De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 25 september 2006, 13:06 uur
The Veils staan bovenaan de rotatielijst, maar op de MuMe-homepage staat nog Muse als zijnde de bovenste genoemd.
0
geplaatst: 25 september 2006, 18:47 uur
Tijdens het toevoegen van bonustracks bij het corrigeren van albums komen de * tekens nog altijd niet door.
0
geplaatst: 26 september 2006, 06:09 uur
is dit het topic om opmerkingen over site verbeteringen te geven?
Indien ja: ik merk sinds enkele dagen dat er een "expand"-button (+) is toegevoegd achter albums. Ik vind dit een schitterende verbetering maar heb nog enkele aandachtspunten:
1) zou het niet nuttig zijn een expand/collaps all functie toe te voegen? Zodat in een klap alle informatie wordt getoond?
2) zou het niet mogelijk zijn om tenminste de gemiddelde score steeds zichtbaar te maken? (zoals het vroeger was?)
Indien ja: ik merk sinds enkele dagen dat er een "expand"-button (+) is toegevoegd achter albums. Ik vind dit een schitterende verbetering maar heb nog enkele aandachtspunten:
1) zou het niet nuttig zijn een expand/collaps all functie toe te voegen? Zodat in een klap alle informatie wordt getoond?
2) zou het niet mogelijk zijn om tenminste de gemiddelde score steeds zichtbaar te maken? (zoals het vroeger was?)
0
geplaatst: 26 september 2006, 09:11 uur
grovonion schreef:
Dat gaat, denk ik, weer ten koste van de snelheid.
0
geplaatst: 26 september 2006, 12:41 uur
HiLL schreef:
Dat waarschijnlijk wel, maar als het een functie is die men al of niet kan aanklikken dan is dat een keuze van de gebruiker. Nu moet ik alle plusjes een voor een aanklikken als ik een overzicht wil van bv. iemands top 10 en dat kost ook tijd en is niet zo gemakkelijk.(quote)
0
geplaatst: 26 september 2006, 13:32 uur
avdj schreef:
Tijdens het toevoegen van bonustracks bij het corrigeren van albums komen de * tekens nog altijd niet door.
Dat heeft volgens mij nog nooit gewerkt; iig niet sinds ik bij de crew zit. Ik vink die dingen altijd zelf nog eens aan als ik een correctie krijg waar bonustracks zijn toegevoegd.
0
geplaatst: 26 september 2006, 16:11 uur
grovonion schreef:
Zoals het nu gebouwd is zou dat erg zwaar worden voor de server, vooral bij grote resultaten
Dat snap niet helemaal. Er is nergens een gemiddelde weggehaald, en het gemiddelde is te lezen in het openklap-dingetje
0
geplaatst: 26 september 2006, 16:12 uur
HammerHead schreef:
Dat heeft volgens mij nog nooit gewerkt; iig niet sinds ik bij de crew zit. Ik vink die dingen altijd zelf nog eens aan als ik een correctie krijg waar bonustracks zijn toegevoegd.
(quote)
Vervelend dat het me telkens niet lukt om dit te reproduceren, bij mij gaat het altijd goed, maar ik zal het weer op de buglijst zetten.
0
geplaatst: 26 september 2006, 16:58 uur
Jordy schreef:
Zoals het nu gebouwd is zou dat erg zwaar worden voor de server, vooral bij grote resultaten
dan misschien enkel voor "top 10" en "rotatielijst" bij de gebruikers? Dat zijn de meest voor de hand liggende lijstjes bij die een eensklaps overzicht handig zou zijn
Jordy schreef:
Dat snap niet helemaal. Er is nergens een gemiddelde weggehaald, en het gemiddelde is te lezen in het openklap-dingetje
ik bedoel al leesbaar voordat je het openklapt, was toch vroeger zo. Of vergis ik mij? Tja, dan is het misschien een nieuw voorstel. Gelijkaardig als bv. bij een overzicht van albums bij een artiest bv.Dat snap niet helemaal. Er is nergens een gemiddelde weggehaald, en het gemiddelde is te lezen in het openklap-dingetje
http://www.musicmeter.nl/ar...
0
geplaatst: 26 september 2006, 19:52 uur
avdj schreef:
Heb het probleem (eindelijk) gevonden, volgens mij moet dit voortaan goed gaan
0
geplaatst: 26 september 2006, 19:53 uur
grovonion schreef:
was toch vroeger zo. Of vergis ik mij?
was toch vroeger zo. Of vergis ik mij?
Denk het wel, daar is niets aan aangepast.
Tja, dan is het misschien een nieuw voorstel. Gelijkaardig als bv. bij een overzicht van albums bij een artiest
Maar over welk scherm heb je het dan, waar mis je deze gegevens?
0
geplaatst: 26 september 2006, 19:58 uur
Komt er ooit (net als bij MoMe), een overzichtje bij Help (Wiki) van alle KO's die er geweest zijn?
0
geplaatst: 26 september 2006, 20:16 uur
Op veler verzoek: bij bv bij het invoeren van je rotatielijst kun je ook weer op artiestnaam zoeken
0
geplaatst: 26 september 2006, 20:26 uur
Mits je het een beetje netjes maakt. Maar je kan het afkijken bij moviemeter wiki.
0
Ruby1966
geplaatst: 26 september 2006, 20:48 uur
Jordy schreef:
Op veler verzoek: bij bv bij het invoeren van je rotatielijst kun je ook weer op artiestnaam zoeken

0
geplaatst: 26 september 2006, 21:03 uur
Jordy schreef:

0
geplaatst: 27 september 2006, 00:05 uur
Jordy schreef:
Vervelend dat het me telkens niet lukt om dit te reproduceren, bij mij gaat het altijd goed, maar ik zal het weer op de buglijst zetten.
