MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Ik zoek dus 2 Latin house nummers die voorkomen in de mp3: Frank West live @ Coffee -Latin House sessions - New Years 2004.

Aangezien ik niet die hele file online kon zetten heb ik hier even primitief met geluidsrecorder zitten opnemen, dus de kwaliteit is niet geweldig.

nummer 1

nummer 2

Ik hoop echt dat iemand hier deze nummers kent en mij dus de DJ en/of titel ervan kan vertellen. Ik ben je dan eeuwig dankbaar.

Toen ik de What's Up cd's een stem gaf kreeg ik een blanco scherm.

DutchViking
Als ik 'Motörhead' intyp, krijg ik twee bands als zoekresultaat. Er is echter maar één band met die naam.

Mensen mensen,
ik zoek naar een muzieknummer waarvan ik de naam niet weet.

Ik heb echter wel de clip gezien.
Het gaat hierbij om hiphop muziek gemaakt door een donkere man. De clip doet nogal jaren '80 aan. In de clip is onder andere een televisieverslaggever te zien die achter een camera staat, en is een caravan te zien. Tot slot eindigt de clip met een lancering van een raket, die weer neer op de grond komt.

In het nummer komt een paar keer het woord "justified' voor. Misschien is het allemaal maar vaag maar weet iemand het toevallig?

ik hoorde laatst in de film thelma en louise een liedje, en het volgende zinnetje kwam erin: put the hammer down .
Weet iemand van welke song dit komt? alvast bedankt!

snakevega schreef:
ik hoorde laatst in de film thelma en louise een liedje, en het volgende zinnetje kwam erin: put the hammer down .

staat ie hier niet tussen?

Kos
tukkerstein schreef:
Mensen mensen,
ik zoek naar een muzieknummer waarvan ik de naam niet weet.

Ik heb echter wel de clip gezien.
Het gaat hierbij om hiphop muziek gemaakt door een donkere man. De clip doet nogal jaren '80 aan. In de clip is onder andere een televisieverslaggever te zien die achter een camera staat, en is een caravan te zien. Tot slot eindigt de clip met een lancering van een raket, die weer neer op de grond komt.

In het nummer komt een paar keer het woord "justified' voor. Misschien is het allemaal maar vaag maar weet iemand het toevallig?
Kanye West - Touch the Sky

snakevega schreef:

Better Not Look Down

Origineel is geloof ik van BB King

De zoekfunctie werkt sowieso niet vlekkeloos.

DutchViking schreef:
Als ik 'Motörhead' intyp, krijg ik twee bands als zoekresultaat. Er is echter maar één band met die naam.

De band staat foutief 2x in de database, waarschijnlijk een keer met een extra spatie ofzo, heeft dus niet zoveel met het zoeken te maken

Misschien ben ik een enorm zeikerd (dat weet ik eigenlijk wel zeker ), maar wat is de bedoeling bij groepen waarvan een persoon in de loop der tijden de leider wordt en later apart wordt genoemd in de groepsnaam?

Ik bedoel het volgende: 2 Live Crew bestond in de hoogtijdagen uit Fresh Kid Ice, Mr. Mixx, Brother Marquis en Luke, maar het album Banned in the U.S.A. is uitgekomen onder de artiestennaam Luke & The 2 Live Crew. Mij lijkt het dat dit een alias is van The 2 Live Crew, omdat Luke daar al inzat. Anders zou je krijgen dat Luke & The 2 Live Crew bestaat uit Luke en The 2 Live Crew, waar Luke weer inzit. Dan zou Luke er twee keer in moeten zitten.
Voor het overzicht lijkt me het ook handiger, nu heb je albums die door precies dezelfde personen gemaakt zijn, op verschillende artiestenpagina's staan.
Ik had dan ook de artiestenpagina's gecorrigeerd zoals het volgens mij het meest logisch was, maar de crew is het blijkbaar niet met me eens. Hetzelfde was al het geval 2Pac + Outlawz.

