MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
dttom schreef:

Nog iets anders. Bijvoorbeeld de cd's van Britney bijna elk nummer daarvan wordt wel uitgebracht als single en clipje van gemaakt, als ik die nou allemaal heb gehoord mag ik dan stemmen op die cd??

Is volledig je eigen keuze toch? Dat gaat niemand voor je bepalen denk ik.

Als ik een album wil hebben van the strokes loop ik in de winkel naar de letter 'S' en niet naar de 'T'...

Er staan wel eens van die bordjes bij. Staat daar dan ook 'Strokes, The' op?

In de platenzaak is dat gedaan omdat je anders veel te veel bij de T krijgt. Hier is dat nu ook, maar als er straks 20.000 albums op de site staan, is het toch niet meer prettig om zowel de T-pagina, als de S-pagina te doorzoeken. Beiden zijn dan veel te groot. De meeste mensen zullen toch gewoon gebruik maken van de normale zoekfunctie.

dttom schreef:

Nog iets anders. Bijvoorbeeld de cd's van Britney bijna elk nummer daarvan wordt wel uitgebracht als single en clipje van gemaakt, als ik die nou allemaal heb gehoord mag ik dan stemmen op die cd??

Ik stem op albums waarvan ik zeker weet dat ik elk nummer ooit gehoord heb. Dus bij sommige artiesten wel een best of, maar niet individuele albums.
Maar die dingen zijn onmogelijk te controleren verder, dus er valt niks te regelen.

Jordy, als je een album naar ?fout verplaatst en hij wordt van daaruit weer verbeterd, dan komen volgens mij alle tracks er dubbel op te staan. Tenminste, dat zie ik nu ook bij de toevoeging van Tjeerd, Chipz...

tovenaar schreef:

Jordy, als je een album naar ?fout verplaatst en hij wordt van daaruit weer verbeterd, dan komen volgens mij alle tracks er dubbel op te staan. Tenminste, dat zie ik nu ook bij de toevoeging van Tjeerd, Chipz...

ok gaat op de lijst, zal ik vanavond naar kijken

Jordy wat doen we met dit probleem --> http://nitrogen.silverpoint.nl/~musicm01/?album=1987#last (even de discussie daar lezen).

[zeur- en luiheidsmode] Als je nu een album toevoegt staat het aantal genres standaard op 2. Als je dat vergeet te verzetten ben je verplicht er een genre bij te verzinnen, de meeste albums zullen maar één genre vereisen.

Kan dat niet standaard op 1? [/zeur en luiheidsmode]

Bij het album van Kate Ryan zijn de laatste nummers bonustracks.Ik weet zeker dat ik dit heb aangegeven bij het toevoegen.Maar het staat er nu niet bij,wordt hier wel opgelet.

Zal in ieder geval een correctie doorvoeren.

jassonn schreef:

Bij het album van Kate Ryan zijn de laatste nummers bonustracks.Ik weet zeker dat ik dit heb aangegeven bij het toevoegen.Maar het staat er nu niet bij,wordt hier wel opgelet.

Zal in ieder geval een correctie doorvoeren.
Had ik een maand geleden ook last van.

Bij het album van Kate Ryan zijn de laatste nummers bonustracks.Ik weet zeker dat ik dit heb aangegeven bij het toevoegen.

Ja, had ik ook bij The Flower Kings - Unfold The Future. Zal ook maar even corrigeren dan.

Euh was er al gezegd dat het verbeteren van hoesjes niet goed gaat? Zo niet, bij deze.

neo
Dat was al gezegd ja

Och ja, kan geen kwaad om t nog een keer te zeggen . Nog een vraagje: is er eigenlijk een policy wat betreft censuur? Ik zie regelmatig F***** of B**** staan en dat vind ik zelf nogal lelijk. Ik voeg ook alles zonder censuur toe of AMG dat nu doet of niet. Wat doen we ermee?

neo
F****** it

Het kan mij geen f*ck schelen.

Alleen dan moet er wel een Parental Guidance sticker op die pagina's staan...

Geldt dat Parential Guidance wel voor Nederland/België?

neo
Nee.

Kos heeft nu twee keer bij een toevoeging van mij een genre toegevoegd. Bij allebei waren de tracks na toevoeging verdwenen. Bug?

(gelukkig waren het er maar vier bij elkaar )

Nee joh, het is geen bug. Hij moet gewoon opnieuw goedgekeurd worden.

Zelva schreef:
Hobbes heeft nu twee keer bij een toevoeging van mij een genre toegevoegd. Bij allebei waren de tracks na toevoeging verdwenen. Bug?

ik? denk dat je iemand anders bedoelt

ik? denk dat je iemand anders bedoelt

Oeps foutje, het lijkt ook zo veel op elkaar

Is er ook een lijst waar je kunt zien hoe dat nou met die hoofdletters zit,b.v de meest voorkomende worden met de juiste schrijfwijze?
Aangezien je ook niet alles op het internet kunt vinden.

Hier is een lijstje met de meeste, tenminste zoals IMDb het doet. AllMusic hanteert zo te zien weer andere normen.

a
an
and
at
da
for
from
on
or
the
to
with

Maar niet:

Into
Is
It
Without

Kos
Zelva schreef:

Kos heeft nu twee keer bij een toevoeging van mij een genre toegevoegd. Bij allebei waren de tracks na toevoeging verdwenen. Bug?

Wacht ff.. Een genre toegevoegd kan kloppen, maar tracks verdwenen?

neo
dit is bij mij ook al gebeurd bij Aladdin gister.

Zelva schreef:
Hier is een lijstje met de meeste, tenminste zoals IMDb het doet. AllMusic hanteert zo te zien weer andere normen.

a
an
and
at
for
from
or
the
to
with

Maar niet:

Into
Is
It
Without

Waarom het ene woord wel en het andere niet?,kunnen we niet beter of alles wel- of helemaal niets doen.

Weer iets voor Jordy: het aantal karakters dat je kan gebruiken voor gastartiesten moet omhoog. Ik kan niet iedereen toevoegen bij de posse cut op extended fam's album.

We zijn reeds ontdekt in het buitenland.

Wacht ff.. Een genre toegevoegd kan kloppen, maar tracks verdwenen?

Ja, waren allemaal weg, toevallig bij die twee Oldfield albums. Maar blijkbaar ligt het niet alleen aan het toevoegen van genres. Bij Close to the Edge zijn de tracks ook op miraculeuze wijze verdwenen. En daar is geen genre toegevoegd.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:35 uur

geplaatst: vandaag om 09:35 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.