MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Ik zoek alle soorten: aziatische pop muziek.
Is er iemand die mij een paar artiesten namen kan geven?

Hoe heet dat liedje met Morning Has Broken like the first morning.... morning has spoken like the first bird... in de tekst ook alweer?

sq
je houdt ons toch niet voor de gek?

Cat Stevens - Morning has Broken

Yak
Done.

bol.com
Mag je zomaar meedoen met de Forumtopics?

bol.com schreef:
Mag je zomaar meedoen met de Forumtopics?

Dan moet je eerst iedereen op deze site een cd cadeau doen.

sq
Wel. Mevrouw sq zoekt een nummer! Ikzelf heb het nog nooit gehoord.

Het nummer begint met startende auto´s, en dat geluid bepaalt ook voor een deel de hele compostie. Het zou zo rond 1984 moeten zijn uitgebracht. Dat is zo´n beetje de periode dat er voor t eerst flink werd gewerkt met samples, en het vermoeden bestaat dat het Art of Noise wel eens kon wezen.

Wie weet een titel?

zou dat iets van Yello kunnen zijn? Bv. 'The Race' Da's wel pas van '88...

sq
Het is m niet, maar mogelijk is dit ook bruikbaar. Dankje in elk geval. Ik houd me aanbevolen voor andere tips naar het feitelijk gezochte nummer, want dat zou wel het mooiste zijn.

Depeche Mode met Stripped??
Begint ook met startende auto's

Kos
Hm.. Close to the Edit van Art of Noise misschien?

Such A Shame van Talk Talk?

Zal het wel niet zijn, maar komt ook uit die tijd en begint met auto's

Kos
Begint Such a Shame met een auto

Album van Martin Ansell staat er ook 2 x op ...tenminste..de laatste keer dat ik keek

Yak
VanDeGriend schreef:
Album van Martin Ansell staat er ook 2 x op ...tenminste..de laatste keer dat ik keek

De nieuwste toevoeging verwijderd.
Dit soort dingen zullen altijd een probleem blijven, er is immers geen centraal punt om dubbele toevoegingen te melden. Daardoor zie je ze helaas nogal eens over het hoofd.

sq schreef:
je houdt ons toch niet voor de gek?

Cat Stevens - Morning has Broken

Nee, ik wist de titel niet zeker, en ik kon m niet vinden... Vandaar....

Mojo Pin
Ik dacht van Yusuf Islam.

Bij het toevoegen van een album.

Nadat ik de titel en de artiest had opgegeven om vervolgens de tracks in te vullen kwam ik tot de ontdekking dat MusicMeter de tracklist automatisch al had ingevoerd zonder dat ik er ook maar één handeling voor had moeten maken. Ik weet niet hoe dit kan maar een pluim van mij voor deze geniale manier om tracklists helemaal automatisch in te laten vullen. Het heeft mij minder werk bezorgd .

Yak
Sinds enige tijd hebben we deze functie bij het toevoegen: "De tracks van dit album zijn gevonden op MusicBrainz.org, en automatisch geïmporteerd. Check goed of de informatie klopt, en in het juiste formaat opgemaakt is."

Inderdaad verrekkeste handig.

Yanina
sq schreef:
Wel. Mevrouw sq zoekt een nummer! Ikzelf heb het nog nooit gehoord.

Het nummer begint met startende auto´s, en dat geluid bepaalt ook voor een deel de hele compostie. Het zou zo rond 1984 moeten zijn uitgebracht. Dat is zo´n beetje de periode dat er voor t eerst flink werd gewerkt met samples, en het vermoeden bestaat dat het Art of Noise wel eens kon wezen.

Wie weet een titel?

In 1975 begon "Love is the drug"van Roxy Music met een dichtslaande deur en startende auto.

Yanina
Kos schreef:
Begint Such a Shame met een auto

Ik dacht trompetterende olifanten.

Nu de verzamel- en live-albums uit alle toplijsten zijn gehaald (wat ik overigens wel logisch vind en dus steun), is er wel een behoorlijke reden weggevallen om ook op deze albums te stemmen. Zou het dan niet een idee zijn om 1 top 250 (of 100 of 50) lijst te maken met deze categorie albums?

Yak schreef:
De nieuwste toevoeging verwijderd.
Dit soort dingen zullen altijd een probleem blijven, er is immers geen centraal punt om dubbele toevoegingen te melden. Daardoor zie je ze helaas nogal eens over het hoofd.

Zou het handig zijn om een apart topic "dubbele toevoegingen" te maken?
Anyway: ik heb er een. All Meat No Filler : The Best of the Fat Boys is vandaag toegevoegd, maar die stond hier al.

Bij System of a Down - Mezmerize (2005):

Kan iemand mij uitleggen hoe je op deze site je eigen cd toptien kan samenstellen.
Alvast bedankt.

Mad Dog
SOAD schreef:
Kan iemand mij uitleggen hoe je op deze site je eigen cd toptien kan samenstellen.
Alvast bedankt.

http://wiki.musicmeter.nl/index.php/Persoonlijke_top-10

psychonaatje schreef:
Zou het handig zijn om een apart topic "dubbele toevoegingen" te maken?
Anyway: ik heb er een. All Meat No Filler : The Best of the Fat Boys is vandaag toegevoegd, maar die stond hier al.

Zou inderdaad handig zijn, zo'n topic. Excuses voor de dubbele toevoeging, had 'm niet gezien..

Ik hoorde laatst een nummer, en het ging als volgt:
Freedom, desire, nanananana freedom desire.
everytime in the morning i got an submarine.
Ofzoiets.
Weet er iemand wie dit nr zingt? het word een een vrouw gezongen. maar ik zou graag de titel en artist weten, alvast bedankt!

sq
ow, jullie hebben hard gezocht met zn allen.

Such a Shame en Love is the Drug zijn het niet, hoewel leuk gevonden. Ik vind het ook allebei mooi nummers en heb ze trouwens ook allebei (floorfillers!!).

Het numer is minder bekend. Ik moet Kos' tip nog checken (zit thans nog op werk ). Vanwege de artiest (art of noise) heb ik goede hoop. Ik laat nog weten.

Ik heb het nr al gevond het was:
Gala - FREED FROM DESIRE

JonnieBrasco
Nummer dat begint met startende auto (een 4-cilinder), en auto komt (al schakelend) tijdens het nummer steeds weer terug: André Brasseur - Special 230

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:40 uur

geplaatst: vandaag om 15:40 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.