MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Electro_ schreef:
Misschien dat er daar ook zoiets kan komen, in de vorm van een scroll-balk ofzo?

Of dat je het album door middel van een plusje kunt uitklappen?

sq schreef:
Is er een mogelijkheid om bij een selectie bijvoorbeeld te selecteren vanaf een bepaalde datum (eventueel overeenkomend met het vakje dat je kan aankruisen om een topic vanaf een bepaalde post te volgen in ´mijn updates´). Of zou je eventueel bij een selectie op username het maximum kunnen uitbreiden?

Goed punt. Pagina linkjes lijkt me de beste oplossing, gaat (niet erg hoog, sorry) op de lijst.

Isil schreef:
Hey

Ik ben op zoek naar een oud nummer. En het is ontzettend lastig omdat ik er nog zo weinig van weet! Ik weet nog kleine stukjes van de clip, en wanneer hij uit was.

Het jaar moet ongeveer 1997 1998 zijn geweest aangezien ik dit liedje toen een keer op de basisschool heb gedaan (:P).

Van de clip weet ik dat ie ontzetten op "she's miss california" leek. De zanger zat in een auto (een latino, knappe vent) een cabrio en hij staat voor een stoplicht en hij bekijkt dames die hem er niet langs willen laten.

De lyrics zijn iets als.. "car" get in. Hij is aan het flirten..

Ik weet het, vrij karige informatie, maar ik zoek nu al dagen en misschien dat 1 van jullie hem zo maar herinnert! In ieder geval bedankt..

groetjes

Ik weet direct welk nummer je bedoelt, maar heb het gelukkig verdrongen

Edit: was het met Santana?

Edit 2: Dante Thomas- She's Miss California

Een oud nummer............ het moet 1997 1998 zijn geweest.

*maakt zich zorgen over eigen leeftijd*

Ik zoek ook een nummertje;

Hij komt ongeveer ergens uit 1999 geloof ik, zou ook nog iets eerder kunnen zijn.

Het nummer lijkt enigsinds op Safri Duo's "Played Alive" met ook een apart soort trommel geluiden en als ik mij niet vergis regen of onweer geluiden erin. Het nummer bouwde zich ook langzaam op. Het was wel typisch een dance nummertje.

Het nummer was redelijk bekend, althans ik hoorde hem regelmatig voorbijkomen. Er zaten geloof ik ook geen vocals in.

Ik ben benieuwd of iemand het herkent

Edit;

Ik herinner mij het melodie weer, dat gaat ongeveer zo:
"Tuut tuut tuut tuut..pauze..tuut tuut tuut tuut..pauze..tuut -> tuut" en dan komen de bonga's

Status Seeker schreef:
(quote)

Ik weet direct welk nummer je bedoelt, maar heb het gelukkig verdrongen

Edit: was het met Santana?

Edit 2: Dante Thomas- She's Miss California

Niet onze dante dus . Maar een andere mindere bekende! het is zo frustrerend!

*enne... ok een nummer wat ong 10 jaar geleden een hit was (ik zal het wel geen oud nummer noemen;))

Iets merkwaardigs; sinds vorige week is er op de labelcorrectiepagina de volgende zin weer te lezen:

Er zijn nog 3 albums zonder ingevoerd label. Geef mij 20 random albums, dan voer ik ze even in!

Vorige week was dit nog 1 album, dus ik dacht aan een raar bugje met een inmiddels verwijderd album of zoiets, maar nu staat de teller inmiddels dus op 3. Als ik vervolgens op de "geef mij 20 albums"-link druk geeft de site een error:

Er is een onbekende fout opgetreden. De beheerder van de site is automatisch op de hoogte gesteld. Excuses voor het ongemak.

Edie schreef:

Hij komt ongeveer ergens uit 1999 geloof ik, zou ook nog iets eerder kunnen zijn.

Het nummer lijkt enigsinds op Safri Duo's "Played Alive" met ook een apart soort trommel geluiden en als ik mij niet vergis regen of onweer geluiden erin. Het nummer bouwde zich ook langzaam op. Het was wel typisch een dance nummertje.

Het nummer was redelijk bekend, althans ik hoorde hem regelmatig voorbijkomen. Er zaten geloof ik ook geen vocals in.

Ik ben benieuwd of iemand het herkent

Edit;

"Tuut tuut tuut tuut..pauze..tuut tuut tuut tuut..pauze..tuut -> tuut" en dan komen de bonga's
Pigbag - Papa's Got A Brand New Pigbag (uit 1981) ?

rayman schreef:
Een oud nummer............ het moet 1997 1998 zijn geweest.

*maakt zich zorgen over eigen leeftijd*
Ja grappig, he! Maar je bent niet alleen, ik dacht ook direct aan de jaren '70.

luisteraart
bm.silverlake schreef:
Ik weet niet of het in al die 160 pagina`s al voorbij is gekomen, maar is het een idee , om net als bij moviemeter met "films op televisie" , hier bij musicmeter de "muziekprogramma`s(films) op televisie" te doen?

VPRO heeft bijboorbeeld "agogo",, op WDR is er altijd "rockpalast", BNN heeft"toppop",.

