De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 6 november 2006, 18:40 uur
zoek een nr die ik laatst op een fuif hoorde, het werd gezongen door een vrouw: you wanna take me the ride, ride, wow wow, take me tonight, parampampampap param ....
iemand die weet welk nr ik bedoel?
iemand die weet welk nr ik bedoel?
0
chrismusic
geplaatst: 6 november 2006, 20:20 uur
Allman Brothers Band - Brothers and Sisters is dubbel en mag verwijderd worden
http://www.musicmeter.nl/album/61445
http://www.musicmeter.nl/album/22170
http://www.musicmeter.nl/album/61445
http://www.musicmeter.nl/album/22170
0
Marcel²
geplaatst: 7 november 2006, 22:27 uur
Bij het album Jamie O'neal - Shiver kan ik geen hoofdletter tevoorschijn toveren.
Kan een crewlid of Yak dat proberen.
Alvast bedankt.
Moet ik wel wat duidelijker zijn bij O'Neal.
Alvast bedankt.Moet ik wel wat duidelijker zijn bij O'Neal.

0
geplaatst: 7 november 2006, 22:33 uur
Marcel Jongeneel schreef:
Bij het album Jamie O'neal - Shiver kan ik geen hoofdletter tevoorschijn toveren.
Alvast bedankt.
Moet ik wel wat duidelijker zijn bij O'Neal.
Alvast bedankt.Moet ik wel wat duidelijker zijn bij O'Neal.

Toelichting: mij lukt het (wederom) niet

0
geplaatst: 7 november 2006, 22:35 uur
het is mij wel gelukt door de artiest te bewerken
als je de artiest bij een album corrigeert (ipv de artiest zelf) werkt het inderdaad niet, gaat op de lijst
als je de artiest bij een album corrigeert (ipv de artiest zelf) werkt het inderdaad niet, gaat op de lijst
0
geplaatst: 7 november 2006, 22:38 uur
Jordy schreef:
En dat lukt mij dus ook niet (en gisteren bij de correctie van L_T_B hetzelfde verhaal).
0
geplaatst: 8 november 2006, 16:03 uur
zoek een nummer dat ik in frankrijk constant op de radio hoorde, enkele regels: give me the song, and i sing it like i mean it .... .... god knows, you've got me so...
0
geplaatst: 8 november 2006, 16:07 uur
The Feeling - Sewn
Een van de betere nummers die op de radio.
Een van de betere nummers die op de radio.
0
geplaatst: 8 november 2006, 18:46 uur
ja dat is hem!
enorm bedankt:D
Heb echt rot gezocht achter dat liedje
enorm bedankt:D
Heb echt rot gezocht achter dat liedje
0
Marcel²
geplaatst: 9 november 2006, 00:15 uur
The Scientist schreef:
Ben ik de enige bij wie MuMe er nu heeeeeel raar uitziet?
Ben ik de enige bij wie MuMe er nu heeeeeel raar uitziet?
Heb je een borrel op.

0
geplaatst: 9 november 2006, 00:15 uur
In IE doet ie het bij mij gewoon normaal.. in firefox doet de layout heel raar.
Heb net wat videos toegevoegd, kan het daar aan liggen?
Heb net wat videos toegevoegd, kan het daar aan liggen?
0
geplaatst: 9 november 2006, 08:21 uur
probeer de pagina eens hard te refreshen? (vie het icoontje)
0
Relax
geplaatst: 9 november 2006, 18:08 uur
Bug bij video's, je klikt op filmpje maar als je op kruisje druk dan gaat het liedje door.. dat is logisch zou je denken.. maar dan klik ik nog een keer op dat filmpje en dan krijg ik weer een compleet nieuwe en ik kan niet op stop drukken ofzo.
0
geplaatst: 9 november 2006, 23:45 uur
Ik heb weer problemen met het goedkeuren van I'tjes en II'tjes bij artiesten met dezelfde naam. ik keur de correcties goed en vervolgens is er niets veranderd. Als ik de correcties dan alsnog zelf doe, gaat het wel goed.
Het ging om albums van de groep Embrace...
Het ging om albums van de groep Embrace...
0
geplaatst: 10 november 2006, 23:00 uur
Zullen ook live-registraties bij live-albums op deze manier aan de songs gelinkt worden?
0
geplaatst: 11 november 2006, 11:58 uur
Is het misschien geen idee om bij een artiest die is overleden en in een band zit erbij te zetten (t/m zijn/haar dood 13 november 2004) of iets dergelijks. Staat zo lullig nu, net alsof Ol' Dirty Bastard op die datum uit de Wu-Tang Clan is geknikkert.
0
chrismusic
geplaatst: 12 november 2006, 15:46 uur
Is het misschien een idee om mensen extra te stimuleren om zich in te schrijfen voor mume? En dan had ik gedacht aan een overzicht van de mensen die door jou op deze site terrecht zijn gekomen.
dus dat er onder:
Aantal stemmen:
standaarddeviatie: 0,57)
Aantal berichten:
Aantal toevoegingen:
"Toegevoegde users":
wat denken jullie er van?
dus dat er onder:
Aantal stemmen:
standaarddeviatie: 0,57)
Aantal berichten:
Aantal toevoegingen:
"Toegevoegde users":
wat denken jullie er van?
0
geplaatst: 12 november 2006, 15:51 uur
Slecht idee, ik heb hier liever 10 enthousiaste mensen die hier heel graag zijn dan 100 die hier heen gesleept zijn.
0
chrismusic
geplaatst: 12 november 2006, 15:55 uur
Jordy schreef:
Slecht idee, ik heb hier liever 10 enthousiaste mensen die hier heel graag zijn dan 100 die hier heen gesleept zijn.
Hoe kun je nou zeggen dat die mensen niet enthousiast zijn over deze site? het gaat om mensen die van deze site nog nooit gehoord heeft. het is dan ook niet bedoeld als competitie alleen om mume groter te maken. ik heb nog steeds geen argument gehoord waarom mijn idee niet goed is.
0
chrismusic
geplaatst: 12 november 2006, 16:55 uur
Jordy schreef:
1 van de doelen van mume is toch om zo groot mogelijk te worden? als dat niet 1 van de doelen zijn waarom zijn de limieten voor registreerde gebruikers niet tot bv 1000 ingesteld? als het toch niet belangrijk word bevonden . of is het zo dat om technische redenen op het moment niet zinvol is om explosiever te gaan groeien?
0
geplaatst: 12 november 2006, 17:02 uur
Joh, die groei is allang bezig, MuMe wordt nu ook al groter en groter. Het doel van MuMe is helemaal niet om zo groot mogelijk te worden, maar om een leuke muzieksite te zijn, denk ik.
Er staat je niets in de weg vrienden die van muziek houden MuMe aan te raden of ergens op internet een promopraatje af te steken.
Er staat je niets in de weg vrienden die van muziek houden MuMe aan te raden of ergens op internet een promopraatje af te steken.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.