MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Ik zoek eigenlijk een heel album. In het begin van de jaren '90 toen 2 Unlimited e.d. hip waren, had je een cd met allerlei "house"-versies van cartoonmuziek enzo. Op de voorkant stond (geloof ik) Wile E. Coyote (met een houten bord in zijn hand?) of een beest dat er op moest lijken. Ik kan me nog een van de nummers herinneren, dat ongetwijfeld Snowwhite zal heten en waarbij een kerel de hele tijd "Snowwhite" riep met een beat er doorheen. Weet iemand waar ik het over heb?

Kos
Help!

Ik zoek het geweldige nummer van ELO, dat zo'n refreintje heeft als 'It's oooover' of iets dergelijks.

Hoop dat dat genoeg info is. .

In het venster van de groep Supersilent staat "leden" door de bovenstaande tekst.

JonnieBrasco schreef:
Het album Asleep in the Back is al op 9 februari 2004 toegevoegd, maar door iemand die zich pas ruim een jaar later inschreef, op 31 maart 2005. De wonderen zijn de wereld nog niet uit!

Waarschijnlijk is dit album dan op de plek gekomen van een verwijderd album. Maar er zit dus sowieso iets fout.

Als ik Tony, Tony Rich, The Tony Rich Project invul, dan vind de zoekmachine het album niet, hoe kan dit?

musicfriek schreef:
Als ik Tony, Tony Rich, The Tony Rich Project invul, dan vind de zoekmachine het album niet, hoe kan dit?

Volgens mij staat hij er gewoon niet op mf

lebowski schreef:
Volgens mij staat hij er gewoon niet op mf

Zeker wel. Als ik op titel zoek, dan vind hij het album wel (Pictures). Erg vreemd. Heb het met meerdere artiesten.

Kos
Onvoorstelbaar genoeg is dit niet degene die ik zoek.

Ik zag het nog niet op de buglijst staan:

Bij Artiest corrigeren:

-> Groep / samenwerking van meerdere personen

-> Lid 3 verwijderen werkt bij mij niet. Er gebeurt niets als ik op het kruisje klik.

Hmm gister heeft zich een gebruiker 'blue velvet' aangemeld, met een lijst die verdacht veel op lijsten van andere gebruikers lijkt.

Voorzichtige conclusie: doorgestoken kaart de top 250 lijst (met name nr 1)

het is vrij simpel om met 20 verschillende gebruikers je top 10 in te leveren (20 verschillende email adressen heb je zo)

Exfrozen schreef:
En ik kan dit album nog steeds niet toevoegen aan mijn rotatielijst.

Nog steeds.

Er klopt ook iets niet, als je het woord 'Strapping' in de zoekbalk tikt komen er maar 5 resultaten. Dezelfde die ik kan aanklikken bij me rotatielijst. En als ik dan op de link 'Strapping Young Lad' klik, dan staat hij er daar opeens wel bij.

Als ik zoek op FOR MY PAIN dan vindt 'ie de groep niet. Zoek op de titel van hun album, dan zie ik de band wel!

Is dit iets wat vaker voorkomt?

marcello schreef:
Hmm gister heeft zich een gebruiker 'blue velvet' aangemeld, met een lijst die verdacht veel op lijsten van andere gebruikers lijkt.

Voorzichtige conclusie: doorgestoken kaart de top 250 lijst (met name nr 1)

het is vrij simpel om met 20 verschillende gebruikers je top 10 in te leveren (20 verschillende email adressen heb je zo)

Even een privebericht naar een moderator, da's wel zo netjes tegenover die gebruiker als er niets aan de hand blijkt te zijn. Als de moderators het met je eens zijn worden die 20 verschillende gebruikers allemaal geband, en de stemmen verwijderd.

kappeuter schreef:
Ik zag het nog niet op de buglijst staan:

Bij Artiest corrigeren:

-> Groep / samenwerking van meerdere personen

-> Lid 3 verwijderen werkt bij mij niet. Er gebeurt niets als ik op het kruisje klik.

okee gaat op de lijst, bedankt

Wouter Moons schreef:
In het venster van de groep Supersilent staat "leden" door de bovenstaande tekst.

