MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
sq
Dubbel op de site, maar geregistreerd onder verschillende artiesten. Zie mijn opmerking bij dit album.

neo schreef:
Ik zou bv een normale c kunnen gebruiken bij titels als Porocna, maar zou ze toch liever helemaal juist zichtbaar willen hebben. Als je er iets aan zou kunnen doen graag. Voor nu verbeter ik het dan maar even zonder die tekens.

Ik bedoel via het blauwe "undo" pijltje.

jieuwst
Misschien is het handig om op de site de omschrijving van het aantal sterren te vermelden zodat iedereen ongeveer dezelfde standaarden handhaaft, waardoor je een beter beeld krijgt van de waardering van een album. gr.

neo
Jordy schreef:
Ik bedoel via het blauwe "undo" pijltje.

Nog nooit gebruikt. Het werkt wel, met uitzondering van:

7. Ptič(k)i

In de Lama Gezocht aflevering van afgelopen week kwam een nummer voor waar ik graag de naam van zou willen weten. Het gaat om het nummer wat tijdens het stukje wat over Sara Kroos gaat gedraaid wordt, ( rustig nummer ) dankje

Comrade schreef:
Ik weet niet meer hoe het nummer gaat, maar de clip was opgenomen in een fitnesscentrum, waarin sommige fitnessoefeningen half getoond werden. Hierdoor leek het alsof die personages aan een seksuele handeling bezig waren.

Mijn uitleg klinkt vaag, maar de clip is vrij grappig, en ik denk dat er wel iemand weet waarover ik spreek.

Deze?

T.O. schreef:
(quote)

Deze?

Of het zou deze moeten zijn Maar dat is meer aerobic i.p.v. fitness, natuurlijk.

Yanina
Yanina schreef:
(quote)
Nee!

Joepie, ik schijn het te kunnen, er staan zelfs plaatjes die ik nog niet eens had gevonden!

Bedankt hoor!

Bedankt T.O. en freddze, maar ik heb hem al gevonden.

ik heb 2 dagen geleden 2 albums toegevoegd (
van Just Jack). Deze zijn nog niet geaccepteerd.

hoe zit het ermee. beetje volle wachtrij?

Glurp schreef:
ik heb 2 dagen geleden 2 albums toegevoegd (
van Just Jack). Deze zijn nog niet geaccepteerd.

hoe zit het ermee. beetje volle wachtrij?

Hoe zit het ermee? Beetje ongeduldig? (2 dagen...... )

aERodynamIC schreef:
(quote)

Hoe zit het ermee? Beetje ongeduldig? (2 dagen...... )

Ik dacht dat het normaal wel snel(ler) ging. Of was dat dus toeval?

Dat was toeval, 2 dagen is heel redelijk. Daarbij is El Ninjo op vakantie en missen we dus mankracht.

Jan Garbarek - Dis (1976) heb ik er onlangs zelf dubbel opgezet. Wel is mijn toevoeging beter dan die van aslan (plaatje, jaartal).

Is er iemand die weet van wie het nummer is wat je hoort op de tv reclame van Orange??? Je hoort een heel mooi gitaarstukje (beetje Nick Drake achtig) Het is dus de Orange reclame die regelmatig voorbij komt.

Alvast bedankt!!!

Paalhaas schreef:
Jan Garbarek - Dis (1976) heb ik er onlangs zelf dubbel opgezet. Wel is mijn toevoeging beter dan die van aslan (plaatje, jaartal).

Mag die van jou er af en dan wil jij de toevoeging van aslan vast wel corrigeren

Kos
Artiest: niet bekend
Titel: deuren

, zie http://www.ster.nl/ster?nav=eimmLsHCjENpCuC

Mojo Pin
Het lukt me niet meer om een plaatje toe te voegen aan een artiestenpagina. Aan welke eisen moet het nou voldoen?

MetalDex
volgens mij net als bij een cd:
breedte 200px en niet groter dan 25kb. Met die eisen is het mij nog altijd gelukt.

Ik heb weer een probleem met de MusicBrainz-import bij het toevoegen van een album. Bij People's Spring van Warsaw Village Band zegt ie dat de tracks zijn geïmporteerd, maar daar is niets van te zien...

Heb nu al een paar keer geprobeerd dit probleem zelf te corrigeren maar dit lukt mij dus niet.
Als je zoekt op de artiest E vind je dit: http://www.musicmeter.nl/artist/28960 ...
Dit komt omdat ik laatst in plaats van een alias te zetten bij de pagina van E ik E heb toegevoegd als alias bij Mark Everett.

herman schreef:
Ik heb weer een probleem met de MusicBrainz-import bij het toevoegen van een album. Bij People's Spring van Warsaw Village Band zegt ie dat de tracks zijn geïmporteerd, maar daar is niets van te zien...

Vreemd, dit lijkt bij mij goed te gaan

Ik zet het op de lijst

Paalhaas schreef:

bla bla heeft voor jouw toevoeging trouwens een ster meer over dan voor die van aslan

De Mijn Albums functionaliteit is onder handen genomen. Mocht je rare dingen tegen komen hoor ik ze graag.

Jordy schreef:
De Mijn Albums functionaliteit is onder handen genomen. Mocht je rare dingen tegen komen hoor ik ze graag.

Dat ziet er heel erg goed uit zeg

Slechts een opmerking erover: misschien is sortering op alfabet wel handig, aangezien er maar 20 albums op een pagina gaan?

Yanina
Jordy schreef:

Ziet er goed uit, zeg!

sortering gefixed

Yanina
Jordy schreef:

Ik krijg van mijn albums niet gesleept naar sub map.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:24 uur

geplaatst: vandaag om 14:24 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.