MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
In De Site > Algemeen > Probleem Grote Tracklist:

Wanneer ik 'automatisch' een tracklisting van freedb met meer dan 30 tracks wil invoegen dan blijven de tracks wit. Hoe kan ik dit het beste oplossen?

neo
Geef eens een link van zo'n voorbeeld? Het kan namelijk soms zo zijn dat een track 1 regel volmaakt en performed by op de volgende regel dan staat. Dan pakt ie het niet. Dan moet je dat performed by van de volgende regel weghalen en later weer zelf erbij typen.

neo
Wat ik dus al eerder zei met dat ik liecer alles van een artiest onder elkaar wil (ook samenwerkingen waarin de persoon dezelfde naam heeft) zodat je bv. een stemtabel kan selecteren van de hele carriere. Nu bedacht ik mij dat dat wel kan via het zoeken op een bepaalde naam. Het enige wat dan kan gebeuren is dat in die rij ook iets wordt inbegrepen wat ik de buurt komt qua naam

neo schreef:
Wat ik dus al eerder zei met dat ik liecer alles van een artiest onder elkaar wil

Wat ik dus al eerder zei is dat ik het helaas niet helemaal met je eens ben

neo
Waarop ik daarna dus zei dat ik er iets op heb gevonden...

Het probleem van het importeren van een grote tracklist bleek een probleem van Internet Explorer. In Firefox werkt het importeren van een grote tracklisting wel probleemloos.

Als je bij Interpol de Wikipedia-link aanslaat kom je bij de Internationale Politie:P

Interpol(band) staat wel op Wikipedia

neo schreef:
Waarop ik daarna dus zei dat ik er iets op heb gevonden...

Aha dat was het punt, sorry, te snel gelezen

Een bekend probleem, dat al op de "voor je iets meldt... bekende bugs"-lijst staat

Maar wanneer worden er weer albums goedgekeurd? (toevoegingen)

Jordy schreef:
Nee, als je bij een album op de artiestnaam klikt, zie je een pagina met alle albums van alle alternatieve artiestnamen waaronder de artiest heeft geopereerd. Ook zie je de namen van de groepen/samenwerkingen waar de artiest onderdeel van was.

Ah, zo. Ik heb inmiddels een voorbeeld weten te vinden waar het al wel was ingevuld (Thom Yorke). Nog niet zo mooi als het was, maar het kan ermee door, laat ik maar zeggen

Heeft iemand misschien een linkje naar de eerdere discussie tussen neo en Jordy over het al dan niet tonen van de volledige discografien, dus inclusief 'nevenprojecten'? Kon het zelf niet vinden.

Toine Rorije

Dankjewel.

Ik heb feitelijk dezelfde wens als neo, maar begrijp ook wel waar het knelt. En ook dat Jordy er liever (nu) niet aan wil denken, omdat eerst de bugs eruit moeten.

Als het me blijft opvallen begin ik er later nog wel eens over

Maareh... om deze structuur dan te vullen. Begrijp ik het goed dat de jazzprojecten allemaal met de hand opnieuw moeten worden gesplitst? Of kan dat ook met een scriptje?

Ik bedoel, de database 'wist' een tijdje geleden dat "Marilyn Crispell/Gary Peacock/Paul Motian" bestaat uit Marilyn Crispell, Gary Peacock en Paul Motian. En zo voorts voor honderden jazzalbums...

even iets over de zoekfunctie.

die werkt prima hoor, maar 1 ding vind ik wel vervelend en dat is dat de spelling soms wel een beetje te letterlijk wordt genomen.

daarmee doel ik op speciale letters zoals de O met het streepje erdoor

artiesten namen met zo een letter in de naam kunnen vaak niet gevonden worden omdat de meeste gebruikers het algemene alfabet gebruiken wanneer ze iets in typen.

