De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 12 augustus 2006, 20:30 uur
Waarom is op het forum eigenlijk geen forumcategorie voor albums die niet op de site mogen?
Of stel ik nu weer een van mijn domme vragen?
Of stel ik nu weer een van mijn domme vragen?

0
geplaatst: 12 augustus 2006, 21:18 uur
Ligt eraan waar je het over hebt. Als het van een artiestis waar al hier op de site al wat staat, zet je het bij de discussie pagina van die artiest. Voor klassiek is er zo wel een aparte topic.
0
geplaatst: 12 augustus 2006, 23:46 uur
Ik zoek een al weer wat ouder nummer wat ik een tijd gelede op de radio hoorde, de volgende zinnen komen er in voor, in het refrein.
Can you feel it rain,
happiness it brings, it makes you wanna sing,
lots of time it rains.
Ik neem aan dat zeker een aantal mensen hem kennen, hij is vrij bekend en word door een vrouw / meid gezongen!
Can you feel it rain,
lots of time it rains.
Ik neem aan dat zeker een aantal mensen hem kennen, hij is vrij bekend en word door een vrouw / meid gezongen!
0
geplaatst: 13 augustus 2006, 00:29 uur
MeStyle schreef:
Ik zoek een al weer wat ouder nummer wat ik een tijd gelede op de radio hoorde, de volgende zinnen komen er in voor, in het refrein.
Can you feel it rain,
lots of time it rains.
Can you feel it rain,
lots of time it rains.
Zou het Ka-Ching! van Shania Twain kunnen zijn? Tekst is net iets anders, maar "happiness it brings" en "it makes you wanna sing" komen er wel in voor:
Can you hear it ring
It makes you wanna sing
It's such a beautiful thing
Ka-ching!
Lots of diamond rings
The happiness it brings
You'll live like a king
With lots of money and things
0
geplaatst: 13 augustus 2006, 02:21 uur
Voor als je hiermee bezig gaat, Jordy:
Nog eentje: Tom Waits and Crystal Gayle is geen alternatieve naam van Tom Waits. Of had jij dat ook al opgemerkt, aERo?
aERodynamIC schreef:
Kroke is geen alias van Kennedy, is ook een fout en daar kijkt Jordy al naar. Komt dus goed
Kroke is geen alias van Kennedy, is ook een fout en daar kijkt Jordy al naar. Komt dus goed

Nog eentje: Tom Waits and Crystal Gayle is geen alternatieve naam van Tom Waits. Of had jij dat ook al opgemerkt, aERo?

0
geplaatst: 13 augustus 2006, 12:28 uur
Er staan in totaal 3 albums van een band genaamd Frost op de site. Echter het album Milliontown van Frost is een totaal anderre band dan de band Frost met twee albums uit 2003. Hebben ook niks met elkaar te maken. Ik heb een poging gedaan om een correctie in te sturen maar dat wil dus niet omdat ze allemaal onder dezelfde band hangen.
Nog veel gekker, die band van het album Milliontown heet officieel Frost* (met dat sterretje dus er bij).
Nog veel gekker, die band van het album Milliontown heet officieel Frost* (met dat sterretje dus er bij).
0
geplaatst: 13 augustus 2006, 14:32 uur
Mijn broer zoekt een nummer over een hele sterke jongeman die keihard werkt (vermoedelijk aan de spoorlijn), die wordt vervangen door machines. Maar zodra de machines het begeven, hebben ze hem weer nodig. Kan iemand ons helpen?
0
geplaatst: 13 augustus 2006, 17:08 uur
psychonaatje schreef:
Zou het Ka-Ching! van Shania Twain kunnen zijn? Tekst is net iets anders, maar "happiness it brings" en "it makes you wanna sing" komen er wel in voor:
Can you hear it ring
It makes you wanna sing
Ka-ching!
Lots of diamond rings
The happiness it brings
You'll live like a king
Can you hear it ring
It makes you wanna sing
Ka-ching!
Lots of diamond rings
The happiness it brings
You'll live like a king
Ka-Ching!
Dat is hem inderdaad ja! Oké nu voel ik me echt blond dat ik die ''ring'' en ''rain'' door elkaar gehaald heb.
Hartstikke bedankt voor je antwoord. Heb hier al zolang naar gezocht, geen wonder dat ik hem niet vond.

0
geplaatst: 13 augustus 2006, 19:19 uur
Koekebakker schreef:
(quote)

Maar ik vind dat die wel degelijk in het rijtje hoort te staan als je bij Tom Waits kijkt. Toch?!
0
geplaatst: 13 augustus 2006, 19:53 uur
Het helpt soms om gewoon dat ene zinnetje dat je je nog herinnert in te typen op google met het woord 'lyrics' erbij 