Daarnaast worden er wel eens muziekfilms getoond, of bijvoorbeeld documentaires van festivals zoals "Lowlands"

Daar bestaat in elk geval een topic voor, dus als je tips hebt kun je ze daar kwijt.

http://www.musicmeter.nl/forum/6/764/

Even vraagje tussendoor: kan ik ergens mijn e-mailadres veranderen?

Ik heb de optie 'Links in een nieuw venster openen' aangevinkt, maar er wordt altijd maar 1 nieuw venster geopend. Als ik dus een tweede albumdiscussie wil openen, wordt deze 'over de 1e heen' geopend i.p.v. in een nieuw venster. Kan dit veranderd worden?

Edie schreef:

Ik herken het meteen

Tsjo-Wi schreef:
(quote)

Ik herken het meteen

Marshall Masters- I like it loud?

Electro_
pjh1967 schreef:
(quote)

Clip is van Tracey Thorn (bekend van Everything But The Girl) met het nummer "It isn't True".

Ik herken de naam nu weer ja. Heel erg bedankt!

Ja, nu op de nuchtere morgen inderdaad een schrale beschrijving

Helaas Status en Reptile; het zijn ze beide niet.

Het is nog niet zo'n oud nummer, ergens uit '99. Top40 heeft het volgens mij ook weer net(?) niet gehaald.

Edie schreef:

Gebroeders Ko; Ik Heb Een Toeter Op Mijn Waterscooter??

deric raven schreef:
(quote)

Gebroeders Ko; Ik Heb Een Toeter Op Mijn Waterscooter??

Nee, haha

Het nummer hoort in het rijtje thuis van;

Ultrabeat - Pretty Green Eyes
En natuurlijk Safri Duo achtig iets.

Edie schreef:
Ja, nu op de nuchtere morgen inderdaad een schrale beschrijving

Helaas Status en Reptile; het zijn ze beide niet.

Het is nog niet zo'n oud nummer, ergens uit '99. Top40 heeft het volgens mij ook weer net(?) niet gehaald.
Weet je het zeker? Tuut tuut tuut tuut pauze tuut tuut tuut tuut Dat is toch echt wel Pigbag hoor! hahaha

sq
Jordy schreef:

Goed punt. Pagina linkjes lijkt me de beste oplossing, gaat (niet erg hoog, sorry) op de lijst.

Heel mooi. En natuurlijk is dit ook niet iets wat meteen nodig is. Maar wel heel nice to have, vooral ook voor de vaste klanten .

Isil schreef:
Hey

Ik ben op zoek naar een oud nummer. En het is ontzettend lastig omdat ik er nog zo weinig van weet! Ik weet nog kleine stukjes van de clip, en wanneer hij uit was.

Het jaar moet ongeveer 1997 1998 zijn geweest aangezien ik dit liedje toen een keer op de basisschool heb gedaan (:P).

Van de clip weet ik dat ie ontzetten op "she's miss california" leek. De zanger zat in een auto (een latino, knappe vent) een cabrio en hij staat voor een stoplicht en hij bekijkt dames die hem er niet langs willen laten.

De lyrics zijn iets als.. "car" get in. Hij is aan het flirten..

Ik weet het, vrij karige informatie, maar ik zoek nu al dagen en misschien dat 1 van jullie hem zo maar herinnert! In ieder geval bedankt..

groetjes

edit : het is r&b en hij stond ooit op een verzamel cd, iets van dance hits ofzo, maar niet hitzone, die heb ik al grondig doorzocht:P

Ik word gek , ik heb al superveel bands gezocht en in top 40 lijsten.. maar kvind het liedje niet..
het is een liedje , een beetje rock-achtig , met zo'n brits accent..
kweet alleen iets in het reffrein zo..

Wo oow , (the interpreter?) (moving?) us away
wo oow , ..

khoop dat iemand weet welke ik bedoel , is best vaak op de radio

SONG??
Weezer - Buddy Holly ??

nee dat is hem niet helaas...
maar die vind ik ook best vet..
toch bedankt..

hij is best vaak op de radio enzo..
wat minder vrolijk als die van weezer

Coldie
Ik denk dat je Blur bedoelt: Song 2

Paalhaas schreef:
Ik heb de optie 'Links in een nieuw venster openen' aangevinkt, maar er wordt altijd maar 1 nieuw venster geopend. Als ik dus een tweede albumdiscussie wil openen, wordt deze 'over de 1e heen' geopend i.p.v. in een nieuw venster. Kan dit veranderd worden?

Ik zal hier eens naar kijken, dat zou niet zo moeten zijn (hebben anderen dit ook?)

Jordy schreef:
(quote)

Ik zal hier eens naar kijken, dat zou niet zo moeten zijn (hebben anderen dit ook?)

Ja...en waneer je in het 2e venster een link aanklikt, opent deze ook in het 2e venster.

Overgens, persoonlijk maakt het me niet zo veel uit

lambf
pjh1967 schreef:
(quote)

Zou Hatebreed kunnen zijn

Nee, die band is het niet . Maar het zit wel in die richting.

Zoek en gij zult vinden! Ik zag absurd staan, toen dacht ik bitzarre. En toen wist ik het ineens OMC - How bizarre!

tx anyways

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:03 uur

geplaatst: vandaag om 05:03 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.