De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 2 mei 2007, 19:53 uur
En wie is zo vriendelijk om mij uit te leggen hoe ik dat kan doen? 

0
geplaatst: 2 mei 2007, 20:07 uur
Ik weet wel hoe je een alias gaan verwijzen naar de dezelfde artiest.
artiestpagina> corrigeren> type artiest; derde puntje 'alias' en dan moet je de desbetreffende artiest zoeken.
Maar als die artiest nog niet aanwezig is op MuME (in groepen of van albums) Zoals met Norman Cook, weet ik niet of het dan kan?
artiestpagina> corrigeren> type artiest; derde puntje 'alias' en dan moet je de desbetreffende artiest zoeken.
Maar als die artiest nog niet aanwezig is op MuME (in groepen of van albums) Zoals met Norman Cook, weet ik niet of het dan kan?
0
geplaatst: 2 mei 2007, 20:20 uur
Ik durf het niet aan, toen ik ermee aan de slag ging had ik per ongeluk alle releases van Four Tet hernoemd.

0
geplaatst: 2 mei 2007, 20:56 uur
L_T_B schreef:
Het is niet mogelijk om een artiest die onder twee aliassen albums heeft uitgebracht aan elkaar te koppelen onder haar echte naam, nietwaar?
Het is niet mogelijk om een artiest die onder twee aliassen albums heeft uitgebracht aan elkaar te koppelen onder haar echte naam, nietwaar?
Nee, er moeten altijd albums uitgebracht zijn onder de "echte naam". In dit geval moet naam 2 dus een alias van naam 1 worden.
0
Social_Mask
geplaatst: 3 mei 2007, 13:59 uur
Othello & The Hipknotics
Othello and Hipknotics
2 keer dezelfe artiesten. Eentje met '&' en eentje met 'and'. Bij beide staat er 1 album. Dezelfde wel te verstaan, maar met verschillende hoezen.
Othello and Hipknotics
2 keer dezelfe artiesten. Eentje met '&' en eentje met 'and'. Bij beide staat er 1 album. Dezelfde wel te verstaan, maar met verschillende hoezen.
0
geplaatst: 4 mei 2007, 16:57 uur
Ik zoek een vrij nieuw nummer en in de video zit de zanger achter een piano te zingen, hetis een vrij rustig nummer, en terwijl hij dat doet vliegt haar van de grond op zijn hoofd en op het einde van de video heeft hij een berenpak aan.
De titel is iets 'song for' of '... wants to sing'
De titel is iets 'song for' of '... wants to sing'
0
Akonner
geplaatst: 4 mei 2007, 17:21 uur
Zoek een r&b nummer met een beetje hip hop. In het refrein word volgens mij gezongen: Get it Started, Get G G Get it Started.
0
geplaatst: 4 mei 2007, 17:31 uur
Akonner schreef:
Zoek een r&b nummer met een beetje hip hop. In het refrein word volgens mij gezongen: Get it Started, Get G G Get it Started.
Black Eyed Peas - Get it started
0
geplaatst: 4 mei 2007, 19:34 uur
Ja die had ik ook al gepost. Maar die is nog steeds niet verwijderd.
Maar Norman Cook heeft geen album uitgebracht?
Jordy schreef:
Nee, er moeten altijd albums uitgebracht zijn onder de "echte naam". In dit geval moet naam 2 dus een alias van naam 1 worden.
(quote)
Maar Norman Cook heeft geen album uitgebracht?
0
geplaatst: 4 mei 2007, 19:39 uur
Dus kan Fatboy Slim niet als alias van Norman Cook ingevoerd worden.
0
Omayyad
geplaatst: 4 mei 2007, 20:35 uur
Het is misschien wel een aardig ideetje om - indien mogelijk - op de artiestenpagina naast de link naar allmusic ook een link naar de webpagina van de betreffende artiest te vermelden.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 5 mei 2007, 10:00 uur
Als we het toch over de link naar allmusic hebben: deze wordt nu automatisch gegenereerd, maar gaat vaak de mist in als de titel met een lidwoord begint of een vreemd teken (en dan is een ampersand al een vreemd teken) bevat. Misschien een idee om de mogelijkheid in te bouwen om gebruikers hier de directe link onder te laten leggen in plaats van het zoekalgoritme wat er nu zit?
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 5 mei 2007, 11:28 uur
Harald heeft op een gegeven moment een hoop van zijn stemmen verwijderd, zo ook hier...
0
geplaatst: 5 mei 2007, 11:30 uur
Vreemd bugje, komt vanzelf wel weer goed als er een nieuwe stem wordt geplaatst, of als iemand z'n stem aanpast.
0
Berzerker
geplaatst: 5 mei 2007, 19:57 uur
Heeft dit iets te maken met Il Derviscio?, want bij links (waar ook staat van allmusic en vergelijk prijzen) geeft hij een link naar die film...
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 6 mei 2007, 16:42 uur
Ik was vanmiddag een nogal lang bericht aan het typen (ok, dat moet ik ook gewoon niet doen natuurlijk
), maar terwijl ik dat deed werd het halve topic verplaatst naar een ander topic. Nadat ik op de "Plaatsen" knop gedrukt had, zat ik wat verbaasd naar een min of meer leeg scherm te kijken. Bericht was ik in elk geval kwijt (het dook noch in het oude noch in het nieuwe topic op). De "Vorige" knop biedt in zo'n geval ook weinig soelaas.
Is daar misschien een oplossing voor? (Beetje open vraag, ik weet het...)
), maar terwijl ik dat deed werd het halve topic verplaatst naar een ander topic. Nadat ik op de "Plaatsen" knop gedrukt had, zat ik wat verbaasd naar een min of meer leeg scherm te kijken. Bericht was ik in elk geval kwijt (het dook noch in het oude noch in het nieuwe topic op). De "Vorige" knop biedt in zo'n geval ook weinig soelaas.Is daar misschien een oplossing voor? (Beetje open vraag, ik weet het...)
0
geplaatst: 6 mei 2007, 16:48 uur
Ik zag dat zojuist ook, het bericht is terug opgedoken en staat hier, heb 'm wel moeten quoten (ik kan geen berichten plaatsen onder andermans naam). 

