MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Doom!
Ik ga heel stiekem nog een keer dezelfde vraag stellen als een jaar geleden. In de hoop uiteraard wat nieuwe artiesten te ontdekken.

Ik ben op zoek naar muziek dat prima past in het rijtje van Alanis Morissette, Michelle Branch, Anna Nalick etc? Hebben jullie nog aanraders voor mij? Uiteraard ben ik al bekend met artiesten als Kelly Clarkson en Avril Lavigne. Ik blijf de muziek die deze artiesten maken gewoon heerlijk vinden, voornamelijk heb ik het hier over Michelle Branch, Alanis Morissette en Anna Nalick.

Weten jullie nog wat nummers/artiesten?

Joan Osbourne
Amanda Marshall
Sass Jordan
Melissa Etheridge
Alannah Myles

Bij dit album zie ik geen hoes, alleen een rode kruis.

Moet dat deze hoes zijn?

(afbeelding)

Dan zet ik 'm er wel even in.

EDIT: Ja dus...

Hey,

ik zoek de lyrics van het nummer "home" van "Autumn shade". Gisteren en vandaag gezocht op het internet, maar ik kan het echt niet vinden. Ik hoop dat iemand het wel kan vinden. Ik zou het echt op prijs stellen...

Alvast bedankt!

Hoe heette dat topic ook alweer waar je een user moest de opdracht geven om een verslag te schrijven over een album?

Bedankt

Ik zie net op Moviemeter (ik weet niet hoe lang het al zo is, ik kom dr niet zo vaak), een nieuwe template/achtergrond (zo heet dat volgens mij). Komt die hier ook?

Edit:
Laat maar ik zie net een topic over dat onderwerp.

HELP!

Vanavond langsgekomen op TMF Rockt. In ieder geval NA Slipknot, Metallica en een band waarvan de clip zich afspeelde in een supermarkt (maar da's dus niet het nummer dat ik zoek).

Verder was het punk/rock-achtig met ook wel een beetje een Arctic Monkeys-feel (stevig doortimmerend zeg maar). Het enige wat ik er verder nog van weet is dat de bandnaam volgens mij uit 3 woorden bestond, en dat de titel van de song dacht ik met "Sex" begon en met ..., dus drie puntjes, eindigde. Verder had de zanger een bril op en waren het nog best jonge knaapjes.

Iemand?

Dit album stond hier al. Moet die laatste worden aangepast dmv Juice Crew als uitvoerende artiest of niet? Ik vind dat altijd lastig bij dat soort verzamelalbums van een groep rappers.

"help ik zoek een nummer" en het grote feedback topic zijn per ongeluk samengevoegd, vandaar dat je in dit topic helaas nu allerlei "verkeerde" berichten zult aantreffen, als je terugleest

opmerkingen over het design mogen overigens hier:

http://www.musicmeter.nl/forum/1/3040/

Yak
Jordy schreef:
"help ik zoek een nummer" en het grote feedback topic zijn per ongeluk samengevoegd, vandaar dat je in dit topic helaas nu allerlei "verkeerde" berichten zult aantreffen, als je terugleest

Mea culpa! Aan de ingang van MusicMeter worden eieren uitgedeeld waarmee gegooid mag worden.

Zoeken werkt nog niet?

Als je een bericht quote, krijg je zo'n balkje erboven met link, smileys, afbeelding enzovoort. Jullie snappen wat ik bedoel. Waarom zie je die functies niet als je 'gewoon' een bericht plaatst?
Ik open soms 2 keer musicmeter om het scriptje(? heet dat zo?) van een link achter een woord te stoppen.

Help: ik kan Arcade Fire - Funeral niet toevoegen aan mijn top 10.
Hij vindt alleen Neon Bible. Wat doe ik fout?

Glurp schreef:
Als je een bericht quote, krijg je zo'n balkje erboven met link, smileys, afbeelding enzovoort. Jullie snappen wat ik bedoel. Waarom zie je die functies niet als je 'gewoon' een bericht plaatst?
Ik open soms 2 keer musicmeter om het scriptje(? heet dat zo?) van een link achter een woord te stoppen.
Da's een zeer goede opmerking. Ik moet ook vaak een reeds gepost bericht editten om bv. foto's of links toe te voegen.

himpie schreef:
Help: ik kan Arcade Fire - Funeral niet toevoegen aan mijn top 10.
Hij vindt alleen Neon Bible. Wat doe ik fout?

Even op funeral zoeken.

Ik weet niet of deze bug al eerder gemeld is maar als ik op een bandnaam zoekt en vervolgens op het pijltje klikt krijg ik een foutmelding.

Dit album van Coldcut mag verwijderd worden, staat er dubbel op.

Shangri-la schreef:
Ik weet niet of deze bug al eerder gemeld is maar als ik op een bandnaam zoekt en vervolgens op het pijltje klikt krijg ik een foutmelding.

Zie mijn post 5 hierboven.
Staat nog naar MovieMeter gelinkt als ik het zo zie.

Dat zal ik gelijk even fixen

Glurp schreef:
Waarom zie je die functies niet als je 'gewoon' een bericht plaatst?

"gewoon" een bericht plaatsen is via het tabblad "nieuw bericht", waar je de iconen wel ziet.

Als ik een album wil toevoegen, lukt het me maar één keer om een extra track toe te voegen (de vierde dus), daarna is het niet meer mogelijk. Bugje?

Ligt dit aan mij of slaat MuMe op hol als de tracks van een album zijn gevonden op freedb.org?

Jordy schreef:
(quote)

"gewoon" een bericht plaatsen is via het tabblad "nieuw bericht", waar je de iconen wel ziet.
Da's duidelijk maar heeft als grote nadeel dat je dan de andere berichten niet meer ziet waar je waarschijnlijk op wilt reageren. Het is niet onoverkomelijk natuurlijk bv. 2de venster openen. Maar het zou een leuke toevoeging zijn om de symbolen ook in standaardview ter beschikking te hebben en zodoende het gebruiksgemak van mume verder te verbeteren. 't is maar een idee.

psychonaatje schreef:
Dit album stond hier al. Moet die laatste worden aangepast dmv Juice Crew als uitvoerende artiest of niet? Ik vind dat altijd lastig bij dat soort verzamelalbums van een groep rappers.

ik zoek een nieuw dance nummer, het is een mix van het liedje calabria - drunkenmunkey. Het word gezongen door een vrouw. ze zingt iets van: this is my destination.

alvast bedankt

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:31 uur

geplaatst: vandaag om 06:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.