De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 9 mei 2007, 11:55 uur
Het was Mika 
Dank namens Sandra. Ze is helemaal blij. Ik had het zelf nooit bedacht want ik kende Mika wel.

Dank namens Sandra. Ze is helemaal blij. Ik had het zelf nooit bedacht want ik kende Mika wel.
0
geplaatst: 9 mei 2007, 13:54 uur
Als je alternatieve namen ziet bij de artiestenpagina's dan staat er alternative (zonder de e dus).
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 9 mei 2007, 20:03 uur
HiLL schreef:
Kan er iets gemaakt worden dat als je een pagina bekijkt, je een pagina vooruit gaat (link aanklikt van album) en vervolgens weer terug wilt, dat je dan op dezelfde 'hoogte' op die pagina terechtkomt? Vooral lekker als je de updates aan het doornemen bent.
Kan er iets gemaakt worden dat als je een pagina bekijkt, je een pagina vooruit gaat (link aanklikt van album) en vervolgens weer terug wilt, dat je dan op dezelfde 'hoogte' op die pagina terechtkomt? Vooral lekker als je de updates aan het doornemen bent.
Wat te denken van de "Back"-button van je internetbrowser?
0
geplaatst: 9 mei 2007, 22:45 uur
De artiestenpagina van Nick Cave klopt niet, of zou anders kunnen.
Situatie nu: Lege artiesten pagina met onder zijn naar "alias van Nick Cave & The Bad Seeds". Echter heeft Nick Cave onder de naam "Nick Cave" wel een album uitgebracht. Dit album staat vervolgens niet op zijn eigen artiestenpagina, maar op de artiestenpagina van "Nick Cave & The Bad Seeds". En er staat nu ook niet in welke samenwerkingen Nick Cave speelt, terwijl vanaf de artiestenpagina's van The Birthday Party en Grinderman je wel naar de lege Nick Cave pagina wordt doorgelinkt.
Dus lijkt het mij handiger dat Nick Cave een volwaardige eigen artiestenpagina krijgt met het album "From Her to Eternity" en links naar The Birthday Party, Grinderman en Nick Cave & The Bad Seeds. Ookal is From Her to Eternity featuring the Bad Seeds, hij heeft het wel onder zijn eigen naam uitgebracht.
Situatie nu: Lege artiesten pagina met onder zijn naar "alias van Nick Cave & The Bad Seeds". Echter heeft Nick Cave onder de naam "Nick Cave" wel een album uitgebracht. Dit album staat vervolgens niet op zijn eigen artiestenpagina, maar op de artiestenpagina van "Nick Cave & The Bad Seeds". En er staat nu ook niet in welke samenwerkingen Nick Cave speelt, terwijl vanaf de artiestenpagina's van The Birthday Party en Grinderman je wel naar de lege Nick Cave pagina wordt doorgelinkt.
Dus lijkt het mij handiger dat Nick Cave een volwaardige eigen artiestenpagina krijgt met het album "From Her to Eternity" en links naar The Birthday Party, Grinderman en Nick Cave & The Bad Seeds. Ookal is From Her to Eternity featuring the Bad Seeds, hij heeft het wel onder zijn eigen naam uitgebracht.
0
voltazy
geplaatst: 10 mei 2007, 12:30 uur
Jesse schreef:
idd wel goed idee, al heb ik me nooit aan de huidige situatie gestoord
0
geplaatst: 10 mei 2007, 15:14 uur
Ik zoek een jaren 60-70 nummer (zo klinkt het iniedergeval) waarin door een vrouw in het refrein onder andere "working in a goldmine.." wordt gezongen.
0
geplaatst: 10 mei 2007, 15:42 uur
Jaa dankjewel! En ik maar denken dat het een vrouw was die het zong.
0
geplaatst: 10 mei 2007, 15:51 uur
Casartelli schreef:
(quote)
Ja duh...
dan begrijp je niet wat ik bedoel. Als ik namelijk halverwege een pagina zit, wil ik weer op die hoogte terechtkomen ipv helemaal bovenaan.
0
geplaatst: 10 mei 2007, 15:55 uur
Ik snap wat Hill bedoelt. Idd best irritant dat dit niet gebeurt en dat je bijgevolg altijd moet gaan zoeken waar je alweer was...
0
geplaatst: 10 mei 2007, 17:24 uur
Even een complimentje tussendoor: Heb vandaag een album toegevoegd en die staat een paar uur daarna al op de site. Dat is nog eens beter dan die oude tijden waar je soms dagen moest wachten. Top 

0
Akonner
geplaatst: 10 mei 2007, 19:04 uur
Akonner schreef:
Zoek een r&b nummer met een beetje hip hop. In het refrein word volgens mij gezongen: Get it Started, Get G G Get it Started.
Zoek een r&b nummer met een beetje hip hop. In het refrein word volgens mij gezongen: Get it Started, Get G G Get it Started.
nog altijd zoekendeWeet trouwens niet of het door een vrouw of een (hoge) mannenstem gezongen wordt.
En nee het is geen BEP.
0
geplaatst: 10 mei 2007, 22:59 uur
Daar sluit ik me bij aan wat betreft de hip-hopalbums. Echt fantastisch wat voor werk daar wordt geleverd. Ik heb het idee dat met name Marcel Jongeneel ontzettend veel werk verricht. Helemaal geweldig. 

