De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 19 oktober 2006, 23:21 uur
Is het misschien een idee om op de artiestenpagina's ook een link te plaatsen naar de officiële website van de betreffende artiest?
0
geplaatst: 20 oktober 2006, 19:22 uur
ik zoek een nummer die ik vandaag op de radio heb gehoord, het werd gezongen door een man, is een oud liedje, en hij zong iets over schoolvakken in het engels.
de woorden hystory, biografie, algebra, kwamen er in voor.
weet er iemand welk nr ik bedoel?
alvast bedankt
de woorden hystory, biografie, algebra, kwamen er in voor.
weet er iemand welk nr ik bedoel?
alvast bedankt
0
geplaatst: 20 oktober 2006, 21:23 uur
Waar is
Ilyasse15
in godsmaam mee bezig?
Iets van 45 albums een halve ster geven waaronder (hoe kan het ook anders) allemaal klassiekers. Dit soort users mogen van mij zonder waarschuwing in één keer verwijderd worden.
Ilyasse15
in godsmaam mee bezig?
Iets van 45 albums een halve ster geven waaronder (hoe kan het ook anders) allemaal klassiekers. Dit soort users mogen van mij zonder waarschuwing in één keer verwijderd worden.
0
Marcel²
geplaatst: 20 oktober 2006, 21:35 uur
Ik vindt dat ook erg vervelend, want ik ga toch wel vaak van een gemiddelde uit als het om een album gaat.
En dan nog klassiekers ook.
En dan nog klassiekers ook.

0
geplaatst: 20 oktober 2006, 21:47 uur
Die is gewoon naar de top 250 gegaan en uit frustratie allemaal 0,5 gegeven denk ik. Bannen die hap, erg ongeloofwaardig.
0
geplaatst: 20 oktober 2006, 21:57 uur
Er is iets misgegaan met de artiestenpagina van Peter Pan Speedrock (alias Peter Pan).
http://www.musicmeter.nl//artist/10617
De discografie is niet meer zichtbaar, evenals de andere informatie over de band en de links naar discussie ed.
http://www.musicmeter.nl//artist/10617
De discografie is niet meer zichtbaar, evenals de andere informatie over de band en de links naar discussie ed.
0
geplaatst: 20 oktober 2006, 22:38 uur
Inderdaad Marcel en musicfriek. Maar in plaats van bannen zal ik deze users in één klap verwijderen. Jammer is dat, deze site is briljant van opzet maar het wemelt van de kleine kinderen.
0
geplaatst: 21 oktober 2006, 11:37 uur
als ik mijn naam enzo intyp bij google krijg je dus deze site en je ziet alles, hoe kan ik dit weghalen ?
0
geplaatst: 21 oktober 2006, 14:45 uur
Inderdaad, heb het ook eens geprobeerd en gelijk op pagina 2 ben ik al te vinden. Heb mijn achternaam weggehaald en dan ben je niet zo snel te vinden. Of gewoon bij je naam blanco laten. En je e-mailadres verbergen (kun je zelf instellen).
0
geplaatst: 21 oktober 2006, 15:02 uur
Kleinigheidje: Kan Je depri muziek (topic) verandert worden in Jouw depressieve muziek of gewoon in Depressieve muziek? Je depri muziek staat zo raar. 

0
geplaatst: 21 oktober 2006, 16:47 uur
Klachten over het stemgedrag van specifieke gebruikers svp via een privebericht naar een van de mods.
0
geplaatst: 21 oktober 2006, 17:06 uur
Boven het forum staat nog altijd:
Sinds het ontstaan van de artiestenpagina's is het misschien zinvol om dit te veranderen in:
MusicMeter Forum
Voor alle discussies die niet bij de albums horen.
Voor alle discussies die niet bij de albums horen.
Sinds het ontstaan van de artiestenpagina's is het misschien zinvol om dit te veranderen in:
MusicMeter Forum
Voor alle discussies die niet bij de album- of artiestenpagina's horen.
Voor alle discussies die niet bij de album- of artiestenpagina's horen.
0
geplaatst: 21 oktober 2006, 20:38 uur
Hoe heet het lied dat in de reclame van de serie "The Ghost Whisperer" (met Jennifer Love Hewitt) speelt? Ik zag de reclame vandaag. Het is een mannenstem en hij zingt iets met 'Rescue me'.
0
geplaatst: 22 oktober 2006, 19:16 uur
c/p van MovieMeter:
ik heb wat extra functionaliteit gehangen aan het zoekboxje rechtsboven. Typ maar eens het begin van een filmtitel of regisseur in, en wacht even een seconde voor je op enter drukt
Ik moet nog even kijken of dit een negatieve invloed heeft op de performance van de server (zo ja dan gaat het weer weg), maar ik vind het persoonlijk wel handig. Als het een blijvertje gaat worden kunnen we later nog wel even kijken naar eventuele verbeterpuntjes.
Ik moet nog even kijken of dit een negatieve invloed heeft op de performance van de server (zo ja dan gaat het weer weg), maar ik vind het persoonlijk wel handig. Als het een blijvertje gaat worden kunnen we later nog wel even kijken naar eventuele verbeterpuntjes.
0
geplaatst: 22 oktober 2006, 19:17 uur
Lukas schreef:
(quote)
(quote)
scherp
gaat op de lijst
0
Electro_
geplaatst: 22 oktober 2006, 19:58 uur
Misschien een goed plan, misschien niet:
Op last.fm zijn er bepaalde codes waarmee je snel iets kan linken. Dat leek me ook wel wat voor op MusicMeter.
Bijvoorbeeld om naar een bepaalde artiestenpagina te linken, hoef je alleen maar "[artist]*naam artiest*[/artist]" te typen.
Op last.fm zijn er bepaalde codes waarmee je snel iets kan linken. Dat leek me ook wel wat voor op MusicMeter.
Bijvoorbeeld om naar een bepaalde artiestenpagina te linken, hoef je alleen maar "[artist]*naam artiest*[/artist]" te typen.
0
geplaatst: 22 oktober 2006, 20:08 uur
Electro_ schreef:
Aardig idee, gaat op de "misschien later"-lijst!
0
geplaatst: 22 oktober 2006, 20:29 uur
Petterson schreef:
Wie weet van wie het nummer 'Forever Young' is?
Wie weet van wie het nummer 'Forever Young' is?
bedoel je deze?
http://www.youtube.com/watc...
0
Electro_
geplaatst: 22 oktober 2006, 20:35 uur
Nee, dan zou je dit moeten doen:
[ url=*link naar artiesten-pagina*]*naam artiest*[/ url]
Dan is dat andere wel veel makkelijker natuurlijk. En ook voor het "Wat draai je nu?-topic" zou het erg handig zijn.
[ url=*link naar artiesten-pagina*]*naam artiest*[/ url]
Dan is dat andere wel veel makkelijker natuurlijk. En ook voor het "Wat draai je nu?-topic" zou het erg handig zijn.

0
geplaatst: 22 oktober 2006, 20:56 uur
Wow, die zoekfunctie is echt heel erg handig! Weer een fantastische functie erbij!
Ik denk dat ik maar een paar dagen ga duimen dat het geen negatieve invloed heeft op de server. 
Ik denk dat ik maar een paar dagen ga duimen dat het geen negatieve invloed heeft op de server. 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.