MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Is het misschien een idee om op de artiestenpagina's ook een link te plaatsen naar de officiële website van de betreffende artiest?

ik zoek een nummer die ik vandaag op de radio heb gehoord, het werd gezongen door een man, is een oud liedje, en hij zong iets over schoolvakken in het engels.
de woorden hystory, biografie, algebra, kwamen er in voor.
weet er iemand welk nr ik bedoel?
alvast bedankt

thx, dat is hem

Lin
snakevega schreef:
thx, dat is hem

Waar is

Ilyasse15

in godsmaam mee bezig?

Iets van 45 albums een halve ster geven waaronder (hoe kan het ook anders) allemaal klassiekers. Dit soort users mogen van mij zonder waarschuwing in één keer verwijderd worden.

Marcel²
Ik vindt dat ook erg vervelend, want ik ga toch wel vaak van een gemiddelde uit als het om een album gaat.
En dan nog klassiekers ook.

Die is gewoon naar de top 250 gegaan en uit frustratie allemaal 0,5 gegeven denk ik. Bannen die hap, erg ongeloofwaardig.

Er is iets misgegaan met de artiestenpagina van Peter Pan Speedrock (alias Peter Pan).

http://www.musicmeter.nl//artist/10617

De discografie is niet meer zichtbaar, evenals de andere informatie over de band en de links naar discussie ed.

Inderdaad Marcel en musicfriek. Maar in plaats van bannen zal ik deze users in één klap verwijderen. Jammer is dat, deze site is briljant van opzet maar het wemelt van de kleine kinderen.

als ik mijn naam enzo intyp bij google krijg je dus deze site en je ziet alles, hoe kan ik dit weghalen ?

Inderdaad, heb het ook eens geprobeerd en gelijk op pagina 2 ben ik al te vinden. Heb mijn achternaam weggehaald en dan ben je niet zo snel te vinden. Of gewoon bij je naam blanco laten. En je e-mailadres verbergen (kun je zelf instellen).

Kleinigheidje: Kan Je depri muziek (topic) verandert worden in Jouw depressieve muziek of gewoon in Depressieve muziek? Je depri muziek staat zo raar.

avdj schreef:
Waar is

Ilyasse15

in godsmaam mee bezig?

Klachten over het stemgedrag van specifieke gebruikers svp via een privebericht naar een van de mods.

Boven het forum staat nog altijd:

MusicMeter Forum

Voor alle discussies die niet bij de albums horen.

Sinds het ontstaan van de artiestenpagina's is het misschien zinvol om dit te veranderen in:

MusicMeter Forum

Voor alle discussies die niet bij de album- of artiestenpagina's horen.

Heel goed

Hoe heet het lied dat in de reclame van de serie "The Ghost Whisperer" (met Jennifer Love Hewitt) speelt? Ik zag de reclame vandaag. Het is een mannenstem en hij zingt iets met 'Rescue me'.

c/p van MovieMeter:

ik heb wat extra functionaliteit gehangen aan het zoekboxje rechtsboven. Typ maar eens het begin van een filmtitel of regisseur in, en wacht even een seconde voor je op enter drukt

Ik moet nog even kijken of dit een negatieve invloed heeft op de performance van de server (zo ja dan gaat het weer weg), maar ik vind het persoonlijk wel handig. Als het een blijvertje gaat worden kunnen we later nog wel even kijken naar eventuele verbeterpuntjes.

Lukas schreef:
Boven het forum staat nog altijd:

(quote)

Sinds het ontstaan van de artiestenpagina's is het misschien zinvol om dit te veranderen in:

(quote)

scherp gaat op de lijst

Yak
Jordy schreef:
c/p van MovieMeter:

(quote)

COOOOOOL!!!!

Dat kan toch gewoon bij de albums zelf?

Electro_
Misschien een goed plan, misschien niet:

Op last.fm zijn er bepaalde codes waarmee je snel iets kan linken. Dat leek me ook wel wat voor op MusicMeter.
Bijvoorbeeld om naar een bepaalde artiestenpagina te linken, hoef je alleen maar "[artist]*naam artiest*[/artist]" te typen.

Electro_ schreef:
Misschien een goed plan, misschien niet:

Op last.fm zijn er bepaalde codes waarmee je snel iets kan linken. Dat leek me ook wel wat voor op MusicMeter.
Bijvoorbeeld om naar een bepaalde artiestenpagina te linken, hoef je alleen maar "[artist]*naam artiest*[/artist]" te typen.

Aardig idee, gaat op de "misschien later"-lijst!

Dat kan toch in principe ook via [url= ] *naam* [ /url]?

Wie weet van wie het nummer 'Forever Young' is?

Lin
Petterson schreef:
Wie weet van wie het nummer 'Forever Young' is?

bedoel je deze?

http://www.youtube.com/watc...

Ja, bedankt .

Electro_
Nee, dan zou je dit moeten doen:

[ url=*link naar artiesten-pagina*]*naam artiest*[/ url]

Dan is dat andere wel veel makkelijker natuurlijk. En ook voor het "Wat draai je nu?-topic" zou het erg handig zijn.

Wow, die zoekfunctie is echt heel erg handig! Weer een fantastische functie erbij! Ik denk dat ik maar een paar dagen ga duimen dat het geen negatieve invloed heeft op de server.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:02 uur

geplaatst: vandaag om 23:02 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.