In Muziek > Algemeen > help! ik weet de titel en de artiest niet!:

Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen, dus ik zal het proberen te omschrijven. Ik zoek dus een nummer van ong. een paar jaar geleden, genre: soort van electro met zware bassen, en er zit volgens mij iets van truck in de titel, misschien ook van heavy en machine maar die laatste 2 weet ik niet zeker. Het is ook met een videoclip op tv geweest, ik weet het niet helemaal precies, maar het was iets met een witte achtergrond met zwartomlijnde figuurtjes. Ik denk dat iedereen het wel zou kennen als je het zou horen. Hopelijk is dit genoeg info om me te helpen, alvast heel erg bedankt!

Zoek je misschien T.Raumschmiere met het nummer Monstertruck Driver?

KampF schreef:
Ik zoek een nummer van dido; ze zingt iets al

And i will go down with ???... in het refrein

White Flag

Bill Bush schreef:
Zoek je misschien T.Raumschmiere met het nummer Monstertruck Driver?

Dat zou best eens kunnen ja, het klinkt bekend, de titel dan. Nu moet ik hem alleen nog proberen te downloaden

Ja dat is hem! Heeeeel erg bedankt!

Als ik naar 'mijn albums' ga en dan naar de submap 'verlanglijstje', dan staat er dat er 32 albums in die map sta, maar ze kunnen niet worden weergegeven. Omdat het een publieke map is, kan ik hem wel zien wanneer ik er via mijn profiel heenklik. Het probleem is dus dat ik er nu geen albums uit kan weggooien.

Hopelijk kan het gefixt worden? Bvd.

Kleine (grote?) suggestie. Zou het mss mogelijk zijn om een alternatieve artiestennaam toe te voegen. Zodat je bijv. bij The Raconteurs als alt. artiestennaam. The Saboteurs kan toevoegen. En dat de artest dan op beide namen wordt gevonden. Valt mss een beetje samen met wat je ooit mss nog toe zult voegen. "ook verschenen op"

Dat kan toch al..

ik zoek een nummer die al tamelijk oud is, 70,80 of 90, ik herinner me geen tekst ofzo, maar er komt een bekend melodietje in die een beetje op de sountrack van de rugrats gelijkt. er word door een man gezongen in de song.

70,80,90 is een periode van 20 jaar. Het kan dus elk nummer zijn

HiLL schreef:
Dat kan toch al..

Maar niet bij het album zelf...

Als er een album onder de naam The Saboteurs is gemaakt, kun je bij het bewerken van die artiest de namen inderdaad al aan elkaar linken, met als gevolg dat het vermeld wordt als alt. naam enzo.

Als ze nooit een album onder die andere naam hebben gemaakt is die informatie ook niet zo interessant. Was het idee.

Zou het ook niet beter zijn om bij Joy Division een verwijzing te zetten naar New Order, beide bands hebben immers enkele leden gemeen...

Electro_
Het lijkt mij het handigst als dan die leden een linkje krijgen naar de andere band waarin ze spelen als je op de naam klikt, hetzelfde als wat je nu hebt met een solo-artiest.

Electro_ schreef:
Het lijkt mij het handigst als dan die leden een linkje krijgen naar de andere band waarin ze spelen als je op de naam klikt, hetzelfde als wat je nu hebt met een solo-artiest.

Daar stuurde ik op aan, dank je...

Voorlopig gaan er ivm BoekMeter geen nieuwe dingen gebouwd worden of aanpassingen gedaan worden aan dingen die niet stuk zijn. Misschien later.

het melodietje geleek op dat van de rugrats, maar werd door een man gezongen, het melodietje had wel een klein beetje andere afwijking, dan dat van de rugrats

(afbeelding) als ik dit post krijg ik dus gewoon (afbeelding) te zien. Is dat normaal?

"[image]http://www.musicmeter.nl/album/52043[/img]"; is dus afbeelding in vorig bericht. Ik heb img even vervangen door image

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:30 uur

geplaatst: vandaag om 13:30 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.