Die foto had ook nooit goedgekeurd mogen worden, ik heb geen rekening gehouden met dit soort brievenbus-foto's

Over alle meldingen van zoekproblemen: op MovieMeter is het hele zoekgebeuren eerder deze week helemaal opnieuw gebouwd, en dat lijkt nu veel beter te werken.

Even doorbijten dus, dan voer ik dezelfde wijzigingen ook hier door (misschien dit weekend), en hoor ik graag weer van eventuele problemen.

Nu doe ik er dus even niets mee, sorry voor het ongemak.

HammerHead schreef:
(quote)

Waarschijnlijk is dit album dan op de plek gekomen van een verwijderd album. Maar er zit dus sowieso iets fout.

Of er zat destijds iets fout, volgens mij komt dat nu niet meer voor? Als iemand nog weet wie het album WEL toegevoegd heeft past een mod het wel even aan.

UmmaGumma 44 schreef:
Als ik zoek op FOR MY PAIN dan vindt 'ie de groep niet. Zoek op de titel van hun album, dan zie ik de band wel!

Is dit iets wat vaker voorkomt?

Sorry... had eerst de lijst met bekende bugs moeten doorlezen!

Ik kom ook weer met een raadsel.

Ik ben op zoek naar een hip hop nummer met een erg flinke bass, die nogal ongewoon loopt. Ik ken niet de tekst maar ik kan me wel een soort 'why' (misvormde vrouwenstem) herinneren aan het eind van het nummer. Het nummer wordt behoorlijk vaak op feestjes (melkweg) gedraaid en de rapper zelf deed me aan Guru (Gangstarr) denken.

Wie kan me helpen?

Randy Newman staat er dubbel op. Zowel hier als hier.

L_T_B schreef:
Randy Newman staat er dubbel op. Zowel hier als hier.

Dat komt omdat er bij dat ene album van de tweede Randy Newman twee spaties stonden tussen "Randy" en "Newman", zodat er een tweede artiest werd gecreeerd. Ik heb een correctie gestuurd.

ik zie net dat deze Chris Lowe aan Pet Shop Boys wordt gelinkt, dat lijkt me niet de bedoeling...

andré schreef:
ik zie net dat deze Chris Lowe aan Pet Shop Boys wordt gelinkt, dat lijkt me niet de bedoeling...

Ik heb een I en een II erbij gezet.

JonnieBrasco
Kan het ook mogelijk gemaakt worden om alleen je geboortejaar in je profiel zichtbaar te maken, zonder dag+maand? Ik geef graag mijn leeftijd te kennen, maar ben er inmiddels achter dat je geboortedatum openbaar prijsgeven op internet (google) je in sommige gevallen iets teveel identificeert.

Heb je wat op je kerfstok dat je zo anoniem wilt blijven?

Electro_
JonnieBrasco schreef:
Kan het ook mogelijk gemaakt worden om alleen je geboortejaar in je profiel zichtbaar te maken, zonder dag+maand? Ik geef graag mijn leeftijd te kennen, maar ben er inmiddels achter dat je geboortedatum openbaar prijsgeven op internet (google) je in sommige gevallen iets teveel identificeert.

Kijk eens bij mijn profiel Alleen staat m'n leeftijd er nu niet bij, maar goed. Ik ben het helemaal met je eens!

JonnieBrasco schreef:
Kan het ook mogelijk gemaakt worden om alleen je geboortejaar in je profiel zichtbaar te maken, zonder dag+maand?.

Ik zou zeggen: probeer het eens voor je in dit topic zo'n vraag stelt

JonnieBrasco
Hmm, het werkt inderdaad zie ik nu, ik meende dat hij de wijziging eerder niet slikte... excuses.

een makkelijke waarschijnlijk:

"rrrrrrrrrrrrrap... tsjap.. tsjap tsjap"

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:28 uur

geplaatst: vandaag om 16:28 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.