MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
neo
Moet er nog enkele toevoegen, mits ik een goed plaatje vind. Wat je dus krijg is dat Klimek en Heil bv samen staan met 5 cd's en er een ander overzicht is met ook 5 cd's van hun, maar dan nog met Tykwer erbij. Daar moet dus een link tussen gelegd kunnen worden.

Daarom baal ik van dat systeem dat een ieder dan een solo cd moet hebben.

neo schreef:

Eens.

Misschien staat ie hier wel tussen.

neo schreef:

Ja, dat is inderdaad wel een punt. Was het ook al eens tegen gekomen. Misschien dat er iets op gevonden kan worden.

Electro_
Ik ben altijd wel benieuwd wie bij albums nou welk nummer als favoriet heeft aangevinkt. Misschien dat er een link kan komen bij de statistieken-pagina van een album, waar je dan bij de ".. stemmen" op klikt en waar je dan vervolgens een lijst ziet met de users die dat nummer hebben geselecteerd.

Ik zou een nummer van Elton John, waarvan ik dacht dat het jesse heet, maar blijkbaar is het niet zo, want ik kam hem niet vinden. Het gaat om dat nummer dat die Jim van Idols ook graag zong.

Bedoel je niet Jessie van Joshua Kadison?

"From a phone booth in Vegas, Jessie calls at 5 A.M.
to tell me how she's tired of all of them.
She says, "Baby, I been thinking 'bout a trailer by the sea.
We could go to Mexico... you, the cat and me.
We'll drink tequila and look for sea shells.
Now, doesn't that sound sweet?"
Oh, Jessie, you always do this every time I get back on my feet.

Jessie paint your pictures 'bout how it's gonna be.
By now I should know better, your dreams are never free.
But tell me all about our little trailer by the sea;
Jessie you can always sell any dream to me.
Oh, Jessie, you can always sell any dream to me.

She asks me how the cat's been. I say, "Moses he's just fine
but he used to think about you all the time.
We finally took your pictures down off the wall.
Oh, Jessie, how do you always seem to know just when to call?"
She says, "Get your stuff together. Bring Moses and drive real fast."
And I listen to her promise, "I swear to God this time it's gonna last."

I'll love you in the sunshine, lay you down in the warm white sand.
And who knows, maybe this time things'll turn out just the way you planned.

Oh, Jessie, you can always sell any dream to me."

Sorry seems to be the hardest way??

Dat is wel de tekst (hoe kom ik er nou weer bij dat het Elton john was ). In ieder geval: heel erg bedankt Herman!

Graag gedaan hoor. En die stem heeft wel wat van Elton, dus zo gek is het niet.

ik zoek een nr die ik laatst op een fuif hoorde, het werd gezongen door een vrouw: you wanna take me the ride, ride, wow wow, take me tonight, parampampampap param ....

iemand die weet welk nr ik bedoel?

Ashanti?

ik denk dat het een nr is van de jaren 90, het gare was eurodance

zoek een nr die ik laatst op een fuif hoorde, het werd gezongen door een vrouw: you wanna take me the ride, ride, wow wow, take me tonight, parampampampap param ....

iemand die weet welk nr ik bedoel?

Ik hoorde gister in een cafe waar ik was, een nummer.. Waar na we gevraagt hadden welk nummer het was te horen kregen '' as if ''

Maar daar zijn we niet veel mee verder gekomen!

in het refrein hoorde we iets van '' stop us in the sky ''

Hoop dat iemand het herkend, het is een enorm bekend nummer en '' oud ''!

Kos
'as' van Stevie Wonder wellicht (anders de cover van G. Michael).

sxesven
Ik vroeg me af hoe de policy w.b. artist-afbeeldingen is op het gebied van zo nu en dan vervangen. Met andere woorden, stel er staat een bepaalde foto bij een artiest die niet zo flatteus danwel outdated is, staat het dan vrij om een nieuwe op te sturen? Ik vraag het omdat het me ook niet de bedoeling lijkt om constant maar een eigen favoriet te uploaden, want dat is ook een gebed zonder eind als meerdere users dat constant doen. Maar in ieder geval, ik hoop dat mijn vraag duidelijk is.

En natuurlijk had ik hier een specifieke situatie voor ogen; de foto's van de nieuwe shoot van Joanna Newsom zijn namelijk véél beter dan die van de The Milk-Eyed Mender sessie.

