De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 21 januari 2007, 15:45 uur
Jordy schreef:
De Mijn Albums functionaliteit is onder handen genomen. Mocht je rare dingen tegen komen hoor ik ze graag.
De Mijn Albums functionaliteit is onder handen genomen. Mocht je rare dingen tegen komen hoor ik ze graag.
Nightrider schreef:
Dat ziet er heel erg goed uit zeg
Dat ziet er heel erg goed uit zeg

Inderdaad! Erg mooi gedaan

0
geplaatst: 21 januari 2007, 15:45 uur
Als je hier rechtsboven 'Fennesz' invult, krijg je in het oplichtende scherm 2x het album 'Venice (2004)' te zien. De bovenste werkt, maar de onderste verwijst naar hier.
0
geplaatst: 21 januari 2007, 16:06 uur
Yak schreef:
Als je hier rechtsboven 'Fennesz' invult, krijg je in het oplichtende scherm 2x het album 'Venice (2004)' te zien. De bovenste werkt, maar de onderste verwijst naar hier.
Dat kan kloppen, ik heb een half uur geleden een correctie verstuurd (hoes). Dan krijg je soort van preview te zien zoals ik laatst begreep. Als de correctie goedgekeurd is, dan verdwijnt die 2e vanzelf

0
geplaatst: 21 januari 2007, 16:30 uur
Wow, dat ziet er schitterend uit.
Ik heb op sommige pagina's echter wat "gaten" in mijn lijsten zitten.
bijvoorbeeld:

Ik heb op sommige pagina's echter wat "gaten" in mijn lijsten zitten.
bijvoorbeeld:

0
geplaatst: 21 januari 2007, 16:36 uur
Het gaat nogal traagjes als ik de tekstversie wil gebruiken. Zelfde met het doorklikken naar een albumpagina. Voorheen klikte ik op mijn albums en sjak was het er meteen.
Kan je soms ook de tekstversie als standaard instellen? Dat je dus kan kiezen welke versie je als eerste wilt zien.
Kan je soms ook de tekstversie als standaard instellen? Dat je dus kan kiezen welke versie je als eerste wilt zien.
0
geplaatst: 21 januari 2007, 16:43 uur
Hmmm, het is ook vast de bedoeling dat er 4 kolommen albums worden weergegeven i.p.v. 3, zoals bij mij.
0
geplaatst: 21 januari 2007, 16:46 uur
Wanneer ik de tekstversie gebruik en overschakel naar pagina 2 ziet die er exact hetzelfde uit als pagina 1, de échte pagina 2 kan ik helemaal niet aan komen, ik kan dus alleen de eerste 100 zien. Zie deze screenshots van pag. 1 en 2.
pagina 1:

pagina 2:

pagina 1:

pagina 2:

0
geplaatst: 21 januari 2007, 16:50 uur
Ik kom ook niet op de 2de pagina in de tekstversie, omdat ie dan vanzelf teruggaat naar de grafische versie, waar ik dan dus pagina 6 krijg.
0
geplaatst: 21 januari 2007, 16:55 uur
Jordy schreef:
Vreemd, dit lijkt bij mij goed te gaan
(quote)
Vreemd, dit lijkt bij mij goed te gaan
Misschien is het browser-afhankelijk? Heb dat album toegevoegd met Mozilla 2.0.1., meen ik. Overigens had ik met het andere albums van Warsaw Village Band hetzelfde probleem.
Mooi trouwens dat 'mijn albums' is verbeterd!
0
geplaatst: 21 januari 2007, 17:03 uur
neo schreef:
En hoe kan je een album verwijderen uit een map?
En hoe kan je een album verwijderen uit een map?
Naar de prullenbak slepen. Dat gaat bij mij iig gewoon goed.
0
geplaatst: 21 januari 2007, 17:21 uur
neo schreef:
Die instelling wordt onthouden, per map
0
geplaatst: 21 januari 2007, 17:24 uur
Ok beiden opgelost. Alleen nog de traagheid van het laden. Of ligt dat op dit moment aan 'kritieke toestand' waarin de servers verkeren?
0
geplaatst: 21 januari 2007, 17:28 uur
Nee hoor, ik merk niets. Als het goed is moet er eenmalig een groot bestand geladen worden, is dus alleen de eerste keer dat je de pagina laadt de boel traag. Maar het heeft iig niets met de servers te maken.
0
geplaatst: 21 januari 2007, 17:29 uur
The Scientist schreef:
Wanneer ik de tekstversie gebruik en overschakel naar pagina 2 ziet die er exact hetzelfde uit als pagina 1
Wanneer ik de tekstversie gebruik en overschakel naar pagina 2 ziet die er exact hetzelfde uit als pagina 1
opgelost (misschien moet je even hard refreshen)
0
geplaatst: 21 januari 2007, 17:33 uur
Als ik van beeld naar tekstversie overga laadt ie dus langzaam. Ga ik naar pagina 2, 3 en verder is het nog steeds even langzaam. Bij de afbeelding methode had ik het alleen daarstraks en nu niet meer.
0
geplaatst: 21 januari 2007, 17:38 uur
Aha, die traagheid zit aan de gebruikerskant, en niet aan de serverkant. Als meer mensen daar last van hebben kan de tekstmodus evt. naar 50 albums per pagina.
0
geplaatst: 21 januari 2007, 18:00 uur
Helaas zijn vanwege een bugje de mapomschrijvingen verloren gegaan, die zul je even opnieuw in moeten voeren.
0
Yanina
geplaatst: 21 januari 2007, 18:21 uur
Jordy schreef:
Helaas zijn vanwege een bugje de mapomschrijvingen verloren gegaan, die zul je even opnieuw in moeten voeren.
Gedaan, maar verder niet zichtbaar.
0
geplaatst: 21 januari 2007, 19:00 uur
Sorry, maar ik heb té veel albums in mijn albumlijst staan. 
De nummering verdwijnt dan ook onder de onderste rand zoals hier te zien is.

