MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Joy
momenteel bandje in top 40 dat exacct klinkt als thin lizzy

iemand een id?

Joy

Joy schreef:
momenteel bandje in top 40 dat exacct klinkt als thin lizzy

iemand een id?

Joy

'Gabrielle' van Ween (had ik ook al bij een Thin Lizzy-album vermeld waar je dit vroeg )

Omayyad
"The Shunned Country" van Bob Drake bevat 52 tracks. Wanneer ik deze titel wil toevoegen, krijg ik een foutmelding. Is er een maximum aantal tracks per album?

Omayyad schreef:
"The Shunned Country" van Bob Drake bevat 52 tracks. Wanneer ik deze titel wil toevoegen, krijg ik een foutmelding. Is er een maximum aantal tracks per album?

nope

Het lijkt mij een handige optie als je in zoekresultaten ook kunt zien hoeveel berichten er geplaatst zijn. Nu wil ik namelijk soms gewoon iets lezen over een artiest, en dan zit je 10 linkjes aan te klikken en heb je soms nog geen berichtje te pakken

Hallo iedereen, ik ben op zoek naar een house nummer van een jaar of 5-10 geleden. Het enige dat ik weet is dat er de tekst : "Qu'est-ce que vous voulez? Hash." in voorkomt. Niet erg veel dus . Wie kan mij helpen?

Omayyad
Aurum schreef:
(quote)

nope

Oké... bedankt. Dan zal ik het nog eens proberen..

Casartelli (moderator)
Ik weet niet of het al eens eerder aangekaart is (ongetwijfeld wel), maar...

Allereerst: ik ben erg verheugd over de artiestenpagina's, het opsommen van bandleden, e.d. Als ik nu bijv. de pagina van Dream Theater opvraag, krijg ik niet alleen in één keer alle albums op een rijtje, ook de bandleden, de oud-bandleden etc. En klik ik dan op James LaBrie dan zie ik ook nog in één keer zijn solo-repertoire. En omgekeerd: zoek ik op James LaBrie dan krijg ik er direct een link naar Dream Theater bij. Werkt perfect!

Maar... als ik op diezelfde DT-pagina op Mike Portnoy wil klikken, kan dat niet, waarschijnlijk omdat de man geen solowerk heeft. Zoek ik op zijn naam dan vind ik "lid van Dream Theater". De man is echter ook lid van bijv. Transatlantic (waar hij ook netjes als zodanig vermeld staat). Misschien een idee om de artiestenpagina zodanig te maken dat ook bandleden zonder eigen werk een entry kunnen hebben?

De vraag of leden zonder solo-albums ook een eigen pagina "verdienen" vind ik een leuke voor later, als BoekMeter af is. Maar dat dit soort leden via de zoekmogelijkheid gevonden kunnen worden is in ieder geval iets wat niet de bedoeling is, dat heb ik even verholpen

Ik haal de (terecht) veel bekritiseerde "gebruikers met gelijke smaak" dingetjes weg, in z'n huidige vorm gewoon niet goed genoeg. Misschien later weer eens tijd in steken.

Joy
andré schreef:
(quote)

'Gabrielle' van Ween (had ik ook al bij een Thin Lizzy-album vermeld waar je dit vroeg )

ohja

sorry nie wakker

thx!!

tof bandje

Relax
Zoekfunctie is zwaar iritant nu, ik zoek gewoon RUN DMC maar ik kan die niet vinden >.<
NWA moet nu PERSEE met N.W.A. net als D12 = nu D-12...

Zwaar moeilijk

Jordy schreef:
Ik haal de (terecht) veel bekritiseerde "gebruikers met gelijke smaak" dingetjes weg, in z'n huidige vorm gewoon niet goed genoeg. Misschien later weer eens tijd in steken.

Oke. Het idee was goed, maar de uitwerking liet inderdaad te wensen over. Hoe het dan wel moet vind ik een beetje lastig aan te geven.

Jordy schreef:

Ik vond het toch wel leuk om te zien, en bij mij klopte het ook redelijk (niet meer dan redelijk, maar toch).

hpvmars
Jordy schreef:

Ik vind dat toch wel erg jammer. Ook al is het algoritme niet perfect, het gaf wel een idee van users met vergelijkbare smaak. Iedereen beseft toch wel dat het nooit een perfect beeld kan geven.

titan (crew)
Is de eerste niet de foute? De tweede stond er tenslotte al langer op.

De eerste is de juiste artiestennaam.

de 2e is de foute.

De 2e is veel eerder toegevoegd en moet dus alleen aangepast worden. Die eerste moet verwijderd worden, wel zo eerlijk voor de toevoeger.

godlydevil7
ik had net iets ontdekt, er staat als je nirvana intypt nirvana(II), met alle albums van Nirvana behalve Bleach en een Nirvana zonder romeinse cijfers met alleen bleach

de nirvana met alleen Bleach:

http://www.musicmeter.nl/artist/22716

en zonder bleach:

http://www.musicmeter.nl/artist/9909

EDIT: alweer gefixt zie ik

Ik heb het aangepast

Is het sowieso een idee (weet niet hoeveel moeite dat kost) om bij de artiestenupdates te zorgen dat er bijvoorbeeld gewoon Muse staat en niet Muse (II). Die andere Muse zal zelden worden besproken en zo staat het wat mooier.

Relax schreef:
Zoekfunctie is zwaar iritant nu, ik zoek gewoon RUN DMC maar ik kan die niet vinden >.<
NWA moet nu PERSEE met N.W.A. net als D12 = nu D-12...

Zwaar moeilijk

Nou noem je net wel een paar rare uitzonderingen, maar je hebt gelijk: het zoeken van korte namen met speciale tekens werkt momenteel niet lekker, gaat op de lijst

Jordy schreef:

Jammer, op MuMe was het een leuke toevoeging (in tegenstelling tot op MoMe).

neo
Eens, hier musicmeter vond ik het wel wat hebben. Hier waren dus matches veel en veel beter, ook al had iemand dan een stuk minder stemmen.

mijn albumlijst is niet openbaar, maar ik wil dit wel. dit lukt mij niet. telkens als ik onder "mijn albums" bij "openbaar" ja/nee verander gebeurt er niets.

weet iemand hoe ik mijn albumlijst wel openbaar kan maken? zo niet, waar kan ik dan met deze vraag terecht?

Electro_
Lukas schreef:
Is het sowieso een idee (weet niet hoeveel moeite dat kost) om bij de artiestenupdates te zorgen dat er bijvoorbeeld gewoon Muse staat en niet Muse (II). Die andere Muse zal zelden worden besproken en zo staat het wat mooier.

Inderdaad! In ieder geval is het denk ik mooier om de Romeinse cijfers niet cursief te doen.

dollie
Jesse schreef:
mijn albumlijst is niet openbaar, maar ik wil dit wel. dit lukt mij niet. telkens als ik onder "mijn albums" bij "openbaar" ja/nee verander gebeurt er niets.

weet iemand hoe ik mijn albumlijst wel openbaar kan maken? zo niet, waar kan ik dan met deze vraag terecht?

Ik heb hetzelfde probleem.

Ik heb het probleem dat ik de albumlijsten die openbaar zijn niet kan openen met 'mijn albums'.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:04 uur

geplaatst: vandaag om 15:04 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.