De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 4 juli 2006, 23:38 uur
Maar voor mensen die van normale muziek houden... 
Wat er nu staat gaat dus alleen om het idee, het doel was niet om er al alles mee te kunnen vinden

Wat er nu staat gaat dus alleen om het idee, het doel was niet om er al alles mee te kunnen vinden
0
geplaatst: 4 juli 2006, 23:53 uur
Maar goed ik weet niet of dit nou in plaats van het huidige toevoegen moet komen, lijkt me niet aangezien er bij MusicBrainz nogal veel ontbreekt (onbekendere albums, maar ook informatie als genres, labels en landen), maar die automatische tracklist+hoes ophalen kan het toevoegen wel vergemakkelijken
0
geplaatst: 4 juli 2006, 23:56 uur
Onderhond schreef:
"vervangen" lijkt me geen goed idee nee ...
"vervangen" lijkt me geen goed idee nee ...
Helemaal mee eens
0
geplaatst: 5 juli 2006, 00:01 uur
http://ditchnet.org/dhtmlgallery/crop.html
en als we dan er nog eens zoiets bij doen om het plaatje in je browser te kunnen knippen... wat zou de wereld dan mooi zijn
en als we dan er nog eens zoiets bij doen om het plaatje in je browser te kunnen knippen... wat zou de wereld dan mooi zijn

0
geplaatst: 5 juli 2006, 00:04 uur
aERodynamIC schreef:
Helemaal mee eens
(quote)
Helemaal mee eens
Ehm ja, dat zeg ik dus ook. Je moet dit dus als een klein proof-of-conceptje zien om te kijken in hoeverre het mogelijk is om het toevoegproces te automatiseren, niet als iets dat morgen in plaats van het huidige toevoegen geintroduceerd wordt
0
geplaatst: 5 juli 2006, 00:07 uur
Vervangen zou ik ook niet doen, maar het zou wel een zeer gebruikersvriendelijke uitbreiding zijn, inderdaad.
0
geplaatst: 5 juli 2006, 17:08 uur
Hoi,
Ik denk dat je het liedje "Everything's Gonna Be Alright" van "Sweet box" zoekt.
Ik denk dat je het liedje "Everything's Gonna Be Alright" van "Sweet box" zoekt.
0
geplaatst: 6 juli 2006, 00:43 uur
Robert Hofste schreef:
Hoi,
Hoi,
Zeg, stel je eens wat netter voor in dit topic.

0
y-girl
geplaatst: 6 juli 2006, 12:16 uur
K zou ht wel leuk vinden als je avatars kunt gebruiken ofzow....
idee??
idee??

0
geplaatst: 6 juli 2006, 13:28 uur
Gewoon even een algemene opmerking;
Complimenten voor deze fantastiche, gebruikervriendelijke, functionaliteitsrijke en onmetelijk interessante muzieksite....!
Complimenten voor deze fantastiche, gebruikervriendelijke, functionaliteitsrijke en onmetelijk interessante muzieksite....!
0
Marcel²
geplaatst: 6 juli 2006, 14:13 uur
Bighead schreef:
Dit zijn mooie woorden en ik sluit me er volledig op aan. Complimenten voor de maker(s) van deze prachtige muzieksite. Helemaal top.

Ik en velen denk ik, hebben veel plezier met Musicmeter.

0
geplaatst: 6 juli 2006, 20:13 uur
Marcel Jongeneel schreef:
Dit zijn mooie woorden en ik sluit me er volledig op aan. Complimenten voor de maker(s) van deze prachtige muzieksite. Helemaal top.

En ik sluit me weer bij Marcel aan. Geweldige aanwinst op het Nederlandse internet! En deze site mag wat mij betreft ook wel wat meer bekendheid krijgen. Ik heb er via via al mensen mee laten kennismaken en iedereen was positief! Keep up the good work people!

