De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 11 maart 2004, 23:00 uur
Ik zit er over te denken om vanaf zaterdag een maximum aantal toevoegingen per dag per user in te stellen. Het wordt nu te gehaast (en vaak slordig) gedaan, en de mods kunnen het niet bijhouden. Maar goed, dat moeten we nog maar even bekijken.
0
geplaatst: 11 maart 2004, 23:04 uur
Jordy, voor als je het allemaal niet meer aankan.
TIP voor Jordy en alle andere Musicmeter verslaafden (inclusief mezelf): TIP!!!
TIP voor Jordy en alle andere Musicmeter verslaafden (inclusief mezelf): TIP!!!
0
geplaatst: 11 maart 2004, 23:16 uur
Kan iemand mij trouwens vertellen hoe je die superlange en interface verstorende link kan veranderen in 'link' of zoiets dergelijks?
0
geplaatst: 11 maart 2004, 23:25 uur
Vele malen bedankt mijnheer Hobbes.
Ik weet dat het in de faq stond, maar ik snapte het nog niet.
Ik weet dat het in de faq stond, maar ik snapte het nog niet.
0
geplaatst: 11 maart 2004, 23:31 uur
OPROEP: staan er nog albums die nog moeten uitkomen maar die nog niet in de release lijst staan? Graag even een PM'tje sturen naar mij.
alvast bedankt.
alvast bedankt.
0
geplaatst: 12 maart 2004, 00:26 uur
1 vraag: mag je al stemmen op een album als je maar 1 liedje van hebt gehoord?
0
geplaatst: 12 maart 2004, 00:28 uur
Als jij een artiest was en je bracht een album uit, zou je het dan leuk vinden als mensen je album beoordelen op een enkel nummer?
0
geplaatst: 12 maart 2004, 00:34 uur
Nee.
Dacht al dat dit antwoord zou komen wat natuurlijk ook logisch is.
Maar dan vind ik het raar dat het album van Frans Bauer zo laag staat.
Begrijp me niet verkeerd ben zeker geen fan van Frans, maar je gaat me niet vertellen als je "Heb je even voor mij" hebt gehoord en die heel slecht vond je daarna het hele album gaat luisteren.
Of wel?
Dacht al dat dit antwoord zou komen wat natuurlijk ook logisch is.
Maar dan vind ik het raar dat het album van Frans Bauer zo laag staat.
Begrijp me niet verkeerd ben zeker geen fan van Frans, maar je gaat me niet vertellen als je "Heb je even voor mij" hebt gehoord en die heel slecht vond je daarna het hele album gaat luisteren.
Of wel?
0
geplaatst: 12 maart 2004, 00:49 uur
Ik hoop dat ik er nog een beetje bovenuit kom in deze stortvloed van berichten, maar ik heb een suggestie.
Het overzicht van nieuwe updates bij bands is gigantisch, terwijl ik maar een aantal bands interessant vind om de lopende discussies van bij te houden. Wat dan gebeurt is dat je heel veel pagina's doorloopt en zo af en toe eens een bandje tegenkomt waarvan je het interessant vindt wat erover gezegd wordt.
Zou het mogelijk zijn om, wat mij betreft in een lijst van alle inmiddels toegevoegde bands, je te 'abonneren' op bands waarvan je nieuwe berichten wilt lezen? Zodat in mijn specifieke updates wel de nieuwe berichten te zien zijn die gepost zijn bij albums van, ik noem eens wat, Velvet Underground, maar niet de berichten bij, en ik noem eens wat, Frans Bauer?
Het overzicht van nieuwe updates bij bands is gigantisch, terwijl ik maar een aantal bands interessant vind om de lopende discussies van bij te houden. Wat dan gebeurt is dat je heel veel pagina's doorloopt en zo af en toe eens een bandje tegenkomt waarvan je het interessant vindt wat erover gezegd wordt.
Zou het mogelijk zijn om, wat mij betreft in een lijst van alle inmiddels toegevoegde bands, je te 'abonneren' op bands waarvan je nieuwe berichten wilt lezen? Zodat in mijn specifieke updates wel de nieuwe berichten te zien zijn die gepost zijn bij albums van, ik noem eens wat, Velvet Underground, maar niet de berichten bij, en ik noem eens wat, Frans Bauer?
0
geplaatst: 12 maart 2004, 01:00 uur
Dat zou voor mij niet veel uitmaken, want ik ben geïnteresseerd in alle genres. Maar niet in alle bands binnen die genres, daarvoor zijn de genres te weinig specifiek.
0
geplaatst: 12 maart 2004, 09:02 uur
Mischien een ideetje:
op het forum een aparte plek om concertreviews neer te zetten? Bij overigen o.i.d.?
Als mensen dan naar een concert zijn geweest kan er daar over gebabbeld worden
op het forum een aparte plek om concertreviews neer te zetten? Bij overigen o.i.d.?

0
geplaatst: 12 maart 2004, 09:24 uur
Vind ik ook een goed idee. Ik ben veel meer geinteresseerd in dance en hiphop dan in roots en wereld.
0
geplaatst: 12 maart 2004, 10:09 uur
Hobbes schreef:
Mischien een ideetje:
Mischien een ideetje:

_o_ puik idee
Ik ben voor
0
geplaatst: 12 maart 2004, 10:53 uur
In je favorietenlijst, als je Musicmeter tenminste aan je favorieten hebt toegevoegd
.
.
0
geplaatst: 12 maart 2004, 11:33 uur
Ik had http://www.musicmeter.nl/?forum&topic=1#last oid staan en dan doet hij het niet. Heb ik nu aangepast. Het is leuk, maar ik gebruik favorieten nooit.
0
geplaatst: 12 maart 2004, 11:34 uur
Hij staat nu ook in mijn adres balk zie ik
Dat is dan wel weer leuk.
Dat is dan wel weer leuk.
0
geplaatst: 12 maart 2004, 11:38 uur
Nu staat die mooie 'M' er nog, maar na verloop van tijd verdwijnen die icoontjes uit mijn favorieten.
0
geplaatst: 12 maart 2004, 12:25 uur
Als ik de recente stemmen wil bekijken krijg ik deze foutmelding:
Fatal error: Allowed memory size of 8388608 bytes exhausted at (null):0 (tried to allocate 32768 bytes) in /hda6/domains/site150/public_html/functions/db.php on line 101
O jee
Fatal error: Allowed memory size of 8388608 bytes exhausted at (null):0 (tried to allocate 32768 bytes) in /hda6/domains/site150/public_html/functions/db.php on line 101
O jee
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.