De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 24 september 2006, 18:37 uur
Complimenten voor die tabjes. Maakt het er nog gezelliger op en idd erg handig als je snel wilt kijken welk album het ook al weer was. Scheelt hoop gezoek 

0
geplaatst: 24 september 2006, 19:19 uur
0
geplaatst: 24 september 2006, 19:26 uur
Het volgende begrijp ik niet helemaal. Je mag niet meer dan 10 albums toevoegen. En vaak duurt het dan een dag of wat (soms sneller) voordat deze beoordeeld zijn waarna je weer andere kunt toevoegen. Maar als je soms bij de nieuwe toevoegingen kijkt dan zie dat er van een bepaalde gebruiker wel 20-25 albums achter elkaar zijn toegevoegd. Hoe kan dat terwijl de maximumgrens 10 is?
0
geplaatst: 24 september 2006, 21:11 uur
ja... mooie verbetering van de tabjes Jordy.. Nu zijn ze echt nuttig, met het gemiddelde erin 

0
geplaatst: 24 september 2006, 21:27 uur
dynamo d schreef:
Het volgende begrijp ik niet helemaal. Je mag niet meer dan 10 albums toevoegen. En vaak duurt het dan een dag of wat (soms sneller) voordat deze beoordeeld zijn waarna je weer andere kunt toevoegen. Maar als je soms bij de nieuwe toevoegingen kijkt dan zie dat er van een bepaalde gebruiker wel 20-25 albums achter elkaar zijn toegevoegd. Hoe kan dat terwijl de maximumgrens 10 is?
Twee verklaringen:
1. Het verbeteren van albums uit de rejectionslijst kan je altijd doen, ongeacht of je aan de 10 albumgrens zit of niet.
2. Het kan voorkomen dat je albums van een bepaalde artiest aan het toevoegen bent en dat er net een crewlid de albums vlak daarna aan het goedkeuren is, waardoor je lekker door kan gaan (en het crewlid ook). Het wordt dan een soort strijd wie later de moed opgeeft

0
Electro_
geplaatst: 24 september 2006, 21:32 uur
Dat laatste gebeurt nooit. Ik zit alweer drie dagen aan m'n limiet. 

0
geplaatst: 24 september 2006, 21:40 uur
Dat is knap als er gisteren een aantal albums van je zijn doorgelaten!
0
geplaatst: 24 september 2006, 21:45 uur
0
Electro_
geplaatst: 24 september 2006, 21:46 uur
aERodynamIC schreef:
(quote)
Ik zat te wachten op die uitspraak.
Maar ik bedoelde meer, er zitten albums bij die al een hele lange tijd erin staan, en albums die ik daarna toegevoegd had staan al wel op de site.
0
geplaatst: 24 september 2006, 21:47 uur
Daarnaast zou het ook wel fijn zijn als users b.v. gelijk goede afbeeldingen meesturen.
We keuren iets af en we krijgen gelijk een heel betoog met gewoon dezelfde afbeelding terug.
En zo gaat dat een tijdje door en dan opeens blijkt het wel degelijk te kunnen (ra ra ra hoe kan dat dan).... je kunt jezelf dus wel degelijk een hoop moeite besparen en ons een hoop gezeur en twijfel (waardoor een album langer in de wachtrij blijft staan).
We keuren iets af en we krijgen gelijk een heel betoog met gewoon dezelfde afbeelding terug.
En zo gaat dat een tijdje door en dan opeens blijkt het wel degelijk te kunnen (ra ra ra hoe kan dat dan).... je kunt jezelf dus wel degelijk een hoop moeite besparen en ons een hoop gezeur en twijfel (waardoor een album langer in de wachtrij blijft staan).
0
geplaatst: 24 september 2006, 21:48 uur
Electro_ schreef:
Maar ik bedoelde meer, er zitten albums bij die al een hele lange tijd erin staan, en albums die ik daarna toegevoegd had staan al wel op de site.
(quote)
Maar ik bedoelde meer, er zitten albums bij die al een hele lange tijd erin staan, en albums die ik daarna toegevoegd had staan al wel op de site.Zie mijn opmerking hierboven...
En als je er op zit te wachten moet je de opmerking niet plaatsen, dat lijkt me logisch (of je moet het gelijk goed verwoorden).
0
geplaatst: 24 september 2006, 22:04 uur
Voor degenen die klagen over de wachttijden voor albums: voeg eens een album toe op discogs.com. Eerst stellen ze belachelijke eisen (het catalogusnummer!), vervolgens krijg je na drie maanden het bericht dat je alle woorden van de titels met hoofdletters moet schrijven (in plaats van dat ze een systeem hebben dat dat automatisch doet of dat ze het zelf even aanpassen) en dat er "Rap [Featuring]" moet staan in plaats van "Featuring" als het om een rapper gaat (Rapperdiscriminatie! bovendien kom je dan in de knoop bij Sean Paul e.d.). Als je dat netjes verbetert, staat na 8 maanden je album op de site. Als je geluk hebt.
Ik zeg: leve MuMe!!
Ik zeg: leve MuMe!!

