De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 10 maart 2004, 20:33 uur
Everyone Should Be Killed van Anal Cunt heeft 58 nummers! Die kan je nu niet toevoegen.
0
geplaatst: 10 maart 2004, 20:35 uur
Jordy schreef:
Wat versta je onder comedy? Alleen gesproken woord? Een vraag zal hier weer worden, willen we dat hier wel? 't Heet natuurlijk MUSICmeter.
Wat versta je onder comedy? Alleen gesproken woord? Een vraag zal hier weer worden, willen we dat hier wel? 't Heet natuurlijk MUSICmeter.
Snap ik Jordy. Ik bedoel puur Spoken Word. Het is Natuurlijk MUSICmeter, dat snap ik ook wel, maar een CD is een CD (als we het hier toch over albums en CDs toevoegen hebben).
Kan me voorstellen dat men niet op Spoken Word CDs zit te wachten....dus ik hoor het wel

0
geplaatst: 10 maart 2004, 20:41 uur
Sla ze nog maar heel even over Linda, gaan we het er later nog 's over hebben als het wat minder hectisch is.
0
geplaatst: 10 maart 2004, 20:43 uur
BoordAppel schreef:
Everyone Should Be Killed van Anal Cunt heeft 58 nummers! Die kan je nu niet toevoegen.
gaat op de lijst
0
geplaatst: 10 maart 2004, 20:44 uur
RWL schreef:
Snap ik Jordy. Ik bedoel puur Spoken Word. Het is Natuurlijk MUSICmeter, dat snap ik ook wel, maar een CD is een CD (als we het hier toch over albums en CDs toevoegen hebben).
Kan me voorstellen dat men niet op Spoken Word CDs zit te wachten....dus ik hoor het wel
Beetje vergelijkbaar met live optredens op MM..Snap ik Jordy. Ik bedoel puur Spoken Word. Het is Natuurlijk MUSICmeter, dat snap ik ook wel, maar een CD is een CD (als we het hier toch over albums en CDs toevoegen hebben).

0
geplaatst: 10 maart 2004, 20:54 uur
Ik mis het genre 'blues'. Kan die er niet worden bijgedaan?
PS. Ik probeer een plaatje van Michael de Jong onder de 25 kb te krijgen, maar hij blijft hangen rond de 50 kb. Ik heb hem opgeslagen als JPG en is 200 bij 200 pixels, dus ik begrijp nu eigenlijk niet wat ik fout heb gedaan.
PS. Ik probeer een plaatje van Michael de Jong onder de 25 kb te krijgen, maar hij blijft hangen rond de 50 kb. Ik heb hem opgeslagen als JPG en is 200 bij 200 pixels, dus ik begrijp nu eigenlijk niet wat ik fout heb gedaan.
0
geplaatst: 10 maart 2004, 20:55 uur
*edit* reactie op kos *edit*
Ja das waar,
Doe geen moeite Jordy.
Ja das waar,
Doe geen moeite Jordy.
0
geplaatst: 10 maart 2004, 20:55 uur
Er staan bij ?fout een aantal albums die inmiddels al op de site staan.
0
geplaatst: 10 maart 2004, 20:56 uur
svp opnieuw submitten met de mededeling "mods, verwijderen svp"
0
geplaatst: 10 maart 2004, 20:57 uur
Ik zal blues, ska en country toevoegen. Daarna voorlopig GEEN nieuw genres, gaan we het later over hebben.
0
geplaatst: 10 maart 2004, 21:53 uur
Ik wil eigenlijk op MoMe en MuMe links naar elkaar opnemen, maar ik weet nog niet zo goed hoe. Bij soundtracks en zo kan dat natuurlijk, maar tot die tijd gewoon één link op een vaste plek. Een logootje onderaan? Een tekstregel onder het grote logo?
0
geplaatst: 10 maart 2004, 21:53 uur
Ik weet niet welk programma je gebruikt. Bij de meeste programma's kun je opgeven hoe sterk de compressie moet zijn. Lees anders eens op moviemeter in het toevoeg-topic voor tips.
0
geplaatst: 10 maart 2004, 21:56 uur
Jordy schreef:
Ik wil eigenlijk op MoMe en MuMe links naar elkaar opnemen, maar ik weet nog niet zo goed hoe. Bij soundtracks en zo kan dat natuurlijk, maar tot die tijd gewoon één link op een vaste plek. Een logootje onderaan? Een tekstregel onder het grote logo?
Logo onderaan lijkt me beter. Daar waar ook die FireFox en Nedstad dingen staan. "Broertje van MovieMeter" enzo
.
0
geplaatst: 10 maart 2004, 21:57 uur
Okee dan is hierbij de "ontwerp 2 leuke logootjes op klein bannerformaat" begonnen 

