MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
sq
Kos schreef:
Hm.. Close to the Edit van Art of Noise misschien?

mevrouw sq nu thuis, en

het is m

dankje kos!

sq
snakevega schreef:
Ik heb het nr al gevond het was:
Gala - FREED FROM DESIRE

Ik had m van de week nog opstaan. Goed is-ie hè

De mijn album lijsts staat opeens vol met allemaal muziek die niet van mij is

Dat jullie het weten, ik verwijder alles maar gewoon want ik heb geen zin om tegen die zooi aan te kijken pff 300 keer op een kruisje klikken mn eigen albums staan er namelijk ook nog tussen

Heb gisteren een correctie ingediend bij een album van E(Eels).
Ik wou zijn 1ste album onder zijn eigen naam, linken aan de rest van zijn repertoire met de corr. knop, aangezien de naam E te kort is (min. 3 tekens...) lukte dat niet dus heb ik E gelinkt aan Mark Everett, nu staat er bij de artiest E: alias van Mark Everett. Mss dat de moderators dit kunnen oplossen ofzo...

-Brent- schreef:
De mijn album lijsts staat opeens vol met allemaal muziek die niet van mij is

Tja, dan had je op 3 januari om 15:58 uur niet op het "naar Mijn Albums"-linkje moeten klikken bovenaan de top 250.

Jordy schreef:
Tja, dan had je op 3 januari om 15:58 uur niet op het "naar Mijn Albums"-linkje moeten klikken bovenaan de top 250.

(duh)

psychonaatje schreef:
Zou het handig zijn om een apart topic "dubbele toevoegingen" te maken?

Het lijkt mij persoonlijk veel handiger en netter om dit soort dingen via een PM naar Yak te doen.

Yanina
sq schreef:
(quote)

** inmiddels thuis en gepindakaast **

Moet m haast wel zijn. Vanavond laat ik m horen aan mevrouw sq (thans niet thuis).

Sure? Er wordt op olievaten gehakt, met kettingzagen gezaagd maar of er nou ook een auto bijzit?...

Laats bij het uitgaan hoorde ik een nummer waarin je in de intro een stuk gedrum hoorde en vervolgens overging in een vette beat waarop je goed kon dansen. Zo iets als played a live van Safri duo.

??

Kos
Capricorn - 20 Hz?

Yanina schreef:

Ik dacht trompetterende olifanten.

Lol, dat zou ook kunnen

sq
KampF schreef:
Laats bij het uitgaan hoorde ik een nummer waarin je in de intro een stuk gedrum hoorde en vervolgens overging in een vette beat waarop je goed kon dansen. Zo iets als played a live van Safri duo.

??

Wellicht de floorfiller:

Pigbag - Papa´s got a brand new pigbag

Yanina
KampF schreef:

??

Modern Love van Bowie?

sq
sq schreef:
(quote)

mevrouw sq nu thuis, en

het is m

dankje kos!

Kos
mooi .

Yanina
Ik ben een uur met dit topic bezig geweest voor info maar ik geef de moed op!

Ik kan niet toevoegen, geen plaatjes plaatsen etc.

Daarom dus: wil iemand voor mij
Conscious Party van Asian Dub Foundation toevoegen?
en ook meteen The Johnny Mercer Songbook van Ella Fitzgerald?

Waarom lukt het niet? Wat gaat er mis? Het is echt niet zo moeilijk, jij kan het ook!

Jordy schreef:
(quote)

waarom voel ik me nu dom

Yanina
herman schreef:
Waarom lukt het niet? Wat gaat er mis? Het is echt niet zo moeilijk, jij kan het ook!

ik weet 't niet ik dacht dat ik het braaf had ingevuld en verzonden maar er kwam later niets op de lijst. Bij plaatjes krijg ik alleen een leeg kader met kruis.

Krijg je geen foutmelding als je het plaatje uploadt?

Ik kan de laatste tijd ook geen plaatjes meer toevoegen. Hij zegt altijd dat het formaat onjuist is, terwijl het gewoon .jpg bestandjes zijn met afmetingen van 200x200...

neo
En is het plaatje maximaal 20 kb?

neo schreef:
En is het plaatje maximaal 20 kb?

25 toch?

Het was een plaatje van 14 kb

Yanina
herman schreef:
Krijg je geen foutmelding als je het plaatje uploadt?
Nee!

Dan zou het gewoon goed moeten gaan. Volgens mij kun je beter iemand van de crew PM'en om te vragen of je albums ook in de wachtrij terecht komen.

Yanina
herman schreef:
Dan zou het gewoon goed moeten gaan. Volgens mij kun je beter iemand van de crew PM'en om te vragen of je albums ook in de wachtrij terecht komen.

Ok, zal ik doen!

KampF schreef:

Nee + Nee + Nee.

Het nummer had in de intro alleen een drum (onregelmatig) en vervolgens kwam er echt een lekkere beat bij (ik weet niet meer precies , zo iets als deze beat.

lekker vaag

Simply Red - Fairground??

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:19 uur

geplaatst: vandaag om 14:19 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.