De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 7 augustus 2006, 21:55 uur
Wat gaat er mis bij de artiest van het album East Meets East? Als je op de artiest klikt, kom je uit bij Kroke, een alias van Nigel Kennedy. Maar als je doorklikt, krijg je niet het album East Meets East te zien. Ook als je zoekt op "Nigel Kennedy" of "Kroke" wordt het niet getoond.
0
geplaatst: 7 augustus 2006, 21:57 uur
eviljoke schreef:
"[image]http://www.musicmeter.nl/album/52043[/img]" is dus afbeelding in vorig bericht. Ik heb img even vervangen door image
"[image]http://www.musicmeter.nl/album/52043[/img]" is dus afbeelding in vorig bericht. Ik heb img even vervangen door image
dat klopt eviljoke.... dat is niet iets wat eindigt op .jpg .. je moet dus met je rechtermuisknop op de hoes klikken, en die url die je daar ziet staan kopieren en tussen tekens zetten.
0
geplaatst: 7 augustus 2006, 23:05 uur
Realiseer me net dat dat zelfs onjuist is. Kroke is een aparte band, met wie Kennedy incidenteel samenwerkt. Maar het lukt me die aliasstatus te verwijderen. Kan dat wel via de interface?
0
geplaatst: 7 augustus 2006, 23:06 uur
Koekebakker schreef:
Realiseer me net dat dat zelfs onjuist is. Kroke is een aparte band, met wie Kennedy incidenteel samenwerkt. Maar het lukt me die aliasstatus te verwijderen. Kan dat wel via de interface?
(quote)
Kroke is geen alias van Kennedy, is ook een fout en daar kijkt Jordy al naar. Komt dus goed

0
geplaatst: 7 augustus 2006, 23:07 uur
Okido.
(ik bedoelde trouwens: lukt me niet, maar dat had je allicht begrepen)
(ik bedoelde trouwens: lukt me niet, maar dat had je allicht begrepen)
0
geplaatst: 8 augustus 2006, 11:13 uur
Ik zoek een nummer dat is gebruikt in een commercial voor een telefoon provider (geen idee welke).
Hoorde het vanmorgen op de radio, maar toen die man na afloop zei wie het zong, verstond ik er he-le-maal niks van.
Weet alleen dat het nummer 'Carry On' heet, en dat de eerste regel begint met; "Sunlight falls around you..."
Iemand enig idee?
Hoorde het vanmorgen op de radio, maar toen die man na afloop zei wie het zong, verstond ik er he-le-maal niks van.
Weet alleen dat het nummer 'Carry On' heet, en dat de eerste regel begint met; "Sunlight falls around you..."
Iemand enig idee?
0
Sietse
geplaatst: 8 augustus 2006, 11:28 uur
ja, zoals altijd was google mijn vriend,
http://www.tvreclames.nl/forum/topic/35/88/25
Schijnbaar is het nummer speciaal voor de commercial geschreven.
0
Relax
geplaatst: 9 augustus 2006, 04:21 uur
Die ene clip op The Box die rappers (Nederlands) die nog niet erg bekend is volgens mij, ze rappen beetje erg kakkerig als ze de R zeggen.
Maar het is zo'n vage physische clip waar je ze soms met een witte laag iets over de hoofd hebben gesmeerd en dat het breekt (niet heletijd maar soms stukjes) als ze boos worden enzo.
Er zit niet bepaald kleur in de clip, het is meer grijs.
Maar het is zo'n vage physische clip waar je ze soms met een witte laag iets over de hoofd hebben gesmeerd en dat het breekt (niet heletijd maar soms stukjes) als ze boos worden enzo.
Er zit niet bepaald kleur in de clip, het is meer grijs.
0
geplaatst: 9 augustus 2006, 18:21 uur
Sietse schreef:
O O O. Ik hoorde hem vanmorgen wéér. Heb meteen een mailtje naar Radio2 gestuurd, en ja hoor kreeg antwoord terug! Het is van Buster Cottam.

