MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Jordy schreef:
Het nieuwe album van The Game is verwijderd van de site, we zien 'm wel weer verschijnen als er een hoes is die niet in Paint gemaakt is. Sorry dat hij uberhaupt goedgekeurd is.

Nieuwe Lloyd Banks en Obie Trice: zelfde verhaal. Albums worden pas toegevoegd als er een geloofwaardige bron is met een juiste cover+tracklisting, het moet echt over zijn met dit soort geknutsel.

Jordy schreef:
Albums worden pas toegevoegd als er een geloofwaardige bron is met een juiste cover+tracklisting, het moet echt over zijn met dit soort geknutsel.

Er is mij ter oren gekomen dat cd's waarop 2 albums staan niet tot de MuMe toegevoegd kunnen/mogen worden. Als deze regel strikt nageleefd zou worden, dan zou dit album van MuMe verwijderd moeten worden en zouden er twee nieuwe albums aangemaakt moeten worden.

hallo beste mensen
Iedereen heeft de film american pie 3 the wedding welvast al gezien.
Wel ik zoek alle 4 de nummers die een stukje worden gespeeld, als stifler in die gaybar aan het dansen is tegen bear

alvast hartelelijk bedankt

Lin
snakevega schreef:

Iedereen heeft de film american pie 3 the wedding welvast al gezien.

dan heb ik vast iets gemist

maar veel succes met je zoektocht!

Kan je dat niet op IMDB vinden?

Daar heb je gelijk in.

Zoals eerder gemeld ergert iedereen (ik ook) zich nogal aan die irrantie datum-selectie met dat popupje. Daarom heb ik een aanzet gemaakt voor een nieuw datum-veld. Ik heb dit in het "geboortedatum" veld van de profielpagina vast ingebouwd, als het wat is gaat dit overal doorgevoerd worden, bv. in de artiestenpagina's

Zijn er mensen die dit willen testen en hier feedback op willen geven? Werkt het goed en duidelijk/logisch?

Electro_
Misschien is het iets om bij de statistieken van een album te zien wanneer hij voor het laatst is gecorrigeerd en door wie?

neo
Ik zie nu dat het datumschermpje supersnel verdwijnt als je een stuk naar onder gaat. Ondervind er irritatie meer van.

Daar snap ik niets van, hebben we het over hetzelfde? Het veld "geboortedatum" in je persoonlijke profiel

Electro_
Als ik het op de manier "00-00-0000" doe, komt er "incorrecte datum" te staan.

Het idee is dat je nu "gewoon" een datum mag typen, en dat de site dan zo slim is om daar iets van te bakken. Ben vooral benieuwd naar bepaalde scenario's waar ik zelf niet bij stil gestaan heb.

Ik zal in ieder geval zorgen dat die "00-00-19xx" variant ook gaat werken

Electro_
Ja, dan werkt het wel goed inderdaad. Alleen 1 ding; Als je geen geboortedatum zichtbaar wilt (zoals ik) dan komt er 00-0 te staan. Voorheen kon het dat er niks kwam te staan..

Je bedoelt als je het veld leeglaat? Ik zie dan "2006" staan, wat natuurlijk ook niet de bedoeling is. Wat voer je in waardoor er "00-0" komt te staan?

neo
Ik dacht dat het over dat veld ging bij het invoeren van geboortedatums van artiesten.

Electro_
0-00 eigenlijk, maar goed.

Ik voer gewoon niks in, en dan op klikken op "opslaan", dan staat er "incorrecte datum" en in m'n profiel dus die nullen.

/Edit: Nu staat er trouwens 2000

Okee bedankt.

ik werd erop geattendeerd dat een bepaalde persoon een 5,5-sterren-balkje heeft

yup, bekend

Neen je kan dat niet op imdb vinden

Paar kleine fixjes gedaan aan het datumveld. Als niemand rare dingen komt zal ik (ik denk morgen) het veld overal aanpassen.

Jadoh
Ik heb dat als ik t vinkje "log mij altijd in" aanvink, ik de volgende keer dus niet ben ingelogd..

En misschien een idee dat als je ergens een bericht wilt plaatsen en er wordt gezegt "je moet ingelogd zijn om te reageren" je op diezelfde pagina je nog kunt inloggen en dan naar de optie 'nieuw bericht' word gestuurd ipv je heelemaal in moeten loggen en dan dat album opnieuw zoeken en d√°n pas kunnen reageren.

Verder alles goed hoor.

Jadoh schreef:
Ik heb dat als ik t vinkje "log mij altijd in" aanvink, ik de volgende keer dus niet ben ingelogd..

Dan zou ik even naar je cookie instellingen kijken als ik jou was, want daar heeft volgens mij verder niemand last van. Ik niet in ieder geval.

En je kunt het inloggen scherm natuurlijk gewoon even in een nieuw venster of tab openen.

Glurp schreef:
Als je bij Interpol de Wikipedia-link aanslaat kom je bij de Internationale Politie:P

Interpol(band) staat wel op Wikipedia

Ik ben behoorlijk fan van Interpol, ik zou dit graag verbeterd zien

Op de Wikipedia pagina waarnaar gelinkt wordt staat bovenaan netjes een linkje naar de overige "interpol"-resultaten.

Het is natuurlijk niet zo dat ik bij 13000 artiesten handmatig de Wikipedia-pagina heb opgezocht, ik link naar http://en.wikipedia.org/wiki/Bandnaam, en als Wikipedia bij een bepaalde bandnaam een andere resultaat belangrijker vindt kan ik daar verder ook weinig aan doen.

ik hoorde laatst zon nr
het had het deuntje van pennywise - bro hymn
het zelfde deuntje zit ook in dj paul estak - ajax en dj kicken - let me hear you
de text was nederlands
als iemand het weet wil je dan ff emailen alvast bedankt

Jordy schreef:
Nieuwe Lloyd Banks en Obie Trice: zelfde verhaal. Albums worden pas toegevoegd als er een geloofwaardige bron is met een juiste cover+tracklisting, het moet echt over zijn met dit soort geknutsel.

Goede beslissing. Anders gaan de eerste twee pagina's bij een dergelijk album toch alleen maar over wat nu de tracklist en de hoes worden.

Ik heb alle velden waar op MusicMeter een datum ingevoerd kan worden aangepast, zodat we verlost zijn van dat popup-kalendertje. En voor de afwisseling heb ik het nog getest ook

maar mocht ik iets over het hoofd hebben gezien hoor ik het wel

neo
Iemand al opgevallen dat het systeem met een kleine letter automatisch veranderd naar een hoofdletter en andersom niet meer werkt?

Nee, mij niet. Waar precies? Bij de tracktitels werkt het gewoon

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:46 uur

geplaatst: vandaag om 19:46 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.