Toine Rorije
Ik heb gisteren een band gesplit in twee bands met dezelfde naam (met een I en een II erachter), maar dat heeft helemaal niets uitgehaald (en ja, de correcties zij al geaccepteerd) . Blijkbaar is dat niet meer mogelijk met de nieuwe artiestenpagina's?

Dat is wel mogelijk maar schijnt nogal eens mis te gaan bij correcties. Als wij het doen gaat het namelijk wel goed.

neo
Koekebakker schreef:
Maareh... om deze structuur dan te vullen. Begrijp ik het goed dat de jazzprojecten allemaal met de hand opnieuw moeten worden gesplitst? Of kan dat ook met een scriptje?

Ik bedoel, de database 'wist' een tijdje geleden dat "Marilyn Crispell/Gary Peacock/Paul Motian" bestaat uit Marilyn Crispell, Gary Peacock en Paul Motian. En zo voorts voor honderden jazzalbums...

Het is niet anders. Ben er zelf ook mee bezig om dat allemaal weer bij mijn genre goed te krijgen.

BoordAppel schreef:
Dat is wel mogelijk maar schijnt nogal eens mis te gaan bij correcties. Als wij het doen gaat het namelijk wel goed.

gaat op de lijst! gisteren al e.e.a. gefixed trouwens

Koekebakker schreef:
Begrijp ik het goed dat de jazzprojecten allemaal met de hand opnieuw moeten worden gesplitst?

Klopt. Heb ik overigens ook van tevoren aangegeven, en de meeste mensen vonden het een goed idee. Om mezelf even in te dekken

danmuz. schreef:

artiesten namen met zo een letter in de naam kunnen vaak niet gevonden worden omdat de meeste gebruikers het algemene alfabet gebruiken wanneer ze iets in typen.

Ik zal daar nog even naar kijken, volgens mij moet het voor de meeste speciale tekens wel goed gaan inmiddels

Electro_
Toine Rorije schreef:

@Electro: Love Connection - The Bomb

Bedankt!

L_T_B schreef:
(quote)

track 6

Overigens heet het Coca Cola nummer I'd Like to buy The World a Coke, van Hilltop. Er is pas een gratis CD'tje uitgekomen (volgens mij via Coca Cola verkrijgbaar) waar dit nummer opstaat.

Ik ben weer even aan het rondkijken, en het valt me op dat de stemgrafiekjes al een week niet geupdate zijn, heeft dit ook met de nieuwe functie te maken?

(P.S. Wat kunnen we zeuren he )

neo
Dat had ik allang doorgegeven maar blijkbaar had Yak het te druk

zo, dubbele albums verwijderd

The Scientist schreef:

(P.S. Wat kunnen we zeuren he )

Terechte opmerkingen ik zal er even naar kijken

Het nieuwe album van The Game is verwijderd van de site, we zien 'm wel weer verschijnen als er een hoes is die niet in Paint gemaakt is. Sorry dat hij uberhaupt goedgekeurd is.

Toine Rorije schreef:
Ik heb gisteren een band gesplit in twee bands met dezelfde naam (met een I en een II erachter), maar dat heeft helemaal niets uitgehaald (en ja, de correcties zij al geaccepteerd) . Blijkbaar is dat niet meer mogelijk met de nieuwe artiestenpagina's?

Welke band was dit?

Ik kan dit probleem niet reproduceren. Ik heb bv. als normale user bij een album van Marco Borsato "Marco Borsato (I)" als artiest opgegeven. Na goedkeuren door mod staat dat album netjes bij een aparte artiest.

Toine Rorije
Jordy schreef:
Welke band was dit?

Kaleidoscope. Het album uit 1967 is van de Engelse Kaleidoscope, het album uit 1968 van de Amerikaanse.
Ik gok trouwens dat het probleem ontstaat doordat de originele artiest (dus die zonder achtervoegsel) ineens niet meer bestaat, anders dan in het geval Borsato.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:28 uur

geplaatst: vandaag om 21:28 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.