Maar toch bedankt veur de moeite.
0
geplaatst: 9 augustus 2006, 19:03 uur
Ter info: het album Sacrament van de band White Willow staat er 2 keer op. Op 1 van de 2 cd's zijn al stemmen op de ander niet dus die kan er makkeljk uit dunkt me.
0
geplaatst: 9 augustus 2006, 22:23 uur
In Muziek > Artiesten > Ik zoek een nummer:
Ik zoek al een week of 2 naar een nummer dat ik nog maar 2 x op tv heb gezien, dit nummer komt dus erg weinig op tv.
IK heb geen info over de maker, of de naam van het nummer. Alles wat ik kan doen is de clip beschrijven.
Het is zeg maar een clip waar in veel street dance te zien is. de clip begint met een vrouw en een man die naar een hek toelopen, elkaars hand aanraken. en plotseling gaat iedereen dansen die door een soort windvlag geraakt wordt. Er worden allerlei salto's ratslagen, draaien, en rare jumps in de clip gemaakt, ook wordt er bijvoorbeeld van een viaduct afgesprongen.
Niet alleen een mooie clip, maar ook een leuk nummer.
Iemand enig idee..?
(sorry voor de matige omschrijving, maar dit is alles wat ik me nog herinner.
groeten Jordi
Ik zoek al een week of 2 naar een nummer dat ik nog maar 2 x op tv heb gezien, dit nummer komt dus erg weinig op tv.
IK heb geen info over de maker, of de naam van het nummer. Alles wat ik kan doen is de clip beschrijven.
Het is zeg maar een clip waar in veel street dance te zien is. de clip begint met een vrouw en een man die naar een hek toelopen, elkaars hand aanraken. en plotseling gaat iedereen dansen die door een soort windvlag geraakt wordt. Er worden allerlei salto's ratslagen, draaien, en rare jumps in de clip gemaakt, ook wordt er bijvoorbeeld van een viaduct afgesprongen.
Niet alleen een mooie clip, maar ook een leuk nummer.
Iemand enig idee..?
(sorry voor de matige omschrijving, maar dit is alles wat ik me nog herinner.
groeten Jordi
0
geplaatst: 9 augustus 2006, 22:38 uur
Hey allemaal...zoek de titel van het nummer van de reclame die gemaakt wordt voor de Robocop Week op RTL 7...het doet een beetje klassiek aan vind ik...en wordt volgens mij wel vaker gebruikt voor reclames.....
Ook zoek ik nog het nummer die gebruikt wordt op TMF voor de reclame van Summer Party....Het nummer wordt op de achtergrond gedraaid nadat je een stukje hebt gehoord van Phunk A Delic met Rockin'
Bijvoorbaat dank
Ook zoek ik nog het nummer die gebruikt wordt op TMF voor de reclame van Summer Party....Het nummer wordt op de achtergrond gedraaid nadat je een stukje hebt gehoord van Phunk A Delic met Rockin'
Bijvoorbaat dank

0
geplaatst: 9 augustus 2006, 22:40 uur
Ik zoek nu al een tijdje een bepaald rocknummertje, de zanger zegt in een gebed naar God de hele tijd dat hij zijn vriendin dood wilt met de toepasselijke tekst: "Kill him, fucking, kill him
Laatst hoorde ik nog van iemand hoe het heette maar het is me alweer ontglipt...
Laatst hoorde ik nog van iemand hoe het heette maar het is me alweer ontglipt...
0
geplaatst: 9 augustus 2006, 23:05 uur
illuvatar schreef:
... de zanger zegt in een gebed naar God de hele tijd dat hij zijn vriendin dood wilt met de toepasselijke tekst: "Kill him, fucking, kill him
... de zanger zegt in een gebed naar God de hele tijd dat hij zijn vriendin dood wilt met de toepasselijke tekst: "Kill him, fucking, kill him
Vriendin met een piemeltje eraan..?