0
geplaatst: 13 augustus 2006, 19:55 uur
ChrisX schreef:
Ik heb een poging gedaan om een correctie in te sturen maar dat wil dus niet omdat ze allemaal onder dezelfde band hangen.
Ik heb een poging gedaan om een correctie in te sturen maar dat wil dus niet omdat ze allemaal onder dezelfde band hangen.
Gewoon bij elk album even een I'tje of II'tje bij de artiest plaatsen.
Edit: Is inmiddels al gebeurt zie ik.
0
geplaatst: 13 augustus 2006, 19:57 uur
aERodynamIC schreef:
Maar ik vind dat die wel degelijk in het rijtje hoort te staan als je bij Tom Waits kijkt. Toch?!
(quote)
Uiteraard, als samenwerking, niet als alias.
0
geplaatst: 13 augustus 2006, 20:11 uur
Had ik niet eens gezien, kan het nog aangepast worden of draait dan alles weer in de soep?
0
geplaatst: 13 augustus 2006, 20:25 uur
Wanneer is deze site eigenlijk begonnen? In welk jaar en in welke maand?
0
geplaatst: 13 augustus 2006, 21:47 uur
Koekebakker schreef:
Voor als je hiermee bezig gaat, Jordy (...) Tom Waits and Crystal Gayle is geen alternatieve naam van Tom Waits.
Voor als je hiermee bezig gaat, Jordy (...) Tom Waits and Crystal Gayle is geen alternatieve naam van Tom Waits.
Dat geval is "gewoon"door de crew aan te passen. Bij die Kennedy is er iets raars aan de hand, waardoor de informatie niet te wijzigen is vanaf de site, ik moet daar dus wel even induiken.
0
geplaatst: 14 augustus 2006, 12:01 uur
Ah! Crewmensen, ik heb een fout gemaakt. Ik heb een rapper die Tragedy (Khadafi) heet, gekoppeld aan de Kadafi van Outlawz, maar dat zijn twee verschillende rappers! De wijziging is nog niet geaccepteerd, dus kan iemand die even verwerpen?
Edit: Probleem opgelost! Dank u, BoordAppel!
Edit: Probleem opgelost! Dank u, BoordAppel!

0
geplaatst: 14 augustus 2006, 13:47 uur
Omdat ik de artiesten waarvan ik meerdere albums in een aparte submap wil zetten, wordt de boomstructuur erg lang. Hierdoor verspringt hij telkens weer naar boven, als ik naar beneden scroll. Is deze optie op een of andere manier uit te zetten, of moet ik de boom gewoon korter maken?
0
geplaatst: 14 augustus 2006, 14:18 uur
psychonaatje schreef:
Ah! Crewmensen, ik heb een fout gemaakt. Ik heb een rapper die Tragedy (Khadafi) heet, gekoppeld aan de Kadafi van Outlawz, maar dat zijn twee verschillende rappers!
Ah! Crewmensen, ik heb een fout gemaakt. Ik heb een rapper die Tragedy (Khadafi) heet, gekoppeld aan de Kadafi van Outlawz, maar dat zijn twee verschillende rappers!
Aha, ik had hem al laten staan, omdat ik het niet zeker wist en het later wilde opzoeken

0
geplaatst: 14 augustus 2006, 14:52 uur
Is het misschien een idee om op artiestenpagina's naast wiki en allmusic ook een link te zetten naar de officiële site van de artiest? Eventueel probleem is wel dat de URL aan veranderingen onderhevig kan zijn.
0
geplaatst: 14 augustus 2006, 16:12 uur
Misschien is het ook leuk om iets te doen met de stad van geboorte/oprichting die nu bij artiestenpagina's word opgenomen. Het zou wel aardig zijn als je daarop zou kunnen klikken en dan een lijstje kreeg met alle artiesten uit die plaats.
0
geplaatst: 15 augustus 2006, 11:42 uur
Noudjuh schreef:
Omdat ik de artiesten waarvan ik meerdere albums in een aparte submap wil zetten, wordt de boomstructuur erg lang. Hierdoor verspringt hij telkens weer naar boven, als ik naar beneden scroll. Is deze optie op een of andere manier uit te zetten, of moet ik de boom gewoon korter maken?
Het lijkt er op dat ik inderdaad niet goed rekening heb gehouden met lange mappenlijsten. Voorlopig zul je het er toch even mee moeten doen, maar ik zet op de lijst om hier eens naar te kijken.
0
geplaatst: 15 augustus 2006, 12:12 uur
Ik zoek een nummer dat veel gebruikt wordt in cowboyfilms en western. Het is een vrij oud nummer. Het nummer is volledig instrumentaal en klinkt vrijwel altijd wanneer een cowboy een bar of iets dergelijks in loopt en daarbij de deur intrapt. Je hoort dan alleen de voetstappen van de cowboy die loopt over de houten vloer.
Klinkt allemaal vaag maar het wordt erg vaak gebruikt. Meer weet ik niet van het nummer.
Kan iemand mij helpen?
Klinkt allemaal vaag maar het wordt erg vaak gebruikt. Meer weet ik niet van het nummer.
Kan iemand mij helpen?
0
geplaatst: 15 augustus 2006, 12:32 uur
Jordy schreef:
Het lijkt er op dat ik inderdaad niet goed rekening heb gehouden met lange mappenlijsten. Voorlopig zul je het er toch even mee moeten doen, maar ik zet op de lijst om hier eens naar te kijken.
(quote)
Okee. Bedankt voor de aandacht.
0
geplaatst: 15 augustus 2006, 16:45 uur
LOL: hoe kan dit?
Wel humor:
Er staan 0 albums van deze artiest op MusicMeter. Er is nog niet op de album(s) van deze artiest gestemd.
Goh!
Wel humor:
Er staan 0 albums van deze artiest op MusicMeter. Er is nog niet op de album(s) van deze artiest gestemd.
Goh!

0
geplaatst: 15 augustus 2006, 17:00 uur
psychonaatje schreef:
Wel humor:
Goh!
Wel humor:
Goh!

De vraag is maar in hoeverre je het dan een artiest kunt noemen...
0
geplaatst: 15 augustus 2006, 18:00 uur
Ik hoorde vandaag een reclame op radio538 over FIFA, welk nummer werd er op de achtergrond gebruikt? Dat was volgensmij dat nummer van de Chemical Brothers die ik zoch, volgensmij helemaal niet van de Chemical Brothers...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.