De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 29 september 2006, 22:57 uur
0
geplaatst: 30 september 2006, 00:24 uur
Zijn er nou berichten verdwenen bij Astral Weeks? Of is er iets mis met de pagina-linkjes? Ik zie tenminste alleen maar berichten vanaf 11 januari 2006, 13:26 uur en weet zeker dat er oudere berichten waren.
0
geplaatst: 30 september 2006, 00:30 uur
Koekebakker schreef:
Zijn er nou berichten verdwenen bij Astral Weeks? Of is er iets mis met de pagina-linkjes? Ik zie tenminste alleen maar berichten vanaf 11 januari 2006, 13:26 uur en weet zeker dat er oudere berichten waren.
Merkwaardig ja: ik weet ook zeker dat er oudere berichten bij stonden (ik meen dat ik er ook wat bij gezet had wat nu niet meer het geval is).
0
sxesven
geplaatst: 30 september 2006, 02:16 uur
BoordAppel schreef:
Aangepast. Ook de samenwerking met Matt Sweeney is als alias opgegeven. Toen ik dit aanpaste kwam er meteen een plaatje van beide heren tevoorschijn, dus heeft iemand dit ooit verkeerd aangepast.
(quote)
Aangepast. Ook de samenwerking met Matt Sweeney is als alias opgegeven. Toen ik dit aanpaste kwam er meteen een plaatje van beide heren tevoorschijn, dus heeft iemand dit ooit verkeerd aangepast.
Top, bedankt!

0
geplaatst: 30 september 2006, 06:59 uur
Beste mensen van MusicMeter,
Mischien is deze vraag al eerder gesteld, maar zou het mogelijk zijn om dvd's toe te voegen van desbetreffende artiesten. Ik heb bij bepaalde albums wel eens verwezen naar een dvd. Lees bijvoorbeeld mijn berichten bij Deep Purple. Ik beschouw het nu als een gemis! Voor de rest niets dan lof over deze site.
Groeten,
Hans Brouwer
Mischien is deze vraag al eerder gesteld, maar zou het mogelijk zijn om dvd's toe te voegen van desbetreffende artiesten. Ik heb bij bepaalde albums wel eens verwezen naar een dvd. Lees bijvoorbeeld mijn berichten bij Deep Purple. Ik beschouw het nu als een gemis! Voor de rest niets dan lof over deze site.
Groeten,
Hans Brouwer
0
geplaatst: 30 september 2006, 09:56 uur
Hoe Voeg Je Een Album Toe, Zonder Cover???
Het gaat om http://www.spacekees.nl/ het album heet Autobiografie, maar is niet op de Site te zetten, omdat de Cover niet beschikbaar is, het is een internetrelease, dus scannen kan niet. Wel een officiele Release.
Het gaat om http://www.spacekees.nl/ het album heet Autobiografie, maar is niet op de Site te zetten, omdat de Cover niet beschikbaar is, het is een internetrelease, dus scannen kan niet. Wel een officiele Release.
0
geplaatst: 30 september 2006, 11:25 uur
Koekebakker schreef:
Er gaat daar inderdaad iets fout met de pagina-linkjes, er zijn in ieder geval oudere berichten (die waarschijnlijk weer naar voren komen als er een bericht wordt geplaatst). Gaat op de lijst!
0
geplaatst: 30 september 2006, 12:50 uur
Owkee, ik heb gezocht en voel me dom:
Wat zijn scores? Je hebt reguliere albums, dat snap ik nog, verzamel snap ik ook, maar wat zijn de scores albums?
Wat zijn scores? Je hebt reguliere albums, dat snap ik nog, verzamel snap ik ook, maar wat zijn de scores albums?
0
geplaatst: 30 september 2006, 13:20 uur
Koekebakker, heel erg bedankt, ik had het toch maar moeten weten, want ik had 2 scores van howard shore, the lord of the rings soundtracks.. maar was het vergeten en dan had ik de link nog niet begrepen. Bedankt!
0
geplaatst: 30 september 2006, 15:35 uur
Eerst was het genre ook ''filmscore'', maar dat is veranderd naar score omdat je ook game en tv scores hebt.
0
geplaatst: 1 oktober 2006, 00:49 uur
Ik wil graag een plaatje bij een band toevoegen, alleen weet ik niet wat de pixelnormen zijn. Ik kan het ook niet vinden op de Wiki. Kan iemand het me vertellen?
0
sxesven
geplaatst: 1 oktober 2006, 01:10 uur
200 pixels breed, 25k maximum bestandsgrootte - zelfde eisen als de hoesafbeeldingen dus. 

0
geplaatst: 1 oktober 2006, 06:59 uur
U-96 schreef:
Je moet ALT-M hebben.
Ga jij ff de Youp van t Hek uithangen..(quote)
Je moet ALT-M hebben.
