De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 11 maart 2004, 08:33 uur
Zelva schreef:
Op dat hoofdlettergebruik moet volgens mij nu al echt goed gelet worden, als mods albums toevoegen.
Op dat hoofdlettergebruik moet volgens mij nu al echt goed gelet worden, als mods albums toevoegen.
heb gisteren aan alle mods een PM gestuurd met dit verzoek
0
geplaatst: 11 maart 2004, 08:33 uur
Daan schreef:
Ik had al eerder het recht om zelf mijn eigen albums goedtekeuren. Dat ging allemaal goed. Dus mods, mag ik de rechten?
Ik had al eerder het recht om zelf mijn eigen albums goedtekeuren. Dat ging allemaal goed. Dus mods, mag ik de rechten?
Okee sorry, zal het vanavond terugzetten
0
geplaatst: 11 maart 2004, 08:35 uur
Zelva schreef:
Gathering, the?
Moet daar niet gewoon The Gathering staan?
En is het nou Smashing Pumpkins of The Smashing Pumpkins? Nu worden beide varianten gebruikt.
Gathering, the?
Moet daar niet gewoon The Gathering staan?
En is het nou Smashing Pumpkins of The Smashing Pumpkins? Nu worden beide varianten gebruikt.
Inderdaad Te Gathering, kan iemand dat corrigeren? En over dat "the"... hou maar aan wat allmusic.com gebruikt (of anders de officiele site(s)). Belangrijkste is dat er overal hetzelfde wordt gebruikt.
Ook dit is een taak van een toevoegmod!!!! maak je er svp NIET te makkelijk van af, laat een toevoeging anders staan als je geen zin of tijd hebt om er goed naar te kijken.
0
geplaatst: 11 maart 2004, 08:37 uur
U-96 schreef:
Dit is misschien een rare vraag...
Mag je stemmen op een filmscore als je de film meerdere malen hebt gezien, terwijl je de OST nooit geluisterd heb...?
Dit is misschien een rare vraag...
Mag je stemmen op een filmscore als je de film meerdere malen hebt gezien, terwijl je de OST nooit geluisterd heb...?
Lijkt me niet de bedoeling
0
geplaatst: 11 maart 2004, 09:57 uur
Bij het opvragen van een (vergeten) password krijg je een mailtje met daarin nog een paar keer moviemeter vermeld.
0
geplaatst: 11 maart 2004, 10:34 uur
Nah af en toe wordt er dus nog een plaatje verkeerd geladen, maar verder werkt alles uitstekend -en vooral snel!- hoor 

0
geplaatst: 11 maart 2004, 11:02 uur
Als ik opmerk dat de albums die de moderators zélf toevoegen talrijker zijn dan de albums die gewone users toevoegen en dat ik dan vermoed dat er iets niet in de haak is...is dat dan feedback, een klacht of een opmerking? 

0
geplaatst: 11 maart 2004, 11:14 uur
Jordy schreef:
Inderdaad The Gathering, kan iemand dat corrigeren?
Inderdaad The Gathering, kan iemand dat corrigeren?
Maar dan komt The Gathering dus bij de T te staan. Is toch ook niet de bedoeling denk ik? Bij films doen we toch ook Green Mile, The?
0
geplaatst: 11 maart 2004, 11:17 uur
Hoe zit dat nou met verzamel albums waar diverse artiesten op staan?
0
geplaatst: 11 maart 2004, 11:50 uur
Staat als het goed is bij stap 2 onderaan tijdens het toevoegen.
0
geplaatst: 11 maart 2004, 11:51 uur
jassonn schreef:
Wordt de genre keuze nog uitgebreid eigenlijk,vind echt dat er te weinig keus is op dit moment.Hierbij denk ik aan bovenstaande maar ook b.v Latin-pop,iets wat de laatste jaren toch op is komen zetten,en zeker een apart genre is.
(quote)
Wordt de genre keuze nog uitgebreid eigenlijk,vind echt dat er te weinig keus is op dit moment.Hierbij denk ik aan bovenstaande maar ook b.v Latin-pop,iets wat de laatste jaren toch op is komen zetten,en zeker een apart genre is.
Wordt hier nog naar gekeken,ik merk dat ik niet de enige ben die wat genre's mis.
0
geplaatst: 11 maart 2004, 12:05 uur
RWL schreef:
Plaatje van Radiohead - Pablo Honey laad bij mij niet goed (of staat verkeerd op de server)....
Plaatje van Radiohead - Pablo Honey laad bij mij niet goed (of staat verkeerd op de server)....
Ook de cover van Unbreakable - James Newton Howard krijg ik maar vaag te zien. Alsof maar een deel van het bestand geupload is.
0
geplaatst: 11 maart 2004, 12:07 uur
Jordy schreef:
Ik zal blues, ska en country toevoegen. Daarna voorlopig GEEN nieuw genres, gaan we het later over hebben.
Snap je jassonn? Ik zal blues, ska en country toevoegen. Daarna voorlopig GEEN nieuw genres, gaan we het later over hebben.