Enorm enorm bedankt! Dat is inderdaad het nummer!

Sjeej dat ik het niet kon vinden!

Daar zijn geen specifieke afspraken over. Maar het is inderdaad een moeilijk punt. Het is nogal wat als jij een complete artiesten-pagina vult inclusief foto en een ander vervangt die foto onder het mom van deze vind ik mooier.
Een gebed zonder einde inderdaad.
Wij als crew moeten het uiteindelijk bepalen en dat is dan lastig zoals je wel zult begrijpen.
Ik moet zeggen dat ik hier veel meer problemen mee verwachtte toen deze functie net werd ingevoerd en dat blijkt enorm mee te vallen

aERodynamIC schreef:
Ik moet zeggen dat ik hier veel meer problemen mee verwachtte toen deze functie net werd ingevoerd en dat blijkt enorm mee te vallen

Dat zal ook wel komen omdat maar een zeer beperkte groep gebruikers zich bezig houdt met het aanmaken/aanpassen van artiesten-pagina's.

Is het niet handig om een foto te plaatsen van een groep waarvan de samenstelling het langst bij elkaar was. Anders moet je kiezen tussen de meest succesvolle samenstelling, de samenstelling waarmee het begon of de meest recente samenstelling.

Bij Pearl Jam bijvoorbeeld is Matt Cameron nu de drummer die er het langst heeft gezeten en op de meeste albums heeft gedrumd. Op dit moment staat er een foto van hun succesvolste samenstelling en die misschien ook wel het meest bekend is bij de mensen.

Ik heb een groepsfoto van hun huidige samenstelling, ik durf die alleen niet op te sturen omdat een ander eerder was met de meest succesvolle samenstelling.

L_T_B schreef:
(quote)

Dat zal ook wel komen omdat maar een zeer beperkte groep gebruikers zich bezig houdt met het aanmaken/aanpassen van artiesten-pagina's.

In het begin niet

Ik ben voorstander van een foto tijdens de "hoogtijdagen" van de artiest, de periode waarop de beste albums werden gemaakt. Natuurlijk komt daar de kwestie van smaak bij kijken (en dan beslist het crewlid gewoon), maar ik het is wel een aardige richtlijn.

Bugje gevonden: als je op het forum in het 'toplijsten en favorieten'-subforum kijkt en doorklikt naar pagina twee, kom je ineens op pagina twee van het 'muziekgames' subforum terecht.

Welk vriendelijk crew-lid wil de achternaam van deze dame van een hoofdletter voorzien?

andré schreef:
Hoe kan het dat Keane - Hopes and Fears (uit 2004) wél in de Top-250 staat en Franz Ferdinand - Franz Ferdinand (ook 2004) niet? FF heeft genoeg stemmen om in de lijst te staan volgens mij. Gaat het dan om de exacte datum wanneer deze albums verschenen in 2004 (om te voldoen aan de eis dat een album langer dan 2 jaar uit moet zijn)?

musicfriek schreef:
Ik ben even zo gek geweest om de punten te tellen, de cd heeft exact 250 punten, wat een 49e plaats in de top 250 zou opleveren

Jordy schreef:
Okee dan gaat het op de lijst

Is hier nog aandacht voor, want de top-250 klopt in feite niet nu. Franz Ferdinand is trouwens niet de enige act die er in zou moeten staan. Overigens snap ik het wel als er andere dingen prioriteit hebben, maar ik vind zo'n toplijst wel een soort visitekaartje van de site en het is een dwarsdoorsnee wat de gemiddelde MuMe'er voor muzieksmaak heeft. Dus eigenlijk zou ie wel moeten kloppen

Daar is aandacht voor geweest. Volgens mij komt het album aan het begin van het nieuwe jaar in de Toplijst. Dat komt omdat er geen datum was ingevuld wanneer die precies was uitgekomen, meen ik ergens gelezen te hebben.

Precies.

L_T_B schreef:
Welk vriendelijk crew-lid wil de achternaam van deze dame van een hoofdletter voorzien?

Waarom dien je zelf niet even een correctie in?

Jordy schreef:
Waarom dien je zelf niet even een correctie in?

Heb ik gedaan maar het lukte aERo, zelfs na 4 keer, niet.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:11 uur

geplaatst: vandaag om 20:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.