MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Je bedoelt Melrose met 'O'

is gebeurd

Mooi

Valt me gelijk iets anders op: bij het profiel van deze band staat nog dat ze 3 albums op de site hebben (is dus 2).
Ik neem aan dat dit later automatisch geupdate gaat worden?

Nee is ook een foutje, gaat op de lijst

Wat ik een beetje mis op een community site als deze is een plaats waar verwijderde/gebande users gemeld worden.

Heb ik al een tijdje, maar ik zie dat er weer stemmen verdwenen zijn bij een hoop van m'n favoriete albums. Kan zijn dat iemand al z'n stemmen gewoon heeft weggehaald natuurlijk, maar lijkt me sowieso wel handig als je je community even meedeelt welke leden er verwijderd zijn.

Volgens mij worden er zelden users verwijderd/geband hoor.

aERodynamIC schreef:
Volgens mij ...

Beetje een gedroomde reactie natuurlijk . Vind het gewoon normaal dat een community meegedeeld wordt als er leden verwijderd worden.

Ik weet niet of ik het met je eens ben, maar het is sowieso niet zo'n interessante vraag aangezien ALS er al mensen worden geband, het in 99% van de gevallen mensen zijn die slechts een paar uur eerder ingeschreven zijn, en dus niet echt een deel van de community te noemen zijn. Vaak zijn het ook nog mensen die na een "berisping" wel normaal mee willen doen, en dan is het ook nog eens totaal onnodig om die mensen in een kwaad daglicht te zetten.

Beetje een gedroomde opmerking van Onderhond dus

Ik vind het trouwens ook niet nodig mensen in een kwaad daglicht te zetten door ze op een soort "zwarte lijst" te plaatsen die voor iedereen zichtbaar is.

Vaak zijn het ook nog mensen die na een "berisping" wel normaal mee willen doen, en dan is het ook nog eens totaal onnodig om die mensen in een kwaad daglicht te zetten.

Die mensen zijn ook helemaal niet gebanned, dus zie niet in waarom ze op een "zwarte lijst" zouden moeten staan.

aangezien ALS er al mensen worden geband, het in 99% van de gevallen mensen zijn die slechts een paar uur eerder ingeschreven zijn, en dus niet echt een deel van de community te noemen zijn.

Het is vooral die andere 1% die mij boeit. Maar blijkbaar is dat interne keuken, laat ook maar.

Als het om 1% gaat zal het niet echt van invloed zijn op jouw favoriete albums. Ik vind dat sowieso een raar argument om met dit idee op de proppen te komen.
Maar zoals je zelf aan aangaf: laat maar

even iets anders, er was (volgens mij ook hier gemeld) soms een foutje met verkeerde pagina linkjes in discussies

Dit zou opgelost moeten zijn. Of het is nu erger dan ooit, kan ook, we merken het ongetwijfeld snel

lebowski schreef:
Ik heb een maand of wat geleden een top 10 ingevuld, is waarschijnlijk iets misgegaan, want in mijn profiel staat dat ik geen Top 10 heb ingevuld. Echter, ik zie nu bij Porcupine Tree (Deadwing) staan dat dit de nr. 3 in mijn top 10 is (wat ik ook oorspronkelijk heb ingevuld).

Top 10 gezocht dus

Edit: waar is het tabblad Mijn Topics?

Raar foutje, als je een nieuwe top 10 invoert zal dat verholpen zijn? als je daar geen zin in hebt zal ik even de database induiken

Jordy schreef:
Raar foutje, als je een nieuwe top 10 invoert zal dat verholpen zijn? als je daar geen zin in hebt zal ik even de database induiken

Geen probleem, kan je ook nog vertellen waar dat 'mijn topics'-blad is gebleven, vond ik iig altijd heel handig...

Moet je links bij mijn MuMe op Mijn Updates klikken.

Ward schreef:
Moet je links bij mijn MuMe op Mijn Updates klikken.

Et merci

Ik zoek een nummer van Rammstein met een enorm snel en hard gitaarspel.

pascal83 schreef:

Dus zo'n beetje elk willekeurig nummer van Rammstein?

Sietse
lol

http://www.musicmeter.nl/album/10421

Bij dit album kan ik sinds ik de tracklist heb gewijzigd niet meer stemmen op mijn favo tracks.

Even opnieuw in- en uitloggen (is lastig, ik weet het).

Lukt het nog niet.

Hey, dat is dan vreemd

pascal83 schreef:

Ik zoek een nummer van Sean Paul met enorm monotone vocalen.

Is inmiddels gelukt d.m.v. mijn stem opnieuw in te voeren.

Met vriendelijke groet.

Ik zoek een nummer waar 50 cent het over wapens en vrouwen heeft

En nu ophouden met die grapjes

Ik zoek ook iets, hoop dat iemand het weet want ik zoek me een ongeluk

Het nummer begint met een kerel die een soort van verhaal verteld (hij zingt dus niet) en dacht dat het was:

" Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do."

Dit eigelijk het enige wat ik me er nog van kan herinneren.

Thanks.

De alternatieve artiestnamen worden niet meer weergegeven, is dat bekend?

(kan het zo gauw niet vinden, ook niet in het artiestenpagina-topic)

L_T_B schreef:
Dus zo'n beetje elk willekeurig nummer van Rammstein?

Ok , maar dan ook echt een nummer die een stap verder gaat. Ook voor Rammstein. Dus --> het nummer met snelste en hardste gitaarspel van Rammstein. Waarschijnlijk een vrij recent nummer.

Nu wat duidelijker? (en niet ieder van Rammstein valt binnen de eerder genoemde omschrijving)

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:44 uur

geplaatst: vandaag om 00:44 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.