MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Ik zoek een nummer waar het refrein begint met 'We Are'. (als een zin zegmaar)
Is volgens mij wel een redelijk bekend nummer.
Is gewoon een rocknummer (in iedergeval door een band).

POD - Youth Of A Nation

Yak
L_T_B schreef:
(quote)

En nu staat hij er niet 1 maar 2 keer op.

En deze staat er ook niet 1 maar 2 keer op.

'Verkeerde' versies zonder hoes verwijderd.

Yak
sq schreef:
Er zijn zojuist een aantal albums (een stuk of 5) albums dubbel toegevoegd.

Welke, sq? Kun je ze even aan me PM'en?

BoekMeter is eerder vanavond verhuisd naar de nieuwe servers. Als alles goed gaat met zal MusicMeter komend weekend volgen. De site zal dan een uurtje offline zijn, waarschijnlijk zaterdagmiddag.

"Beyond", de nieuwe plaat van Dinosaur jr., staat niet bij de andere platen van die band. Dit komt omdat hij is ingevoerd onder Dinosaur JR en de rest onder Dinosaur jr. (het puntje maakt het verschil.

itchy schreef:
"Beyond", de nieuwe plaat van Dinosaur jr., staat niet bij de andere platen van die band. Dit komt omdat hij is ingevoerd onder Dinosaur JR en de rest onder Dinosaur jr. (het puntje maakt het verschil.

Is toch gewoon met een correctie op te lossen?

Ik zoek een nummer dat ik vanmorgen op de radio hoorde: Afgaande op mijn muzikale geschiedenis is de artiest ABBA, het is een solozang, de zinnen rijmen veel en bijna elke zin begint met 'I' Het heeft ietwat keltische melodieën ertussen en wijkt zo wat af van de standaard van ABBA.

sorry voor de weinige info over de tekst zelf, kan wel een woord gaan noemen dat ik nog hoorde, 'eye' op het einde van een zin, maar ja....

Groeten

The Day Before You Came!

Nee sorry, als verstokte ABBA-fan herken ik dat nummer direct, dus dat is hem helaas niet.
Ik kan het misschien ook onjuist hebben met ABBA, maar ik ken mijn klassiekers (Hopelijk nog goed genoeg)

I have a dream is het mogelijk, maar ik waardeer elke gok die nog gedaan wordt.

sq
ABBA en Keltisch.. Mogelijk is het The Piper (middeleeuwse melodie, blokfluit). Geweldig nummer . Als-ie t niet is zou ik die zeker ook maar eens luisteren.

Een andere kandidaat is misschien ´I let the Music Speak´, van The Visitors. Veel solozang en een aardig mars/folky intermezzo.

sq schreef:
ABBA en Keltisch.. Mogelijk is het The Piper (middeleeuwse melodie, blokfluit). Geweldig nummer . Als-ie t niet is zou ik die zeker ook maar eens luisteren.

Een andere kandidaat is misschien ´I let the Music Speak´, van The Visitors. Veel solozang en een aardig mars/folky intermezzo.

Zeker een mooi nummer, maar geen van beiden leek irritant genoeg op het nummer
Ik heb nu steeds in de kop, maar ik kan geen tekst 'ontdekken' :S

Het kan ook dubbelzang, Agnetha en Anne-Fried tegenlijk, maar ja, als er geen opties meer zijn, want ik heb zelf ook nog niks gevonden, dan laat maar

Mensen, vrees niet langer
Ik heb beet: Eagle heet het nummer.

De site gaat straks (rond 20.30 uur) een half uurtje offline voor de verhuizing naar de nieuwe servers

Na de verhuizing is het zolang je nog op de oude server zit (afhankelijk van je provider hoe lang dat duurt) niet mogelijk om te corrigeren / toe te voegen etc.

Het duurde iets langer dan verwacht, maar daar is ie dan toch

Lin

kreeg al ontwenningsverschijnselen

Ik hoor het wel als er problemen zijn, ik wacht mooi jullie reacties even af voor ik MovieMeter ook verhuis

En toen kon ik weer op MuMe..
Wist nl niet dat jullie gingen verhuizen van Server..

Wat voor soort problemen zouden we aan moeten denken .

problemen?

Sietse
ik kon daarnet nog niet een album editten...maar dat hield verband met de verhuizing zei het scherm...ik probeer het later nog eens.

rusty nail schreef:
Wat voor soort problemen zouden we aan moeten denken .

Oh wacht sorry. Gewoon alle foutmeldingen eigenlijk al hoop ik dat die er na de verhuizing van BoekMeter (eerder deze week) allemaal al uitgehaald zijn

Hallo mensen,

Ik wil graag jullie hulp voor het volgende: Ik heb sinds gisteren de DVD Red Hot Chili Peppers: Live at Slane Castle, en toen ik de DVD in het laatje stopte kwam er meteen al bij de intro een onwijs mooie gitaarsolo, weet iemand misschien in welk nummer deze solo zit of hoe ik aan deze solo kan komen in mp3 formaat?

BIj voorbaat dank
Govert

Ik krijg nog wel bij het aanklikken van het "maak van andermans top 10 jouw top 10" topic de volgende foutmelding:

Warning: mysql_errno(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /home/www-movie/shared/class.db.php on line 126

Was eenmalig als het goed is, de database werd even herstart

Wie kan mij helpen.
Ik ben op zoek naar een vrij oud nummer met ongeveer de volgende tekst:

Me, I'm feeling so free
When you are with me
When it's not right.
You've got the fight
It's now or never ... never ... never

Ik kon hem via google niet vinden, maar misschien dat iemand van jullie dit nummer kent en weet hoe die heet.

Bij voorbaat hartelijk dank.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:22 uur

geplaatst: vandaag om 08:22 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.