MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Relax schreef:
Er word hier nou letterlijk wel moeilijk gedaan over toevoegingen waardoor ik nogal het woede zweed op me voorhoofd ervan krijg.
Jullie doen alsof jullie betaald worden om een moderator te zijn, ik zeg gewoon, we kunnen nog wel wachten op de laatste 5 tracks, de rest was gewoon geconfirmed...
Shiiit moet dat nou ? ... kom op, een KLEIN BEETJE niet kloppend maakt toch compleet niets uit, zozo 50 KB in beslag genomen van het database...

Relax schreef:
lap tekst

Kwaliteit boven kwantiteit.

Relax
Ja joh

Ik zou er toch maar aan wennen, het is op de Meter-site nou eenmaal een regel dat we liever geen toevoeging te hebben dan een slechte

Relax, relaxed man... wat een bericht

p.s. Jordy lees jij de berichten nog, voor de laatste lange post van jou?

Oh sorry, ik zet ze op de lijst

sq
Dubbel op de site:

X Ray Spex - Live at the Roxy

Shiiit moet dat nou ? ... kom op, een KLEIN BEETJE niet kloppend

Het schiet natuurlijk ook niet echt op als je moedwillig albums blijft toevoegen waarvan je weet dat ze fout zijn. Dan is het voor ons ook moeilijk om in de toekomst een toevoeging te vertrouwen.

Relax schreef:
zozo 50 KB in beslag genomen van het database...

is ook niet echt relevant

Hallo, ik zoek de naam van het klassieke stuk dat voorkomt in het nummer Survivors of Hardstyle van Philippe Rochard, zelfde sample komt ook voor in Survivors of Hardcore van JDA & Bass D and King Matthew, het beste voorbeeld dat ik kan vinden staat hier: http://ringtone.super-ringtones.be/philippe_rochard_survivors_of_hardstyle/
bij voorbaat dank

Weet iemand wie de artiest of band is, die je hoort in de reclame van kledingmerk WE?
Die reclame die zich afspeelt in zon super hippe club, vol met super hippe mensen. .
...het klinkt een beetje zoals Goldfrapp, maar van haar ken maar enkele nummers....

Ruby1966
http://www.musicmeter.nl/album/53234

http://www.musicmeter.nl/album/17361

Dit zijn volgens mij 2 dezelfde albums....

het eerste staat onder reguliere albums terwijl het een live album is, terwijl het tweede wel onder live albums staat maar het verkeerde jaartal heeft....ze kloppen dus eigenlijk allebei niet

Rock N Roll Animal van Lou Reed is een live album uit 1974!

Ruby1966 schreef:
http://www.musicmeter.nl/album/53234

http://www.musicmeter.nl/album/17361

Dit zijn volgens mij 2 dezelfde albums....

het eerste staat onder reguliere albums terwijl het een live album is, terwijl het tweede wel onder live albums staat maar het verkeerde jaartal heeft....ze kloppen dus eigenlijk allebei niet

Rock N Roll Animal van Lou Reed is een live album uit 1974!

De 2e klopt inmiddels, beetje slordige toevoeging inderdaad

Ruby1966
Dus nu is er alleen nog het probleem dat ze dubbel zijn

één staat er nu onder regulier en de ander onder verzamel/live.

Beide zijn trouwens briljant...

Bij D.I.T.C. info staat Big Punisher als lid. Hoewel ik het graag gezien had is hij toch nooit lid geweest? Niet dat het me stoort, maar was benieuwd of het klopt. Verder erg fijne site, goed ingericht en leuke stukjes/topics van T.O., Boordappel en Jordy bij het hiphopgedeelte.

Een tijdje geleden had je die lijstjes met users met deels gelijke smaak. Dat is toen weggehaald omdat het niet echt werkte. Het lijkt me ook zeer moeilijk om zoiets goed in elkaar te steken.

Ik weet niet of het al eerder aan de orde is gekomen, maar is er wel is over nagedacht om een lijstje te maken met albumtips voor users? Bijvoorbeeld aan de hand van stemmen van andere users die hoog hebben gestemd op albums waar jij ook hoog op gestemd. Dus dat je een top 5 of top 10 krijgt van albums waar jij nog niet op hebt gestemd.

Zou heel leuk zijn als er zoiets zou komen. Maar ik ben bang dat ook dit heel moeilijk te realiseren is. De vraag is alleen of er wel is over is nagedacht en wat de mogelijkheden op dit gebied zijn.

Niet helemaal waar, die vraag is tientallen malen beantwoord

Ik ben er van overtuigd dat een toplijst op gemiddelde op deze site als resultaat gaat hebben dat elke afwijkende plaat (hiphop, electronisch etc) binnen de kortste keren "omlaag" is gestemd. Veel mensen hebben een hekel aan hiphop, en als ze zien dat de Wu-Tang Clan boven een album van de Beatles staat, zal dat voor veel mensen een reden zijn om de eerste onbeluisterd een 0,5 te geven.

Sterker nog, je ziet het nu af en toe al binnen bepaalde genres...

is het bij de toplijsten ook mogelijk om een combinatie te zien, bijvoorbeeld hiphop 2006?

PsychoBoyJack schreef:
Weet iemand wie de artiest of band is, die je hoort in de reclame van kledingmerk WE?
Die reclame die zich afspeelt in zon super hippe club, vol met super hippe mensen. .
...het klinkt een beetje zoals Goldfrapp, maar van haar ken maar enkele nummers....

Check www.ster.nl waar je muziek achter commercials kunt achterhalen.

Ik zoek een nummer, waarschijnlijk van rond 1987. Gezongen door een vrouw?

De tekst gaat ongeveer zo:
Wishing like a band-aid skilling time underneath the circummuch rain.
Tupid body also
ballangtime come on
black rain haha
quicky The lying the blood rain..........

Beetje rock achtig nummer. Er klopt volgens mij niet veel van de tekst, maar mocht iemand een idee hebben hoor ik dat graag.

Bedoel je niet gewoon Wishing Well van Terence Trent d'Arby??

andré schreef:
Bedoel je niet gewoon Wishing Well van Terence Trent d'Arby??

Ja dank je. Gouden tip

sq
Kan de topictitel van het Dikvoormekaar topic worden gewijzigd?

(Dik ipv Dick)

sq
Mudrlooz schreef:
is het bij de toplijsten ook mogelijk om een combinatie te zien, bijvoorbeeld hiphop 2006?

Ik maak dan gewoon gebruik van de mogelijkheid 'zoeken' bij albums

Jaar=2006,
genre = Hiphop en
stemgemiddelde minimaal 4,0 (of iets hoger al naar gelang je albums aantreft).

Deze komt uit een show van bert visscher.
Spaans nummer, had wel iets vond ik, ben benieuwd als iemand dit gaat kennen.

http://media.putfile.com/welklieddd
(laden duurt wel even..)
alvast bedankt

sq schreef:
Kan de topictitel van het Dikvoormekaar topic worden gewijzigd?

(Dik ipv Dick)

okee

Jon Hopkins heeft zelfs niet één (Opalescent 1 en Opalescent 2) maar twee (Contact Note 1 en Contact Note 2) dubbele albums op de site staan.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:43 uur

geplaatst: vandaag om 21:43 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.