De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
Harco
geplaatst: 19 februari 2007, 16:07 uur
Zo vaak zal ik "and His Orchestra" niet gebruiken. 
En ik weet het.

En ik weet het.

0
geplaatst: 19 februari 2007, 16:53 uur
Dwejkk_ schreef:
Als je kijkt op de artiestenpagina van Fatboy Slim (Norman Cook) staat er: Er staan 10 albums van deze artiest op MusicMeter. Er is nog niet op de album(s) van deze artiest gestemd. Dat klopt niet want er wel op zijn albums gestemd?
Als je kijkt op de artiestenpagina van Fatboy Slim (Norman Cook) staat er: Er staan 10 albums van deze artiest op MusicMeter. Er is nog niet op de album(s) van deze artiest gestemd. Dat klopt niet want er wel op zijn albums gestemd?
HammerHead schreef:
Wie heeft er überhaupt Norman Cook als hoofdartiest opgegeven en Fatboy Slim als alias, dat slaat echt helemaal nergens op. Hij brengt z'n platen toch echt uit onder de naam Fatboy Slim.
Wie heeft er überhaupt Norman Cook als hoofdartiest opgegeven en Fatboy Slim als alias, dat slaat echt helemaal nergens op. Hij brengt z'n platen toch echt uit onder de naam Fatboy Slim.
Helemaal mee eens! Het is alsof je op een pagina van David Robert Jones zou terechtkomen als je naar platen van David Bowie zoekt. Ik heb het proberen corrigeren, maar de correctie werd niet aanvaard...
0
geplaatst: 19 februari 2007, 17:03 uur
Klopt, ik heb hem afgewezen. Er is een interne discussie binnen de crew gaande over dit onderwerp en ik wil deze graag als voorbeeld houden. We zullen zien wat er mee gaat gebeuren.
Sorry
Sorry

0
geplaatst: 20 februari 2007, 09:37 uur
De Sarah Neufeld uit Arcade Fire en de Sarah Neufeld uit Bell Orchestre worden niet gelinkt aan elkaar. Het is wel dezelfde persoon. Ze maakt zelf geen eigen muziek en heeft dus geen eigen artiestenpagina.. toch vind ik dat er dan een linkje zou moeten zijn.
(zelfde bij Nick cave met de bad seeds en Grinderman)
(zelfde bij Nick cave met de bad seeds en Grinderman)
0
geplaatst: 20 februari 2007, 10:14 uur
Ik ben op zoek naar het liedje dat hier op de achtergrond wordt gespeeld:
klik
Het fimpje duurt maar een paar seconde. Wie zou mij kunnen helpen?
klik
Het fimpje duurt maar een paar seconde. Wie zou mij kunnen helpen?
0
geplaatst: 20 februari 2007, 12:26 uur
Ik weet er echt barweinig van, maar ik zag hem net op tv en ik was net te laat om het te zien. Maar ik geloof dat er iets van Flocking(ofzoiets) in de bandnaam zat en dat het nummer 'Wish' met dan iets tussenhaakjes erachteraan. Daar ben ik iets zekerder van. Verder zie je op het eind van de clip een planeet, ik geloof de aarde. Ik geloof een liedje uit de jaren 80. Wie kan me helpen?
0
geplaatst: 20 februari 2007, 12:39 uur
Ik werk hier dus ik heb geen TV. Maar mogelijk is het het eerste nummer van dit album
0
geplaatst: 20 februari 2007, 15:11 uur
Yoho luitjes,
Ik ben op zoek naar een stuk muziek uit de film: "The mirror has two faces". Op een bepaald moment gaan beide hoofdrolspelers naar een concert in een (ik denk...) soort kerk of concertzaal. Daar wordt een fantastisch modern klassiek stuk gespeeld en ik zou graag willen weten wie de componist is.
Wie o wie kan mij hierbij helpen?