0
geplaatst: 1 oktober 2006, 21:41 uur
Ik vraag me dus al een tijdje af.. Wat is er gebeurt met 'Snowman'? Is ie gebannt ofzo? Kan ik me echt niet voorstellen!
0
Relax
geplaatst: 2 oktober 2006, 20:18 uur
Als officieele cover uit is maar de Tracklist is niet helemaal correct, dat je toevoeging dan niet geaccepteerd word, waar slaat dat op ?...
Beetje iritant, dan kan je toch bijpraten over het album of niet soms ...
0
geplaatst: 2 oktober 2006, 20:23 uur
Als je doelbewust iets toevoegt met een tracklist die al niet klopt... Lijkt mij niet meer dan redelijk dat een toevoeging gewoon correct is.
0
geplaatst: 2 oktober 2006, 20:30 uur
Relax schreef:
Als officieele cover uit is maar de Tracklist is niet helemaal correct, dat je toevoeging dan niet geaccepteerd word, waar slaat dat op ?...
Waarom zou je albums toevoegen waarvan je weet de informatie niet compleet is? Waarom niet een week of wat wachten tot dat de volledige informatie voorhanden is? En daarbij, als de originele tracklist nog niet voorhanden is, wil dat meestal ook zeggen dat het album nog niet gereleased c.q. gelekt is. Dus in principe kun je er op dat moment nog niks over zeggen omdat je het album nog niet gehoord kunt hebben. En ten tweede, op welke manier wil je bijhouden welke tracklisten wél en welke tracklisten niét compleet zijn? Of schuif je dat dan maar af op de moderators?
Relax schreef:
Ooit wel eens in het slappe zever topic gekeken? Volgens mij is het dus juist niet de bedoeling dat je gaat bijpraten (oftewel slowchatten) bij een bepaald album.
0
geplaatst: 2 oktober 2006, 20:45 uur
Volgens mij is het dus juist niet de bedoeling dat je gaat bijpraten (oftewel slowchatten) bij een bepaald album.
Voorpret bij bepaalde albums is natuurlijk wel toegestaan
.Regelmatig wordt ook Wikipedia als bron opgegeven voor een juiste tracklist en hoes, maar dit accepteren we niet. Iedereen kan daar immers informatie toevoegen en het zal niet de eerste keer zijn dat een tracklist volgens Wikipedia 'confirmed' is terwijl dat helemaal niet zo blijkt te zijn. Als een tracklist inderdaad klopt zijn er vast andere, betrouwbaardere bronnen voor te vinden.
0
leroy*
geplaatst: 3 oktober 2006, 15:40 uur
het zou mij leuk lijken om van elk jaartal een top 5 ofzo te kunnen maken. net als elk jaartal een toplijst heeft.
0
Relax
geplaatst: 3 oktober 2006, 15:42 uur
neo schreef:
Als je doelbewust iets toevoegt met een tracklist die al niet klopt... Lijkt mij niet meer dan redelijk dat een toevoeging gewoon correct is.
Robbie Williams - Rudebox, geen officieele tracklist
Xzibit - Fullcircle, waar is informatie over dat dit officieel is.
Gewoon een paar grote vragen..
0
geplaatst: 3 oktober 2006, 16:11 uur
Idd, bij een foute toevoeging bij mij werd vermeld dat er geen lijsten op voorbehoud meer werden toegevoegd. Komt dus niet veel van terecht.
0
geplaatst: 3 oktober 2006, 17:08 uur
Relax schreef:
(quote)
Dat zijn er dan twee waarbij dat wel zo is gegaan. Dat kan gebeuren dat er weleens wat langs schiet. Maar als het zou gaan zoals jij het graag zou zien, is er geen overzicht en staan er misschien wel honderden albums (zelfs voor langere periode) incorrect op de site.
0
geplaatst: 3 oktober 2006, 17:31 uur
2 verzoekjes, niet zo moeilijk hoop ik.
1. (voor mijn ouders) Wat is de openingstune van The Sopranos?
2. Hoe heet dat moddervette electronummer uit die reclame waarin die Citroën C4 gaat schaatsen?
1. (voor mijn ouders) Wat is de openingstune van The Sopranos?
2. Hoe heet dat moddervette electronummer uit die reclame waarin die Citroën C4 gaat schaatsen?
0
geplaatst: 3 oktober 2006, 17:39 uur
luc011190 schreef:
1. Wat is de openingstune van The Sopranos?
2. (voor mijn ouders) Hoe heet dat moddervette electronummer uit die reclame waarin die Citroën C4 gaat schaatsen?
1. Wat is de openingstune van The Sopranos?
2. (voor mijn ouders) Hoe heet dat moddervette electronummer uit die reclame waarin die Citroën C4 gaat schaatsen?
nr. 2 is The Egg - Walking Away, als ik het goed heb.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.