MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
neo
Nu weer wel. Daar straks een tijdje niet.

Jadoh
Jordy schreef:
(quote)

Dan zou ik even naar je cookie instellingen kijken als ik jou was, want daar heeft volgens mij verder niemand last van. Ik niet in ieder geval.

En je kunt het inloggen scherm natuurlijk gewoon even in een nieuw venster of tab openen.

wat moet ik met mn cookie instellingen doen dan? (computerleek)

Dit album staat als verzamel/live. Het is een normaal album. Kan ik dat zelf veranderen?
http://www.musicmeter.nl/al...

Toine Rorije
Daarvoor is de correctieknop

Perfect, ik leer het nog wel eens.

Ik zag laatst de film goodbye bruce lee: the last game of death, en ik hoorde in de film een liedje
king of kung fu van candy
Maar ik vind het liedje echt nergens.
Is er iemand die dit liedje heeft en het eventueel zou kunnen zenden, of de bron ervan geven?
Alvast hartelijk bedankt!

Jadoh
weet nog steeds niet wat ze met r cookies moet doen

Ik weet het ook niet, sorry. Als je problemen hebt die andere mensen niet hebben denk ik dat er iets verkeerd ingesteld staat in de instellingen van je browser. Misschien kan iemand die net als jij Internet Explorer gebruikt je helpen.

Ik hoorde laatst een nr op de radio, maar weet de titel niet en zangeres, ik weet wel een paar zinnen van uit het lied: hey baby everything is alright, wooo baby everythings alright, het liedje word gezongen door een vrouw.

weet er aub iemand welk nr dat ik bedoel?
alvast super hartelijk bedankt

Ik zoek een nr. dat in de laatste scene van de laatste aflevering van het laatste seizoen van six feet under gedraaid wordt.
Het nummer wordt gezongen door een vrouw met begeleiding van piano (lijkt een beetje op aimee mann maar is het niet) ook hoorde ik het laatst bij een reclame alleen weet ik niet meer welke.

Wie helpt mij aan een betere nachtrust?

Sorry, ik weet het al.
het is Sia-breathe me

titan (crew)
In de toplijst van 1977 zit een fout (nummer 34).

nog es proberen :Ik hoorde laatst een nr op de radio, maar weet de titel niet en zangeres, ik weet wel een paar zinnen van uit het lied: hey baby everything is alright, wooo baby everythings alright, het liedje word gezongen door een vrouw.

weet er aub iemand welk nr dat ik bedoel?
alvast super hartelijk bedankt

nu niet meer

Electro_
Als ik ga inloggen staan al die tabs een beetje raar, hebben meer daar last van?

Bij dit album is de titel zo lang dat het laaste woordje wegvalt. Er staat 'The Bright lights and What I Should Have', het woordje 'Learned' zo daar nog achter moeten komen.

Dat er dan niet automatisch een kleiner lettertyp komt ofzo...

"Learned" was helemaal niet ingevuld bij de titel, dus ik heb het maar even aangepast.

Electro_ schreef:
Als ik ga inloggen staan al die tabs een beetje raar, hebben meer daar last van?

Nee, wat zie je precies?

Electro_ schreef:

Ja heb ik ook, niet dat ik er last van heb.. maar je bent niet alleen.

ik zal eens in IE kijken hoe het er uit ziet

Relax
zet je monitor dan op 1024 x 768 ..

Ik zag net een reclame van Specsavers Opticien, (een kind die de bril van haar opa opdoet en rond gaat draaien en zo valt.) daar zat een nummer bij maar weet niet van wie die is. Iets van "You gotta follow me to the moon" ofzoiets.

Als iemand het weet zou dat echt tof zijn

check deze site eens...

Bij mij is iets vreemds aan de hand, als ik naar mijn albums ga zie ik een aantal cd's staan die ik 100% zeker niet heb toegevoegd.

Snowman
Ik zie op TMF steeds een nummer maar vergeet te kijken hoe hij heet.

Het is een pop-punk nummers het lijkt iets op greenday. het gaat zo:

Het gaat trouwens over een bruiloft (Geloof ik)

Het refrein gaat zo:

Don't you people ever heard of closing a god damn door.

Ik geloof Panic at the Disco kan dat kloppen??

Ja, dat is Panic! At the Disco. Dat is deze week de superrrrrrrrrrrrclip. I Write Sins Not Tragedies heet het nummer.

neo
http://www.musicmeter.nl/album/51963 Volledige titel? Waar is dat voor nodig?

onterecht inderdaad, aangezien de titel gewoon volledig in de header staat

danmuz. schreef:
Bij mij is iets vreemds aan de hand, als ik naar mijn albums ga zie ik een aantal cd's staan die ik 100% zeker niet heb toegevoegd.

3 juni, 20.07 uur heb je enkele top-10 lijsten naar je albums verplaatst. Oftewel, je zal wel per ongeluk op een linkje geklikt hebben bij een albumlijst.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:14 uur

geplaatst: vandaag om 18:14 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.