De nummering verdwijnt dan ook onder de onderste rand zoals hier te zien is.
0
geplaatst: 21 januari 2007, 20:07 uur
Okee, staat genoteerd
Even iets anders. De aanhoudende groei van de sites zorgt er voor dat de huidige server het op drukke momenten (lees: nu) nog maar net aan kan. Het is nog acceptabel, maar ruimte voor groei is er niet.
Daarom zijn er 2 nieuwe servers besteld, die waarschijnlijk ergens in de komende week in gebruik genomen gaan worden. Er kan dus een kleine "verhuisperiode" komen waarin de sites even niet bereikbaar zijn, misschien volgend weekend.
Even iets anders. De aanhoudende groei van de sites zorgt er voor dat de huidige server het op drukke momenten (lees: nu) nog maar net aan kan. Het is nog acceptabel, maar ruimte voor groei is er niet.
Daarom zijn er 2 nieuwe servers besteld, die waarschijnlijk ergens in de komende week in gebruik genomen gaan worden. Er kan dus een kleine "verhuisperiode" komen waarin de sites even niet bereikbaar zijn, misschien volgend weekend.
0
geplaatst: 21 januari 2007, 20:17 uur
Aha, dus ligt het toch niet aan mijn pc. Ik merkte het al behoorlijk dat de site een stuk trager is de laatste dagen vooral, terwijl andere sites okee waren. Goed dat er servers bijkomen!
(Kost dat niet heel veel?)
En we hebben 12,500 users nu
(Kost dat niet heel veel?)En we hebben 12,500 users nu

0
geplaatst: 21 januari 2007, 20:18 uur
Nog heel even een korte opmerking over het toevoegen van nieuwe albums. Ik heb hier al vaker over gecomplimeerd maar ik wil toch nog even iets toevoegen. Door de nieuwe functie dat nummers automatisch worden ingevuld heeft er bij mij voor gezorgd dat ik met meer plezier en met meer regelmaat albums ben gaan toevoegen. Nogmaals mijn complimenten! 

0
geplaatst: 21 januari 2007, 20:20 uur
0
geplaatst: 21 januari 2007, 20:22 uur
Misschien helemaal fout dat ik dit zeg, maar ik wil wel kleine vergoeding geven. Ik heb tenslotte erg veel plezier aan deze site, dus zou dat zonder problemen doen.
0
MetalDex
geplaatst: 21 januari 2007, 20:56 uur
Nu er toch aandacht wordt geschonken aan 'Mijn Albums' zou dit volgende bugje dan gefixed kunnen worden?
Als ik bij een artiestenpagina de hele discografie toe wil voegen aan Mijn Albums, gaat dat niet omdat hij blijkbaar verwijst naar http://www.musicmeter.nl/my_mm/to_my_movies.
Zou het menuutje links trouwens weer mee kunnen schuiven als je naar onderen scrollt? Dat vond ik wel fijn bij het verplaatsen van albums.
En als laatste een opmerking: is er een maximum hoogte ingesteld voor covers? Want de cover van AC/DC - Bonfire is zo hoog dat de titel die eronder zou moeten staan, er nu doorheen loopt.

Als ik bij een artiestenpagina de hele discografie toe wil voegen aan Mijn Albums, gaat dat niet omdat hij blijkbaar verwijst naar http://www.musicmeter.nl/my_mm/to_my_movies.
Zou het menuutje links trouwens weer mee kunnen schuiven als je naar onderen scrollt? Dat vond ik wel fijn bij het verplaatsen van albums.
En als laatste een opmerking: is er een maximum hoogte ingesteld voor covers? Want de cover van AC/DC - Bonfire is zo hoog dat de titel die eronder zou moeten staan, er nu doorheen loopt.

0
geplaatst: 21 januari 2007, 21:04 uur
Dat scrollende menuutje was m'n grootste ergerns aan het oude systeem, zou nu (in theorie) niet meer nodig moeten zijn.
Dat foutje met die discografie-link ga ik gelijk fixen, over die hoogte van dat plaatje moet ik nog even nadenken (volgens mij hebben we inderdaad afgesproken niet zulke hoge plaatjes te gebruiken, geen rekening mee gehouden iig)
Dat foutje met die discografie-link ga ik gelijk fixen, over die hoogte van dat plaatje moet ik nog even nadenken (volgens mij hebben we inderdaad afgesproken niet zulke hoge plaatjes te gebruiken, geen rekening mee gehouden iig)
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.