0
geplaatst: 6 juli 2006, 20:15 uur
Even "klacht" (opmerking
) als je Nelly Furtado intypt hier komt er als zoekresultaat alleen maar Whoa! nelly te staan de nieuwere 2 niet.
Wederom sluit ik me aan bij Marcel en musicfriek
) als je Nelly Furtado intypt hier komt er als zoekresultaat alleen maar Whoa! nelly te staan de nieuwere 2 niet.Wederom sluit ik me aan bij Marcel en musicfriek

0
Electro_
geplaatst: 6 juli 2006, 20:16 uur
jowietje schreef:
Even "klacht" (opmerking
) als je Nelly Furtado intypt hier komt er als zoekresultaat alleen maar Whoa! nelly te staan de nieuwere 2 niet.
Wederom sluit ik me aan bij Marcel en musicfriek
Even "klacht" (opmerking
) als je Nelly Furtado intypt hier komt er als zoekresultaat alleen maar Whoa! nelly te staan de nieuwere 2 niet.Wederom sluit ik me aan bij Marcel en musicfriek

Ik ook, en die zoekfunctie is dus veranderd

0
Marcel²
geplaatst: 6 juli 2006, 20:26 uur
De meeste albums die ik toevoegd typ in handmatig in, want ik zie niets automatisch staan. Misschien ligt het aan de soort albums die ik toevoegd. 
Wel wil ik even zeggen dat ik daar geen moeite mee hebt.

Wel wil ik even zeggen dat ik daar geen moeite mee hebt.

0
geplaatst: 6 juli 2006, 22:27 uur
bij het invoeren van de rotatielijst moet ik allerlei toeren uithalen om de juiste CD in het lijstje te krijgen. dat ging altijd zo makkelijk ....
0
geplaatst: 6 juli 2006, 22:31 uur
Trui76 schreef:
bij het invoeren van de rotatielijst moet ik allerlei toeren uithalen om de juiste CD in het lijstje te krijgen. dat ging altijd zo makkelijk ....
zoek eens op titel, dat werkt beter.
0
geplaatst: 7 juli 2006, 14:16 uur
Meer een vraag: Waaronder moet het genre gospel bij een album gezet worden?
0
geplaatst: 7 juli 2006, 16:09 uur
neen het is niet Everything's Gonna Be Alright" van sweet box, is nu echt niemand die weet welk nr dat ik bedoel:(
0
geplaatst: 7 juli 2006, 16:50 uur
Het nieuwste album van Muse staat bij 'een andere Muse'.
http://www.musicmeter.nl/artist/20762
http://www.musicmeter.nl/artist/9558
http://www.musicmeter.nl/artist/20762
http://www.musicmeter.nl/artist/9558
0
geplaatst: 8 juli 2006, 13:53 uur
Ik zoek een relatief nieuw 'dance' nummer. Ik hoorde het gisteren in een special van Rockwelchter op mtv. Het is een nummer waarin een man redelijk snel spaanse?? woorden spreekt en waar een leuk melodietje onder zit. Het wordt ook vaak in doscotheken gedraaid, wie kan me helpen???
0
geplaatst: 8 juli 2006, 17:11 uur
Ik krijg het niet voor elkaar Real Life van Joan as a Police Woman in mijn rotatielijst te krijgen.
0
sxesven
geplaatst: 8 juli 2006, 17:18 uur
Als zoekwoord alleen even 'real' invoeren, en dan staat 'ie ongeveer halverwege tussen de zoekresultaten. 

0
geplaatst: 8 juli 2006, 17:32 uur
Ah, het is dus een browserprobleem! In IE krijg ik wel een scrollbar inderdaad.
Of een muisprobleem misschien, ik heb hier geen muis met scrollwieltje.
Hoe dan ook: het is gelukt, bedankt.
Of een muisprobleem misschien, ik heb hier geen muis met scrollwieltje.
Hoe dan ook: het is gelukt, bedankt.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.