De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 12 januari 2007, 19:02 uur
Kos schreef:
Hm.. Close to the Edit van Art of Noise misschien?
Hm.. Close to the Edit van Art of Noise misschien?
mevrouw sq nu thuis, en
het is m

dankje kos!
0
geplaatst: 12 januari 2007, 19:34 uur
De mijn album lijsts staat opeens vol met allemaal muziek die niet van mij is 
Dat jullie het weten, ik verwijder alles maar gewoon want ik heb geen zin om tegen die zooi aan te kijken
pff 300 keer op een kruisje klikken mn eigen albums staan er namelijk ook nog tussen 

Dat jullie het weten, ik verwijder alles maar gewoon want ik heb geen zin om tegen die zooi aan te kijken
pff 300 keer op een kruisje klikken mn eigen albums staan er namelijk ook nog tussen 
0
geplaatst: 12 januari 2007, 19:54 uur
Heb gisteren een correctie ingediend bij een album van E(Eels).
Ik wou zijn 1ste album onder zijn eigen naam, linken aan de rest van zijn repertoire met de corr. knop, aangezien de naam E te kort is (min. 3 tekens...) lukte dat niet dus heb ik E gelinkt aan Mark Everett, nu staat er bij de artiest E: alias van Mark Everett. Mss dat de moderators dit kunnen oplossen ofzo...
Ik wou zijn 1ste album onder zijn eigen naam, linken aan de rest van zijn repertoire met de corr. knop, aangezien de naam E te kort is (min. 3 tekens...) lukte dat niet dus heb ik E gelinkt aan Mark Everett, nu staat er bij de artiest E: alias van Mark Everett. Mss dat de moderators dit kunnen oplossen ofzo...
0
geplaatst: 12 januari 2007, 19:59 uur
Tja, dan had je op 3 januari om 15:58 uur niet op het "naar Mijn Albums"-linkje moeten klikken bovenaan de top 250.
0
geplaatst: 12 januari 2007, 20:00 uur
Jordy schreef:
Tja, dan had je op 3 januari om 15:58 uur niet op het "naar Mijn Albums"-linkje moeten klikken bovenaan de top 250.
(duh)
0
geplaatst: 12 januari 2007, 20:01 uur
psychonaatje schreef:
Zou het handig zijn om een apart topic "dubbele toevoegingen" te maken?
Zou het handig zijn om een apart topic "dubbele toevoegingen" te maken?
Het lijkt mij persoonlijk veel handiger en netter om dit soort dingen via een PM naar Yak te doen.
0
Yanina
geplaatst: 12 januari 2007, 20:50 uur
sq schreef:
** inmiddels thuis en gepindakaast **
Moet m haast wel zijn. Vanavond laat ik m horen aan mevrouw sq (thans niet thuis).
(quote)
** inmiddels thuis en gepindakaast **
Moet m haast wel zijn. Vanavond laat ik m horen aan mevrouw sq (thans niet thuis).
Sure? Er wordt op olievaten gehakt, met kettingzagen gezaagd maar of er nou ook een auto bijzit?...
0
geplaatst: 12 januari 2007, 21:03 uur
Laats bij het uitgaan hoorde ik een nummer waarin je in de intro een stuk gedrum hoorde en vervolgens overging in een vette beat waarop je goed kon dansen. Zo iets als played a live van Safri duo.
??
??
0
geplaatst: 12 januari 2007, 22:21 uur
0
geplaatst: 12 januari 2007, 22:26 uur
KampF schreef:
Laats bij het uitgaan hoorde ik een nummer waarin je in de intro een stuk gedrum hoorde en vervolgens overging in een vette beat waarop je goed kon dansen. Zo iets als played a live van Safri duo.
??
??
Wellicht de floorfiller:
Pigbag - Papa´s got a brand new pigbag
0
Yanina
geplaatst: 12 januari 2007, 22:38 uur
KampF schreef:
??
??
Modern Love van Bowie?
0
geplaatst: 13 januari 2007, 01:00 uur
sq schreef:
mevrouw sq nu thuis, en
het is m
dankje kos!
(quote)
mevrouw sq nu thuis, en
het is m

dankje kos!
0
Yanina
geplaatst: 13 januari 2007, 12:52 uur
Ik ben een uur met dit topic bezig geweest voor info maar ik geef de moed op!
Ik kan niet toevoegen, geen plaatjes plaatsen etc.
Daarom dus: wil iemand voor mij
Conscious Party van Asian Dub Foundation toevoegen?
en ook meteen The Johnny Mercer Songbook van Ella Fitzgerald?
Ik kan niet toevoegen, geen plaatjes plaatsen etc.
Daarom dus: wil iemand voor mij
Conscious Party van Asian Dub Foundation toevoegen?
en ook meteen The Johnny Mercer Songbook van Ella Fitzgerald?
0
geplaatst: 13 januari 2007, 14:36 uur
Waarom lukt het niet? Wat gaat er mis? Het is echt niet zo moeilijk, jij kan het ook!
0
geplaatst: 13 januari 2007, 15:01 uur
Jordy schreef:
(quote)
waarom voel ik me nu dom

0
Yanina
geplaatst: 13 januari 2007, 15:03 uur
herman schreef:
Waarom lukt het niet? Wat gaat er mis? Het is echt niet zo moeilijk, jij kan het ook!
ik weet 't niet
ik dacht dat ik het braaf had ingevuld en verzonden maar er kwam later niets op de lijst. Bij plaatjes krijg ik alleen een leeg kader met kruis.
0
geplaatst: 13 januari 2007, 15:34 uur
Ik kan de laatste tijd ook geen plaatjes meer toevoegen. Hij zegt altijd dat het formaat onjuist is, terwijl het gewoon .jpg bestandjes zijn met afmetingen van 200x200...
0
geplaatst: 13 januari 2007, 15:36 uur
0
Yanina
geplaatst: 13 januari 2007, 15:37 uur
herman schreef:
Krijg je geen foutmelding als je het plaatje uploadt?
Nee!Krijg je geen foutmelding als je het plaatje uploadt?
0
geplaatst: 13 januari 2007, 15:56 uur
Dan zou het gewoon goed moeten gaan. Volgens mij kun je beter iemand van de crew PM'en om te vragen of je albums ook in de wachtrij terecht komen.
0
Yanina
geplaatst: 13 januari 2007, 16:02 uur
herman schreef:
Dan zou het gewoon goed moeten gaan. Volgens mij kun je beter iemand van de crew PM'en om te vragen of je albums ook in de wachtrij terecht komen.
Ok, zal ik doen!
0
geplaatst: 13 januari 2007, 17:40 uur
KampF schreef:
Nee + Nee + Nee.
Het nummer had in de intro alleen een drum (onregelmatig) en vervolgens kwam er echt een lekkere beat bij (ik weet niet meer precies , zo iets als deze beat.
lekker vaag

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.