Ik ben op zoek naar een stuk muziek uit de film: "The mirror has two faces". Op een bepaald moment gaan beide hoofdrolspelers naar een concert in een (ik denk...) soort kerk of concertzaal. Daar wordt een fantastisch modern klassiek stuk gespeeld en ik zou graag willen weten wie de componist is.
0
geplaatst: 20 februari 2007, 16:40 uur
Tuurke schreef:
Yoho luitjes,
Yoho luitjes,
Dan moet je hier even kijken... dan kun je aan de titel misschien wel zien welke het moet zijn..
http://www.musicmeter.nl/al...
0
geplaatst: 20 februari 2007, 23:11 uur
0
bm.silverlake
geplaatst: 20 februari 2007, 23:41 uur
Ik weet niet of het in al die 160 pagina`s al voorbij is gekomen, maar is het een idee , om net als bij moviemeter met "films op televisie" , hier bij musicmeter de "muziekprogramma`s(films) op televisie" te doen?
VPRO heeft bijboorbeeld "agogo",, op WDR is er altijd "rockpalast", BNN heeft"toppop",.
Daarnaast worden er wel eens muziekfilms getoond, of bijvoorbeeld documentaires van festivals zoals "Lowlands"
VPRO heeft bijboorbeeld "agogo",, op WDR is er altijd "rockpalast", BNN heeft"toppop",.
Daarnaast worden er wel eens muziekfilms getoond, of bijvoorbeeld documentaires van festivals zoals "Lowlands"
0
geplaatst: 21 februari 2007, 12:42 uur
Heb gisteren een Frans jaren 80 nummer gehoord dat ik al lang ken, maar waar ik de titel niet van weet. Het is telkens hetzelfde synthesizer deuntje met daartussen een rustige vrouwenstem.
Weet niet precies wat ze allemaal zingt, maar ik meen me te herinneren dat er een flard inkomt waar ze zegt "que tu pleurais" of "que tu pleures".
Ik ken niet zoveel van noten, maar heb het deuntje proberen naspelen op een internet piano en kom daarbij tot het volgende (als er een 2 na de noot staat is het op de hoge toonladder, een 1 duidt op de toonladder eronder)
La2 Sol2 Fa2 Mi2 (*)
La2 Sol2 Fa2 Mi2 (*)
Mi2 Do2 Si1 La1
Mi2 Do2 Si1 La1
... en dan nog twee keer twee variaties die mij niet lukken en dan herbegint het telkens opnieuw.
(* hier kan ik wel even naast zitten)
Tja, hopelijk weet iemand het
Weet niet precies wat ze allemaal zingt, maar ik meen me te herinneren dat er een flard inkomt waar ze zegt "que tu pleurais" of "que tu pleures".
Ik ken niet zoveel van noten, maar heb het deuntje proberen naspelen op een internet piano en kom daarbij tot het volgende (als er een 2 na de noot staat is het op de hoge toonladder, een 1 duidt op de toonladder eronder)
La2 Sol2 Fa2 Mi2 (*)
La2 Sol2 Fa2 Mi2 (*)
Mi2 Do2 Si1 La1
Mi2 Do2 Si1 La1
... en dan nog twee keer twee variaties die mij niet lukken en dan herbegint het telkens opnieuw.
(* hier kan ik wel even naast zitten)
Tja, hopelijk weet iemand het
0
geplaatst: 21 februari 2007, 12:59 uur
Moest meteen denken aan Jo Lemaire + Flouze met Je Suis Venue Te Dire Que Je M'en Vais. Komt van deze elpee/cd: http://www.musicmeter.nl/album/29856
0
geplaatst: 21 februari 2007, 13:55 uur
pjh1967 schreef:
Moest meteen denken aan Jo Lemaire + Flouze met Je Suis Venue Te Dire Que Je M'en Vais. Komt van deze elpee/cd: http://www.musicmeter.nl/album/29856
Dat zal het waarschijnlijk wel zijn! Heb de lyrics gevonden en ze komen wel overeen. Nu nog ergens aan die plaat geraken

