De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 18 januari 2007, 08:12 uur
Dubbel op de site, maar geregistreerd onder verschillende artiesten. Zie mijn opmerking bij dit album.
0
geplaatst: 18 januari 2007, 08:32 uur
neo schreef:
Ik zou bv een normale c kunnen gebruiken bij titels als Porocna, maar zou ze toch liever helemaal juist zichtbaar willen hebben. Als je er iets aan zou kunnen doen graag. Voor nu verbeter ik het dan maar even zonder die tekens.
Ik zou bv een normale c kunnen gebruiken bij titels als Porocna, maar zou ze toch liever helemaal juist zichtbaar willen hebben. Als je er iets aan zou kunnen doen graag. Voor nu verbeter ik het dan maar even zonder die tekens.
Ik bedoel via het blauwe "undo" pijltje.
0
jieuwst
geplaatst: 18 januari 2007, 09:48 uur
Misschien is het handig om op de site de omschrijving van het aantal sterren te vermelden zodat iedereen ongeveer dezelfde standaarden handhaaft, waardoor je een beter beeld krijgt van de waardering van een album. gr.
0
geplaatst: 18 januari 2007, 10:57 uur
Jordy schreef:
Nog nooit gebruikt. Het werkt wel, met uitzondering van:
7. Ptič(k)i
0
geplaatst: 18 januari 2007, 12:39 uur
In de Lama Gezocht aflevering van afgelopen week kwam een nummer voor waar ik graag de naam van zou willen weten. Het gaat om het nummer wat tijdens het stukje wat over Sara Kroos gaat gedraaid wordt, ( rustig nummer ) dankje 

0
geplaatst: 18 januari 2007, 13:40 uur
Comrade schreef:
Ik weet niet meer hoe het nummer gaat, maar de clip was opgenomen in een fitnesscentrum, waarin sommige fitnessoefeningen half getoond werden. Hierdoor leek het alsof die personages aan een seksuele handeling bezig waren.
Mijn uitleg klinkt vaag, maar de clip is vrij grappig, en ik denk dat er wel iemand weet waarover ik spreek.
Ik weet niet meer hoe het nummer gaat, maar de clip was opgenomen in een fitnesscentrum, waarin sommige fitnessoefeningen half getoond werden. Hierdoor leek het alsof die personages aan een seksuele handeling bezig waren.
Mijn uitleg klinkt vaag, maar de clip is vrij grappig, en ik denk dat er wel iemand weet waarover ik spreek.
Deze?
0
geplaatst: 18 januari 2007, 13:44 uur
0
Yanina
geplaatst: 18 januari 2007, 15:38 uur
Yanina schreef:
(quote)
Nee!Joepie, ik schijn het te kunnen, er staan zelfs plaatjes die ik nog niet eens had gevonden!
Bedankt hoor!
0
geplaatst: 18 januari 2007, 19:42 uur
ik heb 2 dagen geleden 2 albums toegevoegd (
van Just Jack). Deze zijn nog niet geaccepteerd.
hoe zit het ermee. beetje volle wachtrij?
0
geplaatst: 18 januari 2007, 20:34 uur
Glurp schreef:
Hoe zit het ermee? Beetje ongeduldig? (2 dagen......
)
0
geplaatst: 18 januari 2007, 20:52 uur
aERodynamIC schreef:
)
(quote)
)Ik dacht dat het normaal wel snel(ler) ging. Of was dat dus toeval?
0
geplaatst: 18 januari 2007, 20:58 uur
Dat was toeval, 2 dagen is heel redelijk. Daarbij is El Ninjo op vakantie en missen we dus mankracht.
0
geplaatst: 19 januari 2007, 03:45 uur
Jan Garbarek - Dis (1976) heb ik er onlangs zelf dubbel opgezet.
Wel is mijn toevoeging beter dan die van aslan (plaatje, jaartal).
0
geplaatst: 19 januari 2007, 19:26 uur
Is er iemand die weet van wie het nummer is wat je hoort op de tv reclame van Orange??? Je hoort een heel mooi gitaarstukje (beetje Nick Drake achtig) Het is dus de Orange reclame die regelmatig voorbij komt.
Alvast bedankt!!!
Alvast bedankt!!!

0
geplaatst: 19 januari 2007, 19:34 uur
Paalhaas schreef:
Wel is mijn toevoeging beter dan die van aslan (plaatje, jaartal).Mag die van jou er af en dan wil jij de toevoeging van aslan vast wel corrigeren

0
geplaatst: 19 januari 2007, 20:51 uur
0
Mojo Pin
geplaatst: 19 januari 2007, 23:02 uur
Het lukt me niet meer om een plaatje toe te voegen aan een artiestenpagina. Aan welke eisen moet het nou voldoen?
0
MetalDex
geplaatst: 20 januari 2007, 00:14 uur
volgens mij net als bij een cd:
breedte 200px en niet groter dan 25kb. Met die eisen is het mij nog altijd gelukt.
breedte 200px en niet groter dan 25kb. Met die eisen is het mij nog altijd gelukt.
0
geplaatst: 20 januari 2007, 10:49 uur
Ik heb weer een probleem met de MusicBrainz-import bij het toevoegen van een album. Bij People's Spring van Warsaw Village Band zegt ie dat de tracks zijn geïmporteerd, maar daar is niets van te zien...
0
geplaatst: 20 januari 2007, 20:22 uur
Heb nu al een paar keer geprobeerd dit probleem zelf te corrigeren maar dit lukt mij dus niet.
Als je zoekt op de artiest E vind je dit: http://www.musicmeter.nl/artist/28960 ...
Dit komt omdat ik laatst in plaats van een alias te zetten bij de pagina van E ik E heb toegevoegd als alias bij Mark Everett.
Als je zoekt op de artiest E vind je dit: http://www.musicmeter.nl/artist/28960 ...
Dit komt omdat ik laatst in plaats van een alias te zetten bij de pagina van E ik E heb toegevoegd als alias bij Mark Everett.
0
geplaatst: 21 januari 2007, 14:29 uur
herman schreef:
Ik heb weer een probleem met de MusicBrainz-import bij het toevoegen van een album. Bij People's Spring van Warsaw Village Band zegt ie dat de tracks zijn geïmporteerd, maar daar is niets van te zien...
Vreemd, dit lijkt bij mij goed te gaan
0
geplaatst: 21 januari 2007, 15:01 uur
Paalhaas schreef:
Wel is mijn toevoeging beter dan die van aslan (plaatje, jaartal).bla bla heeft voor jouw toevoeging trouwens een ster meer over dan voor die van aslan

0
geplaatst: 21 januari 2007, 15:16 uur
De Mijn Albums functionaliteit is onder handen genomen. Mocht je rare dingen tegen komen hoor ik ze graag.
0
geplaatst: 21 januari 2007, 15:29 uur
Jordy schreef:
De Mijn Albums functionaliteit is onder handen genomen. Mocht je rare dingen tegen komen hoor ik ze graag.
Dat ziet er heel erg goed uit zeg

Slechts een opmerking erover: misschien is sortering op alfabet wel handig, aangezien er maar 20 albums op een pagina gaan?
0
Yanina
geplaatst: 21 januari 2007, 15:29 uur
Jordy schreef:
Ziet er goed uit, zeg!

0
Yanina
geplaatst: 21 januari 2007, 15:38 uur
Jordy schreef:
Ik krijg van mijn albums niet gesleept naar sub map.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.