MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
nummervlinder schreef:
Hoi!
Ik weet dat je op dit lied mee onder het genre hiphop kunt plaatsen, want ik dans er zelf op . Het begint met een soort van onduidelijk Chinees taaltje, om zo te zeggen Chinees ching chang. En dan ook, ik kan nu niet zo goed opkomen, komt er een stukje tekst in van the people of my country ofzo... Ik zal anders vrijdag nog eens luisteren, maar de song is helemaal uit mijn hoofd gevlogen, da's 't enige wat ik weet.

Alvast bedankt!

Thoia Thoing van R Kelly misschien? Ookal zit de tekst er niet in, lijkt me de enige goede.

Groeten

Nee, toch bedankt. Maar volgens mij heb ik het al gevonden.

En wat was het dan

sxesven
Door verschillend gebruik in hoofdletters staat Between the Buried and Me, de band, twee keer op de site, waardoor ook het album Alaska twee keer op de site te vinden is. Zie hier voor de oudste entries en hier voor de nieuwe.

Yak
Twee laatst genoemden (beide zonder sterren) weggegooid.

sq schreef:
Ik kom niet meer op mijn stemmen per jaar

is daar iets in veranderd?

Ik geloof niet dat ik je begrijp, bovenstaande link werkt gewoon bij mij

neo
Missschien denkt ie dat ie ook zo'n lijst kon krijgen van stemmen op cd's uit iets van 1986.

sq
Ik kreeg steeds alleen deze bekende:

"MusicMeter.nl is wegens onderhoud een paar minuten niet beschikbaar. Excuses voor het ongemak".

Ik maakte gebruik van een deep-link snel koppeling, maar ook als ik in de browser typte kreeg ik de mededeling.
Ik dacht dat ik het al lang geprobeerd had maar wat blijkt:
Toch weer F5

sorry jongens

Ik hoorde laatst op een feest een eurodance nummer.
er werd iets gezongen van: late this night, ofzo.
Allesinds zat het woord "night" in het refrein.
Het is niet another night, another dream.
Weet er iemand welk nr ik bedoel?

alvast bedankt.

sq
Kool & The Gang - Ladies´Night?

Neen dat is hem niet.
Toch bedankt sq!

Ik heb een beetje met het zoekscript gespeeld, staat nu wat scherper afgesteld zodat je niet onnodig lange resultaten te zien zou moeten krijgen. Als er hierdoor nieuwe problemen op zijn getreden (albums die niet meer te vinden zijn?) hoor ik het graag

Het is een enorm bekend nummer, maar ik ben de titel en band vergeten. Het gaat om een blues-rock nummer met in het refrein steeds 'don't go out tonight' etc.

Voor de muzikanten onder ons:
De akoorden en intro zijn ook erg bekend (elke letter staat in dit geval voor het akoord van de instrumenten, dus niet van de zanglijn en elke letter staat voor 2 tellen):

DD A G DDDD
Dit wordt steeds herhaald in het couplet.

Het refrein is vervolgens
GGGG DDDD AA GG DDDD

Heel bekend, maar ik kan er niet opkomen.

Bedankt!

Lin
is dit m misschien??

Bad Moon Rising
1969
Originally by Credence Clearwater Revival

I see a bad moon rising
I see trouble on the way
I see earthquakes and lightnin'
I see bad times today.

Don't go 'round tonight
For it's bound to take your live
There's a bad moon on the rise.

I hear hurricanes a blowin'
And I know the end is coming soon
I fear rivers overflowing
I hear the voice for rage and ruin.

So don't go out tonight
It's bound to take your live

I hope you got your shit together
Hope you are quite prepaired to die
Looks like we're in for nasty weather
One eye taken for an eye.

Don't go 'round tonight
It's bound to take your life

Don't go 'round tonight
It's bound to take your life

In één keer, bedankt!!!

Hoe het nu precies in mekaar zit met die Ultramagnetic MC's en UMC's (gaat het hier om dezelfde groep of om verschillende groepen?) weet ik niet, maar wat ik wel weet is dat deze rejection van Ultramagnetic MC's al onder UMC's op de site staat

Ik vind het wel heel fijn dat je nu via het zoekvenstertje hierboven ook naar forumtopics kunt zoeken.

Ik wil niet opdringerig zijn, maar ik zoek deze drie nummers al echt heel lang, ik kan begrijpen dat sommige mensen geen zin hebben om ze alledrie te bekijken, maar met een ben ik al geholpen, met drie heb ik voorlopig geen nummers meer en hebben jullie jezelf bewezen, zonder twijfel.

