De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
Marcel²
geplaatst: 8 januari 2007, 17:24 uur
Een jazz album van Michael Brecker (Quindectet) - Wide Angels staat er dubbel op.
Het album heb ik een tijdje geleden toegevoegd, en vanmiddag ook een andere user, bij die nieuwe staat al een bericht geschreven.
Dan is het beter mijn toevoeging te verwijderen.
Het album heb ik een tijdje geleden toegevoegd, en vanmiddag ook een andere user, bij die nieuwe staat al een bericht geschreven.

0
geplaatst: 8 januari 2007, 21:38 uur
Deze staat er twee keer in onder verschillende uitvoerenden/titels:
Lou Barlow - Fee Sentridoh (2001)
Sentridoh - Free Sentridoh Songs from Loobiecore (2002)
Het is idd Lou Barlow, maar aangezien de cd is uitgebracht onder de naam Sentridoh denk ik dat de tweede de juiste is.
Lou Barlow - Fee Sentridoh (2001)
Sentridoh - Free Sentridoh Songs from Loobiecore (2002)
Het is idd Lou Barlow, maar aangezien de cd is uitgebracht onder de naam Sentridoh denk ik dat de tweede de juiste is.
0
geplaatst: 8 januari 2007, 22:04 uur
De Top250 wordt bepaald door het aantal plaatsen in de persoonlijke top10's en de hoogte daarvan, toch? Na aanleiding daarvan krijgt een album een aantal punten. Nu kun je niet zien hoeveel punten een album heeft dat niet in de top250 staat, dat vind ik jammer, want daar ben ik best benieuwd naar.
Verder lijkt het me ook leuk als de andere toplijsten bv op genre ook door die puntentelling bekeken kunnen worden. Is dat mogelijk? Dat je kan kiezen bij bv genre Hiphop tussen de toplijst op basis van punten of op basis van gemiddelde? Lijkt me erg leuk...
Verder lijkt het me ook leuk als de andere toplijsten bv op genre ook door die puntentelling bekeken kunnen worden. Is dat mogelijk? Dat je kan kiezen bij bv genre Hiphop tussen de toplijst op basis van punten of op basis van gemiddelde? Lijkt me erg leuk...
0
geplaatst: 8 januari 2007, 22:14 uur
Niek schreef:
Nu kun je niet zien hoeveel punten een album heeft dat niet in de top250 staat, dat vind ik jammer, want daar ben ik best benieuwd naar.
Nu kun je niet zien hoeveel punten een album heeft dat niet in de top250 staat, dat vind ik jammer, want daar ben ik best benieuwd naar.
Dat kun je in ieder geval zelf nog even uitrekenen. Bijvoorbeeld jouw nummer 10: http://www.musicmeter.nl/album/128/stats/
8+1+2 = 11 punten
0
geplaatst: 8 januari 2007, 22:18 uur
Ja, bij zo'n album kan dat nog wel. Maar bij albums die net niet in de top250 staan wordt dat toch wel erg veel rekenwerk...
0
geplaatst: 9 januari 2007, 20:41 uur
0
geplaatst: 9 januari 2007, 20:48 uur
Pieter Montana schreef:
Ik betwijfel of jullie dit gaan vinden.
Het is een (erg) klein stukje dat ik me herinner uit een traag liedje dat erg bekend is (je hoort het toch regelmatig op de radio). Het wordt gezongen door een man en het is erg zacht.
I will travel...
Erg weinig info, maar misschien kunnen jullie me eindelijk de naam van het liedje geven waar ik al de hele dag aan denk.
Ik betwijfel of jullie dit gaan vinden.
Het is een (erg) klein stukje dat ik me herinner uit een traag liedje dat erg bekend is (je hoort het toch regelmatig op de radio). Het wordt gezongen door een man en het is erg zacht.
I will travel...
Erg weinig info, maar misschien kunnen jullie me eindelijk de naam van het liedje geven waar ik al de hele dag aan denk.
Dan Bern - Rice?
dat is tenminste de eerste hit die ik heb nadat ik hem bij google intyp

0
geplaatst: 9 januari 2007, 21:06 uur
gosten schreef:
ik moet dit nummer gewoon hebben.
comnrade weet jij dit nummer mss?
(quote)
ik moet dit nummer gewoon hebben.
comnrade weet jij dit nummer mss?
Nee, niet gevonden. Het komt me bekend voor. Sorry.
0
geplaatst: 10 januari 2007, 11:19 uur
Van mij mogen de kindercd's er wel af .. heeft totaal geen nut .
0
Marcel²
geplaatst: 10 januari 2007, 11:21 uur
jurado schreef:
Slaat werkelijk nergens op wat je hier zegt.

