De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 25 mei 2006, 14:12 uur
0
SelmaDuim
geplaatst: 25 mei 2006, 14:12 uur
Oei, nog een slachtoffer.... Mag ik je noteren voor de praatgroep?
0
Mojo Pin
geplaatst: 25 mei 2006, 14:14 uur
Wacht nog maar even, ik kom pas net uit de ontkenningsfase.
0
Relax
geplaatst: 25 mei 2006, 14:16 uur
SelmaDuim schreef:
(quote)
Praatgroep ????
Ik ben al maanden verslaafd hier, maar praatgroep ?? nooit van gehoord hier

0
fastpulseboy
geplaatst: 25 mei 2006, 14:32 uur
ik dacht dat die praatgroep al lang aan de gang was...........
elke avond zware gesprekken op de slsk chat.
(hoewel dat sommigen nog verslaafder maakt misschien hehehe)
elke avond zware gesprekken op de slsk chat.
(hoewel dat sommigen nog verslaafder maakt misschien hehehe)
0
geplaatst: 25 mei 2006, 20:08 uur
0
geplaatst: 25 mei 2006, 21:38 uur
Probleempjes door de artiesten-pagina-aanpassingen, zou weer goed moeten gaan
0
geplaatst: 25 mei 2006, 22:37 uur
De labellinks werken bij mij niet meer... was dat al bekend? (De link waarmee je een overzicht krijgt van de albums die onder dat label vallen, dus.)
0
geplaatst: 26 mei 2006, 13:13 uur
Is het misschien leuk om op de pagina van elke gebruiker ook de ruimte te geven om iets over jezelf te vertellen of over je muzieksmaak? Dus een stukje tekst van 300 tekens ofso?
0
geplaatst: 26 mei 2006, 13:21 uur
In Firefox is de lay out nogal naar de klote:

In IE gaat het wel goed en vreemd genoeg in FF op een andere computer ook.

In IE gaat het wel goed en vreemd genoeg in FF op een andere computer ook.
0
geplaatst: 26 mei 2006, 14:34 uur
0
geplaatst: 26 mei 2006, 16:09 uur
0
geplaatst: 27 mei 2006, 00:17 uur
Ik heb een maand of wat geleden een top 10 ingevuld, is waarschijnlijk iets misgegaan, want in mijn profiel staat dat ik geen Top 10 heb ingevuld. Echter, ik zie nu bij Porcupine Tree (Deadwing) staan dat dit de nr. 3 in mijn top 10 is (wat ik ook oorspronkelijk heb ingevuld).
Top 10 gezocht dus
Edit: waar is het tabblad Mijn Topics?
Top 10 gezocht dus

Edit: waar is het tabblad Mijn Topics?
0
geplaatst: 27 mei 2006, 00:20 uur
In het linker menu onder Mijn Musicmeter, en kies dan Mijn Updates. Dan staan ze van de normale, artiesten en forum alledrie naast elkaar. Het is inderdaad allemaal net wat veranderd.
0
geplaatst: 27 mei 2006, 00:54 uur
Ik kan geen enkele albumlijst meer openen, niet die van mezelf alsmede die van anderen. Elke keer krijg ik een foutmelding en verdwijnt de menubalk links.
En kan de limiet van de toegevoegde albums nog naar boven worden aangepast. Het is af en toe best frustrerend dat na 10 toevoegingen de site op slot gaat
En kan de limiet van de toegevoegde albums nog naar boven worden aangepast. Het is af en toe best frustrerend dat na 10 toevoegingen de site op slot gaat
BoordAppel schreef:
Die limiet is geniaal, maar een verhoging van de limiet is nog wel te doen denk ik. Van 10 naar 20 ofzo.
Die limiet is geniaal, maar een verhoging van de limiet is nog wel te doen denk ik. Van 10 naar 20 ofzo.
0
geplaatst: 27 mei 2006, 00:58 uur
Als ik een label aan click zie ik alleen de titels van albums staan en niet de namen van de artiesten.
Zie bijv. http://www.musicmeter.nl/label/TopNotch
Zie bijv. http://www.musicmeter.nl/label/TopNotch
0
geplaatst: 27 mei 2006, 01:24 uur
de belangrijkste dingetjes weer even gefixed, de rest komt later
0
geplaatst: 27 mei 2006, 02:39 uur
In mijn albums ziet het er zo uit momenteel:

Bij 5 albums staat nog slechts het jaartal vermeld. Ik heb het even uitgezocht en dit zijn alle 5 platen zonder artiest zoals bijvoorbeeld de soundtracks van Judgment Night, The Matrix en Reservoir Dogs.

Bij 5 albums staat nog slechts het jaartal vermeld. Ik heb het even uitgezocht en dit zijn alle 5 platen zonder artiest zoals bijvoorbeeld de soundtracks van Judgment Night, The Matrix en Reservoir Dogs.
0
geplaatst: 27 mei 2006, 17:20 uur
jaapoor schreef:
ik hoorde laatst zon nr
het had het deuntje van pennywise - bro hymn
het zelfde deuntje zit ook in dj paul estak - ajax en dj kicken - let me hear you
de text was nederlands
als iemand het weet wil je dan ff emailen alvast bedankt
ik hoorde laatst zon nr
het had het deuntje van pennywise - bro hymn
het zelfde deuntje zit ook in dj paul estak - ajax en dj kicken - let me hear you
de text was nederlands
als iemand het weet wil je dan ff emailen alvast bedankt
er is tog wel een van jullie die dit nr kent
0
geplaatst: 27 mei 2006, 17:34 uur
Vind ik ook wel. Ik voeg niet regelmatig albums toe (heel af en toe een nieuwe), maar soms heb ik inspiratie en wil ik een compleet label invoeren en dat gaat dan niet, waardoor ik er maar helemaal niet aan beginnen. Of alleen de eerste 10 releases doe en er vervolgens niet meer aan begin. Misschien wat meer toevoegcrew aanstellen?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.