De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 9 juli 2006, 13:53 uur
mensen, ik word helemaal gek want ik zoek een nummer dat ik dus niet vinden kan.
het is naar mijn idee een engels gezongen clip met daarin een vader en een zoon die op een truck zitten.
de clip is in potloodlijntjes uitgebeeld.
volgens mij zat er iets van ''me and my.......'' in de tekst
ze gaan over een weg en komen allerlei dingen tegen.
alsjeblieft help me
het is naar mijn idee een engels gezongen clip met daarin een vader en een zoon die op een truck zitten.
volgens mij zat er iets van ''me and my.......'' in de tekst
ze gaan over een weg en komen allerlei dingen tegen.
alsjeblieft help me
0
geplaatst: 9 juli 2006, 13:54 uur
die zoon die zingt de hele clip. en het is dus in potloodlijntjes getekend
0
geplaatst: 9 juli 2006, 15:28 uur
artiestcorrectie doen als "normale" user: romeinse toevoegingen komen niet mee?/
Dit gaat weer van de lijst, lukt me niet om dat te reproduceren
Dit gaat weer van de lijst, lukt me niet om dat te reproduceren
0
geplaatst: 9 juli 2006, 16:23 uur
waterink13 schreef:
Dit nummer is Nizlopi - JCB
0
geplaatst: 9 juli 2006, 16:23 uur
Weer even naar het nummer wat ik zoek! Helaas zijn het niet de nummers die jullie gaven. Ik vind Latin Lovers ook niet zo enorm nieuw nummer
Maar toch bedankt!!!
k hoorde het nummer gisteren weer en er wordt iets van andadé andadé in 'gezongen'
Maar toch bedankt!!!k hoorde het nummer gisteren weer en er wordt iets van andadé andadé in 'gezongen'
0
geplaatst: 10 juli 2006, 13:35 uur
Misschien een idee om toplijsten per genre toe te voegen met meer dan twee en minder dan 20 beoordelingen? Onder het mom van onontdekte maar prachtige albums of zoiets?
0
geplaatst: 11 juli 2006, 01:18 uur
Als ik naar de artiest 'Winne' zoek (met louter gastoptredens achter zijn naam, en dus het betreffende vakje voor gastoptredens aangevinkt) krijg ik geen zoekresultaten.
0
geplaatst: 11 juli 2006, 10:24 uur
Help ik zoek een nummer!
Het nr doet me denken aan het melodietje van de rugrats, de tekst herinner ik me niet.
Maar het melodietje geleek voor een stuk op dat van de rugrats, wie kan mij helpen?
Volgens mij is het al een tamelijk oud nummer.
Het nr doet me denken aan het melodietje van de rugrats, de tekst herinner ik me niet.
Maar het melodietje geleek voor een stuk op dat van de rugrats, wie kan mij helpen?
Volgens mij is het al een tamelijk oud nummer.
0
geplaatst: 11 juli 2006, 20:51 uur
Mijn top 10 lukt niet helemaal. Ik typ in Live Sessions en krijg bonobo in geen veld of wegen te zien. En Charles Mingus The Black Saint and the Sinner Lady gaat ook niet.
0
geplaatst: 11 juli 2006, 20:57 uur
Ik denk dat je hetzelfde probleem hebt als ik hierboven had. Met flink wat scrollen (en een beetje trail-and-error voor de zoekterm met de minste resultaten) moet het wel lukken.
Bij Mingus zou ik gaan voor 'sinner'.
Het werkt wel, maar dat stukje is niet het allergebruikersvriendelijkste deel van de site, Jordy.
Bij Mingus zou ik gaan voor 'sinner'.
Het werkt wel, maar dat stukje is niet het allergebruikersvriendelijkste deel van de site, Jordy.
0
geplaatst: 11 juli 2006, 21:12 uur
Do Or Die ... het zijn 2 artiesten/groepen... een raptrio en een rock/metal artiest... http://www.musicmeter.nl/artist/3912
0
geplaatst: 11 juli 2006, 21:54 uur
Dank je Koekebakker. Met het nodige werk is het me gelukt. Sinner was idd de goede code.
0
geplaatst: 11 juli 2006, 22:29 uur
Ik vroeg me af of het geen idee is de profielen van users wat uit te breiden. Avatars hoeft van mij niet, maar bv. het invullen van de woonplaats lijkt me wel leuk. En ook dat je daar dan op kan klikken en zien we er nog meer in de buurt woont. Verre van nodig natuurlijk, maar misschien wel een leuke aanvulling. 

