MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Oh vandaar.

Willen de mods even wachten met toevoegingen beoordeling? er gaat nog iets niet goed

Ik heb nog helemaal niks goedgekeurd, ben te druk bezig met uitpluizen hoe het nou met die 'release data-link' zit.

Willen de mods even wachten met toevoegingen beoordeling? er gaat nog iets niet goed
Zelf als crew-member albums toevoegen kan zeker ook niet?

De balkjes bij het stemoverzicht bij een album werken niet.

zie je 'm nu?

Jordy schreef:

zie je 'm nu?
Waar zou die link moeten staan dan? Onder de stem, onder de titel of ergens onderaan? Zou die link wel bij iedere album moeten staan?

onder de titel , bij "corrigeer" en "voeg een album toe" zou het moeten staan

Hobbes schreef:

De balkjes bij het stemoverzicht bij een album werken niet.

gefixed

Jordy schreef:

Oops net nog een album toegevoegd. Leek goed te gaan. Zeg maar als t weer kan.

toevoegen kan wel, beoordelen gaat nog iets fout

Jordy schreef:

onder de titel , bij "corrigeer" en "voeg een album toe" zou het moeten staan
Sorry Jordy, ik heb bij een stuk of 20 albums gekeken, maar de link is nergens te vinden. Raar, maar waar.

Ik zal er nog 's naar kijken, hij moet bij elk album staan

Nu dan, Daan.

Volgens mij moet dat toevoegen weer werken. Zo niet? Meld het hier. Kijk voor je gaat beoordelen eerst even hier, of er geen probleem bekend is.

Er zijn inmiddels een paar albums zonder hoes, die svp even corrigeren als je ze tegenkomt

ben er over een uurtje ofzo weer, succes allemaal

Klein gek bugje: Iedereen die wat heeft toegevoegd blijkt 8 mile in zijn toevoegingslijst te hebben staan.

Niet helemaal iedereen, maar er zit een foutje in inderdaad. Gaat op de lijst.

Jordy schreef:

Nu dan, Daan.
Perfect Jordy...

Ik ga er zo snel mogelijk mee aan de slag.

Jordy, mag ik mijn zegje over EP's hier doen, of moet ik dat in een nieuw topic doen .

Kos
De chat werkt ook prima

tovenaar schreef:

Jordy, mag ik mijn zegje over EP's hier doen, of moet ik dat in een nieuw topic doen .

Doe maar in een nieuw topic, maar ik zal alleen reageren als ik het idee heb dat het nog iets toevoegt.

Is goed, maar kunnen we die berichten die hier in dit topic staan daar niet even naartoe kopieren? Werkt dat al of niet? Kan het als het werkt ook wel zelf .

Nope dat werkt nog niet.... is het volgende dat ik ga doen. Is ook wel veel werk inmiddels, om dat te kopieren naar een nieuw topic

Ehm... hehe, dan wacht ik wel even . Die opgekropte woede hehehe. Nee serieus Jordy, de beslissing die er nu ligt is te gek voor woorden, vandaar dat ik een topic wil beginnen om tot een oplossing te komen. Ik wacht wel even totdat het gefixt is.

Ga je trouwens nog zo'n blauwe "M" maken die je ziet als je MusicMeter in je Firefox Toolbar hebt? MusicMeter steekt maar schraal af tegen die stoeren gele M van MovieMeter d'r naast.

Yup, dat icoon werkt wanneer musicmeter.nl het doet.

Yak
En om maar even puristisch te leuteren: ik vind het uitgelijnde logo zoals op MoMe mooier dan het ver ingesprongen logo op MuMe.

tovenaar schreef:

Ehm... hehe, dan wacht ik wel even . Die opgekropte woede hehehe. Nee serieus Jordy, de beslissing die er nu ligt is te gek voor woorden, vandaar dat ik een topic wil beginnen om tot een oplossing te komen. Ik wacht wel even totdat het gefixt is.

Prima. Misschien is het sowieso wel een goed idee om nog heel even te wachten met dit soort (relatief onbelangrijke) dingen. Eerst de site in grote lijnen op de rails brengen, dan discussies over welk genres wel of niet, singles wel of niet, etc.

RWL
Ik heb het genre "Comedy" nog niet als mogelijkheid bij het toevoegen van CDs gezien....moet ik daar nog even op wachten, of komt dat genre er helemaal niet op?

Tja moeilijk. We hebben nu dus "type" album (live, verzamel, normaal, ...) en genre.

Wat versta je onder comedy? Alleen gesproken woord? Een vraag zal hier weer worden, willen we dat hier wel? 't Heet natuurlijk MUSICmeter.

Suggesties zijn welkom, zal er nog even over denken.

Jordy schreef:

Eerst de site in grote lijnen op de rails brengen, dan discussies over welk genres wel of niet, singles wel of niet, etc.

Affirmative!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:40 uur

geplaatst: vandaag om 23:40 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.