De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 22 januari 2007, 02:26 uur
0
geplaatst: 22 januari 2007, 12:13 uur
Ik zoek al heel lang een nummer. Het gaat om een soort van zwaar lied, wat volgens mij door een mannenkoor ofzo wordt gezongen. Iedereen kent de melodie als ik het voor fluit, maar niemand weet hoe het nummer heet. Sommigen dachten dat het een dodenmars is, maar het is in elk geval niet de bekende van Chopin.
Ik heb het nummer maar even op mn gitaar gespeeld en simpel uitgeschreven, misschien dat iemand van jullie het zo weet. Zou te gek zijn!
A F E-D Db D E Db-A
A F E-D Db D E
C-C A G F E F G E-C
C Bb C-D E C Bb A
Ik ben hier niet zo goed in (in muziek theorie), maar de noten met een streepje er tussen moeten korter, dichter op elkaar, een halve tel denk ik.
Bedankt alvast he!!!
Ik heb het nummer maar even op mn gitaar gespeeld en simpel uitgeschreven, misschien dat iemand van jullie het zo weet. Zou te gek zijn!
A F E-D Db D E Db-A
A F E-D Db D E
C-C A G F E F G E-C
C Bb C-D E C Bb A
Ik ben hier niet zo goed in (in muziek theorie), maar de noten met een streepje er tussen moeten korter, dichter op elkaar, een halve tel denk ik.
Bedankt alvast he!!!
0
geplaatst: 22 januari 2007, 12:25 uur
Verder zoek ik een nummer van de roemeense panfluitvirtuoos Gheorge Zamfir. Het is een erg vrolijk folk-achtig wijsje en ik dacht vrij bekend. Maar het gaat niet om de eenzame herder uit Kill Bill en ook niet om El Condor Pasa.
Ook dit nummer heb ik op mn simpele manier uitgeschreven, het gaat als volgt:
E Gb Ab
A-A-A-A-A Ab A B C
B D C B A Ab A E C E A 2X dit hele stuk
D-D-D-D-D Db D E F
C-C-C-C-C B C D E
Bb-Bb-Bb-Bb-Bb A Bb C D C Bb D A
En dan komt het stuk in A weer.
Als je hier iets mee kan, bedankt he!
Ook dit nummer heb ik op mn simpele manier uitgeschreven, het gaat als volgt:
E Gb Ab
A-A-A-A-A Ab A B C
B D C B A Ab A E C E A 2X dit hele stuk
D-D-D-D-D Db D E F
C-C-C-C-C B C D E
Bb-Bb-Bb-Bb-Bb A Bb C D C Bb D A
En dan komt het stuk in A weer.
Als je hier iets mee kan, bedankt he!
0
geplaatst: 22 januari 2007, 12:35 uur
JonnieBrasco schreef:
Zijn dat akkoorden of noten?
allemaal letters.Zijn dat akkoorden of noten?
0
JonnieBrasco
geplaatst: 22 januari 2007, 12:41 uur
Jordy schreef:
zou nu (in theorie) niet meer nodig moeten zijn.
zou nu (in theorie) niet meer nodig moeten zijn.
In de praktijk (Firefox, 1024x768) is het wel zo dat het naar de prullenbak slepen van een album uit de onderste (vijfde) rij, erg lastig gaat. Je moet de scrollbar van de pagina dan bijna op de pixel goed hebben staan.
0
geplaatst: 22 januari 2007, 12:41 uur
Thema uit "De Verlaten Mijn" ??? Samen met James Last uitgebracht in 1979. Volgens mijn Hitdossier.
0
geplaatst: 22 januari 2007, 12:51 uur
Mooie innovatie met mijn albums/plaatjes. Maakt het echt levendiger.
Inmiddels wel iets opgemerkt wat vroerger wel kon en nu niet: ik kan nu geen albums van een submap slepen naar de root 'Mijn Albums', die ik gebruik voor albums waar ik nog iets mee moet (stemmen/luisteren/indelen naar een van de submappen). Andersom kan dat wel overigens. Is misschien niet heel belangrijk (ik zou gewoon nog een extra submap kunnen aanmaken want onderling kan je wel slepen). Maar als het niet veel werk is zou dat toch de flexibiliteit van het gebruik ten goede komen.
Inmiddels wel iets opgemerkt wat vroerger wel kon en nu niet: ik kan nu geen albums van een submap slepen naar de root 'Mijn Albums', die ik gebruik voor albums waar ik nog iets mee moet (stemmen/luisteren/indelen naar een van de submappen). Andersom kan dat wel overigens. Is misschien niet heel belangrijk (ik zou gewoon nog een extra submap kunnen aanmaken want onderling kan je wel slepen). Maar als het niet veel werk is zou dat toch de flexibiliteit van het gebruik ten goede komen.
0
geplaatst: 22 januari 2007, 12:56 uur
0
geplaatst: 22 januari 2007, 12:56 uur
Wellicht dat dit al veel vaker gevraagd is,
ik heb het zo gauw even niet kunnen vinden...
Vanwaar de keuze om na een aantal dagen het 'edit'
icoontje uit je eigen posts te verwijderen,
zodat je je eigen berichten niet meer kan wijzigen?
Als ik soms een berichtje van mijzelf teruglees,
zie ik af en toe hele maffe, domme, [typ]fouten.
Of ben ik...daar de enige in
ik heb het zo gauw even niet kunnen vinden...
Vanwaar de keuze om na een aantal dagen het 'edit'
icoontje uit je eigen posts te verwijderen,
zodat je je eigen berichten niet meer kan wijzigen?
Als ik soms een berichtje van mijzelf teruglees,
zie ik af en toe hele maffe, domme, [typ]fouten.
Of ben ik...daar de enige in

