De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
Doom!
geplaatst: 12 mei 2007, 22:10 uur
Ik ga heel stiekem nog een keer dezelfde vraag stellen als een jaar geleden. In de hoop uiteraard wat nieuwe artiesten te ontdekken.
Ik ben op zoek naar muziek dat prima past in het rijtje van Alanis Morissette, Michelle Branch, Anna Nalick etc? Hebben jullie nog aanraders voor mij? Uiteraard ben ik al bekend met artiesten als Kelly Clarkson en Avril Lavigne. Ik blijf de muziek die deze artiesten maken gewoon heerlijk vinden, voornamelijk heb ik het hier over Michelle Branch, Alanis Morissette en Anna Nalick.
Weten jullie nog wat nummers/artiesten?
Ik ben op zoek naar muziek dat prima past in het rijtje van Alanis Morissette, Michelle Branch, Anna Nalick etc? Hebben jullie nog aanraders voor mij? Uiteraard ben ik al bekend met artiesten als Kelly Clarkson en Avril Lavigne. Ik blijf de muziek die deze artiesten maken gewoon heerlijk vinden, voornamelijk heb ik het hier over Michelle Branch, Alanis Morissette en Anna Nalick.
Weten jullie nog wat nummers/artiesten?
0
geplaatst: 12 mei 2007, 22:46 uur
Joan Osbourne
Amanda Marshall
Sass Jordan
Melissa Etheridge
Alannah Myles
Amanda Marshall
Sass Jordan
Melissa Etheridge
Alannah Myles
0
geplaatst: 14 mei 2007, 14:17 uur
Moet dat deze hoes zijn?

Dan zet ik 'm er wel even in.
EDIT: Ja dus...

Dan zet ik 'm er wel even in.
EDIT: Ja dus...
0
geplaatst: 14 mei 2007, 20:38 uur
Hey,
ik zoek de lyrics van het nummer "home" van "Autumn shade". Gisteren en vandaag gezocht op het internet, maar ik kan het echt niet vinden. Ik hoop dat iemand het wel kan vinden. Ik zou het echt op prijs stellen...
Alvast bedankt!
ik zoek de lyrics van het nummer "home" van "Autumn shade". Gisteren en vandaag gezocht op het internet, maar ik kan het echt niet vinden. Ik hoop dat iemand het wel kan vinden. Ik zou het echt op prijs stellen...
Alvast bedankt!

0
geplaatst: 15 mei 2007, 09:25 uur
Hoe heette dat topic ook alweer waar je een user moest de opdracht geven om een verslag te schrijven over een album?
0
geplaatst: 15 mei 2007, 16:23 uur
Ik zie net op Moviemeter (ik weet niet hoe lang het al zo is, ik kom dr niet zo vaak), een nieuwe template/achtergrond (zo heet dat volgens mij). Komt die hier ook?
Edit:
Laat maar ik zie net een topic over dat onderwerp.
Edit:
Laat maar ik zie net een topic over dat onderwerp.

0
geplaatst: 16 mei 2007, 00:05 uur
HELP!
Vanavond langsgekomen op TMF Rockt. In ieder geval NA Slipknot, Metallica en een band waarvan de clip zich afspeelde in een supermarkt (maar da's dus niet het nummer dat ik zoek).
Verder was het punk/rock-achtig met ook wel een beetje een Arctic Monkeys-feel (stevig doortimmerend zeg maar). Het enige wat ik er verder nog van weet is dat de bandnaam volgens mij uit 3 woorden bestond, en dat de titel van de song dacht ik met "Sex" begon en met ..., dus drie puntjes, eindigde. Verder had de zanger een bril op en waren het nog best jonge knaapjes.
Iemand?
Vanavond langsgekomen op TMF Rockt. In ieder geval NA Slipknot, Metallica en een band waarvan de clip zich afspeelde in een supermarkt (maar da's dus niet het nummer dat ik zoek).
Verder was het punk/rock-achtig met ook wel een beetje een Arctic Monkeys-feel (stevig doortimmerend zeg maar). Het enige wat ik er verder nog van weet is dat de bandnaam volgens mij uit 3 woorden bestond, en dat de titel van de song dacht ik met "Sex" begon en met ..., dus drie puntjes, eindigde. Verder had de zanger een bril op en waren het nog best jonge knaapjes.
Iemand?
0
geplaatst: 16 mei 2007, 15:57 uur
0
geplaatst: 17 mei 2007, 16:24 uur
"help ik zoek een nummer" en het grote feedback topic zijn per ongeluk samengevoegd, vandaar dat je in dit topic helaas nu allerlei "verkeerde" berichten zult aantreffen, als je terugleest 

0
geplaatst: 17 mei 2007, 16:27 uur
0
geplaatst: 18 mei 2007, 00:13 uur
Jordy schreef:
"help ik zoek een nummer" en het grote feedback topic zijn per ongeluk samengevoegd, vandaar dat je in dit topic helaas nu allerlei "verkeerde" berichten zult aantreffen, als je terugleest

Mea culpa! Aan de ingang van MusicMeter worden eieren uitgedeeld waarmee gegooid mag worden.