0
geplaatst: 9 augustus 2006, 23:16 uur
neen, t'gaat over zijn vriendin en de kerel aan wie hij haar verloren heeft en hoe hij ze vermoord wil zien

0
Ruby1966
geplaatst: 9 augustus 2006, 23:22 uur
Ik ken het nummer zelf niet, maar met een beetje googlen vond ik Shellac - Prayer to God..dat moet het haast wel zijn.
0
geplaatst: 10 augustus 2006, 00:57 uur
Ik zoek een nummer van de chemical brothers,
het nummer staat niet op Push te button, Surrender en Exit Planet Dust en lijkt nog het meest op het nummer; Three Little Birdies Down Beats... Iemand? Het is een nummer zonder zang als het goed is en zat volgensmij een keer in een FIFA computerspel.
het nummer staat niet op Push te button, Surrender en Exit Planet Dust en lijkt nog het meest op het nummer; Three Little Birdies Down Beats... Iemand? Het is een nummer zonder zang als het goed is en zat volgensmij een keer in een FIFA computerspel.
0
geplaatst: 10 augustus 2006, 15:07 uur
Na een hoop gegoegol vind ik alleen het nummer Star Guitar. Is dat m?
0
geplaatst: 10 augustus 2006, 18:21 uur
hey Part-E Peepz
ik heb een probleempje
ik zoek die liedje die ik bijna overal en elke club hoor.
het is een Mix van Jump on it - Sir Mix A-Lot
hoe heet die nieuwe versie d'r van Die HOUSE VERSION???
hellpppppp
ik heb een probleempje
ik zoek die liedje die ik bijna overal en elke club hoor.
het is een Mix van Jump on it - Sir Mix A-Lot
hoe heet die nieuwe versie d'r van Die HOUSE VERSION???
hellpppppp
0
geplaatst: 10 augustus 2006, 19:28 uur
Freestyle schreef:
Grappig filmpje:
http://video.google.com/videoplay?docid=-1981764069469033815&q=pulpshow
Maar het gaat mij er om van wie de rap muziek is dat in dit filmpje wordt gedraaid. Met name het 2e nummer vind ik erg goed klinken.
Vast wel iemand op deze site die weet van wie deze hip-hop nummers zijn, of van welke groep..
Grappig filmpje:
http://video.google.com/videoplay?docid=-1981764069469033815&q=pulpshow
Maar het gaat mij er om van wie de rap muziek is dat in dit filmpje wordt gedraaid. Met name het 2e nummer vind ik erg goed klinken.
Vast wel iemand op deze site die weet van wie deze hip-hop nummers zijn, of van welke groep..
Ik heb ze gevonden!
Nummer 1: Fat Joe - Dat Gangsta Shit
Nummer 2: Gangstarr - Half & Half
Nu die latin nummers nog

0
geplaatst: 11 augustus 2006, 00:17 uur
Is het misschien een ideetje om bij sommige albums met meerdere covers de alternatieve hoezen ook ergens neer te zetten? Ik zou zo een twee drie niet weten hoe en waar, maar het lijkt me wel handig. Een voorbeeld is bv. White Light/White Heat van Velvet Underground, waar meerdere hoezen van zijn.
Misschien iets voor de onderste regionen van de to do list.
Misschien iets voor de onderste regionen van de to do list.

0
geplaatst: 11 augustus 2006, 00:19 uur
Ik plaats in dat soort gevallen links naar alternatieve plaatjes in een bericht.
0
geplaatst: 11 augustus 2006, 00:20 uur
Ilskipi schreef:
nee sorry.
0
geplaatst: 11 augustus 2006, 08:18 uur
KampF schreef:
nee sorry.
(quote)
nee sorry.
Hey boy, Hey Girl dan? Weliswaar met tekst.
0
geplaatst: 11 augustus 2006, 13:02 uur
In Muziek > Artiesten > Sad planet???:
Toen ik op vakantie lekker naar Studio Brussel aan het luisteren was kwam er een nummer genaamd Sad Planet of It's A Sad Planet langs, helaas heb ik niet gehoord van wie het nummer was! Dus mijn vraag is of iemand weet wie de artiest is!
Toen ik op vakantie lekker naar Studio Brussel aan het luisteren was kwam er een nummer genaamd Sad Planet of It's A Sad Planet langs, helaas heb ik niet gehoord van wie het nummer was! Dus mijn vraag is of iemand weet wie de artiest is!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.