MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Ik zoek een nummer, jongens!
In de clip van 'forgot about dre' van dr. dre en eminem verschijnt hittman op het einde met een nummer.
Ik ben al heel lang op zoek naar dit nummer maar vind het nergens. Zou iemand mij hiermee kunnen helpen ?

En ik heb er nog een ... deze is een heel bekend alterno-nummer die regelmatig op tv werd getoond. De clip is zeer vreemd. Er komen kinky verpleegsters in voor enzo.
Op een TMF-awards werd dit nummer ook afgespeeld toen ze die oli en an introduceerden. HULLUP !

The_Architect schreef:
Ik zoek een nummer, jongens!
In de clip van 'forgot about dre' van dr. dre en eminem verschijnt hittman op het einde met een nummer.
Ik ben al heel lang op zoek naar dit nummer maar vind het nergens. Zou iemand mij hiermee kunnen helpen ?

Volgens mij is dat nummer nooit uitgekomen (alleen stukje voor clip gemaakt dus).

En ik heb er nog een ... deze is een heel bekend alterno-nummer die regelmatig op tv werd getoond. De clip is zeer vreemd. Er komen kinky verpleegsters in voor enzo.
Op een TMF-awards werd dit nummer ook afgespeeld toen ze die oli en an introduceerden. HULLUP !

Hier stond laatst ook iets over in de OOR....At The Drive-In ofzo?

T.O. schreef:
(quote)

Volgens mij is dat nummer nooit uitgekomen (alleen stukje voor clip gemaakt dus).

(quote)

Hier stond laatst ook iets over in de OOR....At The Drive-In ofzo?

- verdorie toch !

- neen, tis een soort elektro, à la miss kittin

Hoe kan het dat Keane - Hopes and Fears (uit 2004) wél in de Top-250 staat en Franz Ferdinand - Franz Ferdinand (ook 2004) niet? FF heeft genoeg stemmen om in de lijst te staan volgens mij. Gaat het dan om de exacte datum wanneer deze albums verschenen in 2004 (om te voldoen aan de eis dat een album langer dan 2 jaar uit moet zijn)?

duidelijk

DutchViking
Dan zou deze er ook in moeten staan, toch? Het album is verschenen in april 2004, toegevoegd op de site in mei van dat jaar en heeft genoeg punten behaald voor een top 250-notering

Komt de nieuwsbrief eigenlijk nog een keer?

Op de artiesten pagina van Guus Meeuwis staat niet 'groepen/samenwerkingen'. Terwijl dat hij 3 albums samen met Vagant heeft gemaakt.

Glurp schreef:
Op de artiesten pagina van Guus Meeuwis staat niet 'groepen/samenwerkingen'. Terwijl dat hij 3 albums samen met Vagant heeft gemaakt.

Dat soort dingen moet/kan je dan ook zelf koppelen.

L_T_B schreef:
(quote)

Dat soort dingen moet/kan je dan ook zelf koppelen.

ja?
Zou jij mij dan kunnen vertellen hoe?

Toine Rorije
Glurp schreef:
ja?
Zou jij mij dan kunnen vertellen hoe?

Klik eens hier

Kos
Met die verpleegsters is Dillinger Escape Plan geloof ik.

Mag ik vragen waarom er bij Eels en Nine Inch Nails wel een heleboel bandleden genoemd worden, maar bij Songs: Ohia en Bright Eyes alleen de centrale figuur... al die bands berusten op hetzelfde principe van 1 vast bandlid en een zooi wisselende dus ik denk ook dat het het mooiste is als die volgens een vast patroon op MuMe staan... en zo ja.. welk patroon?

Komt de nieuwsbrief eigenlijk nog een keer?

Hoe vaak ga je dat nog herhalen? De nieuwsbrief is iets dat mogelijk nog een keer wordt gebruikt.

Totdat ik antwoord krijg, wat op zich op zijn plaats is als een vraag gesteld wordt.

Pfft, sorry hoor...

Nee, ik denk het niet.

Jordy schreef:
Pfft, sorry hoor...

Nee, ik denk het niet.

Geeft niets! Vroeg het 13 mei pas voor het eerst...

Er staan 2 verschillende motorheads op, maar het zijn allebei dezelfde groepen.

http://www.musicmeter.nl/album/searchresults#results

En we hebben weer een dubbele gevonden! Hier en hier.

Okee.. is aangepakt... album met minste stemmen (1) verwijderd.

tukkerstein schreef:
Ik zoek een nummer dat veel gebruikt wordt in cowboyfilms en western. Het is een vrij oud nummer. Het nummer is volledig instrumentaal en klinkt vrijwel altijd wanneer een cowboy een bar of iets dergelijks in loopt en daarbij de deur intrapt. Je hoort dan alleen de voetstappen van de cowboy die loopt over de houten vloer.

Klinkt allemaal vaag maar het wordt erg vaak gebruikt. Meer weet ik niet van het nummer.

Kan iemand mij helpen?

negen van de tien keer gaat het om stukje van de volgende soundtracks: once upon a time in the west
of the good the bad and the ugly.
Succes

andré schreef:
Hoe kan het dat Keane - Hopes and Fears (uit 2004) wél in de Top-250 staat en Franz Ferdinand - Franz Ferdinand (ook 2004) niet? FF heeft genoeg stemmen om in de lijst te staan volgens mij. Gaat het dan om de exacte datum wanneer deze albums verschenen in 2004 (om te voldoen aan de eis dat een album langer dan 2 jaar uit moet zijn)?

Dan zou Franz Ferdinand er ook in moeten staan, want die plaat is in het begin van 2004 uitgekomen...

The Scientist schreef:
Mag ik vragen waarom er bij Eels en Nine Inch Nails wel een heleboel bandleden genoemd worden, maar bij Songs: Ohia en Bright Eyes alleen de centrale figuur... al die bands berusten op hetzelfde principe van 1 vast bandlid en een zooi wisselende dus ik denk ook dat het het mooiste is als die volgens een vast patroon op MuMe staan... en zo ja.. welk patroon?

Bij Eels was het in het begin niet zo duidelijk dat het om 1 persoon draaide (Tommy en zeker Butch hebben er jaren bijgezeten). En de band van Nine Inch Nails verandert volgens mij ook niet echt vaak (al is het natuurlijk wel zo dat het Trent's speeltje is). Wel een interessant punt.

herman schreef:
(quote)

Dan zou Franz Ferdinand er ook in moeten staan, want die plaat is in het begin van 2004 uitgekomen...

Aha, dan ligt het dus aan het puntenaantal

Jordy schreef:
(quote)

Aha, dan ligt het dus aan het puntenaantal

Hij heeft genoeg punten om in de top 100 binnen te komen, volgens mij.

Kan het niet zijn dat er nooit een releasedatum heeft bijgestaan?

Dit album is net toegevoegd, maar het is hetzelfde album als deze.

herman schreef:

Ik ben even zo gek geweest om de punten te tellen, de cd heeft exact 250 punten, wat een 49e plaats in de top 250 zou opleveren

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:03 uur

geplaatst: vandaag om 15:03 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.