MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Ik wilde bij een andere user zijn operbare albumlijsten openen en dat lukte niet. De pagina laadt gewoon opnieuw alsof je op Vernieuwen hebt gedrukt...

welke andere user?

Jordy schreef:

Daarom zijn er 2 nieuwe servers besteld, die waarschijnlijk ergens in de komende week in gebruik genomen gaan worden.

Ook hier maar even, misschien wel leuk, zo zien ze er uit

(afbeelding)

(afbeelding)

Jordy schreef:
welke andere user?

P Jay

Jordy schreef:

Dus daar zitten we met zijn allen in te kletsen, KO-en, stemmen en recenseren? Knus hoor

Jordy schreef:
(quote)

(afbeelding)

(afbeelding)

Ik heb dezelfde bureaustoel . Kraakt de jouwe ook zo??

is niet mijn bureaustoel

nog even over Mijn Albums, mocht je problemen hebben met de nieuwe versie (op oude/brakke computers kan het traag zijn) kun je via je profiel de oude versie weer activeren

Relax
Relax schreef:
ik heb deze ALLANG toegevoegd.. ineens word ie nog een x toegevoeg door een andere user :/

Word hier nog wat aangedaan ?

-- http://www.musicmeter.nl/album/21223

Jordy schreef:
is niet mijn bureaustoel

nog even over Mijn Albums, mocht je problemen hebben met de nieuwe versie (op oude/brakke computers kan het traag zijn) kun je via je profiel de oude versie weer activeren

De nieuwe versie werkt prima bij mij, maar waarom kan je er niet meer voor kiezen om je albumlijsten wel of niet te tonen?

MetalDex
Kun je toch aanvinken bij instellingen van die map? Volgens mij kun je dat wel alleen doen bij submappen, en niet bij de hoofdmap "Mijn Albums".

MetalDex schreef:
Kun je toch aanvinken bij instellingen van die map? Volgens mij kun je dat wel alleen doen bij submappen, en niet bij de hoofdmap "Mijn Albums".

Ik zie het , bedankt

EPMD
hoe verwijder ik een album uit mijn albums?

sxesven
Naar de Prullenbak slepen.

Jordy schreef:
is niet mijn bureaustoel

Ook nog even over mijn albums. Ik zag dat de grafische weergave van 4 naar 5 kolommen is gegaan. De afbreekproblemen met lange bandnamen of titels, bestaande uit 1 woord, zijn nu alleen nog maar erger geworden.

Verder kan ik niet meer alle subpagina's in 1 keer aanklikken, maar moet ik vanaf pagina 4 op volgende klikken. Erg onhandig als je bijvoorbeeld naar pagina 15 van de 25 wilt.

Dat tweede wordt later dit weekend opgelost. Dat eerste zal ik op de lijst zetten.

Het verspringen van pagina is nu wat makkelijker geworden zie ik

Mojo Pin
Met dank aan Onderhond!

Ja ik heb de "pagina linkjes" veranderd zodat het makkelijker moet zijn om door grote resultaten te bladeren. Opmerkingen hoor ik wel, ik zie dat ik het bij de updates nog vergeten ben.

Bij de berichten bij albums zijn die cijfers niet zichtbaar, en kan er dus niet naar een andere pagina gegaan worden...

Je kunt alleen de laatste bladzijde zien.
http://www.musicmeter.nl/album/4

Bij de films/albums/boeken geeft IE een rare scriptfout, dus daar even de oude situatie weer teruggezet tijdelijk

neo
Voor mijn gevoel mogen die pagina linkjes net wat kleiner zijn.

neo schreef:
Voor mijn gevoel mogen die pagina linkjes net wat kleiner zijn.

Daar ben ik het mee eens. Ze vallen wel heel erg op nu.

"Bigger is Better" zeggen ze wel eens, maar in dit geval gaat het niet helemaal op.

Daarnaast past het niet altijd:

(afbeelding)

Misschien een maximum instellen voor het aantal pagina's wat een topic groot kan zijn (bijvoorbeeld 999) en dan gewoon een deel 2 van het betreffende topic starten.

Dat laatste heb ik nooit gesnap aan andere fora, ik zie daar geen reden voor. Ik zal nog wat spelen met de grootte van de vakjes, het is iig al wat kleiner

En zo wordt het steeds mooier en mooier

Lin
kleinere vakjes zijn mooier inderdaad

Hm, de vakjes komen op mij wat onnatuurlijk over, liever geen hokje om elke paginanummer heen, maar gewoon enkel tekst zoals gebruikelijk bij andere forums.

Vorige 1, 2, 3 ... 28, 29, 30, 31, 32 Volgende

of

Begin Vorige 1, 2, 3 ... 28, 29, 30, 31, 32 Volgende Einde

Is een scrolldown menu trouwens niet mooier voor paginanummers? En naast het scrolldown menu een pijl naar links/rechts om makkelijk te navigeren.

Zomaar een proefballonnetje.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:38 uur

geplaatst: vandaag om 18:38 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.