0
geplaatst: 22 januari 2007, 12:57 uur
pjh1967 schreef:
Thema uit "De Verlaten Mijn" ??? Samen met James Last uitgebracht in 1979. Volgens mijn Hitdossier.
Ik dacht dat dat ook het Kill Bill 1 nummer is, dat is dus niet het nummer wat ik zoek nee. Maar toch bedankt he.
0
geplaatst: 22 januari 2007, 13:46 uur
@Nagelschip: Je hebt geen enkele dagen ervoor, slechts 12 uur. Het is dus bedoeld om je nog de tijd te geven om spelfouten eruit te halen. Sommige verwijderen ook een heel bericht of veranderen het zodanig dat het niet meer in een discussie past, wat weleens voorkomt. Maar goed, er is ergens een grens getrokken en dat was bij 12 uur.
0
geplaatst: 22 januari 2007, 18:08 uur
Bij mij staan de plaatjes in de grafische versie van "mijn albums" inmiddels goed (zonder gaten en gewoon 4 bij 5), op een enkele subpagina na.
Bijvoorbeeld:

Dat ligt denk ik aan het feit dat hier Swordfishtrombones niet wordt afgebroken.
Ik heb echter nog steeds het probleem dat ik bij wisselen van grafisch naar tekst (en andersom) alleen op de eerste pagina van m'n albums kan komen. Bij aanklikken van pagina 2 of verder springt hij dan weer terug naar danwel de grafische danwel de tekstversie (alnaargelang waar hij eerst op stond).
Ook als ik eerst uit mijn albums ga (bijvoorbeeld naar updates oid) is hij daarna weer teruggegaan naar de oorspronkelijke weergave, hetzelfde geldt bij een pagina refresh. Ik dus kan eigenlijk helemaal niet wisselen van weergavemodus, tenzij ik eerst uit en weer inlog of IE helemaal dichtgooi en weer opnieuw start, want dan is de laatst aangeklikte verandering ineens wel blijven staan (maar die kan ik dan dus opnieuw niet permanent veranderen).
Bijvoorbeeld:

Dat ligt denk ik aan het feit dat hier Swordfishtrombones niet wordt afgebroken.
Ik heb echter nog steeds het probleem dat ik bij wisselen van grafisch naar tekst (en andersom) alleen op de eerste pagina van m'n albums kan komen. Bij aanklikken van pagina 2 of verder springt hij dan weer terug naar danwel de grafische danwel de tekstversie (alnaargelang waar hij eerst op stond).
Ook als ik eerst uit mijn albums ga (bijvoorbeeld naar updates oid) is hij daarna weer teruggegaan naar de oorspronkelijke weergave, hetzelfde geldt bij een pagina refresh. Ik dus kan eigenlijk helemaal niet wisselen van weergavemodus, tenzij ik eerst uit en weer inlog of IE helemaal dichtgooi en weer opnieuw start, want dan is de laatst aangeklikte verandering ineens wel blijven staan (maar die kan ik dan dus opnieuw niet permanent veranderen).
0
geplaatst: 22 januari 2007, 18:20 uur
Gelijk ook nog maar even de andere 2 plekken wwar het mis gaat dan:

Het Green Day album wordt niet goed afgebroken.