0
geplaatst: 10 mei 2007, 23:17 uur
psychonaatje schreef:
Daar sluit ik me bij aan wat betreft de hip-hopalbums. Echt fantastisch wat voor werk daar wordt geleverd. Ik heb het idee dat met name Marcel Jongeneel ontzettend veel werk verricht. Helemaal geweldig.

Dat idee heb ik ook

0
geplaatst: 11 mei 2007, 13:18 uur
Hoe heet dit nummer mensen het gaat ongeveer zo
'Then i realise, Right up Right up'.
'You ain't so tough'
Het is een vrij nieuw nummer dacht ik
Bedankt alvast
'Then i realise, Right up Right up'.
'You ain't so tough'
Het is een vrij nieuw nummer dacht ik
Bedankt alvast
0
geplaatst: 11 mei 2007, 13:19 uur
Akonner schreef:
nog altijd zoekende
Weet trouwens niet of het door een vrouw of een (hoge) mannenstem gezongen wordt.
En nee het is geen BEP.
(quote)
nog altijd zoekendeWeet trouwens niet of het door een vrouw of een (hoge) mannenstem gezongen wordt.
En nee het is geen BEP.
Misschien iets van JaRule...

0
Akonner
geplaatst: 11 mei 2007, 13:38 uur
Heb het gevonden het moest Get It Shawty zijn van Lloyd.
0
geplaatst: 11 mei 2007, 18:00 uur
HiLL schreef:
Nee sorry, dat is een verzoek voor de maker van je browser.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 11 mei 2007, 19:51 uur
@ Hill, Waldo, Jordy:
Dan snapte ik het verdraaid goed en wordt het inderdaad tijd voor een andere browser. De mijne (een of ander obscuur geval, genaamd Internet Explorer) doet ook dat namelijk keurig.
Dan snapte ik het verdraaid goed en wordt het inderdaad tijd voor een andere browser. De mijne (een of ander obscuur geval, genaamd Internet Explorer) doet ook dat namelijk keurig.
0
geplaatst: 12 mei 2007, 10:51 uur
Casartelli schreef:
@ Hill, Waldo, Jordy:
@ Hill, Waldo, Jordy:
Verdomd, is het die verdomde Firefox? Ok ik gaan eens op zoek!
Thanks!
0
geplaatst: 12 mei 2007, 10:55 uur
Hmm, ik vreesde al zoiets, maar om nu daarvoor terug te keren naar dat onding van een Internet Explorer... Nee dank je, dan liever zo...
0
geplaatst: 12 mei 2007, 11:00 uur
Waldo Jeffers schreef:
Hmm, ik vreesde al zoiets, maar om nu daarvoor terug te keren naar dat onding van een Internet Explorer... Nee dank je, dan liever zo...
Zal het niet te fixen zijn?
0
geplaatst: 12 mei 2007, 11:03 uur
HiLL schreef:
(quote)
Eigenlijk wel, want volgens mij moet het toch wel degelijk iets met de Meter-sites te maken hebben. Ik heb dat probleem (met Firefox dus) namelijk bij geen enkele andere site...
0
mugken
geplaatst: 12 mei 2007, 16:56 uur
Met een gemiddelde van 4,56 zou Live At Massey Hall 1971 (2007) van Neil Young tog nummer één moeten staan in de toplijst van 2007. Hij heeft ook meer dan 20 stemmen 

0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 12 mei 2007, 16:56 uur
Live-albums doen niet mee voor de jaarlijsten...
0
mugken
geplaatst: 12 mei 2007, 17:01 uur
Ah zo...
Snakes & Arrows van Rush zou er tog ook moeten in staan. 20 stemmen en een gemiddelde van 3,98.
Snakes & Arrows van Rush zou er tog ook moeten in staan. 20 stemmen en een gemiddelde van 3,98.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 12 mei 2007, 17:06 uur
Die zou er zeker in moeten staan!! 
Komt vannacht; hij ging pas vandaag over de 20-stemmengrens heen en de lijsten worden eenmaal daags bijgewerkt.

Komt vannacht; hij ging pas vandaag over de 20-stemmengrens heen en de lijsten worden eenmaal daags bijgewerkt.
0
geplaatst: 12 mei 2007, 17:20 uur
HiLL schreef:
Even wat sites bekeken en inderdaad alleen hier gebeurt het.
Even wat sites bekeken en inderdaad alleen hier gebeurt het.
Ik heb in ieder geval geen idee waar dat aan ligt, sorry. Ik open zelf de discussies die ik wel lezen in een nieuwe tab, dan heb je dat probleem niet.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.