MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
De discussie mogelijkheid bij artiesten is geweldig. Maar ik vraag me af of deze wel toegankelijk is. Ik heb bijvoorbeeld vanavond iets neergezet bij Gary Numan. Hoe groot is de kans dat iemand dat leest? Of komt daar ergens een update van?

Zie artiesten

Ah, ok ik snap hem
Heb ook zojuist de updates pagina ontdekt. Ik leer het nog wel.

Haha, er moet een wereld aan gebruiksgemak voor je opengaan nu

Moonlightdrive schreef:
Ik zoek ook iets, hoop dat iemand het weet want ik zoek me een ongeluk

Het nummer begint met een kerel die een soort van verhaal verteld (hij zingt dus niet) en dacht dat het was:

" Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do."

Dit eigelijk het enige wat ik me er nog van kan herinneren.

Thanks.

Ik denk dat dat moet zijn:
Baz Luhrmann - Everybody's Free (To Wear Sunscreen).

Dat is een nummer waarin een hele hoop tips gegeven worden, op een vertellende manier. Met heel veel levenswijsheid. Maakt me altijd een beetje weemoedig.

(suf detail waardoor ik aan dit nummer moest denken is het feit dat het voorkwam in de laatste Temptation Island, maar dit terzijde)

Ace
De csv-export doet het bij mij niet... Dat is jammer, want dat vind ik nogal handig

gaat op de lijst

Hey Jordy, waar is die lijst met labellozen gebleven?

Koekebakker schreef:
De alternatieve artiestnamen worden niet meer weergegeven, is dat bekend?

Ja, die staan nu bij de artiest

Jeanicious schreef:

Ik denk dat dat moet zijn:
Baz Luhrmann - Everybody's Free (To Wear Sunscreen).

Dat is een nummer waarin een hele hoop tips gegeven worden, op een vertellende manier. Met heel veel levenswijsheid. Maakt me altijd een beetje weemoedig.

(suf detail waardoor ik aan dit nummer moest denken is het feit dat het voorkwam in de laatste Temptation Island, maar dit terzijde)

Yesss! Dank je wel!

Grappig, ik zag het ook in Temptation Island Maar zat niet echt te kijken dus het was voorbij voordat ik er erg in had.

Thanks again!

Er gaat iets flink mis bij de correcties. Ik krijg nu bij meerdere albums van verschillende crewmembers steeds goedkeuringen en foutkeuringen...(in totaal al 12 keer ofzo)

Yak
Woops, dat klinkt als veel dubbele toevoegingen.

Yak schreef:
Woops, dat klinkt als veel dubbele toevoegingen.

Nee ik als plaatjes scherpte freak heb het nu over de covertjes

Het gaat om de album-correcties die wij blijkbaar niet door kunnen sluizen.....
Wij krijgen een foutmelding en de betreffende user blijkbaar een berichtje.
(Die albums staan nog steeds in de wachtrij ter goedkeuring ).

inmiddels opgelost toch?

Yak
Ik krijg die foutmelding de laatste tijd ook af en toe, bij het verwijderen van een dubbel album volgens mij. Zal er eens even op gaan letten de komende tijd.

Jordy schreef:
inmiddels opgelost toch?

Ja

Kreeg vanmiddag een bedankje voor een correctie die ik nooit en te nimmer heb doorgevoerd, dat vind ik nou aardig.

Hallo,

Ik zoek een nummer dat ik ooit eens hoorde. Ik vond het een gaaf nummer, maar ik wist nooit hoe die heette en van welke artiest het was.
Ik heb een heel simpel midi'tje gemaakt, om mezelf duidelijk te maken.
Zo ging het refrein:
http://media.putfile.com/Liedje-28

(volgens mij met wat violen ertussen)
Ik hoop dat iemand de titel en artiest weet.