0
geplaatst: 18 mei 2007, 12:25 uur
Als je een bericht quote, krijg je zo'n balkje erboven met link, smileys, afbeelding enzovoort. Jullie snappen wat ik bedoel. Waarom zie je die functies niet als je 'gewoon' een bericht plaatst?
Ik open soms 2 keer musicmeter om het scriptje(? heet dat zo?) van een link achter een woord te stoppen.
Ik open soms 2 keer musicmeter om het scriptje(? heet dat zo?) van een link achter een woord te stoppen.
0
geplaatst: 18 mei 2007, 13:14 uur
Help: ik kan Arcade Fire - Funeral niet toevoegen aan mijn top 10.
Hij vindt alleen Neon Bible. Wat doe ik fout?
0
geplaatst: 18 mei 2007, 13:25 uur
Glurp schreef:
Als je een bericht quote, krijg je zo'n balkje erboven met link, smileys, afbeelding enzovoort. Jullie snappen wat ik bedoel. Waarom zie je die functies niet als je 'gewoon' een bericht plaatst?
Da's een zeer goede opmerking. Ik moet ook vaak een reeds gepost bericht editten om bv. foto's of links toe te voegen.Als je een bericht quote, krijg je zo'n balkje erboven met link, smileys, afbeelding enzovoort. Jullie snappen wat ik bedoel. Waarom zie je die functies niet als je 'gewoon' een bericht plaatst?
0
geplaatst: 18 mei 2007, 13:41 uur
himpie schreef:
Even op funeral zoeken.
0
geplaatst: 18 mei 2007, 15:14 uur
Ik weet niet of deze bug al eerder gemeld is maar als ik op een bandnaam zoekt en vervolgens op het pijltje klikt krijg ik een foutmelding.
0
geplaatst: 18 mei 2007, 15:19 uur
Dit album van Coldcut mag verwijderd worden, staat er dubbel op.
0
geplaatst: 18 mei 2007, 15:19 uur
Shangri-la schreef:
Ik weet niet of deze bug al eerder gemeld is maar als ik op een bandnaam zoekt en vervolgens op het pijltje klikt krijg ik een foutmelding.
Zie mijn post 5 hierboven.
Staat nog naar MovieMeter gelinkt als ik het zo zie.
0
geplaatst: 18 mei 2007, 18:16 uur
"gewoon" een bericht plaatsen is via het tabblad "nieuw bericht", waar je de iconen wel ziet.
0
geplaatst: 18 mei 2007, 19:42 uur
Als ik een album wil toevoegen, lukt het me maar één keer om een extra track toe te voegen (de vierde dus), daarna is het niet meer mogelijk. Bugje?
0
geplaatst: 18 mei 2007, 19:44 uur
Ligt dit aan mij of slaat MuMe op hol als de tracks van een album zijn gevonden op freedb.org?
0
geplaatst: 18 mei 2007, 19:58 uur
Jordy schreef:
"gewoon" een bericht plaatsen is via het tabblad "nieuw bericht", waar je de iconen wel ziet.
Da's duidelijk maar heeft als grote nadeel dat je dan de andere berichten niet meer ziet waar je waarschijnlijk op wilt reageren. Het is niet onoverkomelijk natuurlijk bv. 2de venster openen. Maar het zou een leuke toevoeging zijn om de symbolen ook in standaardview ter beschikking te hebben en zodoende het gebruiksgemak van mume verder te verbeteren. 't is maar een idee.(quote)
0
geplaatst: 18 mei 2007, 21:02 uur
psychonaatje schreef:
Dit album stond hier al. Moet die laatste worden aangepast dmv Juice Crew als uitvoerende artiest of niet? Ik vind dat altijd lastig bij dat soort verzamelalbums van een groep rappers.
Dit album stond hier al. Moet die laatste worden aangepast dmv Juice Crew als uitvoerende artiest of niet? Ik vind dat altijd lastig bij dat soort verzamelalbums van een groep rappers.
0
geplaatst: 19 mei 2007, 13:46 uur
ik zoek een nieuw dance nummer, het is een mix van het liedje calabria - drunkenmunkey. Het word gezongen door een vrouw. ze zingt iets van: this is my destination.
alvast bedankt
alvast bedankt
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.