De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
Electro_
geplaatst: 22 oktober 2006, 21:01 uur
Nog even iets: Bovenaan de site staat het woord 'stemmen' net achter de zoekbalk (in Internet Explorer). 

0
geplaatst: 22 oktober 2006, 21:27 uur
okee dan moet die tekst maar wat naar links
stem dan ook niet zo veel!
stem dan ook niet zo veel!
0
geplaatst: 22 oktober 2006, 21:36 uur
Heb deze avond op de Belgische commerciëele tv (Kanaal 2) naar 'Tragger Hippy' (naar 'Trigger Happy' van Channel 4, een soort verborgen camera-programma) gekeken en er komt een stukje in van zogezegde spionnen met donkere zonnebrillen, regenjassen, zwarte hoeden en zwarte aktentassen. Telkens als dat stukje begint, wordt het begeleid door een stuk van een liedje dat ik meen te herkennen van op de radio. Het is een intro, net voor de lyrics inzetten, dus ik kan hey ook niet opzoeken op Google of zo. Hopelijk kijkt iemand anders en kan die mij vertellen om welk nummer het gaat.
0
geplaatst: 22 oktober 2006, 22:11 uur
Hoe heet dat (vrij) nieuwe nummer waarin gefloten wordt ook al weer? Ik bedoel niet ´Love Generation´ maar een iets zweveriger nummer, heb een vaag vermoeden dat het van the Gorillaz is, want ik dacht dat de clip animatie (en wellicht met ´hun´ figuurtjes) is, maar zeker weet ik het niet meer. En ik bedoel natuurlijk ook niet de soundtrack van Kill Bill.
Thanx!
Thanx!
0
geplaatst: 23 oktober 2006, 09:46 uur
Aces High schreef:
Hoe heet dat (vrij) nieuwe nummer waarin gefloten wordt ook al weer? Ik bedoel niet ´Love Generation´ maar een iets zweveriger nummer, heb een vaag vermoeden dat het van the Gorillaz is, want ik dacht dat de clip animatie (en wellicht met ´hun´ figuurtjes) is, maar zeker weet ik het niet meer. En ik bedoel natuurlijk ook niet de soundtrack van Kill Bill.
Thanx!
Thanx!
Peter, Bjorn & John- Young ... (paar pagina's eerder ook aan bod geweest).
0
geplaatst: 23 oktober 2006, 17:26 uur
Ok bedankt Status Seeker!
Haha Boordappel ja dat is idd wel grappig. Maar het was niet echt verwarren, ik heb dat nummer maar 1 keer half gehoord, dat dit geen Gorillaz is zie en hoor ik (nu) ook:)
Haha Boordappel ja dat is idd wel grappig. Maar het was niet echt verwarren, ik heb dat nummer maar 1 keer half gehoord, dat dit geen Gorillaz is zie en hoor ik (nu) ook:)
0
geplaatst: 23 oktober 2006, 18:22 uur
Misschien al eens geopperd, maar zeg het toch maar.
Het is misschien een leuke feature.
Op Amazon staat er bij ieder album:
"Customers who bought this item also bought" en vervolgens een lijstje met albums.
Dit zou op MuMe ook kunnen, alleen dan op basis van bijv. de top10 of stemgedrag van gebruikers.
Dan krijg je de perfecte manier om nieuwe artiesten te ontdekken.
Het is misschien een leuke feature.
Op Amazon staat er bij ieder album:
"Customers who bought this item also bought" en vervolgens een lijstje met albums.
Dit zou op MuMe ook kunnen, alleen dan op basis van bijv. de top10 of stemgedrag van gebruikers.
Dan krijg je de perfecte manier om nieuwe artiesten te ontdekken.
0
geplaatst: 23 oktober 2006, 18:28 uur
Ik hoorde vandaag een nr op de radio, en werd iets gezongen van familie man, en ik hoorde een stukje van de artiesten naam: people of ....
weet er iemand welk nr ik bedoel?
weet er iemand welk nr ik bedoel?
0
geplaatst: 23 oktober 2006, 18:48 uur
Zo perfect is datr systeem van Amazon niet. Ik vind het zelfs zeer inperfect.
0
geplaatst: 23 oktober 2006, 18:51 uur
Het werkt inderdaad voor geen meter. Hoewel dat er misschien meer aan ligt dat Amazon niet weet welke artiesten ze aan elkaar moet koppelen.
Bovendien is er in het verleden toch al zoiets geweest op MuMe?
Bovendien is er in het verleden toch al zoiets geweest op MuMe?
0
geplaatst: 24 oktober 2006, 09:57 uur
Nee dat werkt inderdaad niet goed, maar boudewijntjuh's idee zelf is natuurlijk niet slecht. Bij Rate Your Music hebben ze een optie dat je favoriete users kunt toevoegen en dan kan je een lijst zien van de 200 beste albums op basis van de stemmen van je favoriete users. Erg leuke optie. Zeer handig om zo nieuwe muziek te ontdekken. Nogmaals, zou leuk zijn als er hier ook iets dergelijks komt, maar ik heb er begrip voor dat dit niet makkelijk te realiseren is.
0
geplaatst: 24 oktober 2006, 11:20 uur
Het 'Wat draai je nu?'-topic is al bij pagina 905. Tijd voor wat millenniumangst? 

