De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 23 mei 2006, 00:07 uur
Waarom wordt in het albumoverzicht geen onderscheid gemaakt tussen verzamel- en livealbums? Vaak is uit de titels het nodige af te leiden, vaak ook niet. EP's staan ook apart.
0
geplaatst: 24 mei 2006, 00:43 uur
Nog even over die favo-tracks. Iedere keer als ik het toegestane aantal tracks heb aangevinkt en ik wil het daarna veranderen raakt de site volledig in de war. Ineens verdwijnen er 1 of meerdere vinkjes en die krijg ik dan niet meer terug. Dit gebeurt bij elk album.
Uit en inloggen helpt in dat geval, maar ik was toch echt niet van plan om iedere keer als dit gebeurt opnieuw uit en in te loggen
Uit en inloggen helpt in dat geval, maar ik was toch echt niet van plan om iedere keer als dit gebeurt opnieuw uit en in te loggen
0
geplaatst: 24 mei 2006, 00:46 uur
HammerHead schreef:
Daar heb je toch geen top10 voor nodig. Het lijkt me vrij duidelijk dat de gemiddelde MuMe user Radiohead de beste band en Paranoid Android het beste nummer zal vinden.
Daar heb je toch geen top10 voor nodig. Het lijkt me vrij duidelijk dat de gemiddelde MuMe user Radiohead de beste band en Paranoid Android het beste nummer zal vinden.
Waarom houden we dan wel een albumlijst bij? En wat staat er volgens jou op 2, 3, 4, 5 en 6 dan? Ben ik eigenlijk wel benieuwd naar... Goed idee dus!
0
geplaatst: 24 mei 2006, 01:37 uur
Lukas schreef:
Waarom houden we dan wel een albumlijst bij? En wat staat er volgens jou op 2, 3, 4, 5 en 6 dan? Ben ik eigenlijk wel benieuwd naar... Goed idee dus!
(quote)
Opzich is het best een leuk idee hoor, alleen als jij je afvraagt welke artiest op MuMe als beste te boek staat hoef je echt niet verder te kijken dan de top 250.
(Oh, en 1 lijst met Radiohead bovenaan vind ik wel genoeg.
)
0
geplaatst: 24 mei 2006, 01:39 uur
Ik zie geen vraagtekens in mijn bericht staan hoor. Het is dan ook geen vraag maar een mededeling.
0
geplaatst: 24 mei 2006, 12:48 uur
HammerHead schreef:
Opzich is het best een leuk idee hoor, alleen als jij je afvraagt welke artiest op MuMe als beste te boek staat hoef je echt niet verder te kijken dan de top 250.
)
(quote)
)Ik doelde ook meer op een lijst van beste nummers, artiesten vind ik ook niet zo verschrikkelijk interessant in een lijst.
0
geplaatst: 24 mei 2006, 12:52 uur
HammerHead schreef:
Werkt hier prima
0
geplaatst: 24 mei 2006, 12:53 uur
lebowski schreef:
Waarom wordt in het albumoverzicht geen onderscheid gemaakt tussen verzamel- en livealbums? Vaak is uit de titels het nodige af te leiden, vaak ook niet. EP's staan ook apart.
0
geplaatst: 24 mei 2006, 12:55 uur
Ik heb het echt elke keer, bijvoorbeeld als ik een nummer teveel aanklik. Dan verdwijnt uiteraard het vinkje bij je als eerste aangeklikte nummer weer. Het terugzetten van de vinkjes zelf lukt dan wel, maar bij een reload van de pagina zijn dan altijd één of meerdere (soms zelfs alle) vinkjes verdwenen.
0
geplaatst: 24 mei 2006, 19:18 uur
lebowski schreef:
Oorspronkelijk was het idee dat een cd OF "nieuwe tracks" OF "oude tracks" bevatte. Later is die laatste categorie hernoemd naar "verzamel live". Als de labels klaar zijn is het misschien wel een idee om dat onderdeel het volgende verbeterpuntje te maken
0
geplaatst: 24 mei 2006, 19:19 uur
laatste schopje
Jordy schreef:
Donderdag zal de site rond het middaguur 30-60 minuten niet bereikbaar zijn. Er worden dan verschillende grote aanpassingen doorgevoerd op het gebied van de uitgebreide artiestenpagina's.
Donderdag zal de site rond het middaguur 30-60 minuten niet bereikbaar zijn. Er worden dan verschillende grote aanpassingen doorgevoerd op het gebied van de uitgebreide artiestenpagina's.
0
geplaatst: 24 mei 2006, 20:20 uur
Er was vroeger (nu denk ik niet meer) altijd een reklame van palm. (bier) Daar zag je een man een biertje inschenken en opdrinken en ook zag je nog slakken in beeld. Het nummer van die reklame vind ik super goed, maar ik weet niet van wie het is. Is er misschien iemand die dat weet?
0
geplaatst: 24 mei 2006, 22:09 uur
Was dat niet een liedje van een Italiaan, Spanjaard of Fransman (qua accent) die zong "It's wonderful, it's wonderful. I dream of you"? En dan verstond ik altijd "Chips, chips" (maar dat zong 'ie vast niet: wie droomt er nou van chips?).
0
geplaatst: 24 mei 2006, 22:13 uur
ja als t dat liedje is dan is t van paolo conte inderdaad...werd er namelijk daarna mee doodgegooid door mn pa 