0
geplaatst: 11 maart 2004, 12:09 uur
Aan alle mensen die een correctie doorvoeren: Zet er svp bij wat je verbeterd hebt, want het is erg lastig om dat zelf na te gaan.
0
geplaatst: 11 maart 2004, 12:51 uur
BoordAppel schreef:
Maar dan komt The Gathering dus bij de T te staan. Is toch ook niet de bedoeling denk ik? Bij films doen we toch ook Green Mile, The?
(quote)
Hier mag het wel bij de T
0
geplaatst: 11 maart 2004, 13:07 uur
30 pagina's dus misschien heeft al iemand het gezegd, maar zo staat the red hot chilly peppers albums een paar onder de T en een paar onder de R. Lijkt me niet helemaal de bedoeling. Volgens mij bij nog een paar bands het geval.
0
geplaatst: 11 maart 2004, 13:08 uur
Wat dttom zegt bijvoorbeeld, maar ook de lijst bij de letter T loopt dalijk de spuigaten uit. Volgens mij is het ook gebruikelijk om gathering, the te zeggen. Op MM wordt t immers ook zo gedaan.
0
geplaatst: 11 maart 2004, 13:11 uur
Daan schreef:

(quote)
Snap je jassonn? 
Als het over genres gaat als trance etc dan snap ik de discussie. Maar "vocal" is geen sub-genre, maar generic! Het staat dan ook bij de genres op Allmusic... Kan deze svp worden toegevoegd?
0
geplaatst: 11 maart 2004, 13:15 uur
dat probleem van dttom moet de dienstdoende toevoegmod oplossen, eigenlijk. Of achteraf via correcties, als het je opvalt
en sja, ik dacht dat het gebruikelijk was om lidwoorden bij bands NIET achter de rest te zetten, dat dat alleen bij titels het geval was. Maar als ik dat mis heb...??
en sja, ik dacht dat het gebruikelijk was om lidwoorden bij bands NIET achter de rest te zetten, dat dat alleen bij titels het geval was. Maar als ik dat mis heb...??
0
geplaatst: 11 maart 2004, 13:19 uur
alles uit de jaren 50 zo'n beetje... frank sinatra, bing crosby, ella fitzgerald, chet baker, tony bennett, maar wat mij betreft ook bijvoorbeeld andrea bocelli en edith piaf.
0
geplaatst: 11 maart 2004, 13:21 uur
Wat dttom zegt bijvoorbeeld, maar ook de lijst bij de letter T loopt dalijk de spuigaten uit. Volgens mij is het ook gebruikelijk om gathering, the te zeggen. Op MM wordt t immers ook zo gedaan.
Volgens mij heeft dttom het er alleen over dat sommige bandnamen soms met en zonder the gebruikt worden hier.
Dat op MovieMeter het erachter staat komt vooral omdat IMDb daarvoor gekozen heeft. Waarom weet ik ook niet. Als je bijvoorbeeld kijkt naar AllMusic staat er gewoon The Gathering. Dat de pagina T dan erg groot wordt is waar, maar straks worden alle andere letterpagina's ook zo groot dat het toch niet meer doenlijk is voor mensen om de pagina's handmatig door te struinen naar interessante dingen.
0
geplaatst: 11 maart 2004, 13:35 uur
Maar als je the gewoon erachter zet dan is dttom's probleem ook meteen opgelost, dan staat iig alles van RHCP bij dezelfde letter. Nou ja, het kan me eigenlijk ook weinig schelen, ik vind het gewoon lelijk en een beetje onlogisch. Misschien komt het omdat ik mijn cd's op alfabetische volgorde heb gesorteerd en daarbij ook the heb genegeerd.
0
geplaatst: 11 maart 2004, 13:58 uur
Nog iets anders. Bijvoorbeeld de cd's van Britney bijna elk nummer daarvan wordt wel uitgebracht als single en clipje van gemaakt, als ik die nou allemaal heb gehoord mag ik dan stemmen op die cd?? 

0
geplaatst: 11 maart 2004, 14:02 uur
Als ik een album wil hebben van the strokes loop ik in de winkel naar de letter 'S' en niet naar de 'T'...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.