De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 15 juli 2006, 13:09 uur
Ik weet niet of het al eens eerder voorgesteld is, maar mij lijkt het handig om bij een artiest een myspace en last.fm link te hebben. En bij de laatste alleen als ze daadwerkelijk te beluisteren zijn via die site.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 15 juli 2006, 13:39 uur
De twee albums onder artiest Angel (nr. 726) zijn van verschillende bands.
0
geplaatst: 15 juli 2006, 13:51 uur
Casartelli schreef:
Jordy schreef:
Kun je zelf aanpassen! alvast bedankt
Kun je zelf aanpassen! alvast bedankt

0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 15 juli 2006, 14:19 uur
ah ik zie het, merci... misschien een idee om dat ter plaatse met iets meer woorden aan te geven?
0
geplaatst: 15 juli 2006, 14:34 uur
Corrigeer beide artiesten door bij het ene album achter de artiest een "I" te zetten, en bij de andere een "II".
0
Electro_
geplaatst: 15 juli 2006, 17:33 uur
Ik ben de eerste user die stemt op het album van Pharrell, maar er staan al een hoop favoriete nummers bij de statistieken.
http://www.musicmeter.nl/album/35578/stats/
?
http://www.musicmeter.nl/album/35578/stats/
?
0
geplaatst: 15 juli 2006, 17:35 uur
Omdat mensen enkel een als single ofzo al kennen. Wat is daar vreemd aan?
0
geplaatst: 15 juli 2006, 17:42 uur
Omdat je pas op tracks kan stemmen als je op het album gestemd hebt?
0
geplaatst: 15 juli 2006, 17:43 uur
Electro_ schreef:
Ik ben de eerste user die stemt op het album van Pharrell, maar er staan al een hoop favoriete nummers bij de statistieken.
Verwijderde stemmen. Ik nog eens uitzoeken waarom die niet verwijderd zijn, die favo tracks
0
Electro_
geplaatst: 15 juli 2006, 17:49 uur
neo schreef:
Je kunt pas een nummer selecteren als je op het album gestemd hebt hè... Dus als die stemmen weg zijn, horen die favoriete numers ook weg te zijn

0
geplaatst: 15 juli 2006, 19:56 uur
Help! ik zoek al een hele tijd twee nummers, 1 daarvan is makkelijker te vinden dan de ander: dit is een nummer dat vaak bij de noodlanding @ paradiso amsterdam wordt gedraaid! t enige wat ik er eigenlijk over kan zeggen is dat er een vlot en energiek gitaartje in zit en dat je in de tekst telkens terughoord: "wooohoooooooooo, riding on the radioooo!" iemand?!
t 2e nummer is een veel grotere uitdaging. Het is een nummer uit de jaren '90 voor mn gevoel, en voor zover ik weet bevat het geen tekst. je hoort t nog weleens op de achtergrond, en t enige wat ik erover kan zeggen is dat het een beetje valt onder de chill/relax muziek, en dat t eeeeeeergens vergelijkbaar is met sadeness (1991) van enigma. (al klinkt dit nr van enigma wel weer wat religieuzer dan wat ik bedoel)
in het nummer wat ik bedoel hoor je steeds een fluit, en ik ga nu proberen dit te vertalen in tekst (!)
fluuuut fluuuut flúúúúúúúúúúúúúúúúúút;
flùùùù-flúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúút,,,
flùùùù-flúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúú........
tot zover mijn poging t nummer te vertalen in tekst!
mail me plies als je me kan helpen, deze 2 nummers zitten me al maaanden "dwars"
thanks! groet jeroen
t 2e nummer is een veel grotere uitdaging. Het is een nummer uit de jaren '90 voor mn gevoel, en voor zover ik weet bevat het geen tekst. je hoort t nog weleens op de achtergrond, en t enige wat ik erover kan zeggen is dat het een beetje valt onder de chill/relax muziek, en dat t eeeeeeergens vergelijkbaar is met sadeness (1991) van enigma. (al klinkt dit nr van enigma wel weer wat religieuzer dan wat ik bedoel)
in het nummer wat ik bedoel hoor je steeds een fluit, en ik ga nu proberen dit te vertalen in tekst (!)
mail me plies als je me kan helpen, deze 2 nummers zitten me al maaanden "dwars"

