MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
ok boordappel gaat op de lijst

We zijn reeds ontdekt in het buitenland.

Ja, al die Belgen hè.

overige bekende problemen

- verbeteren foute toevoegingen: tracks dubbel
- plaatjes zijn soms lelijk/raar ??
- bonustracks worden niet opgeslagen?

Heb ?todo bijgewerkt, mocht ik iets over het hoofd gezien hebben in die lijst, svp opnieuw melden.

Misschien is het mooier om "totale tijdsduur" te vervangen door "totale speelduur".

Weet niet of dit al genoemd is: als ik bij mijn gegevens kijk en dan op 'niet gestemd' klik dan is 't gesorteerd op album naam. Kan dat toevallig ook op bandnaam? Vind ik wat makkelijker kijken.

Dus dat ik bij het klikken op 'R' alle radiohead etc. cd's krijg die ik nog niet heb beoordeeld.

dat hoort inderdaad op artiest, niet op titel, gaat op de lijst

Zou het niet makkelijk zijn als er een rechtstreekse "toevoegen" link op de hoofdpagina zou staan?
B.v bij onder het kopje " Albums",want nu moet je eerst naar een album toe en dan op album toevoegen klikken.

of je bookmarkt de link even

Mededeling: er staan aardig wat albums in de wachtrij. Geef de mods even tijd om alles te beoordelen, berichten sturen of plaatsen zorgt niet dat het sneller gaat.

Moviemeter? Que?

Mag je ook Musical Cds toevoegen?

Jordy schreef:

dat hoort inderdaad op artiest, niet op titel, gaat op de lijst

Betekent dit ook dat de volgorde (in zijn algemeenheid) op artiest gaat, i.p.v. titel? En in het verlengde hiervan zou het leuk zijn als je op de artiest kunt klikken, en dan de overige albums van die artiest vindt (net als bij de regisseur op MM).

Dat k√°n ook :S

Wat was er net aan de hand?Had net een Cd ingevuld,kan ik weer opnieuw beginnen.

Jester schreef:
Betekent dit ook dat de volgorde (in zijn algemeenheid) op artiest gaat, i.p.v. titel?

Ja

En in het verlengde hiervan zou het leuk zijn als je op de artiest kunt klikken, en dan de overige albums van die artiest vindt (net als bij de regisseur op MM).

Dit kan al

Ik heb even geen zin om alle 33 pagina´s door te lezen, maar waarom is er gekozen om artiesten alfabetisch op hun voornaam op te slaan en niet op hun achternaam?

Sommige bands staan er trouwens ook twee keer op, met de vermelding The en zonder The. (wie zoekt The Beatles of The Cranberries nu bij de T)

Kleine opmerkingen maar, de site is verder geweldig. Nog meer dagelijke leeskost. Hoe kom ik nu ooit aan een sociaal leven toe????

jordy , ik zou dolgraag albums toevoegen maar een degelijk grafisch porgramma heb ik nog niet. Die link naar Infraview werkt ook niet bij musicmeter.

Heb je ook geen Windows Picture It?

is dat een programma dat bij windows xp zelf standaard zit ?

Dacht het wel. Rechter muisknop op het jpg bestand ---> openen met. Daar moet hij tussen staan (bovenaan).

sn@ke schreef:

jordy , ik zou dolgraag albums toevoegen maar een degelijk grafisch porgramma heb ik nog niet. Die link naar Infraview werkt ook niet bij musicmeter.

even opzoeken via www.google.nl

Jordy schreef:

Dit kan al

Sorry, had ik niet gezien.

ook hier even:

Ik moet het toevoegen van albums even stopzetten. Misschien dat ik zaterdag pas tijd heb om dit te fixen, sorry. Er zit iets goed fout, en ik kan het nu niet vinden.

De films die nu in de wacht staan mogen wel gewoon beoordeeld worden.

eindelijk een beetje rust in de tent...

Het haalt inderdaad wel wat snelheid uit de mallemolen .

Jordy schreef:

de albums dan?

Jordy schreef:

En de albums .

[edit]Aha, er zijn meer mensen zo flauw als ik [/edit]

Jordy is niet de enige die elke keer dezelfde fout maakt!!

Als ik ingesprek ben met U-96 dan moet hij mij elke keer corrigeren, doordat ik elke keer films zeg in plaats van albums.

Daan schreef:

eindelijk een beetje rust in de tent...

Ja 't is inderdaad niet zo'n ramp. Iedereen die zich verveelt mag bestaande ALBUMS ( ) verbeteren: veel albums hebben matige plaatjes of missen de tracklengtes.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:31 uur

geplaatst: vandaag om 11:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.