0
geplaatst: 6 mei 2007, 16:49 uur
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 6 mei 2007, 16:55 uur
Yak schreef:
Ik zag dat zojuist ook, het bericht is terug opgedoken en staat hier, heb 'm wel moeten quoten (ik kan geen berichten plaatsen onder andermans naam).

ok, dank je!
0
geplaatst: 6 mei 2007, 20:20 uur
Berzerker schreef:
Heeft dit iets te maken met Il Derviscio?, want bij links (waar ook staat van allmusic en vergelijk prijzen) geeft hij een link naar die film...
Oud bugje, zal het even opschonen (dit kan normaal via een PM naar neo)
0
geplaatst: 8 mei 2007, 16:48 uur
Heb nu al wat keren gemerkt met toevoegen dat ik geen waarschuwing meer krijg of het soms niet een van de volgende is. Normaal gaf ie al bij een vrij algemeen woord gelijk een x-aantal mogelijkheden. Ennio Morricone's Gino Bartali - L'Intramontabile stond al op de site zonder 'Gino Bartali' in de titel. Normaal gesproken zou het systeem dan toch daarvoor moeten waarschuwen?
0
geplaatst: 8 mei 2007, 21:19 uur
Kan er iets gemaakt worden dat als je een pagina bekijkt, je een pagina vooruit gaat (link aanklikt van album) en vervolgens weer terug wilt, dat je dan op dezelfde 'hoogte' op die pagina terechtkomt? Vooral lekker als je de updates aan het doornemen bent.
0
geplaatst: 9 mei 2007, 11:30 uur
Ik zoek een nummer dat 10 minuten geleden nog op de arbeidsvitaminen is geweest.
Het is wat gecompliceerd want ik heb t zelf niet gehoord. Een collega beschreef het als 'Muziek van Queen, zang van de Bee Gees' . En het is een actuele hit/recente plaat/regelmatig gedraaid op 3 fm.
Iemand een suggestie?
Het is wat gecompliceerd want ik heb t zelf niet gehoord. Een collega beschreef het als 'Muziek van Queen, zang van de Bee Gees' . En het is een actuele hit/recente plaat/regelmatig gedraaid op 3 fm.
Iemand een suggestie?
0
geplaatst: 9 mei 2007, 11:39 uur
sq schreef:
Ik zoek een nummer dat 10 minuten geleden nog op de arbeidsvitaminen is geweest.
Iemand een suggestie?
Iemand een suggestie?
Mika- Grace Kelly?
0
geplaatst: 9 mei 2007, 11:53 uur
Moest ook meteen aan Mika denken. Als dat het niet is, is hier de playlist van Arbeidsvitaminen te vinden. In ieder geval is She's My Man van Scissor Sisters gedraaid, dat zou het ook nog kunnen zijn.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.