0
geplaatst: 11 juli 2006, 22:32 uur
herman schreef:
Ik vroeg me af of het geen idee is de profielen van users wat uit te breiden. Avatars hoeft van mij niet, maar bv. het invullen van de woonplaats lijkt me wel leuk. En ook dat je daar dan op kan klikken en zien we er nog meer in de buurt woont. Verre van nodig natuurlijk, maar misschien wel een leuke aanvulling.

Zodat ik kan zien dat jij ook een Leidenaar bent? Leuk idee.
Wat zijn avatars?
0
geplaatst: 11 juli 2006, 22:34 uur
herman schreef:

Voor moviemeter had Jordy het eens over optioneel uit en aan kunnen zetten. Ik vind het zelf echter walgelijk en onnodig.
0
geplaatst: 11 juli 2006, 22:35 uur
Bv. 
Avatars zijn plaatjes die het profiel van iemand opleuken. Bij veel fora staan ze zelfs bij iedere post van de persoon in kwestie, maar dat is hier uit den boze (en terecht).
Zie ook hier.

Avatars zijn plaatjes die het profiel van iemand opleuken. Bij veel fora staan ze zelfs bij iedere post van de persoon in kwestie, maar dat is hier uit den boze (en terecht).

Zie ook hier.
0
geplaatst: 11 juli 2006, 22:35 uur
herman schreef:
maar bv. het invullen van de woonplaats lijkt me wel leuk. En ook dat je daar dan op kan klikken en zien we er nog meer in de buurt woont.
maar bv. het invullen van de woonplaats lijkt me wel leuk. En ook dat je daar dan op kan klikken en zien we er nog meer in de buurt woont.
Dat eerste heb ik voor je gefixt, herman.
Probeer maar eens 
0
geplaatst: 11 juli 2006, 22:37 uur
Goh ja. 
Even mijn profiel updaten... Maar ik kan er nog niet op klikken...

Even mijn profiel updaten... Maar ik kan er nog niet op klikken...
0
geplaatst: 11 juli 2006, 23:28 uur
C Changes schreef:
Do Or Die ... het zijn 2 artiesten/groepen... een raptrio en een rock/metal artiest... http://www.musicmeter.nl/artist/3912
Kun je zelf aanpassen! alvast bedankt
0
geplaatst: 11 juli 2006, 23:28 uur
Koekebakker schreef:
Eens, gaat op de lijst
0
geplaatst: 11 juli 2006, 23:30 uur
Het probleem lijkt vooral dat je weer ALLE resultaten ziet ipv alleen de albums waarop je gestemd hebt
0
geplaatst: 12 juli 2006, 01:07 uur
Lijkt me een goede toevoeging inderdaad. Andere optie is wellicht dat je hem laat zoeken met AND en niet met OR. Als je nu 'Black Saint' of 'Real Life' invoert, krijg je een gigantische lijst. Met AND waarschijnlijk maar 1 resultaat.
0
geplaatst: 12 juli 2006, 12:52 uur
Op de artiestenpagina van Placebo staat de cd 'Black Market Music' niet tussen de andere cd's.
0
geplaatst: 12 juli 2006, 14:21 uur
HOUSECAT schreef:
Op de artiestenpagina van Placebo staat de cd 'Black Market Music' niet tussen de andere cd's.
Nu weer wel. De rock-Placebo had een I en de avant-garde band uit begin jaren 80 een II. Dit moet dus andersom aangezien de oudste band een I hoort te krijgen!
Crew: beter opletten bij het goedkeuren van artiesten-
correcties.

Verder stonden er nog een aantal Placebo platen zonder I of II toevoeging, waaronder dus Black Market Music.
0
geplaatst: 12 juli 2006, 15:14 uur
Take Me There van Mya en Blackstreet? Stond destijds op de soundtrack van die Rugrats film.
0
geplaatst: 14 juli 2006, 15:40 uur
misschien is het een idee om de tekst "mijn updates" in het menuutje links vet te laten worden en tussen haakjes te zetten hoeveel updates er zijn, net zoals je te zien krijgt als je nieuwe berichten hebt. Dan kan je tenminste gelijk zien of er wat veranderd is, zonder dat je erop moet klikken en dergelijke 

0
geplaatst: 15 juli 2006, 00:43 uur
Ik merk dat sinds ik deze site bezoek dat m'n cd-koopverslaving weer de kop op begint te steken. Misschien een idee om online afkick-therapie te bieden?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.