0
geplaatst: 10 maart 2004, 21:58 uur
voor de duidelijkheid:
MovieMeter is de grote broer, MusicMeter het kleine zusje
MovieMeter is de grote broer, MusicMeter het kleine zusje

0
geplaatst: 10 maart 2004, 22:02 uur
Het logo-tje moet niet te klein zijn want dan valt het niet eens op.Zekers op" 2 fast" grote lijkt mij.
0
geplaatst: 10 maart 2004, 22:16 uur
Ik vind dat dat typische oranje kleurtje van Moviuemeter in het logootje moet komen. En andersom met dat mooie blauw van Musicmeter.
0
geplaatst: 10 maart 2004, 22:22 uur
Zoals je de link nu gedaan hebt vind ik het er goed uitzien Jordy.Hij valt meteen op! (zie moviemeter)
0
geplaatst: 10 maart 2004, 22:26 uur
Erg handig, die link. Valt ook heel erg op, hij is bijna niet over het hoofd te zien. Stimuleerd het aantal bezoekers op Musicmeter. 

0
geplaatst: 10 maart 2004, 22:36 uur
Ik ben erg blij met deze site, en zal me weldra gaan inzetten om albums uit mijn eigen collectie op de site te zetten (denk aan lush-cinerama-charlatans-inspiral carpets-slowdive enz enz de lijst is eindeloos).
Twee dingen vallen mij op, misschien zijn ze eerder aan bod gekomen in dit forum.
De tijdsduur van de albums staan wanneer de cd meer dan 60 minuten duurt aangegeven in uren-minuten-ipv zoals dat te lezen valt op je cd-speler. (dus wanneer een cd bijv 67.45 duurt, lees ik 1.07.45. Ik vind het er bijna lelijk uitzien.
Het andere ding is dat bands als The Veils of The Strokes niet bij respectievelijk bij de V of de S zijn ondergebracht, maar bij de T. (Voor The The maak ik graag een uitzondering.) Niet handig en niet conform Muziekencyclopedie-muziekwinkels.
Voor de rest: HOERA!
Twee dingen vallen mij op, misschien zijn ze eerder aan bod gekomen in dit forum.
De tijdsduur van de albums staan wanneer de cd meer dan 60 minuten duurt aangegeven in uren-minuten-ipv zoals dat te lezen valt op je cd-speler. (dus wanneer een cd bijv 67.45 duurt, lees ik 1.07.45. Ik vind het er bijna lelijk uitzien.
Het andere ding is dat bands als The Veils of The Strokes niet bij respectievelijk bij de V of de S zijn ondergebracht, maar bij de T. (Voor The The maak ik graag een uitzondering.) Niet handig en niet conform Muziekencyclopedie-muziekwinkels.
Voor de rest: HOERA!
0
geplaatst: 10 maart 2004, 22:48 uur
Mauro - Songs From a Bad Hat (2001)
Big Star - #1 Record (1972)
The Replacements - All Shook Down (1990)
Elbow - Asleep in the back (2001)
R.E.M. - Automatic For The People (1992)
Pavement - Crooked Rain, Crooked Rain (1994)
Oasis - Definitely Maybe (1994)
Ryan Adams - Demolition (2002)
Love - Forever Changes (1967)
Gorky - Gorky (1992)
Zo maar wat albums met witte randen om de plaatjes... en dan heb ik de véééle toevoegingen met mini witte randjes nog niet eens genoemd (en dat zijn er écht nog veel meer).
Jongens, let er op!!!
Gorky - Gorky (1992)
Zo maar wat albums met witte randen om de plaatjes... en dan heb ik de véééle toevoegingen met mini witte randjes nog niet eens genoemd (en dat zijn er écht nog veel meer).
Jongens, let er op!!!
0
geplaatst: 10 maart 2004, 22:49 uur
Mensen!!! Hierbij open ik de release data! 
Er staat weliswaar nog weinig in, maar daar zal uiteraard wel verandering in komen.

Er staat weliswaar nog weinig in, maar daar zal uiteraard wel verandering in komen.
0
geplaatst: 10 maart 2004, 22:50 uur
tovenaar schreef:
Mauro - Songs From a Bad Hat (2001)
Gorky - Gorky (1992)
Jongens, let er op!!!
Ik kan geen films meer goedkeuren. Het recht is mij afgenomen door Jordy.Mauro - Songs From a Bad Hat (2001)
Gorky - Gorky (1992)
Jongens, let er op!!!
0
geplaatst: 10 maart 2004, 22:50 uur
Bij Manau - Panique Celtique staat iedere track twee keer in de lijst. Ik weet niet hoe ik dat zou moeten corrigeren?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.