@ Kos: Neen, Desireless is het dus niet, alhoewel dat ook wel een schitterend nummer is

0
geplaatst: 21 februari 2007, 17:14 uur
De wikipedia-link bij de band Minutemen klopt niet.
Deze moet zijn: http://en.wikipedia.org/wiki/Minutemen_%28band%29
0
geplaatst: 24 februari 2007, 03:09 uur
In Muziek > Algemeen > celtic:
Beste,
Kan iemand me vertellen welke (celtic) song te horen is in de film "ticker" van steven seagal...je kan diezelfde song (korter) eveneens horen in de film "zebra lounge"
Het is bombastisch kwa muziek en de vrouwelijke stem zingt latijns/gregoriaans of zo iets
alle tips zijn welkom
Beste,
Kan iemand me vertellen welke (celtic) song te horen is in de film "ticker" van steven seagal...je kan diezelfde song (korter) eveneens horen in de film "zebra lounge"
Het is bombastisch kwa muziek en de vrouwelijke stem zingt latijns/gregoriaans of zo iets
alle tips zijn welkom
0
Sheplays
geplaatst: 24 februari 2007, 11:09 uur
bm.silverlake schreef:
Ik weet niet of het in al die 160 pagina`s al voorbij is gekomen, maar is het een idee , om net als bij moviemeter met "films op televisie" , hier bij musicmeter de "muziekprogramma`s(films) op televisie" te doen?
Ik zou dan willen toevoegen "Later" van Jools Holland, BBC2.
0
Electro_
geplaatst: 24 februari 2007, 13:56 uur
Ik ben op zoek naar een nummer, die ik een week geleden op MTV zag bij (ik geloof) Brand New. De video is een beeld van bovenaf waar je een hoop bureau's ziet met mannen erachter, die telkens van overhemdkleur verwisselen. Er tussen door loopt een zangeres, waarvan haar naam geloof ik de artiestennaam ook was. Het nummer was een soort pop/dance en deed me denken aan Moloko. Iemand enig idee?
0
geplaatst: 24 februari 2007, 14:31 uur
herman schreef:
Vervelend, maar momenteel niet aan te passen
0
geplaatst: 24 februari 2007, 22:17 uur
Ik zoek een nummer maar ik ken dus alleen de clip.
Je ziet een dak van een flatgebouw met daarop een dj met zijn set en de zangeres: Dit is vrij lijvige vrouw met als saillant detail dat haar hele decolletee onder de kleine piercing zit.
Onder het rappen spelt ze haar naam en terwijl ze dat doet verschijnen die letters in beeld, gevormd door een paar dansers.
Groeten
Je ziet een dak van een flatgebouw met daarop een dj met zijn set en de zangeres: Dit is vrij lijvige vrouw met als saillant detail dat haar hele decolletee onder de kleine piercing zit.
Onder het rappen spelt ze haar naam en terwijl ze dat doet verschijnen die letters in beeld, gevormd door een paar dansers.
Groeten
0
Electro_
geplaatst: 25 februari 2007, 13:03 uur
Leuk, die functie om bij je Mijn Albums nu al die albumhoezen te slepen en alles. Zo leuk dat het jammer is dat niemand dat kan zien bij de tab 'Albumlijsten'. Misschien dat er daar ook zoiets kan komen, in de vorm van een scroll-balk ofzo?
0
geplaatst: 25 februari 2007, 15:30 uur
0
geplaatst: 25 februari 2007, 16:12 uur
Ik selecteer vaak in topics op usernaam; daarvoor geldt een maximum van 100 posts. Ik snap dat er een maximum moet zijn, en 100 is best veel. Maar er zijn topics waar ik meer dan 100 posts heb staan waarbij ik ze toch allemaal zou willen zien bij een selectie (dat dreigt bijvoorbeeld in ´wat heb je laatst gekocht´-topic waar ik al zuinig word met posten om die reden). Is er een mogelijkheid om bij een selectie bijvoorbeeld te selecteren vanaf een bepaalde datum (eventueel overeenkomend met het vakje dat je kan aankruisen om een topic vanaf een bepaalde post te volgen in ´mijn updates´). Of zou je eventueel bij een selectie op username het maximum kunnen uitbreiden?
0
geplaatst: 25 februari 2007, 16:47 uur
Hey 
Ik ben op zoek naar een oud nummer. En het is ontzettend lastig omdat ik er nog zo weinig van weet! Ik weet nog kleine stukjes van de clip, en wanneer hij uit was.
Het jaar moet ongeveer 1997 1998 zijn geweest aangezien ik dit liedje toen een keer op de basisschool heb gedaan (:P).
Van de clip weet ik dat ie ontzetten op "she's miss california" leek. De zanger zat in een auto (een latino, knappe vent) een cabrio en hij staat voor een stoplicht en hij bekijkt dames die hem er niet langs willen laten.
De lyrics zijn iets als.. "car" get in. Hij is aan het flirten..
Ik weet het, vrij karige informatie, maar ik zoek nu al dagen en misschien dat 1 van jullie hem zo maar herinnert! In ieder geval bedankt..
groetjes

Ik ben op zoek naar een oud nummer. En het is ontzettend lastig omdat ik er nog zo weinig van weet! Ik weet nog kleine stukjes van de clip, en wanneer hij uit was.
Het jaar moet ongeveer 1997 1998 zijn geweest aangezien ik dit liedje toen een keer op de basisschool heb gedaan (:P).
Van de clip weet ik dat ie ontzetten op "she's miss california" leek. De zanger zat in een auto (een latino, knappe vent) een cabrio en hij staat voor een stoplicht en hij bekijkt dames die hem er niet langs willen laten.
De lyrics zijn iets als.. "car" get in. Hij is aan het flirten..
Ik weet het, vrij karige informatie, maar ik zoek nu al dagen en misschien dat 1 van jullie hem zo maar herinnert! In ieder geval bedankt..
groetjes
0
geplaatst: 25 februari 2007, 21:43 uur
Ik zoek een nummer dat is uit eind jaren tachtig. Het is synthesizer achtig (wat vaak was natuurlijk in de jaren 80) en gezongen door een vrouw en de enige tekst die ik nog weet is:
Seduction for my love, Seduction with my...En dat woord dan weet ik dan niet meer, maar zo gaat wel het refrein.
Seduction for my love, Seduction with my...En dat woord dan weet ik dan niet meer, maar zo gaat wel het refrein.
0
geplaatst: 25 februari 2007, 21:56 uur
Goed punt, heb ik ook wel 's aan gedacht (ook door dat topic).
0
geplaatst: 25 februari 2007, 22:20 uur
Electro_ schreef:
Ik ben op zoek naar een nummer, die ik een week geleden op MTV zag bij (ik geloof) Brand New. De video is een beeld van bovenaf waar je een hoop bureau's ziet met mannen erachter, die telkens van overhemdkleur verwisselen. Er tussen door loopt een zangeres, waarvan haar naam geloof ik de artiestennaam ook was. Het nummer was een soort pop/dance en deed me denken aan Moloko. Iemand enig idee?
Clip is van Tracey Thorn (bekend van Everything But The Girl) met het nummer "It isn't True".
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.