MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Ik zoek een liedje.
het komt voor in de film: black cat, white cat.
Het is een duits liedje.
Een man zingt steeds: i'm a pitbull, dan hoor je een paar vrouwen zingen: terrier.
I'm a pitbull terrier...

Iemand?

Improvision
snakevega schreef:
Ik zoek een liedje.
het komt voor in de film: black cat, white cat.
Het is een duits liedje.
Een man zingt steeds: i'm a pitbull, dan hoor je een paar vrouwen zingen: terrier.
I'm a pitbull terrier...

Iemand?

Pit Bull (Mixed by Pink Evolution)
bron

Deze was hier al toegevoegd en mag dus weg.

Hey, ik zoek een nummer om iemand anders een plezier te doen:
Het Belgische programma De Pré Historie had een stuk muziek in zijn intro, maar welk nummer is dit?

Alvast bedankt.

OldSkool schreef:
(quote)

50 Cent met 'Just a lil' bit'?

Gr.

Nee, ik ben er inmiddels al achter gekomen, Gia Farrel - Hit Me Up, ik hoorde het eens en wou weten van wie het was en heb het uiteindelijk gevonden, want op de radio hoorde ik het en heb het nog nooit gehoord.

[quote]mu$ic schreef:
(quote)

Nee, ben er inmiddels al achter gekomen , toch bedankt

DutchViking
Dit album stond hier al op de site en mag dus weg.

Als je kijkt op de artiestenpagina van Fatboy Slim (Norman Cook) staat er: Er staan 10 albums van deze artiest op MusicMeter. Er is nog niet op de album(s) van deze artiest gestemd.

Dat klopt niet want er wel op zijn albums gestemd?

sxesven
Dat komt omdat er geen album onder de naam Norman Cook op MuMe staat, want enkel die tellen mee voor het gemiddelde van de artiest. Een beetje vreemd, inderdaad, maar daar komt het door.

Ik zoek een nederlandstalig (feest) nummer, ik weet alleen nog stukje van het refrein dat is: Laat me weten waar je bent, ik wil weten of jij me nog kent.

Iemand enig idee hoe dit nummer heet en van wie die is ? .

Minidingetje:

Het valt me op dat je bij de artiestenpagina's van solo-artiesten wel geboorteplaats + datum kunt invullen, maar bij groepen niet. Nu snap ik dat dat bij sommige bands misschien ook wat overzichtelijk wordt (ik noem een The Fall of Polyphonic Spree met 20+ leden), maar ergens vind ik het toch wel een minigemisje.

Dwejkk_ schreef:
Als je kijkt op de artiestenpagina van Fatboy Slim (Norman Cook) staat er: Er staan 10 albums van deze artiest op MusicMeter. Er is nog niet op de album(s) van deze artiest gestemd.

Wie heeft er überhaupt Norman Cook als hoofdartiest opgegeven en Fatboy Slim als alias, dat slaat echt helemaal nergens op. Hij brengt z'n platen toch echt uit onder de naam Fatboy Slim.

Norman Cook is zijn echte naam. Als de artiestenpagina's van zijn andere aliassen (Fatboy Slim is lang niet de enige aliassen) worden ingevuld, is het wel zo overzichtelijk.

Anders kun je Fatboy Slim net zo goed onder Pizzamen zetten oid.

Dan moet dat op een andere manier aan elkaar gelinkt worden, vind ik. Bijvoorbeeld doordat bij al deze artiesten Norman Cook als echte naam (waarvoor dient dit veld trouwens nog als je toch overal iemands echte naam als hoofdartiestnaam gaat opgeven en z'n artiestnamen als aliassen?) of als bandlid wordt opgegeven. Die links zijn er nu (nog) niet op de site.

Dwejkk_ schreef:

gaat op de lijst!

Dat is hem , dankjewel .

bij Updates zou ook moeten komen te staan als er iemand een nieuw bericht heeft geplaatst bij de discussie van een artiest. waarom is dat eigenlijk niet?

Hey

Ik ben niet opzoek naar een nummer maar naar een cd hoes. Ben al twee dagen aan het zoeken . Weet dat het niet in dit topic hoort maar wellicht dat er hier iemand is die mij kan helpen.
Het gaat om de achter kant van de cd The London Howlin' Wolf Sessions

(afbeelding)

Kijk dat is de voorkant van de plaat maar nu de achterkant dus nog. Iemand enige idee waar ik die kan vinden .

Tsjo-Wi schreef:
wat is er?

Reactie op het bericht van Glurp.

Zeggeuh,

Aangezien musicmeter en moviemeter bekan hetzelfde zijn ...

Kan er iemand iets doen aan zo'n ombetante mod daar op moviemeter? Kbedoel, kheb daar op 3 maand tijd amper 10 berichtjes geplaats en die heeft gelijk iets tegen mij, kheb al 3 PM's gekregen met geneut van 'laat die fucking achterwege in je post '(gewoon 1 keer gezegt dat een bepaalde film fucking zalig was) of van 'het woord dude is zeer irritant in je posts'.

Misschien zouden ze beter ook de regels aanpassen dat het mag zoals hier.

Hier zijn de mods toch veel beter (Is een compliment by the way). Nog nooit problemen gehad hier.

Je zegt het zelf al, andere site = andere mods, dus je zult je ongenoegen toch echt gewoon bij de mods van MovieMeter moeten uiten

Berzerker
Ik zag 'm bij Bekende Bugs staan, dus ik dacht ik kijk even, maar toen zag ik dat ie er ook dubbel op stond.

Ik heb het uiteraard over deze en deze

Dus die ene met het slechte (of eigenlijk: geen) plaatje kan weg, want dat is de tweede.

Yak
Berzerker schreef:
Ik zag 'm bij Bekende Bugs staan, dus ik dacht ik kijk even, maar toen zag ik dat ie er ook dubbel op stond.

Ik heb het uiteraard over deze en deze

Dus die ene met het slechte (of eigenlijk: geen) plaatje kan weg, want dat is de tweede.

Done.

Harco
Is er een manier om te kijken welke albums al zijn toegevoegd, maar nog niet zijn beoordeeld door de moderators? Ik doel dus niet op de rejections.

Ja, als jij een album wil toevoegen zie je een lijst met titels die gelijkenis toont met jouw toevoeging of je ziet exact hetzelfde album staan, een teken dat jij het niet meer hoeft toe te voegen.
Staat een album in de wachtrij dan is dit iets minder dik gedrukt en weet je dat ie nog niet op de site staat maar in de wachtrij. Ook dan hoef je het niet toe te voegen. Mochten we het alsnog afkeuren en doet de originele toevoeger er niets meer mee dan kun je dit alsnog uit de rejections lijst halen.

Harco
Ah, OK. Dat heb ik dus nog nooit meegemaakt (of ik zie het over m'n hoofd), dus zal het album dat ik net toegevoegd heb er nog wel niet tussen staan.

Bedankt.

Harco schreef:
dus zal het album dat ik net toegevoegd heb er nog wel niet tussen staan.

Dat hoeft niet zo te zijn. Een spatie te veel of te weinig kan er al voor zorgen dat je geen melding krijgt. Of als je de artiestennaam anders neer wil zetten (b.v. zonder een toevoeging als 'and His Orchestra'). Zo ontstaan ook wel eens dubbele toevoegingen.
Helaas komt het nog het meest voor omdat users simpelweg niet goed opletten.

Overigens laat ik jouw toevoeging beoordelen door mijn collega crew-members (hip-hop is niet mijn terrein)

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:22 uur

geplaatst: vandaag om 08:22 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.