0
geplaatst: 24 oktober 2006, 13:36 uur
Mooie gelegenheid om eens te tellen welke er nu het meest gedraaid is

0
geplaatst: 24 oktober 2006, 13:38 uur
Lukas schreef:
(quote)

Ik heb nog wel een telraam voor je te leen.
0
geplaatst: 24 oktober 2006, 13:45 uur
Komt geen bug trouwens denk ik. Als je je voorkeur op 20 berichten per pagina zet, doet ie het ook gewoon en zijn er 1356 pagina's.
0
geplaatst: 24 oktober 2006, 13:48 uur
Paalhaas schreef:
Scherp!
Scherp!

Jordy schreef:
scherp
gaat op de lijst
(quote)
scherp
gaat op de lijstAard van het beestje he

0
geplaatst: 24 oktober 2006, 16:02 uur
Beste moderators,
Ik probeer het onovertroffen album Purple Rain (Prince) in mijn top 10 te plaatsen maar kan dat album niet in de lijst vinden!?
Of zie ik iets over het hoofd?
Vriendelijke groet,
Gertos
Ik probeer het onovertroffen album Purple Rain (Prince) in mijn top 10 te plaatsen maar kan dat album niet in de lijst vinden!?
Vriendelijke groet,
Gertos
0
geplaatst: 24 oktober 2006, 16:05 uur
Gertos schreef:
Beste moderators,
Vriendelijke groet,
Gertos
Beste moderators,
Vriendelijke groet,
Gertos
Hallo Gertos,
Je moet er eerst op gestemd hebben om 't in je top 10 te kunnen plaatsen...
0
geplaatst: 24 oktober 2006, 16:15 uur
Beste freddze, dat is niet waar 
Ik kan Purple Rain er zo inzetten overigens. Gewoon Purple Rain typen.

0
geplaatst: 24 oktober 2006, 16:35 uur
Beste HiLL,
Ik noteer in de linker kolom de artiest en wordt vervolgens gedwongen een keuze te maken uit een lijst van Prince Albums waar Purple Rain niet tussen staat!
En kan dus niets zelfstandig intypen...
Ik noteer in de linker kolom de artiest en wordt vervolgens gedwongen een keuze te maken uit een lijst van Prince Albums waar Purple Rain niet tussen staat!
0
geplaatst: 24 oktober 2006, 16:36 uur
Gertos schreef:
Beste HiLL,
Beste HiLL,
Typ Purple Rain in de LINKER kolom

0
geplaatst: 24 oktober 2006, 16:44 uur
HiLL schreef:

Tiens, ik zou nochtans gezworen hebben...
Toen ik mijn top 10 moest invoeren had ik net hetzelfde probleem dat de albums niet gevonden werden toen ik ze in de linkerkolom intikte. Toen ik erop stemde, lukte het plots wel.
Maar nu lukt het misschien al zonder stemmen. Ondertussen is de site al heel veel verbeterd, hé

Er is ook een groot verschil, heb ik gemerkt, welke browser je gebruikt. In IE 6 werken veel functionaliteiten niet, dus heb ik intussen Modzilla geïnstalleerd speciaal voor MuMe

0
geplaatst: 24 oktober 2006, 18:27 uur
Thanks Anna.R! Het klonk me wat onlogisch in de oren maar het werkte: de albumtitel in de artiestenkolom invullen en ineens verscheen daar de suggestie: Prince and the Revolution: Purple Rain.
Strikt genomen juist natuurlijk, maar zet Purple Rain gewoon in de discografie van meneer Prince, of ie zich nou symbol noemt of Slave of TAFKAP of weet ik wat....
Zal me niks verbazen als Purple Rain een stukkie hoger kan in de top 250 als deze bug is verholpen!
Strikt genomen juist natuurlijk, maar zet Purple Rain gewoon in de discografie van meneer Prince, of ie zich nou symbol noemt of Slave of TAFKAP of weet ik wat....
Zal me niks verbazen als Purple Rain een stukkie hoger kan in de top 250 als deze bug is verholpen!
0
geplaatst: 24 oktober 2006, 18:29 uur
Wat Purple Rain op artiest zoeken betreft, is er een logische uitleg voor hoor. De uitvoerder waar je naar moet zoeken is namelijk niet Prince, maar Prince & The Revolution. 

0
dani
geplaatst: 24 oktober 2006, 19:35 uur
Als ik (en andere ook) op "Alva Noto + Ryuichi Sakamoto" zoekt, staat er twee keer "Alva Noto + Ryuichi Sakamoto" bij. Net of dit twee verschillende Alva Noto + Ryuichi Sakamoto's zijn. Bij de ene staat alleen de plaat "Revep" staat, bij de andere de rest van hun samenwerkings platen.
Crewlid aERodynamIC had ook geen idee hoe dit kwam, Jordy misschien wel?
Crewlid aERodynamIC had ook geen idee hoe dit kwam, Jordy misschien wel?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.