Electro_
OK, ik doe een poging:

Ik zoek een nummer van een jaar of 5 geleden, het was een kleine hit geloof ik. Was een DJ geloof ik, maar een vrouwenstem zong in het refrein iets als "everybody.. lala.. the bomb, the bomb.." (Duidelijk? ) En in dat refrein zaten ook iets van trompetten o.i.d. De video was geloof ik opgenomen bij een villa (met zwembadscènes?)

Iemand énig idee welk nummer ik bedoel? Grote kans dat het "The Bomb" heet maar ik kan hem niet vinden vooralsnog.

Toine Rorije
@stridertje: Verve - Bittersweet Symphony
@Electro: Love Connection - The Bomb

Ik heb ook een nummer dat ik zoek. Pas was er een stevige bruine mevrouw bij Jensen die het liedje van een coca cola reclame kwam zingen. Wie is die vrouw en hoe heet dat lied? (er kwam ook zo'n vrouwtje tussendoor rappen..)

Het gaat iets van "I like to teach the world to ..Blablabla..."

Toine Rorije schreef:
@stridertje: Verve - Bittersweet Symphony

Jah, bedankt.

waar is mijn topic over die GRATIS DANGERDOOM EP ??

?

Ik heb 'm verplaatst naar de artiestenpagina van Danger Doom, waar dit soort berichten voortaan horen

ah ok

kging alweer van mijne tak maken

Koekebakker schreef:
De alternatieve artiestnamen worden niet meer weergegeven, is dat bekend?

Jordy schreef:
Ja, die staan nu bij de artiest

Het duurde even, maar ik denk dat ik het begrijp: als je een artiest als zoekterm ingeeft, dan worden onderaan de artiesten weergegeven die aan jouw zoekterm voldoen, inclusief de "alternatieve artiestnamen". Is dat wat je bedoelt?

In ieder geval mis ik wel een voor mij belangrijk deel van de oude functionaliteit, namelijk dat je ook bij albums kon doorklikken op de alternatieve artiestnamen.

En, belangrijker nog, dat je in de discografie van een artiest ook de albums tegenkwam waarin hij/zij alleen in de alternatieve artiestnamen werd vermeld. Vooral voor jazzalbums ervaar ik dat als een gemis. (omdat jazzmuzikanten vaak in wisselende samenstellingen platen maken)

Geen idee of meer mensen de site op die manier gebruikten?

jowietje schreef:
Ik heb ook een nummer dat ik zoek. Pas was er een stevige bruine mevrouw bij Jensen die het liedje van een coca cola reclame kwam zingen. Wie is die vrouw en hoe heet dat lied? (er kwam ook zo'n vrouwtje tussendoor rappen..)

Het gaat iets van "I like to teach the world to ..Blablabla..."

track 6

Koekebakker schreef:

Het duurde even, maar ik denk dat ik het begrijp: als je een artiest als zoekterm ingeeft, dan worden onderaan de artiesten weergegeven die aan jouw zoekterm voldoen, inclusief de "alternatieve artiestnamen". Is dat wat je bedoelt?

Nee, als je bij een album op de artiestnaam klikt, zie je een pagina met alle albums van alle alternatieve artiestnamen waaronder de artiest heeft geopereerd. Ook zie je de namen van de groepen/samenwerkingen waar de artiest onderdeel van was.

En, belangrijker nog, dat je in de discografie van een artiest ook de albums tegenkwam waarin hij/zij alleen in de alternatieve artiestnamen werd vermeld. Vooral voor jazzalbums ervaar ik dat als een gemis.

De gegevens zijn waarschijnlijk nog niet overal gevuld, als je een alternatieve artiestnaam bewerkt, en 'm koppelt aan de "echte" artiestnaam, komt het vanzelf allemaal goed in het overzicht te staan. Vooor de groep/samenwerking albums moet je even doorklikken, die zie je in de nieuwe situatie inderdaad niet meer in het overzicht van de artiest zelf, daar zie je alleen z'n solo albums

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:59 uur

geplaatst: vandaag om 22:59 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.