere mensen die hier last van hebben?
0
geplaatst: 10 februari 2004, 00:43 uur
Geen last van Kos. Site gaat langzaam maar verder is het allemaal prima.
0
geplaatst: 10 februari 2004, 00:58 uur
Heel af en toe krijg ik een fucked-up layout. ff refreshen en 't is voorbij 

0
geplaatst: 10 februari 2004, 01:01 uur
Hey MusicMaatjes, jullie zijn bedankt! Met al dat toevoegen ligt nu mijn hele cd- en lp-collectie door het huis verspreid. 

0
geplaatst: 10 februari 2004, 01:02 uur
Mogen er ook bootlegs toegevoegd worden? Het gaat namelijk om het album The Best Part van J-Live, deze is als bootleg uitgekomen en naderhand in een aangepaste versie opnieuw uitgebracht.
0
geplaatst: 10 februari 2004, 01:13 uur
Yak schreef
Hey MusicMaatjes, jullie zijn bedankt! Met al dat toevoegen ligt nu mijn hele cd- en lp-collectie door het huis verspreid.
Mijn verzameling muziek slingert al heel m'n leven rond in m'n kamer
Mijn verzameling muziek slingert al heel m'n leven rond in m'n kamer

0
geplaatst: 10 februari 2004, 09:17 uur
tovenaar schreef:
Jordy, 't zou mooi zijn als je even je goedkeuring / mening hierover kan geven. Ik weet dan namelijk of ik meer van zulke EP's toe kan gaan voegen.
(ik heb dit even gekicked, omdat mijn bericht anders ondergesneeuwd werd
)
0
geplaatst: 10 februari 2004, 09:24 uur
PS, k'hoop dat de site zo snel mogelijk verhuisd naar een andere server. Zelfs toevoegingen controleren is nu een ramp! Maar verder werkt het allemaal wel lekker
.
.
0
geplaatst: 10 februari 2004, 11:23 uur
Same here, alleen is het bij mij gewoon iedere keer als ik de site op ga een chaotische bende van streepjes die door elkaar staan. Maar refreshen lost dit ook bij mij meteen op.
0
geplaatst: 10 februari 2004, 11:26 uur
Eindelijk is het me gelukt om een plaatje van 200x200 pixels te maken met Irfanview.Het probleem is nu dat het originele plaatje een groote van 4,20kb heeft.Als ik het plaatje bewerkt heb is het in eens 117 kb groot.Kan ik daar nog wat aan doen?
Ik kan namelijk bijna geen andere plaatjes op het net vinden.
0
geplaatst: 10 februari 2004, 12:13 uur
Ik mis eigenlijk ook een paar genres.O.a Ambient,New-age,Dark Wave,Trance etc.
0
geplaatst: 10 februari 2004, 12:55 uur
Ik zie dat er al ERG veel is toegevoegd ! Maar helaas ook datgene wat ik wilde toevoegen... mijn bijdrage aan de database is dus beperkt.
Verder ziet het er goed uit ! Alleen de snelheid, maar dat zal wel door de testserver komen.
Verder ziet het er goed uit ! Alleen de snelheid, maar dat zal wel door de testserver komen.
0
geplaatst: 10 februari 2004, 13:13 uur
jassonn schreef:
Eindelijk is het me gelukt om een plaatje van 200x200 pixels te maken met Irfanview.Het probleem is nu dat het originele plaatje een groote van 4,20kb heeft.Als ik het plaatje bewerkt heb is het in eens 117 kb groot.Kan ik daar nog wat aan doen?
Dan moet je het plaatje ook opslaan als JPEG en niet als Bitmap.Eindelijk is het me gelukt om een plaatje van 200x200 pixels te maken met Irfanview.Het probleem is nu dat het originele plaatje een groote van 4,20kb heeft.Als ik het plaatje bewerkt heb is het in eens 117 kb groot.Kan ik daar nog wat aan doen?
0
geplaatst: 10 februari 2004, 13:19 uur
Reinier schreef:
Hij is nu idd vrij langzaam. Ligt dat aan het aantal albums in de database of aan het aantal mensen op de site?
0
geplaatst: 10 februari 2004, 13:37 uur
In de grotendeels omgezette FAQ staat nog een foutje (misschien wel meer overigens):
"Gebruik de filmposter of dvd/video-hoes, haal deze bijvoorbeeld van amazon.com"
Dat moet natuurlijk "Gebruik de cover van de cd, haal deze bijvoorbeeld van amazon.com"
"Gebruik de filmposter of dvd/video-hoes, haal deze bijvoorbeeld van amazon.com"
Dat moet natuurlijk "Gebruik de cover van de cd, haal deze bijvoorbeeld van amazon.com"
0
geplaatst: 10 februari 2004, 13:41 uur
Staan wel meer van dat soort fouten in. Maar dat is voor latere zorg. Laten we eerst maar is er voor zorgen dat de site een beetje goed loopt.
0
geplaatst: 10 februari 2004, 14:16 uur
Daan schreef:
Staan wel meer van dat soort fouten in. Maar dat is voor latere zorg. Laten we eerst maar is er voor zorgen dat de site een beetje goed loopt.
Aangezien de FAQ voor het grootste gedeelte MusicMeter proof is, dacht ik dat deze foutjes er ongezien in stonden.Staan wel meer van dat soort fouten in. Maar dat is voor latere zorg. Laten we eerst maar is er voor zorgen dat de site een beetje goed loopt.
0
geplaatst: 10 februari 2004, 14:56 uur
De FAQ is gewoon gekopiëerd van Moviemeter naar Musicmeter. Daarom staan er dingen in als DVD-hoes.
0
geplaatst: 10 februari 2004, 15:00 uur
Daan schreef:
De FAQ is gewoon gekopiëerd van Moviemeter naar Musicmeter. Daarom staan er dingen in als DVD-hoes.
Dat bedoel ik ook, maar hij is grotendeels al aangepast. Ik gaf alleen maar aan dat hij nog niet helemaal is aangepast. zucht.De FAQ is gewoon gekopiëerd van Moviemeter naar Musicmeter. Daarom staan er dingen in als DVD-hoes.
0
geplaatst: 10 februari 2004, 15:39 uur
Ik probeerde net een album toe te voegen maar het ging een beetje mis. er was een of andere error. Daardoor is er nu een album toegevoegd zonder titel, track- list en de artiest. Weet iemand hoe dit weg gehaald kan worden?
0
geplaatst: 10 februari 2004, 15:56 uur
Bedankt tovenaar. 
Maar weet je nou ook wat er fout aan was?

Maar weet je nou ook wat er fout aan was?
0
geplaatst: 10 februari 2004, 16:07 uur
Heel raar. Ik had alles netjes ingevuld. Toen ik naar het scherm ging om een plaatje bij het album te doen, toen kwam er een error of zoiets dergelijks. Maar ik dacht dat het verder wel goed ging. Toen ik hem eenmaal had toegevoegd zag ik dat er inderdaad helemaal niks bij stond, behalve het plaatje dan. Maar ik heb hem alsnog toegevoegd.
0
geplaatst: 10 februari 2004, 16:31 uur
Tovenaar, volgens mij is er iets fout gegaan bij het fixen van die fout van mij. Er staat nu bij een door Jassonn toegevoegde album een verkeerd plaatje. Ik heb het geprobeerd te veranderen, maar zelfs als crew-lid lukt het me niet om het plaatje te vervangen.
0
geplaatst: 10 februari 2004, 16:36 uur
Ja, ik dacht dat het een foet op de site was. Maar ik had idd gewoon ff op f5 moeten drukken.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.