Contradictions Collapse loopt net te ver door waardoor het volgende plaatje net wat opzij geduwd wordt.

Het Green Day album wordt niet goed afgebroken.

Contradictions Collapse loopt net te ver door waardoor het volgende plaatje net wat opzij geduwd wordt.
0
geplaatst: 22 januari 2007, 18:28 uur
Wat moet ik doen alsk mijn wachtwoord kwijt ben?
Ik had da eens in nen mail gekregen toen dak mij registreerde maar da bericht is nu per ongeluk verwijderd.
Stel dak nu zou outloggen zouk wel een probleem hebben om terug in te loggen.
Kan de administrator/mod/ander bevoegt iemand da keer naar mijn e-mailadres sturen?
Ik had da eens in nen mail gekregen toen dak mij registreerde maar da bericht is nu per ongeluk verwijderd.
Stel dak nu zou outloggen zouk wel een probleem hebben om terug in te loggen.
Kan de administrator/mod/ander bevoegt iemand da keer naar mijn e-mailadres sturen?
0
geplaatst: 22 januari 2007, 21:20 uur
De tumbnails in Mijn Albums is echt een goede verbetering: klasse!
0
geplaatst: 22 januari 2007, 23:35 uur
AGE-411 schreef:
Een nieuwe aanvragen via het formuliertje op de inlogpagina
0
geplaatst: 22 januari 2007, 23:37 uur
HammerHead schreef:
Ik heb echter nog steeds het probleem dat ik bij wisselen van grafisch naar tekst (en andersom) alleen op de eerste pagina van m'n albums kan komen.
Ik heb echter nog steeds het probleem dat ik bij wisselen van grafisch naar tekst (en andersom) alleen op de eerste pagina van m'n albums kan komen.
De switch problemen tussen text/grafisch zijn als het goed is begin van de avond opgelost, doe svp even een "harde" refresh. Zo niet hoor ik het graag.
Andere opmaak issues zijn inderdaad bekend, ga ik later deze week even naar kijken.
0
geplaatst: 22 januari 2007, 23:37 uur
sq schreef:
Maar als het niet veel werk is zou dat toch de flexibiliteit van het gebruik ten goede komen.
Maar als het niet veel werk is zou dat toch de flexibiliteit van het gebruik ten goede komen.
Gaat opgelost worden, hoort gewoon te werken
0
geplaatst: 23 januari 2007, 02:11 uur
musicfriek schreef:
Ik heb tenslotte erg veel plezier aan deze site.
Ik heb tenslotte erg veel plezier aan deze site.
Zou ik nooit achter je gezocht hebben, friek.

0
geplaatst: 23 januari 2007, 02:57 uur
Jordy schreef:
De switch problemen tussen text/grafisch zijn als het goed is begin van de avond opgelost, doe svp even een "harde" refresh. Zo niet hoor ik het graag.
Andere opmaak issues zijn inderdaad bekend, ga ik later deze week even naar kijken.
(quote)
Yup, het werkt inmiddels naar behoren.

0
Relax
geplaatst: 23 januari 2007, 15:11 uur
http://www.musicmeter.nl/album/66840 ik heb deze ALLANG toegevoegd.. ineens word ie nog een x toegevoeg door een andere user :/
0
geplaatst: 24 januari 2007, 13:02 uur
Dubbel; "Alkaline Trio" maar ook het verkeerde "The Alkaline Trio"
0
geplaatst: 24 januari 2007, 15:30 uur
Ouwe schreef:
Aangepast. Eén album (Crimson) van The Alkaline Trio had de meeste stemmen en berichten, dus ik heb de naam aangepast en alles van Alkaline Trio - Crimson daarheen verplaatst.
0
geplaatst: 25 januari 2007, 00:19 uur
0
geplaatst: 25 januari 2007, 11:11 uur
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.