De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 10 maart 2004, 22:57 uur
Het linken van mijn top 10 naar een film die er in staat werkt niet?
Bij de weg: is er al een soort van to do list? Anders ga ik weer dingen dubbel posten.
[edit]Al gevonden. Weet niet of dit bij de "admin dingetjes" hoorde
.
Internet Explorer zei:
Foutmelding
neem svp contact op met [email protected] met de volgende gegevens:
SELECT jaar, titel FROM films WHERE id = 1338
script: /~musicm01/?film=1338
mysql error message:Table 'musicmeter.films' doesn't exist
Foutmelding
neem svp contact op met [email protected] met de volgende gegevens:
SELECT jaar, titel FROM films WHERE id = 1338
script: /~musicm01/?film=1338
mysql error message:Table 'musicmeter.films' doesn't exist
Bij de weg: is er al een soort van to do list? Anders ga ik weer dingen dubbel posten.
[edit]Al gevonden. Weet niet of dit bij de "admin dingetjes" hoorde
.
0
geplaatst: 10 maart 2004, 22:59 uur
eerst raken jullie m'n plaatje kwijt en geven mij daarvan de schuld. En vervolgens moet ik ook nog eens √°lle tracks opnieuw gaan toevoegen....tjongejongejonge...
Kost me allemaal tijd die ik ook kan gebruiken om EP's toe te voegen

0
geplaatst: 10 maart 2004, 23:08 uur
Ja sorry, ik had je per ongeluk het album-recht gegeven in plaats van het data recht. Zouden de mods even kunnen kijken of Daan z'n toevoegingen altijd (erg) goed zijn? Zo ja, zou het makkelijk zijn om Daan ook toevoegrechten te geven.
0
geplaatst: 10 maart 2004, 23:08 uur
Daan schreef:
Ik vind dat dat typische oranje kleurtje van Moviuemeter in het logootje moet komen. En andersom met dat mooie blauw van Musicmeter.
Ik vind dat dat typische oranje kleurtje van Moviuemeter in het logootje moet komen. En andersom met dat mooie blauw van Musicmeter.
Totaal oneens, elke site moet z'n eigen identiteit krijgen...
0
geplaatst: 10 maart 2004, 23:14 uur
Jordy schreef:
Begrijp jij mij misschien verkeerd? Op Moviemeter een blauwkleurig icoontje als link naar Musicmeter. En op Musicmeter een oranje kleurig icoontje als link naar Moviemeter. Lijkt mij erg leuk, maar smaken verschillen natuurlijk.(quote)
0
geplaatst: 10 maart 2004, 23:20 uur
Plaatje van Radiohead - Pablo Honey laad bij mij niet goed (of staat verkeerd op de server)....
0
geplaatst: 10 maart 2004, 23:23 uur
*kuch* "De volgende album is ook vanaf 15 maart te koop *kuch*
0
geplaatst: 10 maart 2004, 23:27 uur
Pjew, wat een hectiek hier! Ik ga zometeen weer even rustig in een boek of telefoongesprek vluchten hoor!
MusicMeter is nu net alsof we met veel minder mensen in een noodtempo een site met de omvang van MovieMeter aan het opbouwen zijn.
MusicMeter is nu net alsof we met veel minder mensen in een noodtempo een site met de omvang van MovieMeter aan het opbouwen zijn.

0
geplaatst: 10 maart 2004, 23:29 uur
tovenaar schreef:
Aerosmith hoort daar inderdaad ook bij.(quote)
0
geplaatst: 10 maart 2004, 23:32 uur
Ik vind de toplijsten per jaar nu trouwens wel erg interessant. Stereolab op 1 voor 2004, Fourtet op 3 voor 2003, ... 