Alsjeblieft, hulp.

OldSkool schreef:
Hey, laat dat Vangelis-nummer maar even zitten: Heb nu drie nummers met een paar overeenkomsten:
Ik ken alleen een stuk van de tekst en de video en zoals duidelijk mag zijn weet ik de artiest/de naam niet.

Nr 1: Een dancenummer. In de video heeft een vrouw autopech en moet ze naar een hotel, als ze daar in de kamers kijkt ziet ze zichzelf in allerlei situaties.
Stuk tekst: 'I'll stop, rock, ??? it out, ain't got your ???'

nr 2: Video speelt zich af in een club en de voornaamste persoon daar in een man in een wit pak met een hoed.
Stuk tekst: 'Are you be the lucky to sing this song, it's for ya'll, in a bag.'

En nr 3: De video laat voornamelijk de band in een wit/blauwe zaal zien en hoe twee knechten om beurten een vrouw proberen te versieren.
Stuk tekst: 'For the ??? world, crystal of the world, it's a perfect world'

Als jullie me kunnen helpen, ben ik jullie HEEL dankbaar.

Groeten.

freddze schreef:
Hoe het nu precies in mekaar zit met die Ultramagnetic MC's en UMC's (gaat het hier om dezelfde groep of om verschillende groepen?) weet ik niet, maar wat ik wel weet is dat deze rejection van Ultramagnetic MC's al onder UMC's op de site staat

Zijn niet dezelfde groep, deze toevoeging moet afgekeurd worden.

herman schreef:
Ik vind het wel heel fijn dat je nu via het zoekvenstertje hierboven ook naar forumtopics kunt zoeken.

Jee, dat wist ik niet. Dat is inderdaad een hele gebruiksvriendelijke stap vooruit

is al een paar maanden hoor

Jordy schreef:
is al een paar maanden hoor

Oeps

Nou ja, ben ook net aan de mp3-speler, ieder zijn tempo

Dan nog een vraag aan de crew: ik browse af en toe door de rejections om eens te kijken of ik nog wat hoesjes ofzo kan vinden. Worden ongeldige toevoegingen (demo's, singles etc) op den duur verwijderd? Scheelt weer bladerwerk. Met mijn tempo...

ik zoek een nummer.
Op het einde vlak voor de aftitteling van de film: night at the museum word er een lied gezongen: het ging als volgt:
Wa ow wa, listen to the music.....

sq
Doobie Brothers - Listen To The Music

ik ken de film niet maar .. vast wel

De soundtrack-cd van de film Ali is hier en hier te vinden...

met zelfs een ander jaartal.

ik hoorde vandaag weer een nr op de radio.
er werd iets gezongen van: your my lie baby, your my lie baby...
Iemand?

sry sq het was niet dit liedje, het wat :Earth Wind and Fire - September
toch bedankt

Ik heb de hele tijd al het liedje : Baby Baby Just A Little Bit, Baby Baby Just A little bit, Talk to me , Talk to me , Yea, (zoiets in iedergeval denk ik) Ik denk dat ik het eens heb gehoord via de radio of televisie of terwijl ik een album draaide, maar ik kan er echt niet opkomen, weet iemand anders het? (ik weet niet of de tekst helemaal klopt, maar ik denk het)
Ik zou graag willen weten van welke artiest/groepje/band/enz is, alvast bedankt

snakevega schreef:
ik zoek een nummer.
Op het einde vlak voor de aftitteling van de film: night at the museum word er een lied gezongen: het ging als volgt:
Wa ow wa, listen to the music.....

Ja dies leuk he
Een museum waar ' s nachts alles tot leven word gewekt en een meneer moet daar opassen haha leuke film

mu$ic schreef:
Ik heb de hele tijd al het liedje : Baby Baby Just A Little Bit, Baby Baby Just A little bit, Talk to me , Talk to me , Yea, (zoiets in iedergeval denk ik) Ik denk dat ik het eens heb gehoord via de radio of televisie of terwijl ik een album draaide, maar ik kan er echt niet opkomen, weet iemand anders het? (ik weet niet of de tekst helemaal klopt, maar ik denk het)
Ik zou graag willen weten van welke artiest/groepje/band/enz is, alvast bedankt

50 Cent met 'Just a lil' bit'?

Gr.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:01 uur

geplaatst: vandaag om 10:01 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.