De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 28 februari 2007, 20:08 uur
L_T_B schreef:
Ik begrijp dat de moderators het op het moment heel druk hebben met andere dingen, maar kan hier nog eens naar gekeken worden?
Ik begrijp dat de moderators het op het moment heel druk hebben met andere dingen, maar kan hier nog eens naar gekeken worden?

Hij is weer te wijzigen, en ik ga hier even een structurele oplossing voor verzinnen
0
geplaatst: 2 maart 2007, 10:59 uur
ben op zoek naar Album van de Folk Band America
nieuwe CD Here & Now label Burgundy zie ook CD Universe (uitgegeven januari 2007 )
Ik doe het verkeerd of ik kan hem niet vinden.
Graag jullie advies
Bedankt!
KO1888/Han
nieuwe CD Here & Now label Burgundy zie ook CD Universe (uitgegeven januari 2007 )
Ik doe het verkeerd of ik kan hem niet vinden.
Graag jullie advies
Bedankt!
KO1888/Han
0
geplaatst: 2 maart 2007, 11:23 uur
Logisch, die staat niet op de site. Moet je even toevoegen dan.
0
geplaatst: 2 maart 2007, 11:24 uur
Misschien staat 'ie niet op de site 
Wat let je om 'm toe te voegen?
EDIT: Spuit 12

Wat let je om 'm toe te voegen?
EDIT: Spuit 12

0
geplaatst: 2 maart 2007, 12:48 uur
Ik zoek een nummer dat begeleid wordt door piano
Refrein gaat als
We spend all of our lives going out of my mind.......
kan het niet via google vinden.
Refrein gaat als
0
geplaatst: 2 maart 2007, 13:12 uur
platedraaier schreef:
Refrein gaat als
Refrein gaat als
They Stood Up For Love van Live
0
geplaatst: 2 maart 2007, 13:39 uur
pjh1967 schreef:
(quote)
Dat is hem, hardstikke bedankt toppie

0
geplaatst: 2 maart 2007, 14:33 uur
Ik zoek een nummer dat als stuk tekst heeft: 'I like it when I feel your touch, I like (of love) it so much'
Het is een dance-achtig nummer en nog niet zo oud.
De videoclip laat volgens mij een groep in het zwart geklede cheerleaders zien die dansen en ook het nummer zingen.
Ik heb al op internet en wikipedia gezocht, maar niks.
Groeten
Het is een dance-achtig nummer en nog niet zo oud.
De videoclip laat volgens mij een groep in het zwart geklede cheerleaders zien die dansen en ook het nummer zingen.
Ik heb al op internet en wikipedia gezocht, maar niks.
Groeten
0
geplaatst: 2 maart 2007, 16:29 uur
0
geplaatst: 2 maart 2007, 16:47 uur
Als je op MuMe naar de artiest Daniel Ash zoekt, krijg je te zien 'lid van Bauhaus'. Hij is echter ook lid van bv. 'Love and Rockets' (en hij staat ook op deze groepspagina als artiest vermeld). Waarom krijg je dan niet te zien dat hij ook hier lid van is? Zelfde geval met bv. 'Stef Camil Carlens'... je ziet dat hij lis is van dEUS, maar niet dat hij lid is van 'Zita Swoon' (toch meer ZIJN groep). Is er misschien een beperking van 1 op 1?
0
geplaatst: 2 maart 2007, 19:24 uur
Artiesten zonder "eigen" pagina (zoals Daniel Ash) mogen helemaal niet naar voren komen in de search, is dus een bug.
0
geplaatst: 3 maart 2007, 10:41 uur
Album van America Here & Now label burgundy ( jan. 2007) staat niet in de lijst/ zoeken etc. kan dus niet toevoegen. Hebben jullie andere tips??
0
geplaatst: 3 maart 2007, 11:00 uur
ko1888 schreef:
Album van America Here & Now label burgundy ( jan. 2007) staat niet in de lijst/ zoeken etc. kan dus niet toevoegen. Hebben jullie andere tips??
Je kan er inderdaad niet op stemmen omdat het album nog niet op de site staat. Maar met toevoegen wordt bedoeld dat je het album zelf kan toevoegen aan de site (klik!). Voor deze keer heb ik het album voor je toegevoegd.

0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 3 maart 2007, 12:00 uur
Jordy schreef:
Artiesten zonder "eigen" pagina (zoals Daniel Ash) mogen helemaal niet naar voren komen in de search, is dus een bug.
ik zou het overigens wel een enorme verrijking vinden als artiesten zonder eigen werk, maar met referenties naar meerdere bands, wél een eigen pagina zouden hebben...
0
geplaatst: 3 maart 2007, 14:39 uur
Over artiesten zonder eigen werk, kan Johnny Marr dus ook geen eigen pagina hebben?
Heeft gezeten in The Smiths, The The, Electronic, Johnny Marr & The Healers en zit momenteel bij Modest Mouse.
Misschien kan je Johnny Marr & The Healers aanmerken als eigen werk, en op die manier toch een artiestenpagina creëren.
Heeft gezeten in The Smiths, The The, Electronic, Johnny Marr & The Healers en zit momenteel bij Modest Mouse.
Misschien kan je Johnny Marr & The Healers aanmerken als eigen werk, en op die manier toch een artiestenpagina creëren.
0
geplaatst: 3 maart 2007, 14:51 uur
Spuit 12 schreef:
Over artiesten zonder eigen werk, kan Johnny Marr dus ook geen eigen pagina hebben?
Een eigen artiesten pagina vind ik nog niet eens zo nodig. Wel erger in me eraan dat er geen linkje is, zodat je niet ziet dat Johnny Marr ook in andere bands gezeten heeft
0
geplaatst: 4 maart 2007, 15:42 uur
Bij David Pajo staat
Er staan 4 albums van deze artiest op MusicMeter. Er is nog niet op de album(s) van deze artiest gestemd.
Maarrr...
Welke 4 dat dan zijn is me vervolgens een raadsel.
Er staan 4 albums van deze artiest op MusicMeter. Er is nog niet op de album(s) van deze artiest gestemd.
Maarrr...
Welke 4 dat dan zijn is me vervolgens een raadsel.
0
geplaatst: 4 maart 2007, 15:51 uur
Het "tellen" van albums en stemmen bij een artiest lijkt inderdaad niet altijd goed te gaan
0
geplaatst: 4 maart 2007, 20:29 uur
Heey,
ik zoek een nummer wat begint met 5th Symphony van Beethoven. In de clip zie je een jongen die door de stad tussen de auto's fietst op zijn mountainbike. Het is een pop nummer.
Weten jullie misschien hoe dit nummer heet?
Alvast bedankt!
ik zoek een nummer wat begint met 5th Symphony van Beethoven. In de clip zie je een jongen die door de stad tussen de auto's fietst op zijn mountainbike. Het is een pop nummer.
Alvast bedankt!
0
geplaatst: 4 maart 2007, 21:43 uur
0
geplaatst: 4 maart 2007, 21:44 uur
ko1888 schreef:
En nu staat hij er niet 1 maar 2 keer op.

En deze staat er ook niet 1 maar 2 keer op.

0
geplaatst: 4 maart 2007, 22:06 uur
Er zijn zojuist een aantal albums (een stuk of 5) albums dubbel toegevoegd.
0
geplaatst: 4 maart 2007, 22:32 uur
padme schreef:
Heey,
Alvast bedankt!
Heey,
Alvast bedankt!
Thicke met When I Get You Alone
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.