0
geplaatst: 24 mei 2006, 22:23 uur
Volgens mij was het van Brand bier. Daarin zaten slakken en het nummer is..."Via Con Me" van Paolo Conte
0
geplaatst: 25 mei 2006, 11:30 uur
Wilde net bij een album de tweede alternatieve titel van deze pagina toevoegen: http://www.moviemeter.nl/film/18089
Blijkbaar wertk dat niet hier want ik kreeg een boel vreemde tekens.
Blijkbaar wertk dat niet hier want ik kreeg een boel vreemde tekens.
0
geplaatst: 25 mei 2006, 13:25 uur
ff vraagje... bij wie kan ik terecht als ik bij ' mijn albums' niks meer terug zie, en ook nieuwe ingevoerde albums niet in mn lijst zie (want er is geen lijst..
)??
alvast bedankt!
)??alvast bedankt!
0
geplaatst: 25 mei 2006, 13:28 uur
"Mijn Updates" is verplaatst, bereikbaar via het linkje onder "Mijn MusicMeter"
0
Relax
geplaatst: 25 mei 2006, 13:30 uur
Er zijn teveel fouten nu..
Ik ga naar mijn profiel en ik zie de navigator links niet meer.
Ik klik op Toevoegingen die ik gemaakt heb en dan is er een fout wat automatisch gemeld word bij de Admin (Jordy dus).
Ok ????
EN bij MIJN ALBUMS is alles Undefined .... bij In Bezit enzovoorts.......
Ik hoop dat het snel word bijgewerkt
Ik ga naar mijn profiel en ik zie de navigator links niet meer.
Ik klik op Toevoegingen die ik gemaakt heb en dan is er een fout wat automatisch gemeld word bij de Admin (Jordy dus).
Ok ????
EN bij MIJN ALBUMS is alles Undefined .... bij In Bezit enzovoorts.......
Ik hoop dat het snel word bijgewerkt

0
geplaatst: 25 mei 2006, 13:34 uur
ik hoop wel dat mn albums nog ergens rondzweven...nou ja, anders heb ik weer wat te doen, houdt me van de straat
0
geplaatst: 25 mei 2006, 13:35 uur
Relax, Relax. 
Ik krijg gewoon duidelijke foutmeldingen (automatisch gemeld bij de admin, tijdelijk niet beschikbaar). Komt dus wel weer goed.

Ik krijg gewoon duidelijke foutmeldingen (automatisch gemeld bij de admin, tijdelijk niet beschikbaar). Komt dus wel weer goed.
0
geplaatst: 25 mei 2006, 13:40 uur
Dat je niet gelijk zo dramatisch hoeft te doen als de boel even 2 minuten niet werkt, terwijl er aan de site wordt gewerkt.
0
Relax
geplaatst: 25 mei 2006, 13:43 uur
Jordy schreef:
Dat je niet gelijk zo dramatisch hoeft te doen als de boel even 2 minuten niet werkt, terwijl er aan de site wordt gewerkt.
Ik ben ook maar net wakker heh

0
geplaatst: 25 mei 2006, 14:03 uur
Lin schreef:
ff vraagje... bij wie kan ik terecht als ik bij ' mijn albums' niks meer terug zie, en ook nieuwe ingevoerde albums niet in mn lijst zie (want er is geen lijst..
)??
alvast bedankt!
)??alvast bedankt!
ben weer blij!!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.