De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 4 maart 2007, 22:52 uur
Ik zoek een nummer waar het refrein begint met 'We Are'. (als een zin zegmaar)
Is volgens mij wel een redelijk bekend nummer.
Is gewoon een rocknummer (in iedergeval door een band).
Is volgens mij wel een redelijk bekend nummer.
Is gewoon een rocknummer (in iedergeval door een band).
0
geplaatst: 4 maart 2007, 23:36 uur
sq schreef:
Er zijn zojuist een aantal albums (een stuk of 5) albums dubbel toegevoegd.
Er zijn zojuist een aantal albums (een stuk of 5) albums dubbel toegevoegd.
Welke, sq? Kun je ze even aan me PM'en?
0
geplaatst: 5 maart 2007, 13:21 uur
0
geplaatst: 5 maart 2007, 23:23 uur
BoekMeter is eerder vanavond verhuisd naar de nieuwe servers. Als alles goed gaat met zal MusicMeter komend weekend volgen. De site zal dan een uurtje offline zijn, waarschijnlijk zaterdagmiddag.
0
geplaatst: 6 maart 2007, 00:26 uur
"Beyond", de nieuwe plaat van Dinosaur jr., staat niet bij de andere platen van die band. Dit komt omdat hij is ingevoerd onder Dinosaur JR en de rest onder Dinosaur jr. (het puntje maakt het verschil.
0
geplaatst: 6 maart 2007, 01:19 uur
itchy schreef:
"Beyond", de nieuwe plaat van Dinosaur jr., staat niet bij de andere platen van die band. Dit komt omdat hij is ingevoerd onder Dinosaur JR en de rest onder Dinosaur jr. (het puntje maakt het verschil.
Is toch gewoon met een correctie op te lossen?
0
geplaatst: 6 maart 2007, 17:54 uur
Ik zoek een nummer dat ik vanmorgen op de radio hoorde: Afgaande op mijn muzikale geschiedenis is de artiest ABBA, het is een solozang, de zinnen rijmen veel en bijna elke zin begint met 'I' Het heeft ietwat keltische melodieën ertussen en wijkt zo wat af van de standaard van ABBA.
sorry voor de weinige info over de tekst zelf, kan wel een woord gaan noemen dat ik nog hoorde, 'eye' op het einde van een zin, maar ja....
Groeten
sorry voor de weinige info over de tekst zelf, kan wel een woord gaan noemen dat ik nog hoorde, 'eye' op het einde van een zin, maar ja....
Groeten
0
geplaatst: 6 maart 2007, 19:16 uur
Nee sorry, als verstokte ABBA-fan herken ik dat nummer direct, dus dat is hem helaas niet.
Ik kan het misschien ook onjuist hebben met ABBA, maar ik ken mijn klassiekers (Hopelijk nog goed genoeg)
Ik kan het misschien ook onjuist hebben met ABBA, maar ik ken mijn klassiekers (Hopelijk nog goed genoeg)

0
geplaatst: 6 maart 2007, 19:21 uur
I have a dream is het mogelijk, maar ik waardeer elke gok die nog gedaan wordt.
0
geplaatst: 6 maart 2007, 20:19 uur
ABBA en Keltisch.. Mogelijk is het The Piper (middeleeuwse melodie, blokfluit). Geweldig nummer
. Als-ie t niet is zou ik die zeker ook maar eens luisteren.
Een andere kandidaat is misschien ´I let the Music Speak´, van The Visitors. Veel solozang en een aardig mars/folky intermezzo.
. Als-ie t niet is zou ik die zeker ook maar eens luisteren.Een andere kandidaat is misschien ´I let the Music Speak´, van The Visitors. Veel solozang en een aardig mars/folky intermezzo.
0
geplaatst: 7 maart 2007, 14:50 uur
sq schreef:
ABBA en Keltisch.. Mogelijk is het The Piper (middeleeuwse melodie, blokfluit). Geweldig nummer
. Als-ie t niet is zou ik die zeker ook maar eens luisteren.
Een andere kandidaat is misschien ´I let the Music Speak´, van The Visitors. Veel solozang en een aardig mars/folky intermezzo.
. Als-ie t niet is zou ik die zeker ook maar eens luisteren.Een andere kandidaat is misschien ´I let the Music Speak´, van The Visitors. Veel solozang en een aardig mars/folky intermezzo.
Zeker een mooi nummer, maar geen van beiden leek irritant genoeg op het nummer