Ook aan andere denken graag.
0
geplaatst: 10 januari 2007, 11:25 uur
kijk dan eens bij http://www.musicmeter.nl/album/2181 en check al de 0,5 stemmen....dat is toch bespottelijk..of zie ik dat verkeerd?

0
Marcel²
geplaatst: 10 januari 2007, 11:30 uur
De meesten stemmen zijn bespottelijk daar heb je 100% gelijk in.
Alleen deze albums horen er toch op te staan, het is muziek.
Zelf vraag ik me wel af of alle stemmers het album geluisterd hebben en daar geloof ik niets van.
Alleen deze albums horen er toch op te staan, het is muziek.
Zelf vraag ik me wel af of alle stemmers het album geluisterd hebben en daar geloof ik niets van.
0
geplaatst: 10 januari 2007, 11:32 uur
idd.... er zou een stemverbod op moeten komen... tenminste ik zou niet weten hoe ik daar op zou moeten stemmen.
Misschien hoe blijer je kind er van wordt hoe hoger de score!!
Misschien hoe blijer je kind er van wordt hoe hoger de score!!
0
sxesven
geplaatst: 10 januari 2007, 18:09 uur
Hier lijkt het hoesje kwijt te zijn (althans, ik krijg een kruisje).
0
geplaatst: 10 januari 2007, 18:14 uur
Ik wist wel dat er in platenzaakjes regelmatig hoesjes gejat werden, maar nu zelfs op internet bij Musicmeter, dit gaat wel te ver.
0
geplaatst: 10 januari 2007, 18:28 uur
kent iemand het zomerse liedje --> fiestaaaaaaa, fiesta de lan nochééééééééééé ??? 

0
geplaatst: 10 januari 2007, 18:45 uur
deric raven schreef:
Ik wist wel dat er in platenzaakjes regelmatig hoesjes gejat werden, maar nu zelfs op internet bij Musicmeter, dit gaat wel te ver.
Jij hebt zeker een nieuwe zak humor voor je verjaardag gekregen...

0
geplaatst: 10 januari 2007, 19:30 uur
Hmm.... als ik op corrigeren druk om een plaatje toe te voegen, krijg ik een 'onbekende fout'.

0
geplaatst: 10 januari 2007, 20:23 uur
dank u voor het antwoord maar het is niet vamos maar fiesta. 

0
geplaatst: 10 januari 2007, 20:27 uur
De zinsnede die je noemt komt WEL in het liedje voor, hoor! Maar ok, zo uniek is die tekststrofe nu ook weer niet, er zullen heus meer liedjes zijn met ´party tonight´ (vrij vertaald). Bijvoorbeeld:
O Zone, nog een die je kan checken
Zo niet, dan houdt het hier weer even op.
0
geplaatst: 10 januari 2007, 20:32 uur
Misschien bedoelt hij Ritmo de la Noche..., ook vrij bekend.
0
geplaatst: 10 januari 2007, 20:36 uur
sq schreef:
De zinsnede die je noemt komt WEL in het liedje voor, hoor! Maar ok, zo uniek is die tekststrofe nu ook weer niet, er zullen heus meer liedjes zijn met ´party tonight´ (vrij vertaald). Bijvoorbeeld:
mja, ik had graag meer info willen geven over dit nummer maar dit is de enigste strofe die ik nog kan onthouden.
het is een vrouw die het zingt
. dat weet ik ook nog
0
geplaatst: 10 januari 2007, 20:39 uur
Kos schreef:
DANK U WEL KOS
DIT IS HET NUMMER DAT IK ZOEK
danku danku danku

0
Marcel²
geplaatst: 10 januari 2007, 20:47 uur
Marcel Jongeneel schreef:
Een jazz album van Michael Brecker (Quindectet) - Wide Angels staat er dubbel op.

Yak, wil je deze nog even verwijderen staat er dubbel op.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.