thanks! groet jeroen
0
geplaatst: 15 juli 2006, 19:58 uur
0
geplaatst: 16 juli 2006, 01:11 uur
Misschien is dat al eens eerder gevraagd maar is het niet mogelijk om een melding via email te krijgen wanneer er gepost is in een thread waarin jezelf ook gepost hebt?
Veel andere fora werken namelijk wel zo, ik vergeet soms waar ik wat gezet heb en vergeet dan te kijken of er reacties zijn.
Veel andere fora werken namelijk wel zo, ik vergeet soms waar ik wat gezet heb en vergeet dan te kijken of er reacties zijn.
0
geplaatst: 16 juli 2006, 01:19 uur
Dat zou leuk worden met die knock-outs,
"U heeft 873 nieuwe berichten"
"U heeft 873 nieuwe berichten"

0
geplaatst: 16 juli 2006, 01:45 uur
Enige mogelijkheid is een topic toe te voegen aan je persoonlijke updates.
0
geplaatst: 16 juli 2006, 10:34 uur
Die hebben dan ook niet zo'n mooie "Mijn Updates" functionaliteit

0
geplaatst: 16 juli 2006, 11:02 uur
neo schreef:
Hey bedankt, dan ga ik dat maar gebruiken

0
geplaatst: 16 juli 2006, 11:16 uur
In Muziek > Algemeen > Help! Ik zoek een songtekst:
In Muziek > Artiesten > vangelis:
Hoi allemaal ik had op atcbox.com had ik een clipje gedownload hoorde ik een nummer van vangelis het was een hele mooie nummer maar ik weet niet hoe het nummer heet wie mij zou kennen helpen zou ik heel erg dankbaar en tof vinden ik heb het clipje op me comp staan die stuur ik dan op naar u alvast heel erg bedankt en een hele fijne weekend
In Muziek > Artiesten > vangelis:
Hoi allemaal ik had op atcbox.com had ik een clipje gedownload hoorde ik een nummer van vangelis het was een hele mooie nummer maar ik weet niet hoe het nummer heet wie mij zou kennen helpen zou ik heel erg dankbaar en tof vinden ik heb het clipje op me comp staan die stuur ik dan op naar u alvast heel erg bedankt en een hele fijne weekend
0
geplaatst: 16 juli 2006, 11:23 uur
nee, song 2 van blur is t helaas niet! iig bedankt voor je reactie!
0
geplaatst: 16 juli 2006, 11:25 uur
Hoe komt het dat bij Mijn Verzameling de Tijdloze als eerste staat?
(Terwijl Vol. 2 wel gewoon tussen de rest staat in alfabetische volgorde)
(Terwijl Vol. 2 wel gewoon tussen de rest staat in alfabetische volgorde)
0
geplaatst: 16 juli 2006, 12:21 uur
0
geplaatst: 17 juli 2006, 15:56 uur
Kappie schreef:
misschien the sunclub met fiesta de los tamborileros ?
0
geplaatst: 17 juli 2006, 16:03 uur
Kappie schreef:
thanks! groet jeroen

thanks! groet jeroen
Die eerste is Riot Radio van de Dead 60s.
Ze zingen "Riot on the raaaadio".
Leuk liedje, al draaide ik het een jaar geleden al. 
0
geplaatst: 17 juli 2006, 20:38 uur
Hoe komt het dat als ik mijn top-10 wil bewerken, dat als ik de zoekopdracht intik, als zoekresultaat het oude album blijft staan en daaronder "geen resultaten" komt te staan? Zo kan ik mijn top 10 niet veranderen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.