Ik heb nu steeds in de kop, maar ik kan geen tekst 'ontdekken' :S
Het kan ook dubbelzang, Agnetha en Anne-Fried tegenlijk, maar ja, als er geen opties meer zijn, want ik heb zelf ook nog niks gevonden, dan laat maar

0
geplaatst: 7 maart 2007, 18:16 uur
De site gaat straks (rond 20.30 uur) een half uurtje offline voor de verhuizing naar de nieuwe servers
Na de verhuizing is het zolang je nog op de oude server zit (afhankelijk van je provider hoe lang dat duurt) niet mogelijk om te corrigeren / toe te voegen etc.
Na de verhuizing is het zolang je nog op de oude server zit (afhankelijk van je provider hoe lang dat duurt) niet mogelijk om te corrigeren / toe te voegen etc.
0
geplaatst: 7 maart 2007, 22:30 uur
Ik hoor het wel als er problemen zijn, ik wacht mooi jullie reacties even af voor ik MovieMeter ook verhuis 

0
geplaatst: 7 maart 2007, 22:33 uur
En toen kon ik weer op MuMe..
Wist nl niet dat jullie gingen verhuizen van Server..
Wist nl niet dat jullie gingen verhuizen van Server..
0
Sietse
geplaatst: 7 maart 2007, 22:44 uur
ik kon daarnet nog niet een album editten...maar dat hield verband met de verhuizing zei het scherm...ik probeer het later nog eens.
0
geplaatst: 7 maart 2007, 22:58 uur
rusty nail schreef:
Wat voor soort problemen zouden we aan moeten denken .
Wat voor soort problemen zouden we aan moeten denken .
Oh wacht sorry. Gewoon alle foutmeldingen eigenlijk
al hoop ik dat die er na de verhuizing van BoekMeter (eerder deze week) allemaal al uitgehaald zijn
0
geplaatst: 7 maart 2007, 23:05 uur
Hallo mensen,
Ik wil graag jullie hulp voor het volgende: Ik heb sinds gisteren de DVD Red Hot Chili Peppers: Live at Slane Castle, en toen ik de DVD in het laatje stopte kwam er meteen al bij de intro een onwijs mooie gitaarsolo, weet iemand misschien in welk nummer deze solo zit of hoe ik aan deze solo kan komen in mp3 formaat?
BIj voorbaat dank
Govert
Ik wil graag jullie hulp voor het volgende: Ik heb sinds gisteren de DVD Red Hot Chili Peppers: Live at Slane Castle, en toen ik de DVD in het laatje stopte kwam er meteen al bij de intro een onwijs mooie gitaarsolo, weet iemand misschien in welk nummer deze solo zit of hoe ik aan deze solo kan komen in mp3 formaat?
BIj voorbaat dank
Govert
0
geplaatst: 8 maart 2007, 09:21 uur
Ik krijg nog wel bij het aanklikken van het "maak van andermans top 10 jouw top 10" topic de volgende foutmelding:
Warning: mysql_errno(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /home/www-movie/shared/class.db.php on line 126
Warning: mysql_errno(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /home/www-movie/shared/class.db.php on line 126
0
geplaatst: 8 maart 2007, 11:30 uur
Wie kan mij helpen.
Ik ben op zoek naar een vrij oud nummer met ongeveer de volgende tekst:
Me, I'm feeling so free
When you are with me
When it's not right.
You've got the fight
It's now or never ... never ... never
Ik kon hem via google niet vinden, maar misschien dat iemand van jullie dit nummer kent en weet hoe die heet.
Bij voorbaat hartelijk dank.
Ik ben op zoek naar een vrij oud nummer met ongeveer de volgende tekst:
Me, I'm feeling so free
When you are with me
When it's not right.
You've got the fight
It's now or never ... never ... never
Ik kon hem via google niet vinden, maar misschien dat iemand van jullie dit nummer kent en weet hoe die heet.
Bij voorbaat hartelijk dank.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.