0
geplaatst: 10 maart 2004, 23:35 uur
Beetje raar alleen dat de top 100 is samengesteld als de alternatieve top 100. Zou niet mijn keuze zijn persoonlijk.
0
geplaatst: 10 maart 2004, 23:37 uur
Bij een normale top 100 gaan we geheid krijgen dat liefhebbers van stroming X massaal hooggenoteerde albums in genre Y omlaag gaan stemmen. Dit gaat, denk ik, een hoop gezeur schelen.
0
geplaatst: 10 maart 2004, 23:40 uur
Hoe werkt dat als een nummer uit drie of vier, of zelfs tien delen bestaat?
Bijvoorbeeld Dream Theater - Awake.
Het nummer A Mind Beside Itself bestaat uit drie delen:
a) Erotomania
b) Voices
c) The Silent Man
Moeten die nu als aparte nummers aangegeven worden, zonder dat de titel van het hoofdnummer aangegeven wordt, wat nu gebeurd is. Vind ik een beetje raar.
Moet daar één nummer van gemaakt worden. Oftewel alleen A Mind Beside Itself aangeven?
Of moeten de nummers bijvoorbeeld als volgt aangegeven worden:
A Mind Beside Itself, a) Erotomania
A Mind Beside Itself, b) Voices
A Mind Beside Itself, c) The Silent Man
Bijvoorbeeld Dream Theater - Awake.
Het nummer A Mind Beside Itself bestaat uit drie delen:
a) Erotomania
b) Voices
c) The Silent Man
Moeten die nu als aparte nummers aangegeven worden, zonder dat de titel van het hoofdnummer aangegeven wordt, wat nu gebeurd is. Vind ik een beetje raar.
Moet daar één nummer van gemaakt worden. Oftewel alleen A Mind Beside Itself aangeven?
Of moeten de nummers bijvoorbeeld als volgt aangegeven worden:
A Mind Beside Itself, a) Erotomania
A Mind Beside Itself, b) Voices
A Mind Beside Itself, c) The Silent Man
0
geplaatst: 10 maart 2004, 23:40 uur
Waarschijnlijk krijgen we hier ook gezeur en gesteun over de toplijsten. Heeft Moviemeter ook al veel last van. Zie > Double indemnity, die overigens terecht op nummer 1 staat ondanks alle kritiek.
0
geplaatst: 10 maart 2004, 23:59 uur
ik weet niet of dit al ergens vermeld is, maar;
is het niet mogelijk om als je op een bepaalse album page zit, je op een link kan klikken die je naar een overzicht brengt van alles wat die bepaalde artiest heeft uitgebracht?
is het niet mogelijk om als je op een bepaalse album page zit, je op een link kan klikken die je naar een overzicht brengt van alles wat die bepaalde artiest heeft uitgebracht?
0
geplaatst: 11 maart 2004, 00:03 uur
Typ bij 'zoeken' de artiest in en je ziet alles wat er van die artiest op Musicmeter staat.
0
geplaatst: 11 maart 2004, 00:04 uur
Dit is misschien een rare vraag...
Mag je stemmen op een filmscore als je de film meerdere malen hebt gezien, terwijl je de OST nooit geluisterd heb...? Bijvoorbeeld Titanic... Die film heb ongeveer 6 tot 8 keer gezien (met een goed oor op de muziek), maar heb de OST-CD daarvan nog nooit geluisterd...
Mag je stemmen op een filmscore als je de film meerdere malen hebt gezien, terwijl je de OST nooit geluisterd heb...? Bijvoorbeeld Titanic... Die film heb ongeveer 6 tot 8 keer gezien (met een goed oor op de muziek), maar heb de OST-CD daarvan nog nooit geluisterd...
0
geplaatst: 11 maart 2004, 00:04 uur
Jordy schreef:
Ja sorry, ik had je per ongeluk het album-recht gegeven in plaats van het data recht. Zouden de mods even kunnen kijken of Daan z'n toevoegingen altijd (erg) goed zijn? Zo ja, zou het makkelijk zijn om Daan ook toevoegrechten te geven.
Ik had al eerder het recht om zelf mijn eigen albums goedtekeuren. Dat ging allemaal goed. Dus mods, mag ik de rechten?(quote)
0
geplaatst: 11 maart 2004, 01:00 uur
Gathering, the?
Moet daar niet gewoon The Gathering staan?
En is het nou Smashing Pumpkins of The Smashing Pumpkins? Nu worden beide varianten gebruikt.
En is het nou Smashing Pumpkins of The Smashing Pumpkins? Nu worden beide varianten gebruikt.
0
geplaatst: 11 maart 2004, 01:18 uur
Zelva schreef:
Gathering, the?
Gathering, the?
Dit is precies wat ik ook hier wilde opmerken. Bij THE Rolling Stones zie je hetzelfde probleem. Dan weer met, dan weer zonder voorzetsel THE. Daardoor verschijnen bijvoorbeeld in de toplijsten sommige lp's van de Stones alleen onder de T en andere onder de R.
0
geplaatst: 11 maart 2004, 01:39 uur
Op dat hoofdlettergebruik moet volgens mij nu al echt goed gelet worden, als mods albums toevoegen. Anders wordt het echt chaos. Dan kan je beter gewoon kiezen voor alle woorden met hoofdletters, dan is het lekker duidelijk.
Je kan wel zeggen dat dat later wel een keertje gecorrigeerd kan worden, maar dat is echt ondoenlijk. Bij MovieMeter zie ik ook geregeld spelfouten staan. Alleen als ze echt heel groot zijn, wil ik ze wel eens verbeteren. Anders kost het echt teveel tijd. Hier moet je dan toch elke track langsgaan en dan ook nog eens intypen wat je precies gedaan hebt.
Bij een enkel albumpje gaat dat nog wel, maar bij honderden wordt het echt minder.
Je kan wel zeggen dat dat later wel een keertje gecorrigeerd kan worden, maar dat is echt ondoenlijk. Bij MovieMeter zie ik ook geregeld spelfouten staan. Alleen als ze echt heel groot zijn, wil ik ze wel eens verbeteren. Anders kost het echt teveel tijd. Hier moet je dan toch elke track langsgaan en dan ook nog eens intypen wat je precies gedaan hebt.
Bij een enkel albumpje gaat dat nog wel, maar bij honderden wordt het echt minder.
0
geplaatst: 11 maart 2004, 08:32 uur
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.