(quote)
Klopt Jordy. Bij crewleden gaat dit inderdaad goed. Als ik zelf iets corrigeer heb ik er namelijk nooit last van.
Als ik echter een correctie open, waarbij iemand een aantal bonustracks heeft toegevoegd (staat vrijwel altijd ook als comment vermeld), dan zijn die vinkjes altijd uit.
Als ik een correctie open, waarbij iemand bij al bestaande tracks vinkjes heeft neergezet om ze als bonustrack te kenmerken staan ze er wel.
Oftewel, iemand die bonustracks wil toevoegen aan een plaat, moet dat in 2 correcties doen, tenzij iemand van de crew direct de vinkjes nog even aanhaalt voor een dergelijke correctie wordt goedgekeurd.
0
geplaatst: 27 september 2006, 01:32 uur
Ik erger me nogal eens aan het voorvoegsel 'The', dat bij veel bands gebruikt wordt. In een alfabetische lijst is het zoveel makkelijker om deze term weg te laten. Ik ben er dan ook voor om 'The' altijd weg te laten in de bandnamen. Sta ik alleen??
0
geplaatst: 27 september 2006, 01:42 uur
Als je die lijn door zou trekken zou je ook bij Nederlandse (en anderstalige) bands de lidwoorden moeten verwijderen. Dan krijg je Dijk, Goede Doel en Poppy's om maar wat te noemen. Misschien is het wel een idee, als het technisch mogelijk is, om de de (begin-)lidwoorden te negeren in de alfabetische lijsten, zodat een groep als The Band onder de "B" komt te staan en niet onder de "T".
Dan had ik zelf ook nog iets. Als ik namelijk op een artiest opzoek, krijg ik bij de exacte zoekrestultaten een aantal albums van de betreffende artiest te zien. Dat is verder geen groot probleem, maar ik vind het nogal storend werken. En om met Teun te spreken; Sta ik alleen??
Dan had ik zelf ook nog iets. Als ik namelijk op een artiest opzoek, krijg ik bij de exacte zoekrestultaten een aantal albums van de betreffende artiest te zien. Dat is verder geen groot probleem, maar ik vind het nogal storend werken. En om met Teun te spreken; Sta ik alleen??
0
geplaatst: 27 september 2006, 07:15 uur
Er is ook een verschil tussen Prodigy en The Prodigy, dus weglaten lijkt me geen goed idee.
0
geplaatst: 27 september 2006, 09:52 uur
0
Marcel²
geplaatst: 27 september 2006, 09:54 uur
Als ik iets wil corrigeren bv een streepje op de a dan krijg ik wel een bericht dat het goedgekeurd is, maar er gebeurd niets.
0
geplaatst: 27 september 2006, 10:21 uur
L_T_B schreef:
Als je die lijn door zou trekken zou je ook bij Nederlandse (en anderstalige) bands de lidwoorden moeten verwijderen. Dan krijg je Dijk, Goede Doel en Poppy's om maar wat te noemen. Misschien is het wel een idee, als het technisch mogelijk is, om de de (begin-)lidwoorden te negeren in de alfabetische lijsten, zodat een groep als The Band onder de "B" komt te staan en niet onder de "T".
mee eens. Zie ook iTunes/iPod om hiervan een voorbeeld te noemen.Als je die lijn door zou trekken zou je ook bij Nederlandse (en anderstalige) bands de lidwoorden moeten verwijderen. Dan krijg je Dijk, Goede Doel en Poppy's om maar wat te noemen. Misschien is het wel een idee, als het technisch mogelijk is, om de de (begin-)lidwoorden te negeren in de alfabetische lijsten, zodat een groep als The Band onder de "B" komt te staan en niet onder de "T".
0
sxesven
geplaatst: 29 september 2006, 19:05 uur
Als ik bij één van de twee Marquis de Tren & Bonny Billy releases op de artiest klik kom ik onmiddelijk op de Will Oldham pagina terecht waar deze als alternatieve artiestennaam is opgenomen. Dit klopt niet, aangezien het toch echt een samenwerking is tussen Will Oldham én Mick Turner. Ik kan dit echter ook niet corrigeren omdat ik meteen bij Will Oldham terecht kom en niet op een aparte MdT & BB pagina. Iemand een idee?
0
geplaatst: 29 september 2006, 19:55 uur
Nog een foutje ontdekt.
Bij Jason Molina staan ook de albums onder de naam Songs: Ohia, maar die staan niet meegerekend bij het stemgemiddelde van de albums.
Bij Jason Molina staan ook de albums onder de naam Songs: Ohia, maar die staan niet meegerekend bij het stemgemiddelde van de albums.
0
geplaatst: 29 september 2006, 22:55 uur
sxesven schreef:
Als ik bij één van de twee Marquis de Tren & Bonny Billy releases op de artiest klik kom ik onmiddelijk op de Will Oldham pagina terecht waar deze als alternatieve artiestennaam is opgenomen. Dit klopt niet, aangezien het toch echt een samenwerking is tussen Will Oldham én Mick Turner. Ik kan dit echter ook niet corrigeren omdat ik meteen bij Will Oldham terecht kom en niet op een aparte MdT & BB pagina. Iemand een idee?
Aangepast. Ook de samenwerking met Matt Sweeney is als alias opgegeven. Toen ik dit aanpaste kwam er meteen een plaatje van beide heren tevoorschijn, dus heeft iemand dit ooit verkeerd aangepast.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.