MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Kos
How Bizarre .

they say i'm a heartbreaker, risktaker, queen of... (dan wetek et nimeer)
they say you're a goodlooker... 'cause you know boy I've got my eyes on you

ik hoop da iemand mij kan helpen ...

sq
Steve Miller Band - The Joker

tekst komt wel niet overeen :s

sq
Ik dacht t meteen te zien, en reageerde impulsief, maar zie nu ook dat t niet klopt.

geen erg ...

Coldie schreef:
Ik denk dat je Blur bedoelt: Song 2

nee man kheb em gedownload maar is hem niet, toch bedankt..

het is echt een soort van rockachtig iets met brits accent..

en niet die chelsea dagger..

mischien weet iemand een paar liedjes die nu wat bekender zijn en veel op de radio komen van die muziekstijl.?

niet echt harde rock ofzo

reptile71 schreef:
(quote)
Weet je het zeker? Tuut tuut tuut tuut pauze tuut tuut tuut tuut Dat is toch echt wel Pigbag hoor! hahaha

Ik heb hem!

Dial M for Mogai - Beatbox !

Edie schreef:
(quote)

Ik heb hem!

Beatbox - Dial M For Moguai ... ik ga hem luisteren...

Edie schreef:
(quote)

Ik heb hem!

Zocht je voor het nummer of voor die meiden in die clip?

[quote]Isil schreef:
(quote)

How Bizarre is uit 1996 en heeft wel degelijk de top 40 gehaald

[quote]Paap_Floyd schreef:
(quote)
En Paap kan het weten! O zo!

L_T_B schreef:
Bij dit album van David Crosby kan ik geen correcties doorvoeren. De (niet bestaande?) hoes had ik graag vervangen door dit exemplaar.

Ik begrijp dat de moderators het op het moment heel druk hebben met andere dingen, maar kan hier nog eens naar gekeken worden?

reptile71 schreef:
(quote)
Zocht je voor het nummer of voor die meiden in die clip?

Echt waar, voor het nummer! Leuk om weer terug te zien...kuch...horen

Edie schreef:
(quote)

Echt waar, voor het nummer! Leuk om weer terug te zien...kuch...horen
ok...

**is net thuis**

Ik zal eens kijken

/edit: Nope kan er niks aan doen.. helaas

het lijkt mij handig om een labeltje post-rock in te voeren voor cd's, nu is Godspeed You! Black Emperor, A Silver MT Zion, Explosions in The Sky, Sigur Rós, Apse en ga zo maar door nog 'Rock'.
I.m.o dekt Post-Rock de lading wat beter en kun je zo ook toplijsten voor dat genre maken wat mij erg leuk lijkt.
Kan daar wat aan gedaan worden?

Ik denk niet dat er aan de genres nog veel veranderd gaat worden. Anders blijf je bezig namelijk.

Volbeat's debuutalbum staat er dubbel op:

http://www.musicmeter.nl/album/33599
http://www.musicmeter.nl/album/68868

Het lijkt mij zo dat de tweede / nieuwste versie weg kan.

Kos schreef:
How Bizarre .

Dat ik die kon vergeten . Geweldig nummer

Yak
grot schreef:
Volbeat's debuutalbum staat er dubbel op:

http://www.musicmeter.nl/album/33599
http://www.musicmeter.nl/album/68868

Het lijkt mij zo dat de tweede / nieuwste versie weg kan.

Toevoeging zonder stemmen verwijderd.

BoordAppel schreef:
Ik denk niet dat er aan de genres nog veel veranderd gaat worden. Anders blijf je bezig namelijk.

maar het is een apart genre, het is écht iets anders net als Jazz en Rock: dat gooi je ook niet bij elkaar

Ik ben vast heel dom, maar ben nieuw en ik snap de halve site niet. Als ik mn top 10 wil dingesen dan heeft ie ineens 7x geen gegevens terwijl die dr eerst wel waren en ik heb ook gewoon op de albums gestemd.
Ook ben ik geintereseerd in bepaalde muziek stijlen en wil graag nieuwe dingen leren kennen, maar kan door de bomen het bos niet meer zien. Is er niet iets van een catalogus van alle albums ofzo.
Ik heb ook geen idee hoe ik met ander in contact kan komen btw. Heb heel de wikipedia-site gelezen, maar daar word ik ook niet egt wijzer uit. Kan iemand mij helpen??!

Hallo,

Ik zoek een liedje er word iets gezongen van : you're my lie baby, ik denk dat het uit de jaren 90 is, het word gezongen door een man

alvast bedankt

Kijk om de beginnen eens de toplijsten door (vooral die per genre), daar kom je al een heel eind mee.

Nog een tip: Soulseek en dan in de musicmeter room gaan zitten.

MeganMusic schreef:
... Als ik mn top 10 wil dingesen dan heeft ie ineens 7x geen gegevens terwijl die dr eerst wel waren en ik heb ook gewoon op de albums gestemd...

Misschien bedoel je dit; Als je de naam van de artiest + album intoets moet je met keuzepijltje daarachter je keuze vastleggen. Als je het alleen zelf intoetst komt er waarschijnlijk een ander album te staan of zelfs geen(?). (Ik weet eigenlijk niet of dat mogelijk is dat er niets komt te staan..)
Maar in ieder geval moet je je keuze, zeg maar, vastleggen dmv het keuzepijltje

Ataronchronon schreef:
(quote)

maar het is een apart genre, het is écht iets anders net als Jazz en Rock: dat gooi je ook niet bij elkaar

Er zijn wel meer genres die niet op MuM vertegenwoordigd zijn. De meeste zijn nu echter wel in een hokje te proppen. Post-rock staat prima onder rock lijkt me. En dat is inderdaad nogal algemeen maar anders wordt de situatie onwerkbaar.

/me ziet de correcties al binnenstromen: "dit is post-rock" "nietes, dit is rock!" enz.

BoordAppel schreef:
(quote)

Er zijn wel meer genres die niet op MuM vertegenwoordigd zijn. De meeste zijn nu echter wel in een hokje te proppen. Post-rock staat prima onder rock lijkt me. En dat is inderdaad nogal algemeen maar anders wordt de situatie onwerkbaar.

/me ziet de correcties al binnenstromen: "dit is post-rock" "nietes, dit is rock!" enz.

maar ik wil een toplijst!

Ataronchronon schreef:
(quote)

maar ik wil een toplijst!

Die is ook handmatig samen te stellen. Wat let je?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:39 uur

geplaatst: vandaag om 06:39 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.