0
geplaatst: 24 september 2006, 22:15 uur
Bij Discogs moet je sowieso aan allerlei voorwaarden doen voordat je ueberhaupt albums mag toevoegen. 

0
geplaatst: 24 september 2006, 22:34 uur
aERodynamIC schreef:
Daarnaast zou het ook wel fijn zijn als users b.v. gelijk goede afbeeldingen meesturen.
Hoort eigenlijk in een ander topic thuis, maar goed, ben het hier zeer mee eens!
0
geplaatst: 24 september 2006, 22:44 uur
aERodynamIC schreef:
Helemaal mee eens, geldt trouwens niet alleen voor plaatjes maar ook voor EP linkjes.
0
geplaatst: 24 september 2006, 23:22 uur
In De Site > Algemeen > Zoekprobleem : my life in the bush of ghosts:
Ik kan album "my life in the bush of ghosts" nergens vinden. De gedachte dat deze klassieker die in bijna alle top aller tijden lijstjes voorkomt er niet bijstaat is volkomen idioot dus ik doe iets heel erg verkeerd.
Ik zoek op david byrne en brian eno inclusief gastoptreden en op volledig goed gespelde album title.
Ik kan album "my life in the bush of ghosts" nergens vinden. De gedachte dat deze klassieker die in bijna alle top aller tijden lijstjes voorkomt er niet bijstaat is volkomen idioot dus ik doe iets heel erg verkeerd.
Ik zoek op david byrne en brian eno inclusief gastoptreden en op volledig goed gespelde album title.
0
geplaatst: 24 september 2006, 23:23 uur
Ik zoek alleen op Byrne en zie bij artiesten meteen Brian Eno & David Byrne staan.
0
JonnieBrasco
geplaatst: 24 september 2006, 23:24 uur
Zoeken op "my life in the bush of ghosts" levert wel degelijk dat album op hoor...
Maar hier hoeven toch geen nieuwe topics voor gemaakt te worden.
Maar hier hoeven toch geen nieuwe topics voor gemaakt te worden.
0
geplaatst: 24 september 2006, 23:33 uur
Bij mij niet. Achteraf wel als ik met een hoofdletter "M" begin. Beetje kritisch?
0
geplaatst: 24 september 2006, 23:38 uur
Op Byrne zoeken lukt wel inderdaad, maar op David Byrne zoeken niet.
Zoeksysteem kan misschien iets flexibeler.
Zoeksysteem kan misschien iets flexibeler.
0
geplaatst: 24 september 2006, 23:40 uur
Aan het zoeksysteem valt wel wat te verbeteren inderdaad, maar dat was al bekend. 
(geweldige plaat, overigens)

(geweldige plaat, overigens)
0
geplaatst: 25 september 2006, 00:01 uur
Hans Heintz schreef:
Ik kan album "my life in the bush of ghosts" nergens vinden.
Ik kan album "my life in the bush of ghosts" nergens vinden.
Verplaatst naar hiero in het feedback-topic.
0
geplaatst: 25 september 2006, 00:03 uur
Hans Heintz schreef:
Bij mij niet. Achteraf wel als ik met een hoofdletter "M" begin. Beetje kritisch?
De zoekopdracht "my life in the bush of ghosts", zonder hoofdletter, geeft bij mij gewoon een resultaat
0
geplaatst: 25 september 2006, 00:05 uur
Overigens ontvang ik graag dit soort "probleemgevallen" hoor, als aanknopingspunten om het zoeken te verbeteren, maar ik zie hier niet zo wat het probleem nou is.
En sja, ondanks dat ik de boel steeds verder probeer te verbeteren, zal het nooit perfect worden. Er is nou eenmaal geen geld om er even een heel serverpark tegen aan te gooien, alleen maar zodat de zoekopdrachten veel intensiever gedaan kunnen worden, en elke mogelijke zoekopdracht het juiste resultaat geeft. Dit soort gevallen zijn geen onwil of onkunde, maar een bewuste keuze om de site snel te houden op de huidige hardware.
Nou ja het kan wel, maar dan moet wel de hele site vol met knipperende banners, schreeuwende kikkers en popup windows. Aan jullie de keus
En sja, ondanks dat ik de boel steeds verder probeer te verbeteren, zal het nooit perfect worden. Er is nou eenmaal geen geld om er even een heel serverpark tegen aan te gooien, alleen maar zodat de zoekopdrachten veel intensiever gedaan kunnen worden, en elke mogelijke zoekopdracht het juiste resultaat geeft. Dit soort gevallen zijn geen onwil of onkunde, maar een bewuste keuze om de site snel te houden op de huidige hardware.
Nou ja het kan wel, maar dan moet wel de hele site vol met knipperende banners, schreeuwende kikkers en popup windows. Aan jullie de keus

0
geplaatst: 25 september 2006, 01:09 uur
Een kleine aanmerking bij de nieuwe functie. Zou het woord berichten aangepast kunnen worden in bericht(en)? Het staat namelijk zo vreemd als er staat 1 berichten. Of misschien is het zelfs mogelijk dat er 1 bericht ipv bericht(en) komt te staan. Maar desondanks een zeer interessant en leuk nieuw speeltje. 

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.